Вхід | Реєстрація

Процес декомунізації в Україні - невідворотній

Процес декомунізації в Україні - невідворотній

13 січня 2016 року відбулося засідання координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради Володимирі Кішінському за участю голови районної державної адміністрації Таміли Шевченко, першого заступника голови районної державної адміністрації Жанни Шевцової та заступника голови районної державної адміністрації Володимира Катишкова, на якій розглянуто питання виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки».

Володимир Катишков доповнив інформацію, надану начальником відділу нормативно-правового, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності ради та управління майном (координатором проектів та інвестиційних програм) Анатолієм Кучеренком з даного питання, та зазначив, що процес декомунізації в Україні – невідворотний. «Закон підлягає безумовному виконанню, тож маємо діяти спільно з громадськістю та органами самоврядування, але виважено і виключно у законодавчому полі», - звернувся він до загалу.  Конкретизував, які саме документи потрібно для оформлення перейменування населених пунктів, площ, вулиць, провулків та інших об’єктів топоніміки, а також наголосив на необхідності подання з обгрунтуванням пропонованого перейменування адміністративно-територіальної одиниці і економічної характеристики населеного пункту.

Під час обговорення висловлена основна думка, що Кобеляччина, як і Україна в цілому, надалі не повинна користуватися ніякими символами радянських часів. Адже топоніми та пам’ятники, які оточують нас, впливають, без сумніву, на формування свідомості, а, отже, мають виховувати громадян у національному дусі, відображати історію нашого краю та держави, вшановувати пам’ять видатних особистостей, відновлювати історичну справедливість.

Начальник районного управління юстиції Надія Коваленко роз’яснила ситуацію щодо безоплатності для громадян послуг, пов’язаних із внесенням змін до державних реєстрів, а також щодо порядку внесення змін до різних документів, які потребують внесення змін у зв’язку з перейменуванням населених пунктів, вулиць, провулків тощо. Насправді документи залишаються чинними безстроково. Зміна назви вулиці, міста  не впливає на чинність документів. Єдиний випадок, коли людям потрібно  буде їх міняти — це якщо хтось виявить бажання цю частку квартири чи будинок подарувати, продати, залишити в спадщину. Тоді в нових документах буде напишеться  нова назва об’єкту. Навіть якби назва вулиці і не змінювалась, то людина, яка оформлює цей правочин, все рівно мала б піти до нотаріуса, заплатити за його послуги і відповідний державний збір (державне мито і внесок, передбачений законом). Зміна назви вулиці на розмір цих платежів жодним чином не впливає.

Таміла Шевченко акцентувала увагу на необхідності не лише поверхневого ознайомлення керівниками органів самоврядування, а і детального вивчення, впровадження та дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки». Наголосила на важливості вчасного і детального інформування населення з даного питання, в тому числі і  через засоби масової інформації.


Автор: Кобеляцька районна державна адміністрація


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Дід Панько / 18 січня 2016, 18:45
Демократія? Просимо голосування!
2. Учитель / 18 січня 2016, 19:49
Прийде час, точно так буде засуджено національний радикалізм та безхребетний політизм сучасних владних мужів. Історія циклічна.
3. Петлюрівець / 18 січня 2016, 21:07
\Цитата\ Таміла Шевченко акцентувала увагу на необхідності не лише поверхневого ознайомлення керівниками органів самоврядування, а і детального вивчення, впровадження та дотримання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки». Наголосила на важливості вчасного і детального інформування населення з даного питання, в тому числі і через засоби масової інформаціїальної одиниці і економічної характеристики населеного пункту.
Під час обговорення висловлена основна думка, що Кобеляччина, як і Україна в цілому, надалі не повинна користуватися ніякими символами радянських часів. Адже топоніми та пам’ятники, які оточують нас, впливають, без сумніву, на формування свідомості, а, отже, мають виховувати громадян у національному дусі, відображати історію нашого краю та держави, вшановувати пам’ять видатних особистостей, відновлювати історичну справедливість.
4. Петлюрівець / 18 січня 2016, 21:09
Формуйте свою свідомість совки і ватники ...
5. саша ставицький / 18 січня 2016, 21:28
3.Петлюрівець
«, отже, мають виховувати громадян у національному дусі, відображати історію нашого краю та держави, »

Такі , як ти і Таміла ганьблять нашу історію.Ви викидаєте з історії майже все двадцяте сторіччя.Хочете показати свою дурість , але у вас це не вийде.Ви будите відправлені на звалище історії.Народ свою історію збереже , а ви залишитесь покидьками.
6. Правознавець / 19 січня 2016, 08:58
Самі собі заперечують:цитата "Зміна назви вулиці, міста не впливає на чинність документів. Єдиний випадок, коли людям потрібно буде їх міняти — це якщо хтось виявить бажання цю частку квартири чи будинок подарувати, продати, залишити в спадщину. Тоді в нових документах буде напишеться нова назва об’єкту." Ну так крім продажу, спадщини ще є "куча" правочинів. Знову таки двічі будуть переоформляти документи: спершу міняти вулиці, а потім продавати. Це вже пройдений шлях. Наголошую, що нашим чиновникам можуть вірити або люди які несповна розуму, пенсіонери (причини довіри криються в гречкі і вмінню красиво говорити) та "вівці і барани". Зрозуміло, що від зміни назви в тебе правовласності не заберуть, але "повозитися" з документами всеодно прийдеться і влада одразу забуде, що зміни обіцяла вносити безкоштовно! Мотивуючи або "нема грошей" або ніде "ненаписано".
7. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:22
6.Правознавець
«можуть вірити або люди які несповна розуму, пенсіонери (причини довіри криються в гречкі і вмінню красиво говорити) та "вівці і барани"»

Все ти вірно написав. Тільки те, що в приведеній цитаті не розкрив. Мені дуже цікаво встановити, хто ж ми є насправді, чи вівці і барани, чи несповна розуму? Традиційно казали, що "українці дурні вівці". Але я інколи думаю, може ми просто хворі, може нас можна вилікувати?
8. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:24
5.саша ставицький
«Ви будите відправлені на звалище історії.»

Правильно пишеш, будуть відправлені. Але крові попопьють.
9. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:41
Ви подивіться на Катишкова, блін, не вспів крісло зайняти, а вже історію вершити почав; "Володимир Катишков доповнив інформацію, ... та зазначив, що процес декомунізації в Україні – невідворотний". Та нічого невідворотного не буває. Він же історію вивчав, як і вивчав те, що "Учение Маркса всесильно, потому что верно!". Самі ж історики люблять повторювати, як Отче наш, що історія повторюється. Ось, як приклад і наша історія цьому підтвердження, ми вже другий раз наступаємо на одні і ті самі грабілі і знову робимо те, що в 17-му і під керівництвом тих, що в 17-му.
10. саша ставицький / 19 січня 2016, 11:03
Катишков мстить минулому за жінку , що відсиділа за бажання мати багато грошей.
11. гість / 19 січня 2016, 11:05
10.саша ставицький
«Катишков мстить минулому за жінку , що відсиділа за бажання мати багато грошей.»
12. гість / 19 січня 2016, 11:08
10.саша ставицький
«Катишков мстить минулому за жінку , що відсиділа за бажання мати багато грошей.»

За те,що він зараз витворяє,він має всі шанси в недалекому майбутньому теж сісти.
13. Богдан Хмельницький / 19 січня 2016, 11:26
Забули зовсім про те,що вчора свято було. Цікавий комент знайшов у неті.
"Сегодня годовщина Переяславской Рады!
Четыре раза просились предки нынешних "незалежных" под руку Москвы 1592 г. - Гетман Косинский, 1620 - гетман Сагайдачный, 1622 - епископ Копинский, 1624 - митрополит Боретский. И только на пятый раз осенью 1653 г. по просьбе гетмана Хмельницкого, после долгих споров (видать хорошо натуру свидомых знали) Царь РУСИ и Земской собор вынесли решение о принятии в подданство. 8 (18) января 1654 г. это решение было, как сейчас говорят, ратифицировано Переяславской радой!
Народ части бывшей Киевской Руси попросился в состав России. Самое же главное, народ Окраины дал крестную клятву, т.е. поклялся на КРЕСТЕ быть верным Престолу Российскому и Отечеству своему, и народу своему, народу русскому, ибо сам являлся отделённой его частью.
Послы Московии с украинскими представителями объехали всю Окраину и на Соборных опросах узнавали мнение народа. Народ был "За". Теперь твари хотят "исправить" ошибку предков по истечении 392 лет!
Эта страшная клятва нарушена, и Украина будет разрушать сама себя.
14. Петлюрівець / 19 січня 2016, 11:40
13.Богдан Хмельницький
«. Теперь твари хотят "исправить" ошибку предков по истечении 392 лет!
Эта страшная клятва нарушена, и Украина будет разрушать сама себя.»

Товариство доки вже тут будуть розповсюджуватися ідеі антисемітизму і украіноненависництва.Іде війна, гинуть наші солдати, сини і брати , а ці відщепенці путінські прислужники організували справжній шабаш сатаністів....
15. гість / 19 січня 2016, 11:55
14.Петлюрівець
«.Іде війна»

Отож,а ти сидиш тут,скавчиш.Чому не на фронті,га?
16. Богдан Хмельницький / 19 січня 2016, 12:54
14.Петлюрівець
«Іде війна, гинуть наші солдати, сини і брати ,»

А хто з ким воює, ти не підкажеш? Беня з Петею, чи обидва разом проти українського народу?Посилання на zakon3.rada.gov.ua
17. грицько / 19 січня 2016, 13:22
Про Свирдлово триндьож,кажуть об’яв там немає про сходку.Їм би хліб і м’ясо,щоб були.Галаган-не староста,він завклуб на папері,але зарплату отримує справно.
18. Баба Векла / 19 січня 2016, 13:25
Почистіть сміг.с.Мідянівка.Тютюнник Ф.Г.
19. гостинець / 19 січня 2016, 13:32
18.Баба Векла
«Почистіть сміг.с.Мідянівка.Тютюнник Ф.Г.»

Який сніг?Тут першочергові питання треба вирішити,як вулиці назвати,а сніг,лікарні,грип-то ху.йня,само розсосеться.
20. Єхидний / 19 січня 2016, 14:25
13.Богдан Хмельницький
«Эта страшная клятва нарушена, и Украина будет разрушать сама себя.»

Чувак, ти це сам придумав чи таблетки амфетаміну помогли? Ану документік в студію. Каменти з інету не прокатять. Тільки оригінал давай без расєйськой абработкі. Бо таку фігню як ти понаписував і я придумати можу. Але будь-який чоловік який вчив історію скаже, що без оригінального тексту документу твої слова є видумкою і не більше.
21. Єхидний / 19 січня 2016, 14:26
7.Дід Панас
« Мені дуже цікаво встановити, хто ж ми є насправді, чи вівці і баран»
22. Єхидний / 19 січня 2016, 14:28
7.Дід Панас
«
Все ти вірно написав. Тільки те, що в приведеній цитаті не розкрив. Мені дуже цікаво встановити, хто ж ми є насправді, чи вівці і барани, чи несповна розуму?»

Ти точно баран, який хоче стати козлом
23. Алексей / 19 січня 2016, 15:36
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
При СССР сначала что то делалось, потом уже называлось, или переименовывалось: Советская власть в Кобеляках установлена 9 января 1918 года. В январе 1919 создана уездная парторганизация большевиков, которая состояла из 60 человек.
Стала выходить газета «Голос бедноты». 18 января 1920 года создан Кобеляцкий ревком. Были организованы милиция и народный суд, национализированные типография и паровые мельницы. Стала выходить газета «Вести Кобеляцкого повитвиконкому и парткому КП(б) к». 1921 — 1926 в Кобеляках организовано 9 кооперативных объъеднань: «Заря», «Мило», «Швейтекстиль», «Культура» но др. Работали 2 кожевенных завода, 5 сукновальных, 14 кузниц, слесарная мастерская, черепичный завод, 3 хлебопекарни.
В 1922 году открыт Народный театр. С 1923 Кобеляки – райцентр Полтавской области, в 1925 —30 работала кооперативно торговая школа, в 1930 —35 — педагогический техникум, с 1934 — зоотехническая школа, с 1936 — средняя медицинская. Это не считая Колхозов, Совхозов и ферм!
Где это все??? Просрали! Поэтому и переименовывать не имеем права!
24. Дід Панас / 19 січня 2016, 16:53
20.Єхидний
«Чувак, ти це сам придумав чи таблетки амфетаміну помогли? Ану документік в студію. Каменти з інету не прокатять. Тільки оригінал давай без расєйськой абработкі»

Ну, це ти таблеток наївся. Я ж ясно написав "комент знайшов ...". Якби у мене був документ, то я б і писав, що знайшов документ. А чого ви не брали документів коли скакали? От документів не взяли, на слово повірили, а тепер не знаєте що робити. Он "Алексей" написав, що було і що стало, які тобі ще документи потрібні? Вийди на вулицю і подивись. Чи ви вже й очам своїм не вірите? Тепер ваш брат на Нідерланди косо дивиться. Збираються їм морди бити чи вбивати. Це ж хворі люди, вони за усіх все вирішують. Бачте, говорять від імені усього українського народу. А ви його питали? Якби народ питали, такого б не сталося. Вони і в 41-му свою Декляряцію писали від імені усього українскього народу. Від імені усього народу майдан робили. Від імені усього народу пішли на Донбас убивати. Тепер вони від імені усього народу йдуть вбивати нідерландців, бо вони бачте не так думають, як їм хочеться. Круті ребята, чим не Адольфи. Посилання на www.youtube.com
25. Дід Панас / 19 січня 2016, 16:58
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
23.Алексей
«Где это все??? Просрали! Поэтому и переименовывать не имеем права!»

Золоті слова. Треба їх у міську раду передати. Верніть хоча б на довоєнний (41-го) рівень і тоді будемо говорити про періменування. А поки що шуруйте із своїми Вятровичами нах., або ще далі. Ви не маєте ніякого морального права чіпати прах і память наших бітьків і дідів.
26. Єхидний / 19 січня 2016, 18:45
24.Дід Панас
«Тепер ваш брат на Нідерланди косо дивиться.»

Мій брат живе в Нідерландах. І я там бував і ще побуваю.
А я тобі казав, що вибирати нужні тобі каменти з інету - це моветон. І я тобі такого можу навибирати, що й на голову не налізе. І на майдані я не скакав і війну не підтримую. Але й не підтримую таких як ти провокаторів.
27. саша ставицький / 19 січня 2016, 19:02
Хлопці , читайте новини.Туск заявив , що Шенгенська , куди нас тягнуть наші вожді , через пару місяців може накритись половим органом.Те що Україну і її економіку розвалила оця шушваль - це не потрібно доказувати. Зараз на роботу ідуть вранці на базар , райадміністрацію і міську раду.В районі не залишилось ні скотини ні свинини.Остались одні барани на двох ногах.
28. Гай Фокс / 19 січня 2016, 20:29
27.саша ставицький
«Туск заявив , що Шенгенська , куди нас тягнуть наші вожді , через пару місяців може накритись половим органом.»
Сашко, ти чи невіглас, чи ним прикидаєшся? А, може, побачив новину -- і гайда робити з неї дуту сенсацію. Мова йдеться не про розпад Євросоюзу, а цілком об*єктивну загрозу безпеки європейцям у вигляді безконтрольного переміщення мігрантів з Азії. Можливе тимчасове введення митного контролю між європейськими країнами мінімально позначиться на свободі переміщення корінних громадян Європи.
27.саша ставицький
«В районі не залишилось ні скотини ні свинини»
Поїдь у Білики і понюхай. Там свиней на цілу область вистачить. От тільки вигоду від цього мають росіяни, а біличанам -- тільки запах і хвороби. Ти про це напищи, а то тільки скиглиш і когось вининиш у всіх бідах. Сам то що зробив, щоб жити було краще?
29. Єхидний / 19 січня 2016, 20:39
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
25.Дід Панас
« Верніть хоча б на довоєнний (41-го) рівень »

Ну ти і чудак. Сказав би дебіл, но тебе вже так називали кажеться.Скажи ще що верніть одну полуторку на все село, роботу за трудодні, безпаспортне рабство на селі і ручну полілку цукрового буряку. А шо це ідея.
Панас, Саша ствіський Алєксєй та інші довбодятли, візьміть по пару гектарі цукрового буряка посійтек і пополіть. І паспорти віддайте в державу, і нехай вам по врожаю зерничка дадуть. А потом скажіть "Спасіба таваріщу Сталіну". Чи не було такого, га баклани?
30. Петлюрівець / 19 січня 2016, 20:58
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
5.Дід Панас
« Верніть хоча б на довоєнний (41-го) рівень »
Єхидний : " Ну ти і чудак. Сказав би дебіл, но тебе вже так називали кажеться.Скажи ще що верніть одну полуторку на все село, роботу за трудодні, безпаспортне рабство на селі і ручну полілку цукрового буряку. А шо це ідея.
Панас, Саша ствіський Алєксєй та інші довбодятли, візьміть по пару гектарі цукрового буряка посійтек і пополіть. І паспорти віддайте в державу, і нехай вам по врожаю зерничка дадуть. А потом скажіть "Спасіба таварінщу Сталіну". Чи не було такого, га баклани? " Велике спасибі п.Єхидному за відповідь совкам і ватникам.
31. Петлюрівець / 19 січня 2016, 21:01
ти і чудак. Сказав би , но тебе вже так називали кажеться.Скажи ще що верніть одну полуторку на все село, роботу за трудодні, безпаспортне рабство на селі і ручну полілку цукрового буряку. А шо це ідея.
Панас, Саша ствіський Алєксєй та інші , візьміть по пару гектарі цукрового буряка посійтек і пополіть. І паспорти віддайте в державу, і нехай вам по врожаю зерничка дадуть. А потом скажіть "Спасіба таваріщу Сталіну". Чи не було такого, га баклани? Дякую п. Єхидному за відповідь
32. Петлюрівець / 19 січня 2016, 21:13
Путін закликає євреїв тікати із "антисемітського" Євросоюзу до Росії
Під вівторок, 19 січня президент Росії Володимир Путін зустрівся з представниками Європейського єврейського конгресу - організації, що представляє інтереси євреїв, що живуть в країнах Європи
33. Дід Панас / 19 січня 2016, 21:36
26.Єхидний
« І я тобі такого можу навибирати, що й на голову не налізе. І на майдані я не скакав і війну не підтримую.»

Слава богу, що ти не скакав, це вже пів справи. Лишилось тільки розібратися із історією і глобальною політикою. Щодо "навибирати", так саме так усі і роблять для підтведження своєї точки зору. Найгірше це роблять свідомі, бо вибирають таке, що й на голову не налазить. А нічого вибирати не потрібно, потрібно бачити "общий ход вещей", як Пушкін писав. Ось тобі, приблизний варіант ходу історичного процесу. І не треба з мене робити провкатора, бо я таким не являюся. Посилання на www.youtube.com
26.Єхидний
«Мій брат живе в Нідерландах. І я там бував і ще побуваю.»

Так тобі і прапор в руки. Он професор тут розповідав про патріотизм, а потім в Білорусію змотався. Але я тебе нікуди не посилаю, не думай. Але було б цікаво, якби ти зїздив туди в гості і не по кабакам походив, а поцікавився конкретними речами, наприклад, яка там ставка банківського кредитування і чому вона там саме така. А потім би нам отут розповів, чи в ЕХО написав, якщо надрукують. Ото була б конкретно корисна справа. А так посто галасувати, що в Данії краще живеться... ми й самі це знаємо.
34. Дід Панас / 19 січня 2016, 21:40
29.Єхидний
«Скажи ще що верніть одну полуторку на все село, роботу за трудодні, безпаспортне рабство на селі і ручну полілку цукрового буряку»

А чому ти береш найгірше? Ти ж сам говорив про те, що так робити не потрібно. Міг би ще написати про те, що після війни волами орали. Ти що забув, чи не знав? Так то ж було після війни. А тут без всякої війни все розвалили. Блін, брешу, з війною, яку самі вчинили на рівному місці.
35. Дід Панас / 19 січня 2016, 21:51
31.Петлюрівець
«І паспорти віддайте в державу,»

Ти про паспорти не дуже переживай їх скоро знову не буде. Зверни увагу, що проти чіпізації протестують навіть американці, а українці клейма ждуть з радістю, як баранам і належить. Думаєш вашому брату якусь осболиву мітку ставити будуть? Та ви вже тоді будете не потрібними. Ви свою міссію по підбурюванню овець виконаєте і підете в розход першими, кк вже колись було. Читай хоть своїх равинів. А нах ви кому потрібні будете? Ви ж лопатою робити не звикли, а лопат з моторчиками вам ніхто робити не буде. Будуть українці простими лопатами копати. Посилання на www.youtube.com
36. Алексей / 20 січня 2016, 10:44
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ехидный и Петлюровец, прежде чем что то написать для начала надо это знать, а не клавишами стучать по клавиатуре. СССР это не только Сталин, это и Хрущев и Брежнев при которых жилось очень даже, может и получше чем сейчас, это еще и 50 % украинского партаппарата в управлении СССР, 60% Генералитета и 30% всех академиков. Касьяна тоже после распада просрали и не сберегли, собственно как и сейчас не бережем ничего.
37. Антон / 20 січня 2016, 13:32
36.Алексей
«СССР это не только Сталин, это и Хрущев и Брежнев при которых жилось очень даже»

Особливо дивує, ностальгія за Брежневим від людини в якої в профілі стоїть 1981 р.н.
Брежнєв кажете? А ще за нього розцвіло таке як дефіцит, дідовщина, алкоголізм, відправка на сільхозроботи робітників, школярів... Відстали в більшості новітніх технологіях. А чому якийсь час все було більш-менш? О! так ціна на нафту і газ була висока, а коли почались проблеми в економіці і розвал СССР? Коли ціна впала. СССР розвалили не Буш і Горбачов, а ті підводні камені в економіці і політикумі, які були закладені і Сталіним і Хрущовим і Брежнєвим.
А відносно перейменування, так може за нову назву будуть вирішувати не Кішінський, Шевченко, Копелець і т.п., а потрібно прийти і запитати мешканців вулиць? І крім того, я вже чую балачки про перейменування вулиць, які не мають ніякого стосунку до СССР. Що це за ідіотизм? Згідно із законом список на перейменування невеликий, що за бажання вислужитись, чи як це назвати?
38. Дід Панас / 20 січня 2016, 15:58
37.Антон
«А ще за нього розцвіло таке як дефіцит,»

Поняття дефіцит чисто умовне. Це "продукт" безграмотного ціноутворення і нічого більше. Скільки це можна пояснювати. В СРСР "не вистачало" навіть цукру, масла і багато чого ще. Ці товари взяв в приклад спеціально, аби сліпі побачили, що зараз і цукор і масло(хоч і сумнівне) можна купити вільно при тому, що Білицькі заводи, які вироблили цукор і масло наказали довго жити. У нас в Україні залишився працювати один НПЗ і всім вистачає бензину, при чому він не дешевшає при падінні цін на нафту. Тож іще раз для особливо тупих повторю, дефіцит, чи його відсутність, це не показник розвитку економіки і не показник життєвого рівня. При капіталістичному виробництві ковбаса буде вільно в сільпо навіть тоді, коли в країні залишиться сотня свиней. Інше питання: хто її їстиме?
39. Дід Панас / 20 січня 2016, 16:10
37.Антон
« Коли ціна впала. СССР розвалили не Буш і Горбачов, а ті підводні камені в економіці і політикумі, які були закладені і Сталіним і Хрущовим і Брежнєвим»

Чудний ти однако. А чому вони ті камені не повикидали? І хто ж тоді таки СРСР збудував? По твоєму і Сталін, і Хрущов, і Брежнєв закладали підводні камені. Читай Сталіна "Економічні проблеми соціалізму в СРСР". СРСР збулував і відстояв у війні Сталін. Він же заклав і єкономічний фундамент якого вистачили аж до 91-го року. А по крупному, може навіть до сьогодні. Не випадково ж нищать історію наші декомунізатори. Молодим казатимуть, що самі все збудували. Хоча вони чверть віку все тільки розтягують. От не було б шахт і карєрів і свердловин, то усі олігархи могли б і потікати. А так все на готовому. Он як кричать коли ставили питання щодо розробки нових сведловин на полтавщині. Караул, коштів немає і т.п Тобто їм в палдо щось бурити і втрачитися. Щодо історії СРСР, то отут серйозний мужик примірно вірно розповідає. Посилання на www.youtube.com
40. Дід Панас / 20 січня 2016, 16:12
37.Антон
« а потрібно прийти і запитати мешканців вулиць?»

От з оцим і я згоден. Тільки де ти чув, щоб хтось когось запитував? І самі мешканці мовчать, а потім будуть скиглити.
41. Петлюрівець / 20 січня 2016, 18:53
37.Антон
«
Особливо дивує, ностальгія за Брежневим від людини в якої в профілі стоїть 1981 р.н.
Брежнєв кажете? А ще за нього розцвіло таке як дефіцит, дідовщина, алкоголізм, відправка на сільхозроботи робітників, школярів... Відстали в більшості новітніх технологіях. »

Згоден з Антоном на 100%
42. Кіт / 20 січня 2016, 22:56
Мда...наша демократія вже повністю дегенерувала в охлократію...
43. саша ставицький / 21 січня 2016, 09:56
28.Гай Фокс
«. Мова йдеться не про розпад Євросоюзу, а цілком об*єктивну загрозу безпеки європейцям у вигляді безконтрольного переміщення мігрантів з Азії. »

А де ти побачив , що я говорю про розпад євросоюзу.Я говорю , що українці в тому союзі ну ні на фіг не потрібні.І нинішня влада просто принижує націю , так усердно просячись у той союз.Нас там вважають за третьосортних , і треба хоч трішки мати хоч елементарної гордості , достоінства , щоб так не принижуватись. З нас там просто насміхаються , Там потрібні тільки виносить з під них г...о., проститутки і геї.Так що ти Гей фокс можеж туди двигать , ти там потрібний.
44. Петлюрівець / 21 січня 2016, 10:31
43.саша ставицький
«
А де ти побачив , що я говорю про розпад євросоюзу.Я говорю , що українці в тому союзі ну ні на фіг не потрібні.І нинішня влада просто принижує націю , так усердно просячись у той союз.Нас»

Саша,в цивілізовану родину народів Єросоюз пішли поляки,угорці.румуни, чехи, словаки,хорватию серби,литовці,латиші, естонці і навіть братушки росіян болгари.Ніхто з цих краін не побажав єднатися навколо Росіі, бо пізнали вже раніше рай содружества.Ти просто не правильно розумієш чому наш народ хоче жити не окремо від європейскоі спільноти.Простудіюй історію і виясни чому і через що украінці такий багаточисельний народ так довго перебував без власноі держави ?
45. Білицький виборець / 21 січня 2016, 10:58
43.саша ставицький
«Так що ти Гей фокс можеж туди двигать , ти там потрібний.»
Я не Гей Фокс, а Гай Фокс. Читати вмієш? Чи у тебе була справа з геями, а тепер у кожному вони тобі мерещаться? А може ти просто хотів мене образити? Так це остання справа, коли всі аргументи вичерпані, а злість пре через верх. А якщо а темі ти "плаваєш", то краще вийди з неї, щоб не показувати свою бикуватість.
46. Дід Панас / 21 січня 2016, 12:30
45.Білицький виборець
«Я не Гей Фокс, а Гай Фокс. Читати вмієш?»

Ти ж єнто, нік забув поміняти. Будь уважнішим. А то інших вичисляєш.
47. Гай Фокс / 21 січня 2016, 15:13
46.Дід Панас
«Ти ж єнто, нік забув поміняти. »
Та ні, Валєра, не забув. То я спеціально йому хотів показати, що я не якийсь там уявний Фокс, хоч і Гай, а звичайний земний "обиватєль", такий, як і він. А цим ніком користуюсь виключно при обговоренні проблем Біликів., показуючи свою причетність до селища. Погано, що не можна реєструватись під декількома ніками з однієї пошти. А тебе і вичисляти не треба. До речі, статєйка твоя остання так собі. Але радує вже більш зрозуміліший стиль. Мабуть, сніжок просвітляє...
48. Кобеляцький виборець / 21 січня 2016, 16:29
45.Білицький виборець
« А якщо а темі ти "плаваєш", то краще вийди з неї, щоб не показувати свою бикуватість.»

Ви замысть того , щоб створювати щось для Украъни , розграбували ъъ , а тепер мечитесь , щоб вам эвропейцы щось будували , все триндите за ынвестицыъ , а ъх немаэ , бо ваша братія здатна тільки валяти.Захотіли переписати історію - давай , почали з валяння памятників , сьгодні вже в Києві зібрались знімати герб СССР з щита на статуї , ну просто сплошний дебілізм .То поскладали списки на кого мені можна дивитись , на кого ні.А в той час економіка на нулю , гривня - пуста бумажка , люди полуголодні , ціни ростуть , тарифи дурнуваті , а ви зас...єте людям мізки Європою.Європа за вас працювати не буде.В Європі памятники радянської доби стоять , як і стояли.Якщо ти Білицький виборець , то розкажи де подівся молоео-консервний , чому не працює цукровий ?Європа видасть дешеві МЕРСЕДЕСИ , дадуть по бабі , бо в СССР сексу не було , а у вас тепер буде ну і т.д Замість памятників будете проводити гейпаради.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації