Вхід | Реєстрація

А у Біликах усім головам — Голова!

А у Біликах усім головам — Голова!

Шановні читачі «ЕХО»! Уже цілий день голова кипить від пошуку логічної відповіді на питання: чому в білицького селищного голови Юрія Петровича Латиша вистачає бюджету на 150-відсоткову добавку до зарплати, на утримання заступника голови та на багато інших витрат…, а от на найнеобхідніші потреби — «грошей немає»? Розповім детальніше одну реальну історію із власного життя.

У ніч із 18-го на 19-те січня 2016 року о 23:40 у мого сина Артема різко почалась алергічна реакція на тілі — кропив’янка. Вона стрімко «заливала» весь організм дитини з голови до ніг, перетворюючись на великі пухирі, з подальшим розпуханням шиї та обличчя. Зателефонувавши на 103, я викликала швидку допомогу. Уже за кілька хвилин мені передзвонила чергова медична сестра Наталія Пасько і повідомила, що карета «швидкої» застрягла в снігових заметах у районі Будинку культури, намагаючись піднятись по найпохилішій вулиці до мікрорайону Гора. Дивлячись на стан сина, який швидко погіршувався, я самостійно почала давати йому пігулки від алергії. Та результату не було. Потрібна була допомога фахівців. Зателефонувала знову Наталія Анатоліївна і повідомила, що, намагаючись знайти проїзну дорогу, цього разу машина засіла в снігах біля залізничного переїзду, а вона з валізою йде до нас пішки. Мій чоловік вирушив назустріч, аби допомогти їй добратися якнайшвидше. У цей час хворобливий стан дитини сягав максимуму: у будь-який момент міг настати набряк Квінке, адже температура тіла підвищувалася, а губи та обличчя розпухали. Потрібно віддати належне Наталії Пасько, яка увесь час була на зв’язку, підбадьорювала мене і, незважаючи на замети, ішла на допомогу. Вона встигла. Введені нею препарати до ранку повернули стан Артема до нормального.

Коли медична допомога була надана, одразу ж вночі ми зателефонували до голови селищної ради Юрія Петровича, повідомили про ситуацію, на що він відповів (цитую): «А шо ж я можу зробити? Це ж від мене не залежить». Наступним став наш дзвінок до заступника голови Сергія Петрова. Ми отримали таку відповідь: «Я поняв, поняв».
Результат моїх нічних дзвінків увінчався успіхом з прочищення дороги вже вдень, о 13:30. Думаю, де зараз би була моя дитина, якби я чекала на допомогу керівників селища? Страшно навіть уявити…

Я розумію все: немає тракторів, водіїв, техніка зламана і так далі. І я не прошу, щоб вночі були всі вулиці розчищені, бо розумію, що погодні умови непередбачувані. Та допоможіть знайти відповідь на одне питання: чому, знаючи про замети, біля карети «швидкої» не було чергового трактора, який би забезпечив доїзд на виклики? Невже в Біликах немає такої техніки в нашому ж комунгоспі чи на підприємстві «Сільські традиції», чи на цукровому заводі, чи в агрофірмах Сергія Жука або ж у Олександра Копельця? Є! Варто лише було піднятися Юрію Петровичу з теплого місця і потурбуватись про тих людей, завдяки яким тепер і посада є, і заступник, і оклади, і премії…. І можна просто відговоритись: «А шо ж я можу зробити? Це ж від мене не залежить».

Я безмежно вдячна Наталії Анатоліївні Пасько за добросовісне виконання своїх обов’язків! І безмежно обурена такій роботі селищного голови, від дій, точніше, бездіяльності, якого сьогодні вночі залежало життя мого сина!

 

Від редакції: Отримавши листа від Олени Пастернак, ми попрохали прокоментувати ситуацію білицького селищного голову Юрія Латиша. Телефонна розмова з ним відбулася у середу 20 січня. Юрій Петрович підтвердив, що Олена Пастернак зверталася до нього зі скаргою. Водночас він заявив, що снігоочисна техніка вже в той день тричі проходила по вулиці біля її двору. За словами Латиша, у вівторок на розчищенні снігу в Біликах працювало 4 одиниці техніки. Допомогу комунальникам надали адміністрація цукрового заводу, «Сільських традицій», а також фермерських господарств «Громада-Агро» та «Покрова».

Селищний голова розповів, що в четвер до розчищення тротуарів та підходів до шкіл і дитячих садків будуть додатково залучені 5 безробітних. За їх роботу заплатить центр зайнятості.

Між тим, жителі Біликів розповідають, що найкраще почищена дорога від повороту на Кобеляки до мосту через річку Ворсклу, а також дорога через Куст-Кущі. Там працювала техніка фермера Петра Слокви.


Автор: Олена Пастернак, жителька Біликів


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Надзвичайне


1. Дід Панас / 21 січня 2016, 17:03
А що ви хотіли від Латиша? Він в минулу каденцію умів тільки розтринькувати бюджетні кошти та займатись окозамилюванням, згадайте "вуличне освітлення" - три ліхтарі на 2км. А зараз, коли йому рік до пенсії, він взагалі, вирішив не напружуватись. Воно йому ті діти, медики, дороги і жителі селища - до одного місця.
2. своя / 21 січня 2016, 18:00
Тошно це читати! Від щирого серця співчуваю мамі хворої дитини, але ж війдіть в положення. Трактори дійсно їздили з ранку до вечора,та сніг і дощ, які були напередодні, зробили своє діло. Ті замезші колії не дали змоги тракторам якісно почистити дороги.Так це незручно, але ми заручники такої погоди. Ви новини дивилися? Скрізь лиха наробило, але люди розуміють і йдуть на допомогу один одному і не звинувачують у цьому владу. У "Сільських традиціях" водій трактора 2 суток був на роботі і витягував із заметів машини цілодобово. Просто вам повезло трішки менше і Ви не знали куди звертатись. А Юрій Петрович молодець, дороги були прогорнуті скрізь, просто не так швидко, як нам хотілося б. А те , що вже три дні на Кобеляки автобус не ходить, Латиш також винен? Цю дорогу повинні Кобеляки чистити, а вони в цьому році жодного разу не з’явились!!!!
А щодо ліхтарів, ану ж шановний, назвіть вулицю, де 2 ліхтарі на 2 км????? Сама піду гляну. Скільки вже ліхтарів зроблено, а скільки ще поставлять весною!!!!! Дайте чоловікові працювати!!!!!На все потрібен час. Не взимку ж світло проводити?!?! Буде весна,літо, от і побачимо роботу Голови і його команди. А за зарплату не заздріть, я б в його "шкурі" і за 20 тис. в місяць не працювала б! Юрію Петровичу, я Вам бажаю терпіння!!!! Всим хорошим не будеш, будьте собою і докажіть, що Ви найкращий!!!!!
3. Біличанка / 21 січня 2016, 18:14
Щоб додуматись залишити черговий трактор біля лікарні не треба вищої освіти - треба мати не байдуже серце , адже хвороба як і негода часу не вибирає. А " не байдуже серце" це не про Латиша... А мабуть так погано йому в тій шкурі що після програшу Киричко О.Г. не було жодних виборів де б не світилась кандидатура Латиша. Його й ломакою від того корита не відженеш.
4. Істина / 21 січня 2016, 19:06
3.Біличанка
«Щоб додуматись залишити черговий трактор біля лікарні не треба вищої освіти - треба мати не байдуже серце , адже хвороба як і негода часу не вибирає. А " не байдуже серце" це не про Латиша... А мабуть так погано йому в тій шкурі що після програшу Киричко О.Г. не було жодних виборів де б не світилась кандидатура Латиша. Його й ломакою від того корита не відженеш.
Додати коментар
»

Щоб до цього додуматись й правда особливих мізків не треба.Та все ж справа не в розумових здібностях.Уявіть собі чотири одиниці техніки чистили дороги на вулицях селища.Чому?Мабуть більше не було можливостей залучити,бо й дороги між населеними пунктами чимсь чистити треба,а райавтодору ...па.І так...,водії снігоочисної техніки відпрацювали за кермом 8-10 год.кожен,а це робота напружена.Що далі,сказати їм не йдіть відпочивати,а чергуйте біля "швидкої".Так заморений,сонний водій снігоочищувальної машини,швидше буде джерелом небезпеки,чим помічником для невідкладної карети.Мамі яка написала цю статтю, я також незаздрю,зрозуміло що така ситуація забрала в неї немало нервових клітин і страшно уявити,що могло статися,якщо лікарка небула такою добросовісною і відповідальною людиною.Але, все ж,якщо подібний приступ кропив"янки стався у сина не вперше,то потрібно виключити з вжитку,чи навколишнього середовища алерген,й мати в помешканні кільки ампул тавегілу і дексаметазону,бо наступного разу "швидка" може затриматись й з інших причин,через технічну поломку наприклад.Тоді винним буде ще хтось.
5. Білицький виборець / 21 січня 2016, 19:38
2.своя
«Трактори дійсно їздили з ранку до вечора,та сніг і дощ, які були напередодні, зробили своє діло. Ті замезші колії не дали змоги тракторам якісно почистити дороги.Так це незручно, але ми заручники такої погоди. »
Про що ви розказуєте, про які трактори?. Навіть Кобеляцьку поганенько почистили тільки вчора! До цього пару раз пойшовся трактор по Будівельній та Полтавсьеій. Більш-менш нормально техніка почала працювати тільки вчора під вечір і сьогодні. І нічого все валити на "замерзші колії" чи ще щось. Просто як завжди, думали що минеться і лінувалися підняти свої задниці з теплого місця вдома. І добре, що не відбулося нічого більш трагічнішого, а то люди прокляли б і Латиша, і всю його "команду", до якої Ви тепер можете записуватись, якщо вже не там.
6. Петлюрівець / 21 січня 2016, 19:54
Все є і техніка та люди , але гроші громади витрачаються не на матеріальні потреби громади ,а на зарплати і преміі сільрадівських чиновників.Це ж треба заступника подавай сільському голові.Марнотратство, хто знає скільки коштів десятків тисяч грн закладено в бюджеті на річну зарплату і нарахування заступника голови ?На ці гроші можна було чисти б дороги в Біликах всі дні зими.Громада повинна сказати своє слово !
7. Lora / 21 січня 2016, 20:02
Автор Олена Пастернак в наступний раз(нехай його не буде) спита у Наталii Анатолiiвни хто затвержував Юрию Петровичу 150 вiдсоткову надбавку до зарплати.
8. своя / 21 січня 2016, 20:12
5.Білицький виборець
« І добре, що не відбулося нічого більш трагічнішого, а то люди прокляли б і Латиша, і всю його "команду", до якої Ви тепер можете записуватись, якщо вже не там.»

Клясти не можна! Гріх великий, до того ж прокльони повертаються на проклинаючого і його рідних. А в "команду" я не хочу, мені і без с/р вистачає роботи.
Чому всих , хто підтримує Латиша, вважають що вони біля кормушки??? За нього проголосувало більше 700 чоловік, всих до "кормушки" не посадиш........
9. Lora / 21 січня 2016, 20:19
З освiтленням все в нормi, але про витрати якби узнав ( б.. в...и пет...) наложив би в штанцi. Дерзай.
10. Заєць / 21 січня 2016, 20:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Латиш в тебе совість є???Порочистив Білики,чого сидиш дома жопу грієш??Починай чистити Полтаву,тоді перейдеш на Кременчук.Поки Білики сидітимуть без хліба і сметани??
11. Білицький виборець / 21 січня 2016, 20:37
8.своя
«За нього проголосувало більше 700 чоловік»
Зізнаюсь, я і сам по своїй наївності за нього голосував. Але те, що нині твориться у "шаховому королівстві", де найбільшу силу має Ферзь, а не Король, де композиції на ігровій дошці нагадують гру шулерів у підкидного, вимусило кардинально змінити ставлення до Короля. Тим більше, як виявилось, "...а Король-то -- голий!!!" І я в цьому далеко не єдиний.
12. reset / 21 січня 2016, 20:42
150%,Карл!!!Це взагалі законно? Є якісь юридичні обмеження ?Моральних-в с.голови точно немає...
13. Гоп стоп / 21 січня 2016, 21:16
Хочиш зiграти в шахмати? Можешь пожалiти.я трошки вмiю.
14. Олена Пастернак / 21 січня 2016, 21:20
Звертаюсь коментар №2" своя", якщо Вам тошно читати - підіть вирвіть.А от коли під загрозою, не дай Бог, було б життя Вашої дитини, звісно якщо вона у Вас є, то Вам було б не до тошнот це точно. Просто немає ніякої совісті у Юрія Латиша писати про те, що моя вулиця була тричі прогорнута!!!Якби це було так, то я написала б йому статтю з подякою за швидкий доїзд допомоги, а не ну, яка сьогодні вийшла. Майте совість. Розумію, що Ви своїх захищаєте, та не в тій же ситуації, коли мова йде про життя дитини, а ти серце просто розривається від того, що не знаєш як знайти вихід в ту мить, коли час йде на хвилини. Задумайтесь!!!!!!!!!!!!
15. Білицький виборець / 21 січня 2016, 21:31
13.Гоп стоп
«Хочиш зiграти в шахмати? Можешь пожалiти.я трошки вмiю.»
Боюсь, ти тільки в "чапаєва" можеш.
16. своя / 21 січня 2016, 21:51
14.Олена Пастернак
«Звертаюсь коментар №2" своя", якщо Вам тошно читати - підіть вирвіть»

Шановна пані Олено, тошно читати коментар 1, бо паплюжать людину,і за фонарі брехня. А щодо Вашої дитини я висловила щирі співчуття ,бо сама мама. Шкода, що Ви сприйняли мій коментар в свою користь.....((((
P.S. я не люблю ображати людей, і дуже прикро, коли інші пишуть нехороші слова і дорікання на інших.
17. гоп стоп / 21 січня 2016, 22:32
давай в " чапаєва". спершу збити королів чи корлев?
18. Біличанин / 21 січня 2016, 22:59
Так це зрада чи перемога ?
19. poka / 22 січня 2016, 00:10

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
20. Мотрона / 22 січня 2016, 10:10
та звісно, обрали, чи підрахували, як кажуть 800 виборців. У нас все можливо. буде так, не як вибрали, а як підрахували. А тепер; знали очі, що рахували - їжте, поки не повилазять. І чомусь всі мовчать про ту дорогу, що йде з гори-глинище. Скільки туди грошей вклали? Де були такі депутати, як Бакаєнко, Кіщенко і т.д. Мабуть гроші відмили й повинилися на зустрічі з виборцями, пам’ятаючи, що повинную голову мечь не сечет. У виконком вибирали за принципом особистої відданості.
21. заєць / 22 січня 2016, 10:21
петров на прохання прочистити вулиці закинув докір, що в прохачів злипнеться десь. А таку зарплату одержувати не злипнеться? І в кого це такі закидони, що за 20 тис. не процював би. Поживи так, як живуть пенсіонери на 900 грн. чи оті продавці, що працюють по 14 год.й добираються до роботи по заметеним вулицях, коли Петров і Латиш солодко сплять у теплих ліжечках. Знаєте, складається враження, що оті, що проголосували за гроші (бо то голосували гроші) мають таку ж саму ментальність, як Латиш і Петров - я ж не сонце - всіх не обігію.А тепер нарікають, бо їхня крайня хата при небезпеці горить перша.Та Латиш за такі гроші обгадив більше півсвіту.
22. Микола / 22 січня 2016, 12:56
Шановні біличани єслі вам Латиш не довподоби вижиніть його з крісла, як Януковича
23. Прокопівна / 22 січня 2016, 18:41
22.Микола
«Шановні біличани єслі вам Латиш не довподоби вижиніть його з крісла, як Януковича»

Дайош Майдан у Біликах! Хто не скаче той Латиша родич!!!
24. Денис / 22 січня 2016, 20:12
Вам шо нічого робити,тільки й вмієте дзяволіти під чужими іменами .Хочети майдану,багато енергіі їдьте в АТО,а Білики нетрогайте.Усі вам не такі,язиками теліпати леше.
25. Ліля / 22 січня 2016, 20:15
У Кобеляках дороги не почищенні,тоже Латиш винуватий.Полтава не чищенна,це все латиш
26. Микола / 22 січня 2016, 20:17
Вигнали Януковияа і шо жити стало краще?
27. Степан / 22 січня 2016, 20:29
А що ви так Латиша захищаєте він що у вас святий
28. Степан / 22 січня 2016, 20:31
що він зробив для біликів коли був головою минулой каденцій
29. дистало / 22 січня 2016, 21:07
в биликах селищна голова залюбовсьа а не латиш
30. дистало / 22 січня 2016, 21:42
ps це не моя думка так вси люди говорять
31. стас / 22 січня 2016, 21:52
А шо для Біликів зробила белка?
32. Ветеринар / 22 січня 2016, 22:44
Аграрні собаки гавкають ,а караван йде.
33. Гостья с будущего / 22 січня 2016, 23:13
Верните Ольгу Григорьевну- это наверное будет выход с данной ситуации. Она Вам и снег вовремя уберёт, и мусоровоз запустит,которую почему то около трёх месяцев прячут. А может её уже продали......чтобы поднять запавший бизнес подруги и отдать долги за выборы.
34. Свинарка / 23 січня 2016, 10:47
Ольгу Григоровну не получиться вернути,вона розочарувалась в людях бо та яку вона з багна витягла і посадила секретарем бельчиху.Втопила її для свого блага,бо їй же так хотілось керувати і покерувала,як Киричко пішла думала що їй пряма дорога на мера,та не там то було.Люди поняли хто така белочка-вонючка.Первий раз моя колега вибила з колії,а другий раз Латиш.Свинарку вдалося їй з"їсти,а тут хто зна.Для себе вона поработала вже синка встрояла на комплекс працювати.Оце тобі і правдолюб борець за екологію.При Ользі Григорівній вона б так не продвинулась того й задала її.
35. Заєць / 23 січня 2016, 11:20
Та отож,а тепер сидить та з вікна виглядає що не так та народ направляє писать.Та щитає економію в селишній раді,а сама ще год получатиме по 8 тис. в місяць поки не встроється на роботу.Ото закони чокнуті.Яка ж у неї тоді зарплата була стільки хотіла стільки й ставила сама собі хазяйка була.Ото корито було не свиняче,а царське.
36. Аня / 23 січня 2016, 11:40
Ого які гроші!!!!Чим виглядати з вікна та обсуждати краще купила б вагон мила і пішла б помилася.
37. Кобелячанин гість / 23 січня 2016, 11:55
Вже й дороги розгорнуті в районі і в Біликах, а ви все гризетеся і Ісип не такий,і Копелець,і Латиш.А хлопці молодці справилися з снігопадами.В Біликах друга проблема свинарник і боротись нікому бо Кіщенчихи немає нам би в Кобеляки такого депутата.А ваші борці продажні,Чернига в Кобеляках ніде не зачепилась на роботі ми її всі тут знаємо,а тепер до Біликів прилипла.А за Киричко не жалійте бо якби побула ще трохи щеб і курник приволокла в Білики або Кобеляки.Тоді б всьому районові капкць був би.Боріться біличани,якщо треба зовіть.
38. Комар / 23 січня 2016, 12:06
Активістка бойться Кіщенчихи як вогню, тай белка труситься як почує її голос.Бо депутати на чолі з Кіщенко і Бакаєнко розоблачили її з підробкою документів.Тепер і бояться допустити її до депутатства бо белочка захурчить до суду.От і стараються всякими способами грязюкою її обливати.
39. Ларіса / 23 січня 2016, 12:13
Про що думало наше керівництво заводу,коли нас розігнало на біржу,а відкрило приймальню "Аграрної партії". Та ще й взяли на роботу юриста без освіти і платять їй гроші.А воно ще й селищна рада он яке бабло на неї викидає.Рейтінг партії підніме тільки пуск заводу,а не язикаті баби в піцерії.
40. Валентин / 23 січня 2016, 12:18
Когда караван идёт в правильном направлении,собаки,как правило,лают особенно громко.
41. рідненька / 23 січня 2016, 12:24
О, да! Вчора прийшов синочок Белочки на свинарник на практику . Наталіє Іванівно, а що, вже свині не воняють??? А як же астма, алергія, рак????? Там же люди прокажонні, худнуть не по дням, а по часам.....,а Ви синочка туди ....Краще б самі туди прийшли, Вас там прийняли б добре))))))))),згадали б все!!!! А щодо Кіщенко, то хоч і криклива, та справедлива, якби їй щас стати депутатом, то п.....ць Бєлочці і Чернизі приснився б зразу!!!А афери з документами це взагалі Бєлочкин коньок.Будучи секретарем, робила перед людьми і депутатами показуху, що з свинарником бореться, тут бац, і подружилася з директором....
42. Ліда / 23 січня 2016, 12:25
Оце да біличани,а чому всі мовчать що бельчиха отаке бабло получає з сел.ради.За шо????Зате що людей одно на одного травить.Єднаймося бельчиху геть з Біликів!!!
43. Ольга гість / 23 січня 2016, 12:27
А я то думаю чого чернижиха сидить в приймальні Аграрної Партії під кайфом винюхує подружку.За такі гроші можно нюхати.
44. Женя / 23 січня 2016, 12:30
Киньте в оту піцерію препарати які кидають у ванни на свинарнику реагенти щоб г..но не воняло хоча воно і те не поможе.Бельчиха так завоняла піцерію що я не завидую Ємцеві через те що піццу після неї пекти вже ніяк буде.
45. рідненька / 23 січня 2016, 12:38
37.Кобелячанин гість
«А за Киричко не жалійте бо якби побула ще трохи щеб і курник приволокла в Білики або Кобеляки.Тоді б всьому районові капкць був би.Боріться біличани,якщо треба зовіть.»

Ви там в себе розберіться, а тоді до нас їдьте. Ольга Григорівна, хоч і груба, та говорила в лице все що думала, а такі як Бєлка і Чернига, продажні, тільки і вміють за спиною тявкати. А свинарник в нас стоїть і буде стояти, люди там працюють, щоб сім’ї кормити, а воняти стало менше, бо щось роблять, а дивись як все нормально, то й взагалі вонь зведуть до мінімуму.
46. Вася / 23 січня 2016, 12:41
Он чого вона хоче в сел.раду бабла хоче мало їй тих що плучає.А на Латиша та Петрова пре,та хлопці ж роблять.А ця нізащо получає.Женіть її хлопці-атовці з Біликів.Тут і так нічим дихати хай воздух не портить.
47. Свинарка / 23 січня 2016, 12:48
Та направляє,сама сіла в інтернеті і переписується сама з собою.Сама пише сама й відповідає.Вже Яна Красива,Вонюча зникла і Білецький Виборець заглох разом із сказочником Дідом Панасом.Оце все бельчиха,бо саме противніше їй і сидять удвох із своєю подольською подружкою видумують як насолити селишній раді бо ні одна ні друга туди не попала і щитають чужі гроші свої пощитайте 8 тис на двох хвате прожити на счет сел.ради.Бельчиха буде ділитися цими грошима з Чернигою бо хто її буде підтримувати.
48. Депутат / 23 січня 2016, 12:58
Мене особисто Лєвонтійцева просила щоб я на сесії підтримав її проголосував за неї на посаду заступника,але депутати не підтримали,а підтримали Петрова.Оце тапер і понятно вона не знає як усунути заступника.А Петров молодець не даром підтримали його депутати.
49. Пенціонерка / 23 січня 2016, 12:59
Тобі, друзяко, напишу що всі колись будуть пенціонерами,а за вдівця нехай тобі язик всохне.Сьогодні хтось вдовець а завтра ти!
50. гостья иэ будущего / 23 січня 2016, 13:39
А кто это так восхваляет душистую кишку.С каких пор она стала честной?Наверно когда зарплату своим рабочим шлангами и чашками дает?Она хамка и БЫДЛО.И почему ей так хочется быть депутатом?Ей надо открыть кооператив ПОСЛЕДНИЙ ПУТЬ.Ей наплевать на людей как вы не поймете.С грязи в князи.Но она к грязи привыкша она от нее не отмоется.Да она ей к литцу.Таня ЗАМАЗАНА.Помните ее поганяло?И воняет от нее куда там Наташке. душонка у нее одна гныль.Такая как и у ее СООБЩНИКОВ с Беликской Мерии.Там тоже все лживо .
51. Біличанка / 23 січня 2016, 14:19
А що кіщенко може " боротися" з свинарником тільки в статусі депутата? Без корочки ніяк? А чого вони з бакаєнком обнародували підроблені протоколи тільки перед виборами? Раніше не бачили чи що? І давайте , поклавши руку на серце, чесно спитаємо себе , біличани, що домоглась "команда" борців на чолі з кіщенко ? А нічого! Як працював свинарник так в працює, як утримували там більше чим дозволено свиней так і утримують, і ті мільйони що вимагають собі на " розпил" селищні борці як не заплатили так і не заплатять. Хіба не так нахально воняє. Але ж воняє. Бо отой крик то не боротьба - а відволікання уваги від " ділов" у селищній раді.
52. Білицький виборець / 23 січня 2016, 14:24
37.Кобелячанин гість
«Вже й дороги розгорнуті в районі і в Біликах»
Так пройшов вже майже тиждень. Та й поїдь і подивись у Біликах, як ті дороги почищені. Місцями, немов чергу відбули. Рятує те, що сніг ущільнився і присів. А те, що їх чистили -- то в першу чергу заслуга Слокві, Жуку. Спасибі їм, що з власної ініціативи зжалілися над біличанами, бо самі розуміли, що на керівництво надії не було
37.Кобелячанин гість
«...Кіщенчихи немає нам би в Кобеляки такого депутата»
Кищенко була депутатом тільки тому, що їй на округ ніколи не ставили жодного конкурента. Цього ж разу, номер не пройшов, і вона з тріском пролетіла. А якщо вам у Кобеляки треба її депутатом, то заберіть її до себе, біличани ще й скинуться "на придане".
48.Депутат
«Мене особисто Лєвонтійцева просила щоб я на сесії підтримав її проголосував за неї на посаду заступника»
Брехня. Кандидатуру Левонтівцевої навіть не обговорювали. Та і у порядку денному тії сесії питання заступника не було. Все було зроблено, щоб не було розголосу, коли "продавлювали" Петрова, за якого у телефонному режимі були вже зібрані голоси "карманних" депутатів. І ще. Міняєте ніки при обгадженні Левонтівцевої -- то не робіть одних і тих самих помилок. Проявіть фантазію, якщо, звичайно, нею Вас Бог не обидив. Бо в дечому на Вас він явно відпочив.
53. рідненька / 23 січня 2016, 14:44
Ніхто не восхваляє Кіщенко, лічно мені вона не зробила нічого поганого, то чому я повинна на неї гадити?!Для всих хорошим не будеш, комусь ти подобаєшся, комусь - ні. А селищна рада в нас нормальна!!! Дайте їм себе проявити, не заважайте! Що Вам той Петров, як кістка в горлі?!?!Молодий,вміє з людьми спілкуватися,тому і заступник!Коли Ви були останній раз в с/р? Там зараз тихо і спокійно,кожен робить свою роботу...А раніше?????З ранку до вечора крики,хамство. Та бідна Раїса Василівна місця собі не могла знайти...
І взагалі, досить уже собачитися, вибрали Латиша, він вибрав собі команду, з якою хоче працювати. А через 2 роки будемо вибирати нового селищного голову, і повірте, кого б не вибрали, все одно буде не такий!!!
54. стас / 23 січня 2016, 14:47
Стидно читати і це кандидатка на голуву селищноі ради.а я ж за неі голосував.а тапер обсира всі Білики.
55. Валентина Сергіівна / 23 січня 2016, 15:07
Видно від такої кормушки відірвали,що неможуть заспокоітись і досі.Отаку грязь лити на житилів селища ,де хотіла керувати.
56. Білицький виборець / 23 січня 2016, 15:08
53.рідненька
«...вибрали Латиша, він вибрав собі команду, з якою хоче працювати»
Та не Латиш там команду вибирає...
53.рідненька
«...через 2 роки будемо вибирати нового селищного голову»
Латиша вже ніхто не вибере, та й чи буде він балотуватись... Пенсію вже ж висидів непогану. От тоді і згодиться Петров, якого не дарма так розпіарили.
57. Білицький виборець / 23 січня 2016, 15:12
54.стас
«тапер обсира всі Білики»
Кищенко -- це далеко не всі Білики, як би їй цього не хотілось
58. гостья иэ будущего / 23 січня 2016, 15:15
Ольге Григорьевне ПОЧЕТ!!!Станиславу Семеновичу Почет!!!А все остальные лезут к кормушке. И себе хапонуть и любовниц обеспечить с ее подругой ободраной кошкой .Где справедливость?А хлопцы и впрямь молодцы,называется а Васька слушает да ест.Делают свое ,Танька ВОНЮЧИЙ РОТ уже одного хлопца пропхнула в головы ,а второго готовит на будущего голову.Всесильная.Они ей тоже не нужны как и все остальные.Ей нужны свои люди в правящих органах,по другому она не умеет.Она без своих людей и ни туды и ни сюды.А по поводу хлопца Латыша то событие 18 числа ,благодаря благородству и ответственности НАТАШИ не ставшее трагедией не давало бы спать.Узнав о случившемся нормальный ЧЕловек бежал бы на помощь не задумываясь.А вы нормальни хлопчы.Горе хлопцы!!!!
59. Дід Панас / 23 січня 2016, 15:25
Сина влаштувалана на свинарник і собі гроші вибила .Білка -ти супер!!!
60. Тоня / 23 січня 2016, 15:47
Люди побійтеся Бога таку грязь лити.Все в цьому житті вертається
61. Гостья с будущего / 23 січня 2016, 21:45
Белка сына устроила работать, а некоторым подарили квартиру. Разницу видите???? И вообще тема была за Латыша, что он не выполняет свои обьязаности . А вы перебросили с больной головы на здоровую.Вонючие все. Но самое главное надо что бы МЕР Беликов что то делал для людей ,а не для Бухгалтера ,Кищенко и теперь ещё Петрова. И всё же хочется знать как сложилась судьба муссоровоза...
62. гапоненко / 24 січня 2016, 07:13
Я памятаю Латиша по школи,вин був ябедою,про все здавав учителям.Потім він,навіть,на платній основі був стукачом в кдб,а ви хочете,щоб він творив добро людям.Ви думали перед тим,як за сексота голосували?Мені вас жалко.
63. Петлюрівець / 24 січня 2016, 08:16
62.гапоненко
«амятаю Латиша по школи,вин був ябедою,про все здавав учителям.Потім він,навіть,на платній основі був стукачом в кдб,а ви хочете,щоб він творив добро людям.Ви думали перед тим,як за сексота голосували?Мені вас жалко.»

А закликав же вас не обирати колишніх , а висувати тих людей які пройшли АТО ? Тепер боріться хоча б за економію грошей ,поурізайте зарплати сільським чинушам, скоротіть іх чисельність.Для початку напишіть список депутатів і працюйте з ними і іх совістю...
64. мимря / 24 січня 2016, 08:54
Як би Петров не шифрувався, все рівно видно, що сам собі співає хвалебні оди. Але підлість є підлість, просто ніхто не знає, який він баба й істеричка. не знаєте? То спитайте у людей, які його знають. Хочеш узнати людину - дай їй владу. І про кормушку. Ті, хто писав, що, святий дух їдять? А синочка влаштувала, бо він вчиться на ветиринара. Чи може Барбі, Кищенко І компанія покаже, де можна пройти практику. Бакаєнко свого синочка в міліцію пристроїв, Кищенчиха не куди-небудь прилаштувала зятя, а в керівні органи, а не туди, де воняє. А Залюбовська куди заховала свого сина від АТО? А чому Петров не в АТО? А Барбі готує почву для свого синочка, тому й рветься в депутати. Чи в чужому глазу соломинка видна, а в своєму колоди не видно. А тихо в сільраді сидять, бо вижидають, коли назад прийде Янукович. Тоді Петров знову на коні, йому ж не вперше возити людей на антимайдан.
65. мотрона / 24 січня 2016, 09:11
Яка у наших депутатів коротка память. Забули, як пройшли через строй, який кричав їм ганьба А чому ви возмущаєтесь, що бельчиха подружилась з свинарями? А звідки нова секретутка? Хіба не з комплекса? Хіба не вона підначувала, що громче кричали ганьба? А з ким друже Кіщенчиха? Хіба не з Жуком, який по суті керує на свинарнику? І не тільки на свинарнику, а у всіх Біликах, бо в Жуках є другий керівник - Копелець. Проти нього Жук не попрьот. А в Біликах немає Жуку достойного конкурента А куди дивляться депутати, коли на повну катушку тисне адмінресурс, який зробив у сільраді штаб-квартиру Капліна. Ото прості люди! Мають власний телеканал. Мабуть Жук тоже туди грошенят докладає. За свої гроші він купляє владу, зате тихо й спокійно в сільраді, як у могилі. Як вони побідять, могила буде Біликам. Питання, чи ж працюють? А Кіщенчиха думає, що Жук їй грошенятами поможе, бо її бізнес не очень процвітає. Інтересно, скільки сільраді Жук дає за використання приміщення. Мабуть, знову джентельментська угода. Жук це любе.
66. рідненька / 24 січня 2016, 11:07
Вже й Жука згадали, цікаво, хто ж наступний???
67. Гостья с будущего / 24 січня 2016, 11:07
Петров це -марианетка в чужих руках. Бухгалтеру нужен молодой.......Люди- никак не понятно,почему не пишете по теме. Пишите о главном для посёлка, а это о роботе Мера и депутатского корпуса!!!!!!! Может тогда смотри и в посёлке наведут порядок. Понятно что много скопилось злобы, на роботу некоторых черноротых депутатов. А тут появилась такая возможность сказать в инете своё мнение.
68. Біличанка / 24 січня 2016, 13:13
Показово як " кіщенята" з " латишатами" проігнорували мій попередній коментар. Що не має чого сказать? Я думала вам завжди є що сказать - в роті не пересихає? І дійсно давайте по темі.
69. рідненька / 24 січня 2016, 13:29
От вчепилися в той свинарник, що,більше в селищі проблем нема ніяких??!!
70. соня / 24 січня 2016, 13:38
Гостья с будущего ------------це ФАДЕЕВА ВЕРКА
71. Білицький виборець / 24 січня 2016, 13:41
69.рідненька
«От вчепилися в той свинарник, що,більше в селищі проблем нема ніяких??!!»
Проблеми є, та головна з них все-таки той злощасний свинокомплекс. І якщо біличани її не подолають, то з часом це буде екологічна проблема цілого району.
72. Білицький виборець / 24 січня 2016, 13:58
65.мотрона
«А Кіщенчиха думає, що Жук їй грошенятами поможе, бо її бізнес не очень процвітає. Інтересно, скільки сільраді Жук дає за використання приміщення. Мабуть, знову джентельментська угода. Жук це любе.»
Жук дійсно пропихав Кищенко у свою партію по її просьбі, та однопартійці не підтримали, не захотіли її підтримувати її на прийдешніх виборах. А та джентельменська угода держиться виключно на прагматичних і особистостних засадах. Десь щось піде не так -- і вилетить та "приймальня" з приміщення селради. А взагалі це питання -- привід для антикорупційного розслідування діяльності керівництва ради.
73. Білицький виборець / 24 січня 2016, 14:02
70.соня
«Гостья с будущего ------------це ФАДЕЕВА ВЕРКА»
Та хоч і Вєрка Сердючка. Якщо щось не так вона пише -- подай на неї в суд.
74. соня / 24 січня 2016, 14:24
вас УСИХ ДАВИ ЖАБА
75. Вася / 24 січня 2016, 14:46
Кіщенчиха повиганяла своїх робітників,що розікрали магазини тепер сидять і строчуть на неї,обсирають.Видно заділа.
76. рідненька / 24 січня 2016, 15:09
Всим тільки Кіщенко не така!!!! А чого ніхто не пише про Бажана????В нього там все по чесному???!!А те, що дітям водку палену продають з-під прилавка,то це нормально?!
77. дистало / 24 січня 2016, 15:19
шановни биличани ! ви б краще за учителив взялися,не хотят дитей навчати вчат за гроши дома.обнаглили дальше никуди.
78. Біличанка / 24 січня 2016, 15:21
Ну так а що вона хотіла? Зібрала в себе весь " цвєт" радянської торгівлі. Як людей обважували та обраховували то нічого а як іі обдьоргали так - каравул грабють!!!! Конкуренції не витримала - бо кому ж хочеться за неякісний товар втридороги платити та ще й дивись щоб лишні гривень 5- 6 не накинули. Бізнес потому шо.
79. Дід Панас / 24 січня 2016, 15:25
Отже, по факту: "3 ліхтарі на 2 км" - вулиці Привокзальна, Полтавська( та що до річки),Кобеляцька(вона ж за селищною радою не закінчується, правда?), Пролетарська, Підгірна? Досить, чи ще список? Ноги не заболять ходити, а то автомобілем ще застрягнете, не раджу.
І наостанок, всім, хто так любе цілувати владі одне місце, хочеться побажати , щоб у такому випадку, як у авторки статі(не дай боже), "швидка" до них, теж їхала так само, а Ви в цей момент телефонували в селищну раду і казали " Юрій Петрович, який же ви у нас молодець!"
80. рідненька / 24 січня 2016, 15:58
77.дистало
«шановни биличани ! ви б краще за учителив взялися,не хотят дитей навчати вчат за гроши дома.обнаглили дальше никуди.»

Ну ніхто не заставляє до них додому ходити!!!Це вже рішення батьків, якщо бачуть, що самі не можуть допомогти, а дитина щось не розуміє.Мій син також ходить на математику, бо програма важка, і ніхто його не заставляв.
81. Вася / 24 січня 2016, 16:17
79.Дід Панас
«Отже, по факту: "3 ліхтарі на 2 км" - вулиці Привокзальна, Полтавська( та що до річки),Кобеляцька(вона ж за селищною радою не закінчується, правда?), Пролетарська, Підгірна? Досить, чи ще список? Ноги не заболять ходити, а то автомобілем ще застрягнете, не раджу.
І наостанок, всім, хто так любе цілувати владі одне місце, хочеться побажати , щоб у такому випадку, як у авторки статі(не дай боже), "швидка" до них, теж їхала так само, а Ви в цей момент телефонували в селищну раду і казали " Юрій Петрович, який же ви у нас молодець!"»

В Кобеляках тож дороги не прочищенні Латиш винуватий -- точно
82. соня / 24 січня 2016, 16:20
78.Біличанка
«Ну так а що вона хотіла? Зібрала в себе весь " цвєт" радянської торгівлі. Як людей обважували та обраховували то нічого а як іі обдьоргали так - каравул грабють!!!! Конкуренції не витримала - бо кому ж хочеться за неякісний товар втридороги платити та ще й дивись щоб лишні гривень 5- 6 не накинули. Бізнес потому шо.»

Якби ти не дурила людей і не гавкала на клієнтів як собака,то і люди ходили б. Самі продаці ціни і накручували
83. гостья иэ будущего / 24 січня 2016, 16:47
Почему некоторым не нравиться советское время?Тогда все было с ГМО ,а не так как сейчас без ГМО .Но зато было все натуральное.И цены были везде одинаковые какие в Полтаве такие и в Беликах.А Кищенко травит людей своими вонючими продуктами.Под сто грам на похоронах пойдет.Возле магазина стоят лужи,колдобины ,мусор.А она хочет как владычеца морская всем МИРОМ править.ПРИВЕТ ВЕРЕ .ВЕРА ТЫ МОЛОДЕЦ .
84. Валентина Сергіівна / 24 січня 2016, 19:03
79.Дід Панас
«Отже, по факту: "3 ліхтарі на 2 км" - вулиці Привокзальна, Полтавська( та що до річки),Кобеляцька(вона ж за селищною радою не закінчується, правда?), Пролетарська, Підгірна? Досить, чи ще список? Ноги не заболять ходити, а то автомобілем ще застрягнете, не раджу.
І наостанок, всім, хто так любе цілувати владі одне місце, хочеться побажати , щоб у такому випадку, як у авторки статі(не дай боже), "швидка" до них, теж їхала так само, а Ви в цей момент телефонували в селищну раду і казали " Юрій Петрович, який же ви у нас молодець!"»

Шо ви хочете від латиша він робить 2 місяці.ліхтарі ставилися при БЕЛКІ. взимку їх ставити ніхто не буде.
85. Тоня / 24 січня 2016, 19:09
78.Біличанка
«Ну так а що вона хотіла? Зібрала в себе весь " цвєт" радянської торгівлі. Як людей обважували та обраховували то нічого а як іі обдьоргали так - каравул грабють!!!! Конкуренції не витримала - бо кому ж хочеться за неякісний товар втридороги платити та ще й дивись щоб лишні гривень 5- 6 не накинули. Бізнес потому шо.»

А фадееву жаба давить, що " цвєт" радянської торгівлі робить у Кіщенко,а її як собаку вигнали з магазину,а тепер ніхто на роботу таку ЛОШАДЬ не бере. Кіщенко за прилавком не стояла,а якщо і обшморгували людей то це тільки Фадеева,яка і досі не може заспокоїтись
86. рідненька / 24 січня 2016, 19:54
84.Валентина Сергіівна
«
Шо ви хочете від латиша він робить 2 місяці.ліхтарі ставилися при БЕЛКІ. взимку їх ставити ніхто не буде.»

Ви розумієте, ще деякі люди це розуміють, але, нажаль, більшість або робить вид, що не розуміє, або ж навмисне колотить селище.Люди добрі, дайте людям себе проявити, давайте діждемося літа, і тоді будемо вимагати ліхтарі. Буквально 2 роки тому, Білики були, як чорна діра, вночі ходити страшно, бо ніде й ліхтарика не було(ніхто не возмущався,всих влаштовувало), а тепер, коли почали робити вуличне освітлення, людям треба все і щразу. Так не буває, шановні односельці!!!!
87. Гостья с будущего / 24 січня 2016, 20:18
Прочитала Ваши коменты. Да, наверное Кищенко я достала,потому как обвиняет невинного человека. Вера приношу свои извенения, что ты стала такой популярной на этом сайте. Не знаю что у Вас там случилось с КОШКОЙ и почему СОНЯ ВАСЯ ТОНЯ(я так понимаю это её прихлебатели)решили что это ты. Но хочу Вас огорчить УПС и не попали...... Наверное Вера они Вас боятся ,неужели так много знаете?????? А по поводу (цвета) советской торговли хочу спросить- это кто???? P.S. Вера балатируйся в депутаты
88. Микола / 24 січня 2016, 20:19
Шо та Фадеева не заспоїться,як свиня на охоті,приведіть їй кнура із свинокомплексу.
89. гостья иэ будущего / 24 січня 2016, 20:25
Вера,пришло время подавать заяву в кандидаты на депутата.Составь конкуренцию Тани.Ты победишь.
90. україночка / 24 січня 2016, 20:41
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
89.гостья иэ будущего
«Вера,пришло время подавать заяву в кандидаты на депутата.Составь конкуренци»
та щоб бути депутатом потрібно не боятися і висловлювати свою точку зору в глаза,а не сидіти жопу гріти і під чужими іменами обсирати людей,які хоч щось роблять для селища.А зависть то погана тітка.
91. гапоненко / 24 січня 2016, 21:54
Якщо не секрет,яка зарплата в техпрацівниці?
92. рідненька / 24 січня 2016, 22:06
Мінімальна!!!!!
93. гостья иэ будущего / 24 січня 2016, 23:06
Уважаемая УКРАИНОЧКА ,а почему сама под чужим именем ?Слабо УКРАИНОЧКА ?Если такая честная почему молчала когда Белку грязью поливали? А завидовать нечему.Не суди всех по себе.Наверно и тебе 20 гривен под Подольской школой во время выборов перепало?Так вы теперь отрабатываете .
94. Гостья с будущего / 24 січня 2016, 23:52
95. Леся / 25 січня 2016, 01:04
Дурдом.
96. Леся / 25 січня 2016, 01:14
Хто не друже з головою?
97. шльома / 25 січня 2016, 01:59
А наших в Беликах нет не уж то?все везде куклы-Барби,Белки и т.д.Где образованные?Учителя,Вы где?Сплошные базарные и торгашки,на похоронах уже бизнес делают?Пора Мамедовым брать власть в свои руки.Адыл Расулович,не стесняйтесь.
98. рабинович / 25 січня 2016, 07:37
вот это страсти как в сериале
99. джумшуд / 25 січня 2016, 07:42
І сніг почистили,а Ви все злагоди ніяк не прийдете.Миру мир.
100. феликс / 25 січня 2016, 07:44
Всех упомянутых к ответственности.
101. джумшуд / 25 січня 2016, 07:51
Уймитесь Вы наконец,мы у всей области на слуху.Прекратите лить грязь,призываю Вас к благоразумию!!!
102. Петлюрівець / 25 січня 2016, 08:19
101.джумшуд
«ймитесь Вы наконец,мы у всей области на слуху.Прекратите лить грязь,призываю Вас к благоразумию!!!»

Я так розумію маємо недовіру народу не тільки до голови сільради та заступника , а до усіх депутатів ? Дострокові перевибори ?
103. гостья иэ будущего / 25 січня 2016, 08:29
Да вы правы надо остановится.....
104. Отто / 25 січня 2016, 08:49
Давайте дамо владу ІДІЛ (ісламська держава Іраку й Леванти. Тоді Левонтівцева матиме шанс, бо прізвище подібне. Ото весело буде. Тут хтось запитував, для кого нашу землю звільняють. Тепер понятно для кого. Буде або Панісламська (всеісламська) імперія, або нова земля обітована. Євреям не вперше бути вигнаними. Чи з Єгипту, чи з Палестини. Їм не вперше 40 років скитатися. І нас водитимуть ще 20 років, поки не помре останній, хто знав, як ми були захищені соціально, з лікарняними. декретними, відгулами і т.д. І тоді на цій території буде земля обітована.
105. Віщунка / 25 січня 2016, 09:01
Зрозумійте нарешті, що Бог наказує нас за те, що ті, хто рветься до влади втратити людську подобу. А уявіть, що ці фараончики будуть витворяти, коли закінчиться реформа самоврядування. Ті, що цей закон приймали, забули, що Київська Русь була сильною тоді, коли вона була централізованою. А далі пішли князівства. Жодній імперії після цього не вдалося відродитися. А взагалі, дякуючи Ехові маємо змогу висловити свою точку зору, бо іншого місця зробити це публічно немає. Всіх благ працівникам Еха!
106. Біличанка / 25 січня 2016, 10:14
105.Віщунка
«Зрозумійте нарешті, що Бог наказує нас за те, що ті, хто рветься до влади втратити людську подобу. А уявіть, що ці фараончики будуть витворяти, коли закінчиться реформа самоврядування.»

повністю підтримую Віщунку - як що зараз не поставити на місце Латиша з "командою" то уявіть що вони творитимуть як приймуть закон про місцеві громади. Знаючи наших "закондавців" вже можна представити той закон. Вони вже зараз перетворюють посаду голови з виборної у спадкову ( як говорила одна з "прибліжонних" "латиш собі пріємніка готове Петрова") то що буде потім??? Задумайтесь адже в Європі порядок тому що там виборці повністю контролюють владу.
107. Біличанка / 25 січня 2016, 10:16
101.джумшуд
«Уймитесь Вы наконец,мы у всей области на слуху.Прекратите лить грязь,призываю Вас к благоразумию!!!»

так цей добре що "на слуху" - хай нарешті зрозуміють - мовчати більше ніхто не буде!!!!
108. Петлюрівець / 25 січня 2016, 10:33
104.Отто
«Євреям не вперше бути вигнаними. Чи з Єгипту, чи з Палестини. Їм не вперше 40 років скитатися. І нас водитимуть ще 20 років, поки не помре останній, хто знав, як ми були захищені соціально, з лікарняними. декретними, відгулами і т.д. І тоді на цій території буде земля обітована.»

Отто, німці вже покаялися за злочнини по відноешенні до єврейського народу, а ти ?
109. Петлюрівець / 25 січня 2016, 10:39
105.Віщунка
«Бог наказує нас за те, що ті, хто рветься до влади втратити людську подобу. А уявіть, що ці фараончики будуть витворяти, коли закінчиться реформа самоврядування. Ті, що цей закон приймали, забули, що Київська Русь була сильною тоді, коли вона була централізованою. А далі пішли князівства. »

Правильно треба поставити на місце сільських чинуш, що зарвалися,вони повинні зрозуміти тепер нічого кивати на Киів , економте кошти самі і направляйти іх в інтересах громади.Тільки скорочення штатів сільрад вивільнить багато грошей , а потенціал не доотриманих доходів від безладу з землею ?
110. гостья иэ будущего / 25 січня 2016, 14:30
О я смотрю у меня появился двойник.
111. мисливець / 26 січня 2016, 18:37
повний дибілізм. білка заспокойся.
112. Зухра / 26 січня 2016, 19:44
Хто не в сайтi ,той москаль.
113. прикол / 27 січня 2016, 17:18
Прочитавши весь цей "бред" залишилость тільки "вступити" в Євросоюз.
114. дистало / 27 січня 2016, 21:04

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
115. гість / 28 січня 2016, 07:50
114.дистало
«лтш-хло»

А ти себе давно в дзеркалі бачив(ла)?????
116. прикол / 28 січня 2016, 19:49
"Коментів" стало меньше. А жаль, цікаво читати про нашу "власть". Мабуть закінчились емоції, виговорились про все,що наболіло. Цікаво, що написав "дистало", що видалили його(її) з сайта?
117. прихильник / 28 січня 2016, 19:57
Кошмар, куди ми котимося. То Білики, то Бутенки.... А в інших сільських радах як ?
118. дистало / 28 січня 2016, 20:11
те що написав гiсть.
119. дистало / 28 січня 2016, 20:19
гiсть це видно ЛТШ - образився.
120. VIP / 28 січня 2016, 20:50
Ребята давайте жить дружно.
121. Білицький виборець / 28 січня 2016, 20:51
114.дистало
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом»
А чому, власне, видалили? ПТН ХЛО, значить, можна, а ЛТШ ХЛО -- ні?
122. гість / 29 січня 2016, 15:50
119.дистало
«гiсть це видно ЛТШ - образився.»

Ні, не Латиш, просто ви вже зовсім обнагліли, за наклепи і образи посадової особи можна і штраф заплатити. Якщо щось не подобається, підіть в селищну раду і скажіть Латишу в очі, що Ви думаєте, а не ховаєтесь і поносите людину!!!!!!
123. Дід Панас / 29 січня 2016, 17:27
І не "поносим", а хочемо жити в чистому і красивому селищі. А от шановний "Дистало", якщо Ви в себе вдома щось не те з’їли і поносите в туалеті, то не кричіть про це на весь район. Тут же іде критика і конкретні недоліки, які потрібно виправляти, а не ображатись, а якщо ви такий ображений, то можливо слід сидіти вдома, а не рватись до влади?
124. Лана / 30 січня 2016, 14:49
Діде Панасу, краще пишіть Яценюку, щоб розмір пенсіі Вам збільшив, а не вчепилися за сніг, якщо здоровя дозволяє - вийдіть та на громадських засадах попрацюйте, так як Юрій Петрович лопатою кидав сніг по селищу особисто! Респект Латишу! Білики, схаменіться, ви ж голосували! А Білка-хитра свиня, взяла Юрія Петровича заступником, бо сама в політиці як баран у Бібліі. Коли влітку 2015 ліси горіли, туди іздив Латиш,а Левонтійцева свою п’яту точку на річці гріла, ще й совість дозволяє пхати носа не в своі справи. Не очікувала, що не виберуть? Катюзі по заслузі! А Пастернак хоч би в память про свою колегу і не писала б цю маячню! Хамка! Нічого, всі отримають, на що заслужили, Господь все бачить!!!
125. Білицький виборець / 30 січня 2016, 16:31
124.Лана
«Юрій Петрович лопатою кидав сніг по селищу особисто!»
Я, звичайно, не Дід Панас, але і мені цікаво було б бачити ту лопату, якою Латиш "кидав сніг особисто".
124.Лана
«взяла Юрія Петровича заступником, бо сама в політиці як баран у Бібліі»
Не знаю, яка в політиці Бєлка, а Латиш точно вже сильний, по-вашому. От тільки політика у нього одна -- "не бий лежачого".
124.Лана
«Коли влітку 2015 ліси горіли, туди іздив Латиш»
З тією самою лопатою, що і сніг чистив.
124.Лана
«Пастернак хоч би в память про свою колегу і не писала б цю маячню! Хамка!»
Не доведи Госоди, іншим, у тому числі і Вам мати таку "маячню". Допекло -- от і написала. Не знаю, про якою колегою Ви тут спекулюєте, але ніяка пам*ять тут ні при чому.
126. гість / 30 січня 2016, 16:34
Боже, невже знайшлася людина із здоровим глуздом?!?! Лана, Ви молодець!!!!!А Діду Панасу скажу таке: хочете жити в чистому селищі???? Так чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять!!!! А якщо ж ми вже зас......ли селище, то давайте разом його весною до ладу і приведем, вийдемо на суботники. Ну що,слабо???
127. гість / 30 січня 2016, 16:39
125.Білицький виборець
«Не знаю, про якою колегою Ви тут спекулюєте, але ніяка пам*ять тут ні при чому.»

Колега- покійна дружина Юрія Петровича, вона працювала вчителем!!!!
128. Білицький виборець / 30 січня 2016, 16:45
Так Ви Лана, чи гість, визначтеся якось... ))) Та й некрасиво якось себе вихваляти, навіть за те .ополизання.
129. гість / 30 січня 2016, 17:10
128.Білицький виборець
«Так Ви Лана, чи гість, визначтеся якось... ))) Та й некрасиво якось себе вихваляти, навіть за те .ополизання.»

Я-гість!!!А Ви думаєте, що в Біликах нема кому стати на сторону Латиша???І чому заключається моє вихваляння?????
130. Зухра / 30 січня 2016, 17:12
Да Латыш в политике СТРАТЕГ .Нужно его в Киев и уж конечно ПРЕЗИДЕНТОМ ,ну в крайнем случаи ПРЕМЬЕРОМ .Да и лопату пускай с собой возьмет.Киев тоже замело.Петров будет лопатоносцем.Мы таких руководителей недооценили!!?
131. Біличанка / 30 січня 2016, 18:38
До чого тут покійна дружина латиша???? У Пастернак мало дитина не вмерла а вона не повинна нічого писати " з поваги до дружини"??? Так повагу заслужила дружина а не латиш!!!! Ну а латиш з лопатою - новий анекдот - швидше єврея з лопатою побачиш чим латиша.
132. Лана / 30 січня 2016, 18:43
Пастернак, чи Білицький виборець... Вам подарувати лопату?))) Щоб і Ви біля свого будинку хоча б покидали трішки, хоча за Вас це зробив транспорт, орнаніщований керівницивом. Лєна, ти трішки чудна! У Біликах є ангар з тракторами, які просто не виіхали чистити сніг???? Це погодні умови! Така ситуація була СКРІЗЬ! Чому ти не ставиш питання про забезпечення снігоочисною технікою нашого селища, Латиш повинен був своєю машиною тебе кудись везти? Дуже шкода, що питання стояло про здоров"я дитини і чудово, що все налагодилося, ти просто не туди спрямувала агресію! Киричко чи Левонтійцева вчинили б по іншому, на твій погляд? Чому ти не писала в Ехо, як в Біликах відкрили свинарник, який, до речі може бути не прямо, але причетний і до розвитку алергій? Чим дихають всі біличани? Де ти тоді була? Співпадіння твоєі прикроі ситуаціі з снігопадом випадкове, а ти тут розвела на весь інтернет трагедію! Двуликих людей не терплю! я за справедливість! Не маєш інформаціі про діяльність селищного голови- не ганьбися!
133. Лана / 30 січня 2016, 19:02
Мені приємно, що мене цитують, розбирають моі коментарі, значить, я говорю правду, якоі ой як всі не люблять... Критика-це чудово, але якщо вона носить об’єктивний характер. Але коли люди на емоціях пишуть незовсім достовірну інформацію, то стає прикро... Звичайно, поганий хтось, тільки не ми... Коли в Біликах за гроші вибрали Чорну, яка склала повноваження, бо Михалюка з Ясних зорь поперли, хто змушував голосувати за Юрія Петровича? Людина жодного разу себе не піарила ні рекламами, ні підкупом.А тепер уже став поганий. Чому? Бо в когось розуму вистачає тільки підло писати в Інтернеті? Сумно, що через таких писак розвалюється суспільство...
134. Лана / 30 січня 2016, 19:05
Біличанка, ну якщо Ви не працюєте знаряддями для відкидання снігу... А влада працює! Респект!!! І піском посипали дороги селища, молодці, так тримати)))
135. микола / 30 січня 2016, 19:32
пройжав через Білики дороги ужасні а про воду я мовчу можна плавати
136. Біличанка / 30 січня 2016, 19:41
Ну що ви ,Миколо, чи через наші Білики проїжали? Вам же ж Лана пише як у нас чудово! І головне- пише "правду" але під ніком! Хто пише правду - той пише в ехо підписуючись власним ім’ям - недвулика ви наша. От і напиши а "ехо" хвалебну оду латишу і підпишись. А ми почитаємо і поговоримо. Справп тільки в тому що писати буде нічого абсолютно.
137. Лана / 30 січня 2016, 19:53
Біличанка-це Ваше ім’я чи прізвище чи по батькові? Я напишу вище, ехо-бульварна преса для пліткарів, подібних Вам, а я людина інтелігентна, маю адекватне мислення та світогляд, я особисто Вам повідомлю, в яких джерелах шукати моі статті) Вам пропоную балотуватися на наступний термін, подивимося Ваш смішний рейтинг
138. Біличанка / 30 січня 2016, 20:11
Ух ти ! Оце "цяця"!!!Ну-ну- вище це куди? Адже вся преса в Україні так чи інакше бульварна і для пліткарів. А про вашу "інтелігентність" і "адекватність" можна скласти думку читаючи ваші коментарі- одразу пішли в "атаку" обзиваючи людей і вішаючи ярлики. Притягли для чогось покійну дружину - дайте хоть їй спокій, обізвали хамкою Пастернак - а яке хамство вона вчинила? Що написала про вашого "обожаємого" ЮП критику? Не вже не розумієте своїм "мисленням і світоглядом" яку "медвежу" послугу робите своєму гуру? Дивіться ,біличани, кого обрали- яку команду- будете мовчати то латишата і на голову сядуть та ножки звісять.
139. Лана / 30 січня 2016, 20:20
Балотуйтеся на наступний термін, Біличанко) Подивимося на Ваш рейтинг. Не ася преса бульварна, ехо завжди публікує сміття, читайте, якщо Вам подобається, чому інші учасники вішають ярлики? Мені теж накипіло! Ви не зміните моєі точки зщору, так само, як я не зміню Вашоі! Моя думка про тих людей, яким я дала ярлики-це моє враження, підкріплене фактами, якщо Вам це не до
вподоби, то й нехай, мені більш цікаво Ваш внесок в цю всю історію. Що Ви хочете? Пролетіли на виборах чи що? Чому так намагаєтеся паплюжити? От лавайте в понеділок прийдемо в селищну раду і поговоримо з моім гуру і з вашим ворогом.
140. Біличанка / 30 січня 2016, 20:55
А що а понеділок буде в селищній раді? Знову сесія ? Що на цей раз вирвшуватимете - о дайте вгадаю " за самовіддану і героїчну боротьбу з негодою, за особистий внесок в розчищення Біликів лопатою від снігових заметів встановити Латишу юп 300% премії до посадового окладу " в не забути заступника.
141. Лана / 30 січня 2016, 21:06
Біличанці премію дадуть за запеклу боротьбу в опозиціі та за. доречні зауваження і вказівки, як працювати владі. А то ж як без цих цінних порад))))
142. Лана / 30 січня 2016, 21:08
У Вас фінансові труднощі? Чому так пильно рахуєте доходи інших, відсотки яких ще й самі вигадуєте?
143. Біличанка / 30 січня 2016, 21:11
Розумна влада завжди дослухається до думки і народу і опозиції. Але то розумна влада. Нажаль латиш і ко до неї не відносяться.
144. Дід Панас / 30 січня 2016, 22:09
Шановна Лана,зацікавила Ваша фраза - "а я людина інтелігентна" - а ми значить прожили життя бидлом неосвіченим ? Взагалі, як може бути інтелігентною людина, яка всім намагається відразу нав’язати свою точку зору, нічим не аргументуючи. Це більше схоже на психоз, а не аж ніяк не на "інтелігентність".
По перше - Ви хоч скиньте на сайт селищної ради фото Латиша з лопатою, я дуже хочу побачити!
По друге - де Ви на вулицях Біликів бачили дороги посипані піском - назвіть перелік вулиць, теж цікаво.
По трете - розмір моєї пенсії невеликий, але для мене є цілком достатнім, я ж не Юрій Петрович, в свій час за невиконану роботу 150% премії не отримував.
Четверте - "суботники" проводять там, де погано працюють комунальні служби, тобто не виконують свої прямі обов’язки працівники, що отримують зарплату з бюджету, отже з податків, які сплачуємо ми всі.
П’яте - щодо виборів селищного голови. У нас в Біликах чомусь голосують по-совісті, а от рахують голоси, люди, зазвичай у яких з сумлінням і чесністю проблеми. Лано, це не Ви часом так рахували?
І наостанок, майте совість, не приплітайте до даного обговорення згадки про померлих, не забувайте золоте правило - "про покійних говорять або добре або ніяк".
145. Зухра / 30 січня 2016, 22:44
Если уж Лана человек интелигентный ,то что она здесь делает?Похоже с психикой у нее нелады.Факты ,Лана,факты?Может есть совместные фото?В Галивском лесе на шашлыках.
146. Білицький виборець / 30 січня 2016, 23:44
132.Лана
«Білицький виборець... Вам подарувати лопату?»
Уявіть, у мене є. І напрацювався нею, повірте досхочу. Так само, як і наштовхався машин по селищу, водії яких "незлим тихим" згадували і Латиша, і його застуника. Слухав також і трактористів, що чистили селище. Вони теж "у захваті" від "керівників", що ганяли бульдозери з Федорівки на Поділ і навпаки, щоб дочисти якусь вулицю чи провулок, яку чомусь чи то забули включити до списку, що треба чистити, чи то прийшлось включити потім, бо люди жалілися.
134.Лана
«І піском посипали дороги селища, молодці, так тримати)))»
Де це?! Мабуть там, Де Латиш лопатою махав?
137.Лана
«я людина інтелігентна, маю адекватне мислення та світогляд, я особисто Вам повідомлю, в яких джерелах шукати моі статт»
З інтелігентністю зрозуміло. А от де Ваші "труди " затребувані -- це вже питання... )))
147. Лана / 31 січня 2016, 00:50
що з вами говорити, заздрите людині-заздріть далі. З приводу трудів, то дякую що вони затребувані. Стосовно психіки, то в якоісь Зухри, мабуть якраз із психічним станом все добре, як чудово) вона навіть державною мовою не володіє... Ви лікар, Зухра, щоб оцінити стан іншоі людини? Нагадаю, головна проблема-відсутність в селищі техніки для прибирання снігу... А те що Олена Валеріівна не без допомоги всевідомоі Наталіі Левонтівцевоі накатали статейку, то це ж справа нехитра. Чому задіяна Білка? Не пройшла на виборах, а тут такий шанс підпсувати репутацію діючоі влади. Самі подумайте, звідки Пастернак володіє інформацією про якісь там надбавки і таке інше, про що йдеться в статті. Я не хочу більше коментувати нічого, бажаю здоров’я всім дітям та жителям Біликів, процвітання селищу, а владі-терпіння та наснаги!
148. Лана / 31 січня 2016, 00:55
Дідусю Панасе, мир Вам!
149. Лана / 31 січня 2016, 00:59
Більшість біличан проголосували за Юрія Петровича, в нього ЗНАЧНИЙ відрив від інших кандидатів, і знаєте, є такий вислів, я процитую його на російській мові: "Собака лает, а караван идет"! Робіть висновки, друзі, робіть висновки...
150. Лана / 31 січня 2016, 01:07
Дід Панас, білицький виборець, біличанка -одна й та сама людина, яка вчепилась за слово "лопата" і скрізь напосідає на посаду заступника. Наталочко, не втовпилася в селищну раду? Ні головою, ще й з посадою заступника пролетіла! Так, дійсно, не поталанило)))
151. Віщунка / 31 січня 2016, 08:37
о як багато Чорна і її Андрій льють грязі. Думають, що за ніками заховаються. Тут тобі і Pfwm? s Рыдненька ы т.д. А Лана, якщо не знає вислів з Корану, то хай не цитує. Шакали виють, а караван іде. Ну й шакалья розвелося в Біликах.
152. шановна / 31 січня 2016, 08:51
Уважаемые!Если бы это было раньше,то что сделал с каменкою на подол,его надо судить Латыша,это надо же такое сделать затронуть гору,которая годами служила,а сейчас едет к людям во дворы,наверное не мало туда денег списал в свое время Латыш.Отдать его под суд.
153. avatar / 31 січня 2016, 11:27
Белка, у тебя что, "БЕЛКА"? Развела тут шоу трансвеститов - пишешь за себя и за " того парня", а то и за троих сразу! Ищи новые зацепки, чтоб достать сельсовет, здесь ты не протянула, да так же, как и везде. Белка-меcтная superstar, ппц
154. бабця Горпина / 31 січня 2016, 13:08
А давайте ше й Пуху обсудимо, ото ще був головний уйло)))) як він з людьми говорить, а сам дупу чухає, сміхота та й годі))) Намутив борг селищній раді в сотні тисяч і ніхто на нього й не написав...
155. Вредний / 31 січня 2016, 15:38
Ага! І Мате Залку коли був у Біликах, що їв, в чому ходив...
156. Дід Панас / 31 січня 2016, 16:00
Лано, а де факти, фото, звіт діяльності? Ви ж живете на порозі селищної ради, все знаєте, всім рота затикаєте, так може оприлюдните ? Якщо вам "Єхо" не подобається, так зробіть це на сайті селищної ради.
До речі, до "Белки" я жодного відношення не маю, мені ця людина не подобалась ще коли працювала в "Старті", та й зараз симпатії теж не викликає.
157. Кіноман / 31 січня 2016, 16:19
154.бабця Горпина
«А давайте ше й Пуху обсудимо, ото ще був г»

"А я сошла с ума! А я сошла с ума! (див. мультфільм "Малиш і Карлсон, що живе на криші)
158. Біличанка / 1 лютого 2016, 09:07
Сьогодні з ранку йшла на роботу по "посипаних" дорогах Біликів. Ну що сказати вельми "шановна" "інтелігентна" "адекватно мисляча" Лано - такого бардака даже при бєлкі не було. ви хоть догреблись на поріг селищної ради? чи теж не раз квакнулись як оті дітки що сьогодні пробирались до школи ? Дорога яка займає в мене 20 хв сьогодні розтяглась на 1 годину 10 хвилин. !!! Хочеться спитати латиша й петрова - а ви як добрались по "посипаних" дорогах ? руки не болять рачки лізти? ви вважаєте що з такою роботою заробили не тщо премію а навіть зарплату??? Як сказала сьогодні одна бабця - " щоб вас сипало і не переставало - і вздовж і в поперек"
159. Лана / 1 лютого 2016, 14:38
Чи не в штаб Аграрноі партіі Ви "з горем пополам" добиралися)))) Шановна, при Бєлці й снігу такого не сипало, що Ви порівнюєте несумісні речі? Вибачте, я теж колись була школяркою і ходила і в гололід, і в сніги й дощі, та й як взимку по іншому? посипані дороги, по якихіздять машини, ходять пішоходи, йде дощ, вночі мороз-підмерзли. Упс, Латиш винен-дощ пішов, судити негідника! А скоро вдарять морози, Петрова за грати! І як казали люди в селищі, шакалья розвелося в Білика-гнати подалі!
160. Лана / 1 лютого 2016, 14:55
Слабо піти до селищного голови і задати особисто всі турбуючі Вас питання? Я Вам втретє повторю: балотуйтеся, подивимося, як за Вами, розумною, чесною опозиціонеркою, підуть люди! І Ваш сарказм мене не цікавить. Ви як "висококультурна" людина, осоромилися вже тут своіми коментарями. Я припиняю цей словесний пін-понг, хто кого переплюне в дебатах, владою незадоволені-збирайте позачергову сесію, складайте порядок денний і працюйте з депутатським корпусом та керівництвом, діда Панаса захватіть з собоб, там і дізнаєтеся і перелік вулиць, посипаних піском, і де, хто й коли відкидав сніг, а то страждаєте дурницями-і на якій це Ви роботі працюєте що займатися не виконанням своіх обов’язків, а плітками? Хто Вас на тій роботі ще й тримає...
161. Біличанка / 1 лютого 2016, 15:21
[[ЦИТАТА|159|Лана|Шановна, при Бєлці й снігу такого не сипало
Ну так значить бєлка вигодніша була біликам раз при ній снігу такого не сипало)))) Ви "адекватно" не відповіли на ЖОДНЕ питання і зауваження - а тільки розкидались звинуваченнями та навішуванняи ярликів. Так як і латиш коли збирав атовців по питанню виділення земельних ділянок, виступ свій розпочав зі слів " я знаю хто вас до мене підсилає ..."? що це за маразм? хто їх підсилає ? я думаю що порошенко разом з депутатами верховної ради - адже вони прийняли закон про виділення землі. І латиш повинен не "розсуждать" а виконувати цей закон як державний службовець. Ато калюжним по гектару землі є ( сини яких успішно ховаються від мобілізації) а атовців ще хтось і "підсилає". Що на це скажете ... Як завжди конкретного нічого....
162. Лана / 1 лютого 2016, 15:52
У Вас замалий словниковий запас, і, мабуть тому Ви постійно мене цитуєте) Мені приємно))) Якщо Ви одна тут володієте такими фактами, значить, Ви людина, близька до влади, і чому ви Бєлка(дворова кличка) пишете з великоі літери, а прізвище людини з малоі? Вибори показали думку громади, а чому Ви не відповідаєте на моі питання та пропозиціі стосовно в реальності, а не на якомусь сайті, підняти всі турбуючі Вас проблеми, тим більше ж у Вас фактів ціла купа, хай навіть вони всі з цитат, перекручених та надуманих, складаються? Якби я була незадоволена владою, я б йшла на сесіі, задавала питання, коментувала, вносила б пропозиціі, а не писала б поза очима. Ви ж розумієте,що наша з Вами переписка не вирішить тих моментів, що Вам наболіли. Не здивуюся, якщо Ви сама перед Латишом на задніх лапках бігаєте, а за спиною плетете інтриги. Бо як по-іншому пояснити, що Ви не коментуєте моі питання, чому Ви не висуваєте свою кандидатуру, чи Ви пролетіли на виборах, чому не йдете зі своіми однодумцями до влади вирішувати актуальні для селища питання, а тільки в саркастичній формі розкидаєтеся тут фактами. І я можу заперечити, у Вас є аудіо чи відеозапис, що і в якій формі говорив Юрій Петрович атовцям? Де підтвердження Ваших слів? Де докази Ваших фактів? Де ж Ваша конкретика? Як і в попередніх Ваших відповідях, іі немає!
163. Біличанка / 1 лютого 2016, 16:02
Ого скільки "нашкрябала" ))) а як же " я закінчую словесний пінг-понг"??? Молодець!! латиш тобі "кіндер-сюрприз" купить. Добре Віта - не напружуйся, бо вже "клава" мабуть стерлась. В одному ти права - я залишусь при своїй думці - а ти при своїй. Як говорив герой одного фільму " подивемось в кого галіфе буде ширше" - але точно не в латиша і твого петрова. ( тільки не пиши що ти не ВОНА - бо зразу спалися))))
164. Лана / 1 лютого 2016, 16:33
Щастя та добра всім біличанам! Я обов’язково відкрию свою особистість, як прийде час))))
165. Дід Панас / 1 лютого 2016, 17:27
Ото ще Зорро! :) :) :)
166. Зухра / 1 лютого 2016, 19:52

Коментар видалено за порушення пункту 2.1 Правил користування сайтом
167. Білицький виборець / 1 лютого 2016, 20:22
Віта! У Вас, дивлюся, манія величі. У свого пихатого вчитеся? Чи це вже Ваша передвиборна кампанія почалася? Подивлюся, куди Ваша "велич" подінеться, коли Вас настине участь тієї фанери, що над Парижом. Бо цього разу вже не вийде йти безальтернативно на округ, як це було з Вашим чоловіком.
162.Лана
« І я можу заперечити, у Вас є аудіо чи відеозапис, що і в якій формі говорив Юрій Петрович атовцям? »
Подивіться зідео з сесії, що є у Вашого чоловіка.
162.Лана
«чому ви Бєлка(дворова кличка) пишете з великоі літери»
І Ви себе вважаєте інтелігентною людиною? Можливо. Та все пізнається в порівнянні, хіба що колись були серед кобеляцьких базарників-інтелігентів.
168. Лана / 1 лютого 2016, 20:56
О, надвечір весь мій фанклуб зібрався, як я й очікувала, шкода, що лише чотири особи, міняйте ніки, щоб було більше!)))
169. мисливець / 1 лютого 2016, 20:59
білка заспокойся.
170. Зухра / 1 лютого 2016, 21:14
ЛАНА,снеми корону.Какой еще "твой фанклуб"?Много чести.
171. Машка / 3 лютого 2016, 18:08
Не поняла,а чого Кищенчиха не йде в депутати, вона ж тут писала, що буде балотуватись, а я збиралась галасувати. Що ж тепер робити?
172. Білицький виборець / 3 лютого 2016, 20:34
171.Машка
«чого Кищенчиха не йде в депутати, вона ж тут писала, що буде балотуватись»
Не так сталось, як гадалось. Каплінці не взяли до себе в партію, не схотіли за неї агітувати. А так хто за неї проголосує -- вже є сумний попередній досвід. Замість неї можеш "галасувати" за Петрову. ЇЇ "передвиборча програма" тут вище, вона писала під ніком "Лана". "Команда" думає, що в неї більше шансів, ніж у Кищенко.:)))
173. Читач / 3 лютого 2016, 20:58
Аграрна теж не на того кандидата зробила ставку. Знімайте корону та йдіть у баню.
174. Зухра / 3 лютого 2016, 22:25
Очередной трюк.Затишье перед бурей.
175. Біличанин / 3 лютого 2016, 22:43
виберіть когось з комлекса, можливо вони наведуть порядок!
176. Віщунка / 4 лютого 2016, 08:22
Та вже була одна з комплекса. Їй Бєлка мішала, Кіщенчиха до капельниці доводила. Як тому танцюристу, якому ноги мішають. Наведіть порядки у своїх головах спочатку, тоді судіть тих, хто щось робив для Біликів. От якби несли відповідальність ті, хто голосував за комплекс (читай - Чорну). Гроші взяли за свої голоси за Латиша - терпіть і не гавкайте на інших.
177. баба Параска / 4 лютого 2016, 22:21
А деж дозвольте запитати Лана?Готуеться до виборiв?Намiтiнгувалася?
178. мисливець / 6 лютого 2016, 19:26
стало тихо бо білка заспокоїлася
179. баба Параска / 7 лютого 2016, 21:17
Кiшка заглохла.Тепер дурня клее.Вродi вона свята.Люди добрi,не видiться на це.Гнати з нашого села .
180. Олександр / 9 лютого 2016, 17:34
179.баба Параска
«Кiшка заглохла.Тепер дурня клее.Вродi вона свята.Люди добрi,не видiться на це.Гнати з нашого села .»

А ти випадково не одна з її робітників,яких під зад ногою вигнала Тетяна Павлівна і тепер ніде на роботу не беруть?
181. клава / 10 лютого 2016, 12:20
Який кошмар! Люди тепер не дурні.все бачать і чують.Те що команда не може без Кищенко Т.П. це все видно.На виконком взяли (хоча Біличани не проголосували за неї в депутати .бо знають що це за людина) проходе агітація на послуги похоронів.А ніхто так відверто не спитає: "Чому така дружба в цій команді?Що їх держить...?Виконком рішить а всі як стадо овець в депутатському корпусі голосують.Наприклапд за посаду Петрова?Дуже цікаво чому були не витрачені кошти за 2015 рік(економія) увесь район гудить.
182. Біличанка / 10 лютого 2016, 14:04
Ото й цікаво - а хто формує виконком? Хто подає туди кандидатури? По яким критеріям іде відбір? Може лана нас " просвітить" як "прибліжонна"? А то щось останній час мовчить - мабуть в рот води набрала - кипяточку. А може промову дякувальну готує, як мандат депутатський отримуватиме, - ато як люди хотіли в кандидати на їх окрузі реєструватись так Храпко в відставці і комісія не працює - а тут бац ! = всі роблять і два кандидати - вона і Бєлка! Приймаємо ставки на переможця!
183. баба Параска / 10 лютого 2016, 19:14
А Олександр ,це випадково не Тетяна Павловна?Под зад ногою вона дае всiм хто перед нею тремтить.Бо вона велике цабе.З якого тiльки смiтника?
184. Марина Петровна / 10 лютого 2016, 20:19
183.баба Параска
«Олександр ,це випадково не Тетяна Павловна?Под зад ногою вона дае всiм хто перед нею тремтить.Бо вона велике цабе.З якого тiльки смiтника?
Додати коментар
»

А ви возьміть і скажіть в очі,а не ховаєтесь під чужими іменами.слабо.собака гавка вітер віє.
185. баба Параска / 10 лютого 2016, 21:37
А хто тут не пише не пiд чужим iменем?Може Петровна ,новий герой?Пiд хвIст Сiрковi вiє.
186. Марина Петровна / 10 лютого 2016, 21:56
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
185.баба Параска
«А хто тут не пише не пiд чужим iменем?Може Петровна ,»

та не новий герой.просто надоїло вашу херню читати. сидите в теплій хаті чухаєте жопу і людям кістки миєте,займіться ділом - почніть із себе,і дивись і на вашій вулиці буде свято.
187. Біличанка / 10 лютого 2016, 22:18
Ну так не читай! Хтось заставляє? Сама сидить в теплій хаті - чухає опу і не тільки - ще когось і розуму вчить. Хоча ніхто не просить ... Нема чого сказать - не мороч людям голову а собі те що на паску красять...І як така "правдолюбка"- то почни з себе - " я така-то така" заявляю.....
188. баба Параска / 10 лютого 2016, 22:21
НЕ суди всiх по собi.Виведи глисти не будеш чухать.А то чухаеш чужi язиком.Читай книги.Розуму може добавиться I сорому.
189. баба Параска / 10 лютого 2016, 22:25
Уйми "гонор"бо дуже на Лану схоже.Пошлятина приблотньонна.
190. Кунівка / 10 лютого 2016, 22:51
188.баба Параска
«Читай книги.Розуму може добавиться»

Дєвочки! Книги вам уже не поможуть. Бо ваша боротьба за якусь міфічну владу та незрозумілі нікому крім вас посади у селищній раді рано чи пізно приведуть вас до закладу шкарбана. Він хоч і не лічить, але з радістю збирає таких же політично чокнутих як сам.
191. баба Параска / 10 лютого 2016, 23:26
Тут є i хлопчики.
192. баба Параска / 10 лютого 2016, 23:31
Ви неправi книги вiдволiкають .М.Петровнi конче треба зайнятися лiтературою.
193. Кіноман / 11 лютого 2016, 06:36
190.Кунівка
«приведуть вас до закладу шкарбана. Він хоч і не лічить, але з радістю збирає таких же політично чокнутих як сам.»

Да! Это наш диагноз ("Кавказская пленница или Операция Ы и другие приключения Шурика")
194. баба Параска / 11 лютого 2016, 16:09
А що i Шкарбан вже в бiлицькiй мафii?Павловна береться допомогти iШкарбану з обiдами та отпеванiєм небiжчикiв з Калони?Вона може i доглянути ,за короткий термiн.Звичайно за спадщину.
195. Катюша / 11 лютого 2016, 18:11
Белка з Білицького Виборця влізла в шкуру Баби Прараски хоч би не сказилася і Шкарбан не допоможе.Мабуть не перед добром.НІ!!!!!!!Заднім місцем чуствує що знову пролетить.
196. баба Параска / 11 лютого 2016, 18:29
Це вже знову нерви розшатало комусь.Як кажуть не iла душа часнику-воняти не буде.Дискусiя знову переходе в"шкандаль".Давайте без образ.
197. Катюша / 11 лютого 2016, 18:49
Білка ти хоч їстимеш часник хоч не їстимеш все одно смердиш і так.
198. баба Параска / 11 лютого 2016, 19:01
Це в тебе вже "бiлка".Дальше свого носа нiчого iз злостi не бачиш.На людей накидаешся.
199. Андрюша / 12 лютого 2016, 17:42
Катюша,Баба Параска це не Білка,а Пастерначка Ленка учителька із Білицької 4-ї школи її ж компаньйон робить рейтинг своїй статті.
200. мисливець / 12 лютого 2016, 20:16
Наталко Білко, заспокойся. Скоро тріснеш від злості.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації