Студія відомого російського дизайнера розробила для Полтави туристичний логотип у формі літери «П» з візерунками.
Співпраця управління культури Полтавського міськвиконкому та київського представництва дизайн-студії Артемія Лебедєва призвела до створення власного логотипу Полтави.
Комунальний сайт «Полтава туристична» повідомив, що логотип Полтави сформований на основі древнього герба козацького міста ХVІІ століття (нинішнього офіційного герба Полтави) і поєднує ключовий його елемент - лук зі спрямованою вниз стрілою в обрамленні смарагдової зелені міста. Верхня частина логотипу містить три бутона квітки, що символізує три історичні пагорба стародавньої Полтави: центральна - Іванова Гора, ліворуч - Монастирська, праворуч - Інститутська. В цілому логотип нагадує першу букву в назві міста - букву «П».
Але учора відбулося засідання депутатської комісії Полтавської міської ради з питань розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму (голова комісії Юрій Бойко) на якому одним з питань порядку денного було питання про логотип Полтави. До спірною художньої цінності лого додалася політика - пан Лебедєв серед іншого визнав законною приналежність Криму до Росії.
Перед засіданням комісії до журналістів вийшла заступник мера Світлана Тарашевська, яка з обуренням повідомила, що вперше її підлеглий приймає якісь рішення, не поставивши до відома ні її, ні начальника управління культури. За її словами, жодної копійки з бюджету на логотип не було витрачено і не могло витратитися в принципі, тому що ніхто з виконкому не був у курсі, що відбувається. Рішення про розміщення логотипу прийняв начальник відділу туризму та культурної спадщини управління культури Полтавського міськвиконкому Віталій Павлов. Заступник мера тепер допускає, що відповідальність винного може закінчитися його звільненням за власним бажанням.
Сам Віталій Павлов відмітав співчуття з приводу свого можливого звільнення і сказав, що київська студія Артемія Лебедєва - це не зовсім сам Артемій Лебедєв, і тема політики при ухваленні рішення не спливала. Він підтвердив слова свого керівника - Світлани Тарашевської - логотип був розроблений студією безкоштовно, за її ж ініціативою. Наміри туристичного відділу були благородні - включити Полтаву в список українських міст, які вже мають свій логотип. Провину з приводу своєї ініціативи і деякої секретності він визнає. Тепер Віталій Павлов стверджує, що тема «лебедєвского» логотипу з порядку денного знята, але не саме питання необхідності туристичного логотипу для обласного центру.
Того ж дня, на офіційному сайті студії Артемія Лебедєва з'явилося офіційне підтвердження приналежності студії до розробки логотипу Полтави. На окремій промо-сторінці також присутній і традиційний для Студії розділ «Процес», який повністю описує рух дизайнерської думки від ескізу до фінального варіанту.