Вхід | Реєстрація

Питання підвищення тарифу на воду вирішили доопрацювати

Питання підвищення тарифу на воду вирішили доопрацювати

Таке рішення прийняли голова міськради Олександр Копелець та члени міськвиконкому.
У порядок денний засідання виконавчого комітету, яке відбулось у вівторок 26 січня, виносилося питання підвищення тарифу на воду в місті. Та спершу присутні заслухали підсумки господарської діяльності комунального підприємства «Водоканал» за 2015 рік. Директор Іван Дяченко розповів, що підприємство засноване міськрадою у 2003 році. На сьогоднішній день там працюють 22 робітники. Підприємство має дев’ять одиниць техніки. На балансі «Водоканалу» знаходяться 13 артезіанських свердловин. Для швидкого реагування при аварійних ситуаціях на підприємстві у вихідні та святкові дні працює диспетчер. Тому одразу після повідомлення про несправності бригада виїжджає за вказаною адресою.

— У 2015 році за кошти міської ради було проведено реконструкцію водомережі по вулицях Червоноармійська, Стародніпропетровська і Касьяна, на що витрачено 32 тисячі гривень, — говорить Іван Іванович. — Також міськрада профінансувала будівництво водогонів по Дружбі, Енгельса, Перемозі і Ведмедівській. Завдяки цьому всі вулиці в місті охоплені водопостачанням. Крім того, відремонтовано бомбосховища по Чернишевського й Шевченка, каналізаційний колектор на Полтавській і дах двоповерхового будинку по Чернишевського. За власні кошти частково реконструйовано водомережу на Радянській, Щорса, Комсомольській і Рози Люксембург.

Протягом минулого року замінено п’ять насосів по вулиці Куйбишева, Ломоносова, Мануальна і площі Перемоги (дві свердловини). За кошти міської ради закуплено три насоси італійського виробництва. Проводиться благоустрій свердловин. Згідно вимог ліцензіата, на кожній із них встановлені лічильники. Також три свердловини огороджені. Для повного укомплектування свердловин необхідно придбати два інвертори.

Зі слів Івана Дяченка, на підприємстві виникла ситуація, коли витрати на господарську діяльність перевищують доходи. Тобто, 2015 рік «Водоканал» завершив із загальними збитками у 88 тисяч гривень.

Далі секретар міськвиконкому Зоя Масич зачитала звернення Івана Дяченка до голови міської ради, у якому він прохав погодити новий тариф на водопостачання для населення, бюджетних організацій та інших споживачів у розмірі 8 гривень 82 копійки за кубічний метр питної холодної води.

Калькуляцію нового тарифу присутнім пояснила бухгалтер «Водоканалу» Вікторія Серюгіна.
Олександр Копелець поцікавився, які тарифи діють у інших населених пунктах району й області. Озвучивши їх, бухгалтер «Водоканалу» пояснила, що, як і на будь-якому підприємстві, енергоресурси тягнуть основну частину затрат. Тому необхідність підвищення вартості води пов’язана із ростом цін на електроенергію, паливно-мастильні матеріали та ростом розміру мінімальної заробітної плати. Вона нагадала, що тариф 7,34 гривні діяв уперше для всіх без виключення споживачів.

— Із лютого вступає в силу Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», яким передбачено, що витрати на повірку лічильника проводяться за рахунок надавача послуг водопостачання, — зазначає Вікторія Серюгіна. — Тому ми не маємо змоги провести корегування тарифу, як це робилось раніше. Тож маємо врахувати в ціну за воду всі види затрат.

Міський голова запитав, скільки коштів планує отримати підприємство за рахунок підвищення тарифу. Бухгалтер відповіла, що близько 38 тисяч гривень у місяць.
Заслухавши Вікторію Серюгіну, Олександр Олександрович вніс пропозицію доручити Анатолію Кісілю додатково вивчити методику обрахунку тарифу:

— Я вчора спілкувався в Біликах з приводу цього питання, так там вода коштує 5,50. Сьогодні до сміттєзвалища нам ще дорогу воду і — все красіво, все так, як планується. На засідання постійної комісії підготуйтесь по складових тарифу в інших регіонах. А один інвертор із економії ми для «Водоканалу» купимо.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Юрій / 28 січня 2016, 16:33
Уже доопрацювали,8 чоловік у Водоканалі остались без роботи.І що далі?
2. Спостережливий / 28 січня 2016, 17:28
О, а Олександр Олександрович виявляється популіст! А це погано. Можна йому порадити вивчити досвід Арабських Еміратів, там взагалі вода для населення безкоштовна.
3. Читач2 / 28 січня 2016, 18:03
Послухав мера, подивився на його жести, поведінку і засумнівався, що він у школі вчився- про культуру спілкування і поведінки уяви не має.Одні амбіцііі.
4. Чувачок / 28 січня 2016, 18:37
Пандравілась разпальцовка в іспалнєнії Капильца і іспуганиє глаза Кісіля. А ваадще пахоже нада гатовіцца к таму шо лєтам вади нє будєт. А Капілєц скажєт чта єта Ісип випіл.
5. рабинович / 28 січня 2016, 22:36
доопрацювати в строну підвищення
6. Кіноман / 29 січня 2016, 00:03
Скільки чую виступи працівників Водоканалу, їм завжди не подобалися ціни на воду. А зарплатами вони своїми задоволені? Вчителі і лікарі від їх зарплат відпочивають. Тому і згадується фраза із кінофільму "Не может быть" - "Уберите психическую, а то жениться перестану"
7. невідомий / 29 січня 2016, 09:10
Що водоканальцям немає за що за кордон їздити?
8. не така як всі / 29 січня 2016, 15:19
хай Дяченко поділиться своєю зарплатою ще з двома працівниками, щоб не скорочувати.
9. Особа / 29 січня 2016, 17:47
Причом тут влада, якщо ще й тарифи на воду підіймуть, то це ще однин мінус і стаття, критика від преси і всіх "добрих людей"
10. Опаньки / 29 січня 2016, 17:57
Опаньки! Копелець найняв тролля! Слиш особа, як це при чому тут влада. А хто тариф на воду затверджує? А ви шо із Самсамичем думали на плитці на гроші комерсів та "добровольні" пожертви чиновників міськради одні плюси собі заробляти. А Федану очі відеокамерами замазати. Та нє рєбята-дерьмократи так не буває. А тут ще й сніг не воврємя, і сонце припекло і вода тече. Біда! Капелєц думав шо він у Кобеляках рулити буде, а всі тільки у воздух чепчики будуть кидати. А воно зовсім не так виходить. Шо ж містом керувати це не в ридиа під кришою Томіна гроші киздить і не в рубанах волам хвости крутити.
11. Особа / 29 січня 2016, 18:08
Опаньки, а ти сам не троль, подумай сам про радість тарифів?
12. Опаньки / 29 січня 2016, 19:00
11.Особа
«Вставити цитату
Опаньки, а ти сам не троль, подумай сам про радість тарифів»

Я про радість тарифів подумав. А ти тролль подумай про вісім чоловік, які втратили роботу. І про те, шо через твого М.У.Д.А.К.а шефа можна поставити хрест на Водоканалі. Чи він буде по 38 тисяч дотації В МІСЯЦЬ! із свого кармана платити? Нє ну якшо про плитку і камери забути то тих грошей на дотацію хватить.
Та ще ненужних юристів і таких от троллів сократить. І може годік Водоканал ще продержиться. Ти мозк затролений включи. У сервісної збитки почті 300 тисяч, у водоканала буде із півмільйона. ГДЄ ДЄНЬГІ ЗІН?
Я то понімаю шо копельцю не впєрвоє предпріятия банкротить. Но то ж він свої фірми від налогів уводив, а це міське господарство угробить. Хотя може він це і спеціально робить, уже договорився кому віддать за долги.
13. не така як всі / 29 січня 2016, 22:30
Копелець правий- куди ще підвищувати ціни. А аргументи водоканалу не суттєві.хочуть збільшити тариф, щоб кожен місяць мати прибутку 38 тис.грн. Порахуйте скільки буде за рік-454 тис. Куди підуть ці кошти???
14. Читач2 / 29 січня 2016, 22:56
рахувати чужі гроші будеш тоді, як влітку сидітимеш без води. Чи біля Копильця можна і безводи???
15. Особа / 30 січня 2016, 09:01
Моя думка, що критикувати Ми Всі професіонали, яле я гадаю, що час покаже. Влада вже побачила над якими проблемними питаннями їй працювати
16. невідомий / 30 січня 2016, 09:04
Мий при Ісипу без води влітку були!
17. саша ставицький / 30 січня 2016, 10:38
Я вважаю , що перш за все необхідно опублікувати калькуляцію витрат на воду , щоб громадяни побачили , за що вони платитимуть. Я знаю , що нинішня калькуляція містить великий процент непередбачуваних витрат , непередбачувані втрати води і багато інших чинників , які не стосуються водопостачання.Непогано було б , щоб було опубліковано результати фінансово-господарської діяльності і не тільки водоканалу , щоб люди побачили , на що витрачаються їні гроші.А вода в Кобеляках по вартості , чомусь ввесь час була дорожча , ніж у столиці , де воду качають на дуже великі відстані , роблять їй очистку і т.д.Тим , хто балака за Емірати -ми покищо жмвемо в Україні і через нажу дурість живемо основна маса , як жебраки.
18. Андрій / 30 січня 2016, 10:57
Пропоную Ехо Кобеляк з громадськими активістами та Водоканалом щомісяця знімати покази лічильників на свердловинах , щоб в кінці кінців хоч знати , скільки води споживають Кобеляки і тоді можна буде визначити реальний тариф на воду.
19. Ревізор / 30 січня 2016, 12:19
18.Андрій
«Пропоную Ехо Кобеляк з громадськими активістами та Водоканалом щомісяця знімати покази лічильників на свердловинах »

А вони там є ті лічильники? При Ісопові їх там не було. У тім то і весь секрет, що ніхто не знає скільки води добувається. Цифру ставлять зі стелі. Необлічені втарти води ранше сягали 50%.
20. Ревізор / 30 січня 2016, 12:24
17.саша ставицький
«Я вважаю , що перш за все необхідно опублікувати калькуляцію витрат на воду , щоб громадяни побачили , за що вони платитимуть. Я знаю , що нинішня калькуляція містить великий процент непередбачуваних витрат , непередбачувані втрати води і багато інших чинників , які не стосуються водопостачання»

Вірно ти пишеш. Питання за Сан Саничем і депутатами. Роботи там непочатий край. Нехай піднімуть старі акти перевірок АМК і почитають.
21. Ревізор / 30 січня 2016, 12:34
15.Особа
«Влада вже побачила над якими проблемними питаннями їй працювати»

Питання тільки в тім, чи працюватиме. Хоча в питаннях тарифу й працювати не треба. Зробити і оприлюднити прозору структуру тарифу. Закон передбачає калькуляцію і еконмічне обгрунтування тарифу доводити до населення. От нехай водоканалівські шахраї хоч раз це зроблять і надрукують. Після цього домовитися з якимсь вузом і нехай наш кобеляцький студент перевірить той бред, що вони напишуть і буде йому курсова робота.
22. Особа / 30 січня 2016, 12:46
Як би кожен використовував воду для своїх потреб, а не для поливання влітку огородини, і то б менше було б витрат, і вода б була влітку. А вирішувати питання про підняття тарифів завжди болюче в нашій державі.
23. Читач / 30 січня 2016, 12:53
Особа точно премію отримає від Копельця-не покладаючи рук захищає його-але все то пусті слова,жодного аргументу, жодноі реальноі пропозиціі...Та про що говорити коли він і до виборців боіться виходити, посилає гонців,які не пари з вуст.
24. Особа / 30 січня 2016, 13:07
Читач, а я бачу Ви мій прихильник?
25. Ревізор / 30 січня 2016, 13:19
22.Особа
«Як би кожен використовував воду для своїх потреб, а не для поливання влітку огородини, і то б менше було б витрат, і вода б була влітку.»

От "якби в роті виросли гриби". Для цього потрібно тупо зобовязати усіх споживачів встановити лічильники. Що, для розуміння цього потрібно мати якусь особливу освіту, чи ступінь кандидата наук? Думаю, достотньо 3-х класів. Можна піти й іншим шляхом - виділити кошти на встановлення лічильників, аби у споживачіві не було відмовки, і тим більше, що закон про метрологію покладає ці витрати на надавача послуг. Але, якщо водоканал бідний, виділити кошти з бюджету на встановлення усім абонентам лічильників і тоді нехай поливають. Ну, хоча б розрахунок можно подати, чи ні? Скільки абонентів без лічильників? Скільки коштувати встанвлення лічильників? Елементарно Ватсон. А ми тут почитаємо. Може декому таке не вигідно буде, і прикольно, що таке буде невигідне і Водоканалу, але якщо ми кочимо із себе гейропейців то мусимо таке зробити.
26. Читач / 30 січня 2016, 13:28
Не прихильник, а дуже-дуже розчарований виборець.
27. Особа / 30 січня 2016, 13:29
Почитавши всі кометарі, можу сказати одне, що більшість їх пишуть ті особи, які мали в минулому вирішити ці питання.
28. светка / 30 січня 2016, 13:40
Oй скільки невдоволених, а чому ви всі не кричали і не йшли в горгаз чи рес коли ті підняли тариф в 100 раз, так тоді язички в ж....у затягли!!!!!!! А зараз ім Копелець з водоканалом не такі.
29. светка / 30 січня 2016, 13:41
Можна й зменшити тариф чого ж і ні от тільки по 6 годин на добу воду будемо мати.
30. Ревізор / 30 січня 2016, 14:36
Ви що конкретно упороті? Вам же пояснюють: калькуляцію, еконмічне обгрунтування і тоді буде видно. До того, так вимагає закон. Чи вам, аби тільки бла, бла?
31. Гість / 31 січня 2016, 13:03
І перевірити витрати за минулий рік щоб зробити висновок треба підвишувати тариф чи ні бо це можна робити до безкінечності УКиєві у минулому році тільки підвищили тариф до 6 гривень а в Кобеляках він вже був мабуть рік так що обдирати людей вже може хватить Надайте витрати за минулий рік і дохід який ви одержали тоді можна буде вирішувати а так захотілось і підвищуємо Депутатам обраним народом треба до цього віднестись з розумінням і про те що зараз не так просто оплачувати ті тарифи і трохи захищати простих смертних
32. Гість / 31 січня 2016, 13:07
17.саша ставицький
« калькуляцію витрат на воду , щоб громадяни побачили , за що вони платитимуть. Я знаю , що нинішня калькуляція містить великий процент непередбачуваних витрат , непередбачувані втрати води і багато інших чинників , які не стосуються водопостачання.Непогано було б , щоб було опубліковано результати фінансово-господарської діяльності і не тільки водоканалу , щоб люди побачили , на що витрачаються їні гроші.А вода в Кобеляках по вартості , чомусь ввесь час була дорожча , ніж у столиці , де воду качають на дуже великі відстані , роблять їй очистку і т.д.Тим , хто балака за Емірати -ми покищо жмвемо в Україні і через нажу дурість живемо основна маса , як жебра»

Укалькуляцію можна втюхати і таке що і близько там не буде Перш за все аналіз доходів і витрат за минулий рік
33. Трампампам / 31 січня 2016, 15:34
32.Гість
«
Укалькуляцію можна втюхати і таке що і близько там не буде Перш за все аналіз доходів і витрат за минулий рік»

Оце читаю такі "грамотні" коментарі і трішки підтошнювати починає. Нє нібито все правильно пишуть. Тільки є питаннячко до актівних грамотєїв. А чого ж ви не піднімете дупу із давана і непідете у Водоканал і не виясните все про що тут триндите. Дані вам дадуть, по закону обязані.
Оце скільки не читаю Ехо, то хоть щось путнє робили Матюхов, Пряхіна, Чернига і Гунжель. Ну ще Філоненко, но він не вщот, бо це його робота.
Так отих актівістів оті шо тільки коменти писати втьопні ще й клянуть. Саші стівіські ,рєвізори, рікашети та прочі грамотєї - візьміть дані і пощитайте тариф.
34. Особа / 31 січня 2016, 18:04
Підримую Трампампам, бо писати і критикувати Всі вміють.
33.Трампампам
«Оце читаю такі "грамотні" коментарі і трішки підтошнювати починає. Нє нібито все правильно пишуть. Тільки є питаннячко до актівних грамотєїв. А чого ж ви не піднімете дупу із давана і непідете у Водоканал і не виясните все про що тут триндите. Дані вам дадуть, по закону обязані.»
35. Гість / 1 лютого 2016, 17:35
А чого всім ходити як є народні депутати які і повинні захищати права і інтереси виборців а то давайте всі будемо штурмувати водоканал для цього повинні виділити тямущих людей і розібратися а нам повідомити у пресі
36. заїзжий / 3 лютого 2016, 09:11
ШАНОВНІ. Проблема з тарифами на воду в місті , такі, як і на газ в державі.Ніхто не хо че відкривати складову тарифу.Якби було все так погано , то Дяченко з Галушко по закордонах не їздили.Розумію, що може і є економічна необхідність підіймати тарифи, але керівнику необхідно вести себе належним чином, щоб не спричиняти гнів людей.І знову на перший план виходить порядність, а все решта потім.Одночас треба відходити від совкового мислення, що все нам потрібне безкоштовно.Та вода,не ече безкоштовно.Для того, щоб її мати постійно необхідно вкладати великі кошти., але прозоро без відкатів і крадіжок.Відсутність довіри до чивовників, в більшій мірі і спричиняють супротив населення. З людьми треба постійно проводити розяснювальну роботу , щоб люди знали на що витрачаються кошти,
37. Мєсний / 3 лютого 2016, 10:01
36.заїзжий
«Ніхто не хо че відкривати складову тарифу.Якби було все так погано , то Дяченко з Галушко по закордонах не їздили.Розумію, що може і є економічна необхідність підіймати тарифи, але керівнику необхідно вести себе належним чином, щоб не спричиняти гнів людей»

Золоті слова. От і потрібно хоча б отут якісь підписи зібрати чи в інший спосіб проявити активність і таки добитися того, щоб складову тарифу відкрили. Копелець ще не може бути в спєвкі з Дяченком тому і його треба підтримати, а не критикувати, що він загубить такою політикою Водоканал. Законом передбачено оприлюднення калькуляції і еконмічного обгрунтування тарифу і навіть проведення громадських слухань з цьго питання. От тепер спостерігайте що з цього приводу робитимуть вами обрані депутати. Це вони повинні в першу чергу галас піднімати, а вони мовчать, бо здається багато з них вже й табличку множення забули, а може не того пішли в депутати. А ще у Копелця є юрист і не простий, а з прокуратури. Тобто він знає ті вказівки, які йшли до них у закритому режимі і може відповідно орієнтуватися в тому як краще вчинити в даному випадку.
38. Масон Вазон / 3 лютого 2016, 10:09
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
36.заїзжий
«ШАНОВНІ. Проблема з тарифами на воду в місті , такі, як і на газ в державі.Ніхто не хо че відкривати складову тарифу.Якби було все так погано , то Дяченко з Галушко по закордонах не їздили»

Ой жаба, жаба українська! Так їздь і ти. Грошей немає? Значить, ти або дурень або нероба.
Не відкривають вам лузерам складову тарифу. Вай-вай-вай! Так підніми жопу із дивану і сходи у Водоканал! І тобі дадуть дані. А потім будеш писати. Так ти лузер навіть цього зробити не можеш.
Бачив позавчора у Водоканалі Філоненка. Здається буде тариф оприлюднювати. Хоча це мав би зробити Копелець.
39. Петлюрівець / 3 лютого 2016, 10:56
37.Мєсний
«От тепер спостерігайте що з цього приводу робитимуть вами обрані депутати. Це вони повинні в першу чергу галас піднімати, а вони мовчать, бо здається багато з них вже й табличку множення забули, а може не того пішли в депутати. А ще у Копелця є юрист і не простий, а з прокуратури. Тобто він знає ті вказівки, які йшли до них у закритому режимі і може відповідно орієнтуватися в тому як краще вчинити в даному випадку.»

Про місцевих депутатів сказав п. Мєсний нє в бровь а в глаз.Велике прохання до дописувачів навести список депутатів міськради і де працюють ?
40. Петлюрівець / 3 лютого 2016, 12:46
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
36.заїзжий
«ШАНОВНІ. Проблема з тарифами на воду в місті , такі, як і на газ в державі.Ніхто не хо че відкривати складову тарифу.Якби було все так погано , то Дяченко з Галушко по закордонах не їздили»
Ой жаба, жаба українська! Так їздь і ти. Грошей немає? Значить, ти або дурень або нероба.
Не відкривають вам лузерам складову тарифу. Вай-вай-вай! Так підніми жопу із дивану і сходи у Водоканал! І тобі дадуть дані. А потім будеш писати. Так ти лузер навіть цього зробити не можеш.
Бачив позавчора у Водоканалі Філоненка. Здається буде тариф оприлюднювати. Хоча це мав би зробити Копелець.
41. Петлюрівець / 3 лютого 2016, 12:48
Дурні, нероби, лузери відгукніться, де ви ?
42. Дурень і Нероба / 3 лютого 2016, 17:45
41.Петлюрівець
«Дурні, нероби, лузери відгукніться, де ви ?
»

Шо братка хотів? На жизнь пожалітися?
43. Петлюрівець / 3 лютого 2016, 18:23
42.Дурень і Нероба
« На жизнь пожалітися?»

Спасибі тобі що відгукнулися, та ще й двоє в одній особі.Може ти знаєш як лузером не стати, красти чи що ?
44. Дурень і Нероба / 3 лютого 2016, 19:38
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
43.Петлюрівець
«
Спасибі тобі що відгукнулися, та ще й двоє в одній особі.Може ти знаєш як лузером не стати, красти чи що ?»

Братка, а шо вкрасти можна підскажи, братка. Ми пробували соняшник вибивати, но вмєсто єтого получили тріндюлєй.
Оце лежимо на дівані в єхо каментарі пишемо. Казали шо за це платять. А воно не платять.
Братка може по півасіку. А то жопа растьот, а дєніг нема.
45. В Овсієнко / 3 лютого 2016, 19:41
33.Трампампам
«. А чого ж ви не піднімете дупу із давана і непідете у Водоканал і не виясните все про що тут триндите. Дані вам дадуть, по закону обязані.»

Це не зовсім так.Особисто я навіть подавав позов дот Кобеляцького районного суду , оплативши судові витрати за свій рахунок , але там був такий собі правдолюб - суддя Зацеркляний -борець за інтереси громади , який під різними надуманисми приводами кілька разів вертав мені позовну заяву , доки я не вдостовірився , що в Кобеляцькому суді шукати правду безглуздо.Я і ряд товаришів також зверталися і навіть до газети з проханням опублікувати калькуляцію витрат , але вона була дуже засекречена.Останній час я звертався до міської сервісної служби з проханням прикласти до договору на вивезення сміття калькуляцію витрат і розрахунок кількості сміття , то вони відмовились і договір укладати.Памятаю , як в одній оприлюдненій калькуляції на воду було включено заміна відразу 10 шин на Камазі. Отакі в нас калькуляції.
46. Доктор Ватсон / 3 лютого 2016, 20:03
45.В Овсієнко
« там був такий собі правдолюб - суддя Зацеркляний -борець за інтереси громади , який під різними надуманисми приводами кілька разів вертав мені позовну заяву»

Це не той, що тепер відомий патріота?
47. Водій камаза / 3 лютого 2016, 20:06
Васику а як ти думав, якщо камаз задіяний для подачи тобі в хатку води, то і в тарифі він повинен бути. А ти мабуть забув як ти в Сухинівці мерса за кошти колгоспу собі прикупив. Та й мовчиш с...а така, правдолюб х....в
48. В Овсієнко / 3 лютого 2016, 20:34
47.Водій камаза
«і мерса за кошти колгоспу собі прикупив. Та й мовчиш с...а така, правдолюб х....в
»

Я підписуюсь своїм прізвищем , а ти ?Ніколи мерсів у власності не мав ,Користуюсь Москвичем.Що до тарифів -Дійсно , всі витрати повинні включатись , але от як зносились на КАМАЗІ відразу десять скатів при качанні води , до мене якось не доходить . Та хіба тільки справа в скатах . Коли пишуть 50% втрат , 30 % непкередбачуваних витрат , то мені периходить в голову , що мене хочуть пошити в дурні , а я цього не хочу.А тобі ВОДІЙ КАМАЗА МОЖЛИВО це і приємно.
49. Читатель / 3 лютого 2016, 20:39
47.Водій камаза
«якщо камаз задіяний для подачи тобі в хатку води, то і в тарифі він повинен бути.»

Повинен бути, тільки не відразу десять коліс. Колеса мають нормативний термін експлуатації, наприклад, три роки, то значить відповідна частка і повинна бути включена до тарифу, а не разово 10 скатів. Там заміть, ще буде і бензин А-92 типу на КАМАЗ.
50. В Овсієнко / 3 лютого 2016, 20:53
47.Водій камаза
«Васику а як ти думав, якщо камаз задіяний для подачи тобі в хатку води, то і в тарифі він повинен бути. А ти мабуть забув як ти в Сухинівці мерса за кошти колгоспу соб»

Я продовжу.Ти до мене почав звертатись з такою ніжністю , що я тебе сприйняв спочатку за цілком пристойну людину , потім своїми матюками ти все спортив , враження за тебе склалось інше. Я цілком розумію , що ми знайомі , і тобі хочеться похизуватись перед людьми , що ти мене знаєш , але проявляти дурість не потрібно.Матюки тебе не прикрасять , а підтвердять дурість.
51. Трампампам / 3 лютого 2016, 21:14
45.В Овсієнко
«Памятаю , як в одній оприлюдненій калькуляції на воду було включено заміна відразу 10 шин на Камазі. Отакі в нас калькуляції.»

Було таке. Коли Водоканалом керував знаменитий менагер Тагадюк. Но тіки тоді комісія в якій були Пряхіна і Філоненко добилися шоб ті витрати виключили із тарифу. Спитайте їх - вони підтвердять. І стаття в Ехо про це була.
Про втрати. А хто вам граматєї сказав шо у тариф включені 50 процентів втрат? Факти і цифри в студію, пжалуста.
Шо знову дупу ніхто не підняв і калькуляцію не попросив.
52. В курсі дєла / 3 лютого 2016, 21:42
51.Трампампам
«А хто вам граматєї сказав шо у тариф включені 50 процентів втрат? Факти і цифри в студію, пжалуста.»

Є факти, наприклад, про те, що було навіть більше ніж 50% необлічених втрат води. При нормативі, здється, до 30%. Тобто, половина добутої води "пропадала", але в тариф була включена. Крім цього було нерозшифрованих інших витрат до 30%. Виходить чистих обгрунтованих витрат було в тарифі лише 20%. Можна припустити, що 80% кралося. Не дуже круто? Про це є акти КРУ у Пряхіної. Правда, було це при Тагадюку. Що зараз, треба дивитися.
53. Трампампам / 4 лютого 2016, 13:22
52.В курсі дєла
«
Є факти, наприклад, про те, що було навіть більше ніж 50% необлічених втрат води.»

Помню було й таке. тільки мені здається було не 50, а шось около 35. Но, опять же, це було при суперкрутому менагері Тагадюку.
54. В курсі дєла / 4 лютого 2016, 14:36
53.Трампампам
«тільки мені здається було не 50, а шось около 35»

Було й 35, а до того було і більше 50%. Буде час знайду і напишу.
53.Трампампам
«це було при суперкрутому менагері Тагадюку.»

Ну так а я що писав "Правда, було це при Тагадюку."
55. светка / 4 лютого 2016, 14:55
Зараз втрати 18%, які не закладені в тариф.
56. В Овсієнко / 4 лютого 2016, 16:31
Питання навыть не в процентах , питання в прозорості.Я хочу знати за що я повинен платити.Ну наприклад по вивезенню сміття , мені запропонували договір на 8 м кубічних.Я такої кількості сміття не назбираю і за три роки.У мкене в основному у сміття ідуть пакети з хліба , всі органічні відходи я компостую , то чому я повинен платити бог зна за що.А от з магазинів бачу валять сміття яке можна утилізувати без вивезення , а оплата для всих рівна.По воді також є проблеми. Наскільки памятаю , з тих калькуляцій , про які йде мова , Кобелячани споживають десь 650-670тис кубометрів води , тобто десь 60-62 м куб на одного жителя.Ви таку кількість можете використати - можу відповісти , що ні навіть якщо дехто і підніматиме тему поливу грядок.Просто ця кількість розрахована з великим запасом , з урахуванням 52% втрат і т.дЗараз писали , що на свердловинах встановлено лічильники , тому вважаю , що настав час разом з громадою визначити , хоч скільки ми насправді споживаємо.Зробити прозору калькуляцію і тариф , і ніхто не буде мати ніяких претензій , коли бачитиме , за що він платить.
57. светка / 4 лютого 2016, 16:44
Пане Овсієнко от ви так все розписуєте тут гладко так зверніться у Водоканал перевірте і нам все тут розкажете, а то тільки умнічаєте!!! Гав з будки і назад!!
58. светка / 4 лютого 2016, 16:45
Чи може скажете, а чому я хай он Степан, Іван, Петро?
59. В Овсієнко / 4 лютого 2016, 17:16
А я звертався у водоканал.От тільки мене дивує , що навіть у даному питанні , яке стосується кожного ,Ви шановна Свєтка боїтесь назвати себе своїм імям і ховаєтесь під вигаданисми іменами , невже так страшно сказати правду.Я описую те , що я говорив Олександру Ісипу в очі , а Свєтки кидались на мене , що я говорю не те , що їм подобається , зараз говорю так , як думаю , не ховаючись за вигаданими іменами. То ж пропоную і Вам Свєтка разом зі мною піти у водоканал , чи міську раду і вимагати прозорості тарифів .Я готовий і прохаю Вас призначити мені побачення , на якому ми з Вами вирішимо , як діяти далі і розповімо про це людям.Я чекаю Вас Свєтка.
60. Светка / 4 лютого 2016, 18:33
Поліщук С.В. і ніколи не ховалась за ніками пане Овсієнко. А йти з вами до водоканалу я не хочу я довіряю людям, це по перше, а ще я готова понести навантаження на мою сім’ю в розмірі 12 гривень при збільшенні тарифа, тільки б у мене була вода. А ще, вибачаюсь, знаючи вас ви неееевеликий фахівець в розрахунках.
61. Трампампам / 4 лютого 2016, 18:44
18.Андрій
«Вставити цитату
Пропоную Ехо Кобеляк з громадськими активістами та Водоканалом щомісяця знімати покази лічильників на свердловинах , »

Підтримую рацуху Андрія. Тільки давайте без громадських активістів. А то на них глянеш і блювати хочеться. і без депутатів. Бо ті напишуть те шо скаже Копелець.
Нехай Ехо знімає на відео із указанням часу.
62. Масон Вазон / 4 лютого 2016, 18:47
Та буде вам тариф у наступному "ЕХО". Не на побачення ж туди Філоненко приходив.
63. Петлюрівець / 4 лютого 2016, 19:23
61.Трампампам
«Тільки давайте без громадських активістів. А то на них глянеш і блювати хочеться.»

А чого це так гидливо ви про громадських активістів ?
64. Трампампам / 4 лютого 2016, 19:45
63.Петлюрівець
«А чого це так гидливо ви про громадських активістів ?»

Та того шо я не знаю в Коеляках, районі і навіть області жодного пасівіста, який не работає тупо на власний карман. Всі багато триндять і прикриваються високими словами. а насправді думають про гроші і політику. Назви прізвище хоча б одного хто не такий.
Поетому нехай будуть тільки журналісти. Вони тоже думають про гроші. Но хотя би чесно і відкрито. Їм за це платять, це їх робота. А громадські пасівісти - ще ті С.У.К.И.
65. Петлюрівець / 4 лютого 2016, 21:45
64.Трампампам
«о я не знаю в Коеляках, районі і навіть області жодного пасівіста, який не работає тупо на власний карман. Всі багато триндять і прикриваються високими словами. а насправді думають про гроші і політику. Назви прізвище хоча б одного хто не такий.»

Згоден.
66. доктор Менгелле / 5 лютого 2016, 21:52
45.В Овсієнко
«ляцького районного суду , оплативши судові витрати за свій рахунок , але там був такий собі правдолюб - суддя Зацеркляний -борець за інтереси громади , який під різними надуманисми приводами кілька разів вертав мені позовну заяву , доки я не вдостовірився , що в Кобеляцькому суді шукати правду безглуздо.»

До чого тут Зацекляний, коли написання позовной заяви це не заява про прийом в колгосп.Треба було звернутися до адвоката земляка то був би результат.Судові витрати хоч повернули назад ?
67. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:18
60.Светка
«Поліщук С.В. і ніколи не ховалась за ніками пане Овсієнко. А йти з вами до водоканалу я не хочу я довіряю людям, це по перше, »

І де це ти така хоробра взялася , та ще й багата.Людей із своїм алконавтом общіпуєш.А призвище ти написала ще з яким ходила в школу.Хочеш лизонути , то лизни.
68. Авдотья / 6 лютого 2016, 20:20
Може Дяченко відкрутить щотчик назад , як тобі крутили електрики.
69. В Овсієнко / 6 лютого 2016, 20:39
66.доктор Менгелле
«о чого тут Зацекляний, коли написання позовной заяви це не заява про прийом в колгосп.Треба було звернутися до адвоката земляка то був би результат.Судові витрати хоч повернули назад ?»

Я судові витрати подарував Зацеркляному.А адвоката - земляка не знаю.Відносно заяви - Ви очевидно не все знаєте про Кобеляцький суд.Що можна говорити , коли суддя пише ухвалу , що в вашій заяві недостатньо доказів , наголошую доказів , а не якихось документів.Думаю цим все сказано.Мені доводилось писати заяви не тільки в колгосп , а і в апеляційний , та вищий спеціалізований суди І в усих випадках вони були написані у відповідності до кодексів , а от Зацеркляний вертав заяву тричі.Ну а вернуть витрати - укоштує багато нервових клітин.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації