Вхід | Реєстрація

Суд по «справі Гунжеля» перенесли

Суд по «справі Гунжеля» перенесли

У вівторок 9 лютого в Кобеляцькому районному суді мало відбутися перше засідання по розгляду одного з позовів про захист честі, гідності та ділової репутації.

Відповідачем у обох справах є бутенківський громадський активіст Павло Гунжель. А позиваються до нього посадовці тамтешньої сільської ради. У першому випадку претензії до Гунжеля має керівник бутенківського комунального підприємства Ігор Мостовий. Він вважає, що ще під час ведення передвиборчої агітації Павло Олександрович розповсюджував недостовірну інформацію про нього. Вона, на думку позивача, не лише завдала шкоди його репутації, а й вплинула на результати голосування. З іншим позовом до суду звернувся вже сільський голова Микола Скрильник. Цей посадовець, у свою чергу, вважає, що Гунжель розповсюдив недостовірну компрометуючу інформацію про нього в ЗМІ.

На перше судове засідання з’явилися Ігор Мостовий та свідки з його сторони. А ось Павло Гунжель повідомив суд про свою хворобу. У результаті, так і не почавши розгляд справи по суті, суддя Тетяна Тесленко перенесла судове засідання на 22 лютого.

У обох випадках інтереси позивачів, тобто, посадовців Бутенківської сільської ради, у суді буде представляти юрист за фахом Сергій Галушко. Він і повідомив редакцію, що розгляд справи перенесли у зв’язку з хворобою відповідача Гунжеля.

Сам Павло Олександрович по телефону сказав, що перебуває на лікуванні і проходить обстеження в медичних закладах міста Полтави.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Цікаве


1. Опаньки / 11 лютого 2016, 17:51
Опаньки! Пашка, ти на Топольках чи на Шведській? Пашка держись, ми з тобой!
2. кобель генадій / 11 лютого 2016, 18:59
Паша,я теж з тобою.
3. Кіноман / 11 лютого 2016, 20:53
Надоели мне эти рожи. Народу много, а людей нет (див. "Азазель")
4. Обана / 12 лютого 2016, 11:34
Обана!З якою ціллю Філоненко показав це відео? Пропіарити бувшого секретаря міськради, щоб кобелячани не забули його до наступних виборів? Надіюсь не забудуть й ще раз прокотять його разом з Ісипом. Паша тримайся!
5. Другий гість / 12 лютого 2016, 12:21
Новий анекдот. Галушка подався в правозахисники.
6. Некобель Геннадій / 12 лютого 2016, 14:55
Знущаються ті суди над людьми, яка вже тут правова держава???
7. Хрущ / 12 лютого 2016, 16:17
6.Некобель Геннадій
«
Знущаються ті суди над людьми, яка вже тут правова держава???»

Тут ти не правий. Тетяна Вікторівна не така. Вона мзди не бере. Зарплати вистачає. declarations.com.ua/declaration/vulyk_26_108
8. Опаньки / 12 лютого 2016, 18:31
4.Обана
«Вставити цитату
Обана!З якою ціллю Філоненко показав це відео? Пропіарити бувшого секретаря міськради»
!
Опаньки! А з якою ціллю Філоненко показав відео про козоферму? Кіз піарить чи шо?
Таваріщ Абана, жаба - погана риса характеру.
9. Степанида / 12 лютого 2016, 18:57
З Галушки юрист , як із хрена рашпель.Він он на відео шатається як ... .
10. Петлюрівець / 12 лютого 2016, 21:52
9.Степанида
« З Галушки юрист , як із хрена рашпель.Він он на відео шатається як »

Степанида ти не жєна Степана ?
11. Тамара / 12 лютого 2016, 23:53
Ні з СЕргія толок буде. Він сказав що трохи пороби у Скрильника потом суддьою піде.
12. Батя / 13 лютого 2016, 09:04
5.Другий гість
« Галушка подався в правозахисники.»

А чого б і ні! Він може дати фору любому. Працюватиме не гірше інших правозахисників,адвокатів, а там ще й суддею стане, а згодом і головою Кобеляцького райсуду. Якщо добиватиметься справедливих рішень - замовників вистачатиме. А від людей буде довіра та повага.
13. Петлюрівець / 13 лютого 2016, 09:27
Янукович особисто приймав рішення про розгін Євромайдану - ГПУ
Віктор Янукович
Рішення про розгін студентського Євромайдану 30 листопада 2013 року приймав особисто позбавлений звання президента України Віктор Янукович. Про такі результати розслідування повідомив сьогодні на брифінгу начальник управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури Сергій Горбатюк, передає кореспондент ЛІГА.net.
"Слідством встановлено, що рішення про розгін Євромайдану безпосередньо приймав колишній президент Віктор Янукович", - сказав він.
Горбатюк також повідомив, що організацію здійснювали екс-міністр внутрішніх справ Віталій Захарченко та екс-секретар РНБОУ Сергій Клюєв. Вони, в свою чергу, доручили реалізацію рішення керівнику Київської міліції Коряку та заступнику секретаря РНБО Володимиру Сівковичу, а також екс-голові КМДА Олександру Попову.
Розгін здійснював київський загін спецназу Беркут. Безпосередньо керували операцією екс-командир полку Кусюк і екс-заступник керівника Київського главку Федчук. Всім зазначеним особам, а також ряду беркутівців висунуто підозру у скоєнні злочину
14. дмитро / 13 лютого 2016, 10:01
13.Петлюрівець
«Янукович особисто приймав рішення про розгін Євромайдану - ГПУ
Віктор Янукович»

Ну і до чого ти це надряпав.Що це , новина?Чи може щось нині помінялось , коли садять людей за лайк у соцмережах , диктують які дивитись телеканали і т.д.?Чи пахне демократією , коли такі пр...... , як ти бігають міняти назви вулиць , валяють памятники?Я дивився ,як прид.... Кулічковський дерся в грязній рясі на бюст Леніна , то це в вашому розумінні демократія?Прийде час і вам прийдеться за все платити.
15. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 10:14
14.дмитро
«садять людей за лайк у соцмережах»
Та ти що!?.. І кого посадили?
14.дмитро
«диктують які дивитись телеканали»
У тебе "тарілка" є? Чи може інтернет тобі відключають?
14.дмитро
«Я дивився ,як прид.... Кулічковський дерся в грязній рясі на бюст Леніна »
Згоден, прикольно виглядало. Але ж якщо тобі так дорогий той пам*ятник, чому грудьми не став на його захист? Можливо, хоч у міліцію заяву написав?
16. Реаліст / 13 лютого 2016, 12:08
14.дмитро
«Чи може щось нині помінялось , коли садять людей за лайк у соцмережах , диктують які дивитись телеканали і т.д.?Чи пахне демократією »

Не хочу с фоксами і масонами сперечатись, пишу тобі. Завжди давай підтвердження тому що пишеш, бо вони тебе заклюють. Ситуація така, що їм адмін тут дає зелене світло, а нормальні коменти банить. Це лишній раз підтверджує "свободу слова" навіть на провінційному сайті. По моїй ссилці адвокат на 4 хвилині говорить про те, що за ролик на ютюбі вже рік сидит журналіст Кацаба. І це не з путінТВ, як можуть шаблонно написати, а з укрресурсу. І таких фактів можна знайти безліч. Тільки петлюри і фокси скажуть, що то неправда. Посилання на www.youtube.com
17. дмитро / 13 лютого 2016, 12:48
16.Реаліст
«Завжди давай підтвердження тому що пишеш, бо вони тебе заклюють»

Та я нічого і не збираюсь недоумкам доводити.Це ті , кого попросили з своїх посад і вони зараз пнуться , але не вистачає місць.Навіть не в інтернеті , а по укр ТВ днями хлопця з Донецької обл.посадили за розповсюдження в соцмережах.Днями заборонили дивитись ще 15 каналів , це розповіли по УКР ТВ.За памятники я вже не говорю , вони діючі підприємства поздавали в металобрухт , а тепер рахують безробітних.Зараз гряде велика прихватизація і вони підняли бучу щза кабмін , бо всим не попаде.А оці фокси , петлюри , і вся прчая шло..... нічого не варте.Я на них не звертаю уваги , це поки.... .
18. Махновець / 13 лютого 2016, 12:58
13.Петлюрівець
«Янукович особисто приймав рішення про розгін Євромайдану - ГПУ
Віктор Янукович Рішення про розгін студентського Євромайдану 30 листопада 2013 року приймав особисто позбавлений звання президента України Віктор Янукович»
Ніхто Януковича нічого не позбавляв. Верховна Рада наскільки мені відомо до цього часу не провела процедуру імпічменту. Тобто в разі потреби його фігуру ще можуть витягти на сцену. Що стосується розгону студентів, то це була звичайнісінька провокація з поку тих, кого ви обрали у владу. Так як і розстріл майдану. Тим, хто зараз при владі потрібен був хаос і війна, вони шукали приводів для конфлікту і провокацій і вони цього досягли. Тільки в розгоні студентів дійсно були задіяні беркутівці чого не скажаш про розстріл небесної сотні, яку розстріляли не беркутівці, а фахівці найняті організаторами майдану. Вся Європа про це знає. Послухай, що каже Гриценко. Посилання на www.youtube.com
19. Спостережливий / 13 лютого 2016, 13:11
17.дмитро
«.А оці фокси , петлюри , і вся прчая шло..... нічого не варте.Я на них не звертаю уваги , це поки..»

Шановний Дмитро, звертаю вашу увагу на дуалізм у Ваших висловлюваннях. Фраза "Я на них не звертаю уваги"сама по собі свідчить про те, що увагу Ви вже звернув.
20. Реаліст / 13 лютого 2016, 13:14
17.дмитро
«
Та я нічого і не збираюсь недоумкам доводити»

Їм нічого і не доведеш. Але може сюди і нормальні люди заглядають. На них і розраховувати треба. Не всі пишуть коменти, може хтось просто почитає чи подивиться.
21. Не дмитро / 13 лютого 2016, 15:53
19.Спостережливий
«
Шановний Дмитро, звертаю вашу увагу на дуалізм у Ваших висловлюваннях. »

Плять, Гегель. Ну й що далі?
22. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 17:49
17.дмитро
«хлопця з Донецької обл.посадили за розповсюдження в соцмережах»
Не з Дрнецької, а з Дніпропетровської. І не посадили, а дали умовно. До речі, за сепаратизм, так що йому ще повезло, заробив на більше.
17.дмитро
«заборонили дивитись ще 15 каналів»
Заборонили не дивитись, а їх ретранслювати по кабелю. Різницю розумієш?
17.дмитро
«Це ті , кого попросили з своїх посад і вони зараз пнуться , але не вистачає місць.»
Куди пнуться, дурнику? Я *на власних хлібах", тож ніякі посади мене не цікавили і не цікавлять...
18.Махновець
«Послухай, що каже Гриценко.»
Валєра, а що він каже? Невже про те, що Яценюк найняв "Беркут" і Садовникова?
23. Микита / 13 лютого 2016, 18:16
22.Гай Фокс
« Я *на власних хлібах", тож ніякі посади мене не цікавили і не цікавлять...»

Справді?На базарі?Чим спекуліруєш?Це ви тут зібрались ізгнанники типу Зацеркляного , Самойленка , ну більш не називатиму.Галушки і Ісипи мовчать.
24. Махновець / 13 лютого 2016, 18:22
22.Гай Фокс
«Заборонили не дивитись, а їх ретранслювати по кабелю. Різницю розумієш? »

Розумію, що заборонили поширювати інформацію. Обмежили тоступ для широких кіл населення. Так це називається. Заборона поширення інформації - ознака тоталітаризму а не демократії
22.Гай Фокс
«Невже про те, що Яценюк найняв "Беркут" і Садовникова?»

Ну так послухай, поки не видалили. Він каже, що яйценюк і К були в курсі і штовхнули пацанів під "Беркут" навмисне. Їм це було потрібно в якості "запальнички". Зробли те, що Гапон, тільки Гапона використали в темну, а ці зробили свідомо, навмисне, тому що сценарій був у них а не у Янека. Це те, що на поверхні, а як покопать, то знайдеш і не таке. Може знайдеш і те, що ті, хто найняв яценюка найняли і Садовникова. Хіба це так вже і не реально. Почитай хоч шпигунські книжки для дітей.
25. Дмитро / 13 лютого 2016, 18:27
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
15.Гай Фокс
«Згоден, прикольно виглядало. Але ж якщо тобі так дорогий той пам*ятник, чому грудьми не став на його захист? Можливо, хоч у міліцію заяву написав?»

Там же рядом була міліція ,Ісип з вікна виглядав ну і районні з вікон виглядали , видать Кулічковський всим анафему наслав , Ви йому хоч би рясу випрали.А взагалі вигляділо чудово , як придурки кидались з кувалдою на такий маленький бюст.Це ж психоз - серйозна хворь.Скоро будете писати мемуари.
26. гість999 / 13 лютого 2016, 18:46
25.Дмитро
«йому хоч би рясу випрали»

Дійсно,чого він такий зачуханий ходить?Чи в київському патріархаті такий дрес-код?Їй-богу,йому хоч "бризговики" чіпляй.
27. Махновець / 13 лютого 2016, 19:23
25.Дмитро
«
Там же рядом була міліція ,Ісип з вікна виглядав ну і районні з вікон виглядали »

Таке, навіть в дикій Україні, могло бути тільки в одному і єдиному випаку. Міліція отримала команду не реагувати. Так що піп вандальствував навєрняка
28. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 19:32
23.Микита
«Чим спекуліруєш?»
Не "спекулірую", "микитко", у мене виробництво. Але не це головне
25.Дмитро
«Там же рядом була міліція»
А ти не знаєш, як працює міліція? Немає заяви -- немає і дій. Ти особисто заяву чому не подав?
24.Махновець
«Заборона поширення інформації - ознака тоталітаризму а не демократії»
Джерело інформації -- із країни-агресора. Чи це для тебе, як "нектар Божий"??
24.Махновець
«Він каже, що яйценюк і К були в курсі і штовхнули пацанів під "Беркут" навмисне.»
Пам*ятаю, того вечора дивився Шустера, де он-лайн моніторили події на Євромайдані. Так тоді вже було оголошено, що акція закінчується, прибиралась озвучка і світло, готовилась до демонтажу сцена. Про "йолку" забув? Ніхто не міг навіть припустити, що проти студентів вночі застосують спецзасоби, та ще й з такою жорстокістю. А те, що розгоном займався кримський беркут, тобі нічого не говорить?
24.Махновець
«ті, хто найняв яценюка найняли і Садовникова»
Ну, так, вони його випусти з каталажки, а поті і дали притулок від правосуддя. Мабуть, в Америку той втік.
29. Махновець / 13 лютого 2016, 19:57
28.Гай Фокс
«Джерело інформації -- із країни-агресора. Чи це для тебе, як "нектар Божий"??»

Та ти шо. Це не з тієї де у нашого президента канхветна хвабрика? Чи може з тієї з якою є догівр про дружбу і співпрацю. Посилання на zakon3.rada.gov.ua
30. Маруся / 13 лютого 2016, 19:59
А вам кому-небудь доводилось бачити , як колишні атеїсти бють поклони в церкві? Це умора. Я колись бачила , як Володимир Чернявський хрестився , то повірте , можна вср..... від сміху.Хамелеони.
31. Микола / 13 лютого 2016, 20:07
30.Маруся
«Я колись бачила , як Володимир Чернявський хрестився , то повірте , можна вср..... від сміху.Хамелеони.»

І ми таке бачили. Такі він же ще й "тоталітарному режиму" в райкомі служив, Тепер - перший патріот. Так як це воно виходить? Він же один і той самий. Виходить вони тільки личину міняють.
32. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 20:25
29.Махновець
«де у нашого президента канхветна хвабрика? Чи може з тієї з якою є догівр про дружбу і співпрацю.»
Далась тобі та фабрика. У Біликах он свинарник російського олігарха. І нехай би працювали, якщо все по совісті і закону. Так ні ж, якшо без Януковича -- то нате вам тоді війну. І Крим забираєм "під шумок". Забрали б і так звану "новоросію", та не так сталося, як гадалося. А щодо того договору, то його і Росія не розривала, зате він їй до одного місця.
33. Микита / 13 лютого 2016, 20:41
28.Гай Фокс
«Не "спекулірую", "микитко", у мене виробництво. Але не це головне»

Ти сам і за свої будував завод чи фабрику , що там у тебе ?Чи ти може користуєшся тим , що побудували кляті комуняки , з якими ти так рьяно борешся не шкодуючи сил ?Що ти там виробляєш , щось стратегічне , може свічки в церкву ?І дивись , як те , що будували комуняки , то воно підлягає декомунізації.
34. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 20:54
33.Микита
«Ти сам і за свої будував завод чи фабрику , що там у тебе ?Чи ти може користуєшся тим , що побудували кляті комуняки »
Купував обладнання, що зробили "загниваючі капвталісти".
33.Микита
«Що ти там виробляєш , щось стратегічне , може свічки в церкву ?І»
Не свічки, але впевнений, і в тебе вдома є моя продукція.
35. Микита / 13 лютого 2016, 21:04
Що ж там за таке капіталістичне обладнання - бетономішалка? Ну а приміщення , підїзди строїли таки комуняки , а ти хапонув на дурку ?Де тобі вдалося хапнутми? Так що готовся до декомунізації.
36. Гай Фокс / 13 лютого 2016, 21:33
35.Микита
«хапонув на дурку ?»
Дурка не траплялась.Та і не хапав нічого.
35.Микита
«підїзди строїли таки комуняки »
А під*зди будували таки комуняки. Видно по "вічних" ямах ще з тих часів, а не так, як у "загниваючих".
37. Микола / 13 лютого 2016, 22:37
36.Гай Фокс
«А під*зди будували таки комуняки. Видно по "вічних" ямах ще з тих часів, а не так, як у "загниваючих"»

Будували не комуняки, а конкретні голопупенки. Вони напрочуд швидко стали свідомими. І щось не понятно, хто ж винен? Той устрій розламали вмісті з державою, збудували новий, а воно знову толку немає. Може проблема не в устрої а в голпупенках?
38. Микита / 14 лютого 2016, 08:17
36.Гай Фокс
«урка не траплялась.Та і не хапав нічого. »

То чому ж мовчиш де поставив те капіталістичне дєрьмо , сам побудував , чи все таки комуняче ?А скільки підїздів сам збудував?Чи ти ще плиткою обложиш Кобеляки?А те ,Шо хапонув , то сумнівів немає.А тепер людям мізки пудриш.
39. Микола / 14 лютого 2016, 09:38
34.Гай Фокс
«впевнений, і в тебе вдома є моя продукція.»

Невже гривні печатаєш?
40. Микола / 14 лютого 2016, 09:42
32.Гай Фокс
«У Біликах он свинарник російського олігарха»

Російських олігархів майже не буває в природі так само як і українських. Вони усі богообрані.
41. 1 гість / 14 лютого 2016, 18:17
Мені новина про цей суд нагадала анекдот "Судилися два єврея, а сів адвокат!" От якби справдилося!!!
42. Архімандрит / 14 лютого 2016, 20:20
41.1 гість
«Мені новина про цей суд нагадала анекдот "Судилися два єврея, а сів адвокат!" От якби справдилося!!!»

Не справдиться, бо судяться ж не євреї, а адвокат до них приближений. Тут все по Пісанію. Исайя сказав своєму народу: "Ни одно орудие, сделаное против тебя, не будет успешно; и всякий язык, который будет состязаться с тобою на суде, ты обвинишь". (Исаия 54:17) Тобто анекдот, який теж, мабуть, євреї придумали, відобража і "рекламує" біблійну доктрину богобраності євреїв і іхнього захисту так званим богом.
43. 1 гість / 14 лютого 2016, 22:11
Інколи єврей-це не тільки національність...
44. дурик / 16 лютого 2016, 02:21
вси судди заслуговують пулю один получи други будуть думаь хто хоче пулю т м г
45. Тамара / 16 лютого 2016, 20:33
Скільки людей згадує золоті часи що були за Януковича і з острахом дивляться в майбутнє.
46. Махновець / 16 лютого 2016, 20:45
45.Тамара
«Скільки людей згадує золоті часи що були за Януковича і з острахом дивляться в майбутнє.»

І не кажіть, що вас не попереджали
Посилання на exo.in.ua
47. Махновець / 16 лютого 2016, 20:46
44.дурик
«вси судди заслуговують пулю один получи други будуть думаь хто хоче пулю т м г»

Н-да... "Я стреляю и нет справедливости, справедливее пули моей". Здається, Блок.
48. Атеїст / 17 лютого 2016, 06:54
30.Маруся
«Я колись бачила , як Володимир Чернявський хрестився »
А Порошенко, Гройсман, Яценюк, Турчинов, та й колишні Кравчук, Янукович. Азарови, Ющенки і т.п. хрестилися. І місцеві не відставали. Ви ж самі тому свідки. Та тільки толку з тих молитов. Проте треба поважати вибір людини щодо віросповідання, чи навпаки не визнання релігії взагалі. Хай їм (віруючим) Бог допомагає вирішувати добрі справи, а не доводити людей до крайнощів.
49. Батя / 17 лютого 2016, 07:06
45.Тамара
«Скільки людей згадує золоті часи що були за Януковича і з острахом дивляться в майбутнє.»

У нас майже весь Комсомольск за Януковича голосував. За це Олександра Павловича Попова забрали міністром, а згодом і керівником міста Києва назначили. Тут Янукович поступив вірно , що призначив Попова керувати столицею. Проте Янукович виявився дураком, що не пішов на дострокові вибори, як це свого часу зробив Кравчук на вимогу групи голодуючих студентів. Сьогодні був би і Янукович і його ставленик Попов пошанованими людьми...
50. Неполітик / 17 лютого 2016, 08:17
49.Батя
«Проте Янукович виявився дураком, що не пішов на дострокові вибори, як це свого часу зробив Кравчук на вимогу групи голодуючих студентів. Сьогодні був би і Янукович і його ставленик Попов пошанованими людьми...»

Батя, не тупи. Янукович пішов на дострокові вибори. Він підписав угоду з лідерами опозиції Кличко, Яйценюком і Тягнебиком під гарантії мінстрів капіталістів із Франції, Німеччини і Польщі. Угода передбачала дострокові вибори у цьому ж році про що сказав і сам Янек у своїй заяві. Але оскільки ні європейські міністри ні тягнибики сценаріїв не писали, не знали і в силу тупості про них нездогадувалися угода не спрацювала. Сценаристам потрібна була війна, хаос і поділ країни за так званим югославським сценарієм. При Кравчукові такі завдання ще не ставилися.
51. Архімандрит / 17 лютого 2016, 08:26
48.Атеїст
«А Порошенко, Гройсман, Яценюк, Турчинов, та й колишні Кравчук, Янукович. Азарови, Ющенки і т.п. хрестилися. І місцеві не відставали.»

Та хай вони хоч повісяться. У кожного своя голова повинна бути. Місцеві, виходить, попугаї, чи обезяни?
48.Атеїст
«Проте треба поважати вибір людини щодо віросповідання, чи навпаки не визнання релігії взагалі»

Який нах.. вибір? Це пристосуванство а не вибір.
48.Атеїст
«Хай їм (віруючим) Бог допомагає вирішувати добрі справи, а не доводити людей до крайнощів.»

Та допомогає декому, хто уміло пристосвався до так званого бога імя якому Сатана. Ти херновий атїст. Атеїст, а тим більше справжній віруючий Богу, повинні знати як два на два, що в церкві, як і в жодній релігії богом і не пахне. Всі ці "інтститути" для того і видумані аби не дпустити єднання людини з Богом.
52. Ліберал / 17 лютого 2016, 19:56
Махновець : " Розумію, що заборонили поширювати інформацію. Обмежили тоступ для широких кіл населення. Так це називається. Заборона поширення інформації - ознака тоталітаризму а не демократі "
Ти правий Махновець ! Оце зустрів Петлюрівця , так він говорить що адміни сайту ехо заборонили йому доступ на сайт.Що це ? Покарання за послідовну позицію в боротьбі з антисемітами і украінофобами що вільно почувать себе на сайті Ехо, пропагують сталінізм, звинувачують у всьому євре-в, вихвляють тоталітарне минуле СРСР, принижують коментарями солдатів які воюють з терористами ЛНР, ДНР .Що це свобода слова тільки для антисемітів і сталіністів ?
53. Опаньки / 17 лютого 2016, 20:04
52.Ліберал
«Оце зустрів Петлюрівця , так він говорить що адміни сайту ехо заборонили йому доступ на сайт.Що це »

Опаньки! Побратиме Ліберал, я знаю шо це таке. Це називається весняне обострєніє у пана судді! Шабельниківські кози, пізня Пасха і Петлюрівецт прогнозують ранню но затяжну весну.
54. Батя / 17 лютого 2016, 20:18
Був у суді. Казали Серьожка чотири рази репетирував виступ. Дівчата переживають бо його автоматом хочуть перевести секретарем суду. Кажуть і освіта і робота така як була у нього раньше.
55. Махновець / 17 лютого 2016, 20:51
[[ЦИТАТА|52|Ліберал|Оце зустрів Петлюрівця , так він говорить що адміни сайту ехо заборонили йому доступ на сайт.Що це ?
А то я думаю, чому це петлюрівця не чути? Якщо справді так, то також недемократично. Але я в це не вірю. Петлюрівцям тут зелене світло. Не можна забороняти ніяку інформацію поширювати. Що ж тут непонятного? У нас немає цензури де юре. А де факто - у нас майже фашистьска диктатура замаскована під демократію.
56. Махновець / 17 лютого 2016, 21:27
52.Ліберал
«Що це ? Покарання за послідовну позицію в боротьбі з антисемітами і украінофобами що вільно почувать себе на сайті Ехо, пропагують сталінізм, звинувачують у всьому євре-в, »

Я не бачив тут антисемітів. Тут, навпаки, були коменти на розясненя євреям того, що відбувається, аби захистити їх від їхніх равинів і олігархів. Бо самі ж євреї пояснюють: "Как показывает опыт, евреев продают дешево и с большой для них кровью. Их продали в конце 1930-х годов фашистам, продадут и сейчас …» - ( Із інтервью єврея Є.Сатановського журналу "Эксперт") Так що тут просто намагаються захищати євреїв, а петлюрівець займається провокаціями направленими проти євреїв. Розяснює євреям політику іще один єврей Ходос ссилки на якого я тут бачив. З іншого боку, може ти поясниш, чому вся влада, всі ЗМІ, всі гроші, аж до друкарського станка, повинні бути саме у єврейських олігархів? Ну нехай українець поїде і купить в Ізраілі телеканал. Смішно? Чому це так, що єврейська Біблія, в якій тисячі разів згадується про євреїв і жодного разу про славян, вільно розповсюджується в Україні, а "Славяноарійські Веди" чи "Велесова книга" повинні бути під забороною? Де ж тут свобода слова чи демократія? І українофобів я тут не бачив. Хіба що петлюрівець, який працює проти українського народу на його знищення може й не розуміючи цього. Якщо він українець, то про нього краще Ліни Костенко не скажеш: "«Часом мені здається, що існує якийсь мозковий центр, що працює на самоліквідацію цієї держави, навіть не так руками її ворогів, як зусиллями власних тут ідіотів….»
57. Махновець / 17 лютого 2016, 21:38
52.Ліберал
«пропагують сталінізм, звинувачують у всьому євре-в, вихвляють тоталітарне минуле СРСР, принижують коментарями солдатів які воюють з терористами ЛНР, ДНР .Що це свобода слова тільки для антисемітів і сталіністів ?»

Аби звинувачувати когось у пропаганді сталінізму треба б дати визначення терміну сталінізм. Щодо тоталітаного минулого СРСР, так я от сам родився і виріс в СРСР і чесно працюючи ніякого тоталітаризму не бачив. Що воно таке - тоталітаризм побачив і відчув вже в "вільній Україні". Солдатів які пішли воювати проти свого народу тут також ніхто не принижував. Правду про Донбас людім свідомо замовчують і друкують і показують суцільну брехню. То яка ж тут свобода слова. Ось подивись як отут бугай з ОБСЕ включає ду. рачка і робить вигляд що не розуміє що йому жінка говорить про те хто по них стріляє. (Сам бачив як він на ТВ розмовляв російською мовою) Посилання на www.youtube.com І після цього я повинен вірити ОБСЕ? Там іде геноцид і війна на знищення мирного населення. НІхто ж ще там не вбив Путіна. З цього приводу в соцмережах жатівники пишуть: "«- Почему вы бомбите Донецк? - На нас напала Россия, мы защищаем свою страну. - Донецк – Россия? - Нет, Донецк – Украина. - Так почему вы бомбите Донецк, а не Россию?» Чому? Або чому не бомбите Крим?
58. Махновець / 17 лютого 2016, 21:45
52.Ліберал
«які воюють з терористами ЛНР, ДНР»

Не так давно в Кобеляках мешкав один свідомий патріота - біженець з Донбасу. Він, по йгого легенді, ледве втік від сєпарів і руських бурят. Його тут пригріли бютівці, мер Ісип разом з депутатами міськради дружно виділили землю під церкву і реабілітаційни центр. Вже дупутати займали до нього чергу аби влашуватися на дохідливу роботу в той центр, а потім він взяв і втік нах.. Співа він тут так як і ти. А тепер послухай що він розказує в Донецьку. Там в кінці ролика він говорить що віно помилявся і більше не буде брехати що Донбас окупували російські війска. Посилання на www.youtube.com
59. Гай Фокс / 17 лютого 2016, 21:50
Валєра, досить "косить" під "неВалєру"! Це ти почав дурня клеїти, щоб не забанили, як "Зацика"? Так уже давно б забанили, якби твою галіматью і тебе самого всерйоз сприймали.
60. микола / 24 лютого 2016, 20:00
22 лютого вже пройшло,а інформації про судове засідання ніякої,мабуть не так пішло.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації