Вхід | Реєстрація

Справа про тариф

Справа про тариф

Під час останнього засідання міськвиконкому представники «Водоканалу» подали пропозиції щодо перегляду діючого тарифу на водопостачання у Кобеляках.

У принципі, особливим секретом не був той факт, що до перегляду тарифу на воду було готове ще попереднє керівництво міста. Усі чекали виборів, щоб уже після них оголосити нову ціну на воду. Вибори відбулися. До влади прийшли нові люди. Та проблеми, які потребували нагального вирішення, залишилися старими. Про те, що потрібно або підвищувати ціну на воду, або шукати інші шляхи подолання збитковості «Водоканалу», майже три місяці говорили лише в кулуарах. Аж ось нарешті 26 січня на засідання міськвиконкому було винесене питання по воді. Директор «Водоканалу» Іван Дяченко та бухгалтер підприємства Вікторія Серюгіна надали калькуляцію нового тарифу. Згідно з нею, вода в Кобеляках має подорожчати до 8 гривень 82 копійок за кубометр. Причому — для всіх споживачів. Адже в Кобеляках уже кілька років діє єдиний тариф. І населення, і бюджетники, і підприємці платять однаково. Вікторія Серюгіна пояснила це так:

— Підприємство не несе ніяких додаткових витрат, постачаючи воду різним категоріям споживачів.

Між тим, як відомо, у деяких інших населених пунктах області підприємці платять за воду набагато більше ніж населення.

На засіданні виконкому остаточного рішення по тарифу так і не прийняли. Питання вирішили довивчити. Конкретніше, міський голова Олександр Копелець доручив своєму заступнику Анатолію Кісілю дізнатися, як формується тариф у інших населених пунктах. Звернувши особливу увагу на досвід підприємств і міст, де вода коштує дешевше ніж у Кобеляках.

Після цього відбулося ще кілька подій. Зокрема, стало відомо, що з «Водоканалу» звільнилися кілька працівників. Йдеться про штукатура, диспетчера, трьох слюсарів та трьох контролерів. Ця новина, звичайно ж, досить швидко розійшлась містом. На сайті газети розгорілася ціла дискусія з цього приводу. Чимало користувачів сайту висловлювали пропозиції, аби влада оприлюднила калькуляцію тарифу. У принципі, цілком раціональне бажання. Адже люди хочуть знати, за що ж вони платять і чи не закладають в тариф якісь зайві витрати. Наприклад, гігантські необліковані втрати води, витрати на відрядження, придбання не завжди потрібних запчастин тощо. Говорили й про високі зарплати керівництва «Водоканалу».

 

«Антифутбол»

Зваживши на те, що тема тарифу викликала велику цікавість серед частини читачів, редакція вирішила більш прискіпливо вивчити питання тарифу. Для цього ми звернулися до керівництва «Водоканалу» із проханням надати калькуляцію нового тарифу, а також інформацію про загальний фонд заробітною плати, зарплату керівника підприємства та кількість звільнених працівників. Директор «Водоканалу» Іван Дяченко погодився надати відомості, але попрохав оформити прохання редакції офіційно. Йому був поданий запит про надання інформації. Нагадаємо, що підприємство «Водоканал» є комунальним, тому ніякої комерційної чи іншої таємниці в його діяльності бути не може.

Через п’ять днів, як і належить по закону, відповідь редакція отримала. Та вона виявилася банальною відпискою. Посилаючись на формальні причини, керівництво «Водоканалу» перенаправило нас до міської ради. До речі, із подібним чиновницьким «футболом» може зіткнутися будь-який житель Кобеляк та й, узагалі, громадянин України. Та, як відомо, існують досить прості, але дієві правила і прийоми, за допомогою яких можна отримати інформацію, не зважаючи на спротив чиновників. Як кажуть, на кожен «футбол» є «антифутбол».

Ми не стали «посипати голову попелом», а відразу ж направили аналогічний запит уже в міську раду. Паралельно звернулися до трьох депутатів міськради із проханням допомогти в отриманні інформації по тарифу та фінансовому становищу в комунальному підприємстві. Запити були направлені Анатолію Кучеренку, Сергію Галушку та Наталії Бородіній. Тобто, представникам різних політичних сил, представлених у міськраді. Таким чином редакція, окрім отримання інформації по «Водоканалу», вирішила перевірити дієвість місцевих депутатів. Адже вони мають набагато більше можливостей у отриманні відомостей про міське господарство. Так, згідно із пунктом 2 статті 10 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», кобеляцькі й інші народні обранці мають право на першочерговий прийом їх чиновниками органів місцевого самоврядування. Зрештою, для цього їх і обирали.
До депутатів ми звернулися у п’ятницю 5 лютого. Галушко направив свій запит у міськраду в той же день, Кучеренко — у понеділок 8 лютого. Наталія Бородіна у вівторок повідомила редакцію, що планує саме в цей день звернутися до посадовців міськради. І вона виконала свою обіцянку.

 

Майже хеппі-енд

У понеділок ми зустрілися з міським головою Олександром Копельцем та його заступником Анатолієм Кісілем. Вони, до їх честі, адекватно відреагували на прохання редакції. І надали інформацію про ситуацію з тарифом на воду в усній формі, наголосивши при цьому, що вона буде продубльована згідно із вимогами законодавства письмово.

Отже, що ми знаємо по тарифу та загальній ситуації у «Водоканалі». Згідно із пропозицією керівництва підприємства, нова ціна на воду мала становити 8 гривень 82 копійки за кубометр. Тобто, зрости на 1 гривню 50 копійок для всіх категорій споживачів. Є вже й альтернативний варіант, згідно із яким для населення вода подорожчає на 53 копійки. А ось підприємці та бюджетні організації платитимуть майже 22 гривні за куб. Необліковані втрати води у тариф не закладалися.

Та, як сказали посадовці міськради, обидва варіанти є робочими і їх ще ніхто не затверджував. Тобто, протягом ще невизначеного проміжку часу діятиме старий тариф. Натомість, у міськраді створена комісія, яка проведе аудит діяльності «Водоканалу». Як сказав Анатолій Кісіль:

— Перевірка діяльності підприємства не має на меті обов’язково знайти якісь порушення чи зловживання. Ні, ми прагнемо відшукати можливі приховані резерви, які дали б змогу підвищити ефективність роботи комунальників, десь зекономити і не піднімати ціну. От, скажімо, у «Водоканалі» є дві асенізаційні машини. Зараз вони фактично простоюють, а послуги надають приватники. Можливо, вдасться їх ефективно задіяти і отримати прибуток. Що й покриє хоча б частково збитки. Та й із збитками потрібно розібратися. Можливо, є інші резерви. Може, не всі платять.

Щодо звільнених працівників, то всі вони, за словами чиновників, зареєструвались у центрі зайнятості і при потребі зможуть знову працевлаштуватись у «Водоканалі».

Також посадовці заявили, що всі, хто був звільнений раніше, працювали на будівельних роботах, які виконував «Водоканал». Тобто, на їх думку, це не вплине на якість виконання робіт із водопостачання.

Ну й останнє. Заробітна плата керівника комунального підприємства встановлена на рівні, передбаченому законодавством, і становить 4600 із нарахуваннями. Тобто, «на руки» керівник отримує близько 4 тисяч гривень. Загальний фонд заробітної плати у «Водоканалі» у 2015 році становив 960 200 гривень. Це при 25 працюючих. Так що, ніяких «казково» високих зарплат комунальники не отримують.

Більш детальний розрахунок тарифу у найближчий час буде оприлюднений на сайтах міськради і «ЕХО».


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Спостережливий / 13 лютого 2016, 15:18
Ага, таки я не помилився стверджуючи, що Філоненко у Водоканалі саме дані про тариф випитує. Щодо опублікованої складової, то хотілося б, щоб вона була розширена. А то під графою "Матеріали", можна внести хто зна що.
Якщо ж те, що пишуть в газеті стане реальністю і ціну на воду різко підвищать лише підприємцям, то скільки ж у Кобеляках коштуватиме машину помити? Всі на річці митимуть. Ну а підприємці звичайно закладуть новий тариф у свої послуги.
2. Спостережливий / 15 лютого 2016, 18:52
Оце зайшов на сайт, перечитав статтю, передивився відео. так і не зрозумів чому "Водоканал" шифрувався і не надав відповідь одразу. Є два варіанти: неправильно сформулювали запит: вказівка "зверху", тобто від міськради. Та зрештою це не принципово.
Складова тарифу оприлюднена,хоча на мій погляд, не повністю. Потрібно витрати більш детально розшифрувати. Як на мій погляд все у тарифі виглядає адекватно і ціну потрібно піднімати або дотувати підприємство. Хоча питання - де міськрада знайде гроші на дотацію? А "виїжджати" на підприємцях, на мою думку, неправильно. Але й не це головне і принципове.
Мене дивує куди поділися ті чисельні "знатоки", які волали про величезні зарплати комунальників, про якісь закордонні вояжі його керівника, про якісь гігантські втрати води, закладені у тариф. Шановні "знатоки", де ви із вашими знаннями? Порадьте як бути владі, як зекономити. Куди ваші гострі язички затягло?
Якщо Дяченко дійсно їздить за кордон, то судячи із зарплати, явно не за зарплату. Але ж... Наскільки я розумію, він не є держслужбовцем і має право підзаробляти. Якщо він це робить і від цього не страждає підприємство, то тисну йому руку. А всіх "знатоків" по моєму банальна жаба душить.
3. Ревізор / 15 лютого 2016, 21:18
Та, плять, коли ж цей дурдом скінчиться. Що, усі нездраві? Закон вимагає оприлюднення структури тарифу. "ПОРЯДОК доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад
Посилання на zakon5.rada.gov.ua 2.3. Суб’єктами господарювання, що надають комунальні послуги (послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)), до відома споживачів доводиться така інформація:

загальний розмір тарифу та його структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість);
обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, зазначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливо-мастильних матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо);
4. Ревізор / 15 лютого 2016, 21:19
Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб’єкта господарювання (за наявності), за необхідності, та шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.
Суб’єкт господарювання додатково може також доводити до відома споживачів інформацію за допомогою радіо, телебачення та способу, визначеного статутом територіальної громади.
5. Ревізор / 15 лютого 2016, 21:20
Про затвердження Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення
Посилання на zakon3.rada.gov.ua
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ліцензіата з централізованого водопостачання
Додаток 13 до Процедури встановлення тарифів
на централізоване водопостачання та водовідведення (пункт 2.2)
Нормативні втрати та необліковані витрати води, %
Середньооблікова чисельність персоналу ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання, осіб
Середньомісячна заробітна плата працівників ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання, грн
6. Ревізор / 15 лютого 2016, 21:31
«…ми прагнемо відшукати можливі приховані резерви..» Які плять резерви? Усуньте шахрайство і зловживання. «Необліковані втрати води у тариф не закладалися.». Що це за порнографія? Як це не закладалися. Та на них весь лохотрон побудований. 50% втрат і можна половину грошей красти при ідеально правильній калькуляції. Витрати подаються в Додатку 13. Немає додатку - пішов Іван Іванович на три букви, - так повинен сказати Копелець і не приймати ніяких документів для розгляду підвищення тарифу. У нас що, вже всі кобелячани з глузду зїхали разом з бухгалтерами і економістами? А спостережливий печеться за помивку машини бо мабуть у нього свою мийка. Із "агентурних" джерел відомо, що працівники водоканалу у зговорі з власниками мийок і хімічили там з лічильниками. Комісія повинна це питання дослідити. Скільки сплачено мийшиками за воду в минулому році і скільки вони машин помили, якщо це дозволено? Перевірити журнали обліку добутої води на сведловинах, сплюсувати, потім цифру проданої води взяти. Різниця і дасть необлічені втрати. Це потрібно взяти за минулий рік. Ці ж минулорічні втрати і повинні братися при розрахунку тарифу. А вони, плять, пишуть немає втрат. Так може їм зірку Героя тоді дати, чи Нобелевську премію? Чи може депутатам Зірку почесного дурня України учредити?
7. светка / 15 лютого 2016, 21:43
Ревізор ти тільки тут умнічаєш копіюючи закони та правила, так візьми і вивчи тариф, он філон показав як треба. А то тільки киздиш із куща. Дай факти по зговору мийок агент ти х....в, хоть один, а то тільки гав і в будку!!!
8. Ревізор / 15 лютого 2016, 21:57
7.светка
«Ревізор ти тільки тут умнічаєш копіюючи закони та правила, так візьми і вивчи тариф, он філон показав як треба»

І що він показав? Те, що йому дулю під носа сунули? Як же я його вивчу, коли вони навіть необлічених втрат не дають? Тому я й пропоную Сан Саничу послати Івана Івановича куди подалі і доки він не надасть виконкому усіх необхідних документів ні про які тарифи з ним не вести мову. Так, власне, і по закону повинно бути. І якби тут не один я "умнічав", то моде б щось і було б. А то одні защітніки тут пишуть.
9. Ревізор / 15 лютого 2016, 22:00
7.светка
«Дай факти по зговору мийок агент ти х....в, хоть один, а то тільки гав і в будку!!!»

Які всі й грамотні. Факти їм дай, а "може ще й ключі від квартири"? Чи може сказати, хто мені сказав? Нехай підуть ті, кому це положено і візьмуть в абонвідділі дані про сплату і прикинуть... У Копелця тепер цілий прокурор працює, от нехай і попрацює в межах закону.
10. светка / 15 лютого 2016, 22:01
Та ти тут не умнічай, сайт читають одиниці, а піди закріпи своі слова, до того самого сан санича. Понеси факти зговора водоканала з мийниками. Оце діло а то тут писати всі мастаки!!!
11. Ревізор / 15 лютого 2016, 22:07
10.светка
«піди закріпи своі слова, до того самого сан санича»

Піду, не переживай. І з яких це пір тут читають одиниці? Подивись кількість переглядів. Чи ти хочеш, щоб про це ніхто не знав?
10.светка
«Понеси факти зговора водоканала з мийниками. »

І що буде? Може ще й на Голтвянського щось принести, а то там мало задокументовано? У нас є депутати і нехай працюють, а не пуза чухають та "умнічають", от, якщо вже до кого й підходить це слово, так це до них.
12. светка / 15 лютого 2016, 22:08
Ключі значить. Ну все з тобою ти самий звичайний пустомел і пліткар. А ще піди до власників мийок і запитай, а скільки ви помили машин за рік, то пошлють тебе туди куди ти совітуєш послати Дяченка Копельцю, це в кращому випадку, в гіршому наклепають підсрачників))))))))
13. Ревізор / 15 лютого 2016, 22:09
10.светка
«Понеси факти зговора водоканала з мийниками.»

Ти думаєш, що вони це договором оформляли? С тобою дискутувати ще важче ніж з упоротим миздобулом.
14. Ревізор / 15 лютого 2016, 22:11
12.светка
«А ще піди до власників мийок і запитай»

Так це ж ти такі ідеї тут народжуєш. Для цього є податкова.
15. Авдотья / 15 лютого 2016, 22:13
10.светка
«Та ти тут не умнічай, сайт читають одиниці, а піди закріпи своі слова, до того самого сан санича. Понеси факти зговора водоканала з мийниками. Оце діло а то тут писати всі мастаки!!!»

Ти краще перестала б обшморгувати людей ыз своъм алконавтом.Алкашы. А пан Фылоненко виконуэ свою роботу , за яку отримуэ судячи з авто , не малі гроші і то не все вдалося з першої попитки.А взяти любого з нас , то оті розмови про закони дуже швидко відпадуть.Копилець он виглянув і сховався , бо преса ж може хоч покритикувати в газеті , а що можуть зробити прості смертні?А телефони зараз з диктофонами і камерами , от вони їх і хочуть не допустити.Подивимся , яку ще нададуть калькуляцію , і її бажано було б проаналізувати та і обрахувати , щоб там не було туфти.
16. светка / 15 лютого 2016, 22:15
Сам почитай свій 6 комент ти пропонував спитати скільки машин підприємці помили чи ти повний б..н не пам’ ятаєш, що 10 хвилин писав. Знаєш я одне зрозуміла із спілкуванням з тобою, що з тебе ревізор як із гі...а пуля. Ти не відповідаєш за своі слова навіть.
17. Ревізор / 15 лютого 2016, 22:41
16.светка
«Сам почитай свій 6 комент ти пропонував спитати скільки машин підприємці помили»

А ти все читай. Я там писав: ...якщо це дозволено. А от перевірити сплату ними за воду депутати можуть.
18. Кіноман / 16 лютого 2016, 06:07
"Ну и дом у нас! То обворовывают, то обзывают! А еще боремся за звание дома высокой культуры быта..." (Иван Васильевич меняет профессию)
19. Спостережливий / 16 лютого 2016, 08:48
6.Ревізор
« А вони, плять, пишуть немає втрат. »

15.Авдотья
« а що можуть зробити прості смертні?А телефони зараз з диктофонами і камерами , от вони »

Шановний Ревізоре, перечитайте ще раз статтю на сайті. Там не написано, що втрат води немає. Там написано,що вони не закладені в тариф. Хоча погоджуся із вами, що за будь-які втрати, нехай і опосередковано, але хтось платить.
По-друге, мийки я не маю. Маю два автомобілі, котрі мию, як і велить закон на мийках.Та це не є суттєвим. От ви пишете про якусь змову. Погодьтесь, що це несерйозно, без факту чи хоча б напівфакту. Ви ж як і я знаєте, що по "Водоканалу" є кримінальна справа.Там крім описаного в "ЕХО" вилучення документів було ще одне. Ну й що? Чотири місяці минуло, а браві поліцейські так нічого й не накопали. А знаєте чому? Висловлю своє припущення. Та тому що завели справу суто по доносах колишнього працівника підприємства, на його припущеннях.А на припущеннях можна писати статті чи коментарі, але не робити реальні справи.
Тепер щодо коментаря Авдотьї. Доки ви вважатимете себе безправними простими смертними доки і не отримуватимете інформації і ходитимете пішки
20. Ревізор / 16 лютого 2016, 09:16
19.Спостережливий
«Шановний Ревізоре, перечитайте ще раз статтю на сайті. »

Шановний спостережливий, перечитав. Вибачаюся за неточність. Дійсно, я помилився. Мені і в голову не прийшло, що таке може бути. І, запевняю вас, такого і немає. Як це може бути, що втрати не враховані? Якщо це так, то їх треба притягати до відповідальності за інше - за недотримання правил і методик обрахування тарифу. В будь якому випадку втрати повинні бути показані в тому числі і широкому загалу. Заявляти, що втрати не враховані це маразм. Покажіть, скільки їх тих неврахованих втрат. При такому підході підприємство завжди буде збитковим.
19.Спостережливий
«Ви ж як і я знаєте, що по "Водоканалу" є кримінальна справа.Там крім описаного в "ЕХО" вилучення документів було ще одне. Ну й що? Чотири місяці минуло, а браві поліцейські так нічого й не накопали.»

От іменно, "ну й що?". Щоб накопати, треба, як мінімум, щось покопати. А ще треба не закопувати ту інформацію що надають люди. Ви ж не з Місяця впали, а розсуждаєте дивно. Я знаю точно, що люди надавали достатньо іноформації щодо шахрайських дій і ті звернення з підтведжуючими документами спокійно лежать у райвідділі вже не один місяць. Ваші тут заяви про припущення і доноси є провокативними. Я вам заявляю про конкретні колективні звернення до РВ УМВС, а не про доноси, як ви пишети, які використовують скоріше за все для збору інофрмації про невдоволених, а не для наведення порядку. І звідки вам відомо про доноси? От це як раз і є вашою фантазією і припущенням, яке не можливо довести в принципі. А якщо це правда і РОВД зливає таку інфу, то їх самих треба віддавати до суду. Але то вже інша історія. І ви також висуваєте провокативні сумніви про мовби несерйозні заяви. Дайте вашу електронну адресу і я вам скину матеріал, аби ви переконалися. Але толку? Тому я і апелюю до депутатів і до обєктивного розгляду тарифу без усяких криміналів і відповідальності осіб. Я ратую за справедливість, а не жажду чиєїсь "крові"
21. Ревізор / 16 лютого 2016, 09:22
19.Спостережливий
«А на припущеннях можна писати статті чи коментарі, але не робити реальні справи.»

Реальна справа - це оприлюднення, в тому числі і отут, структури тарифу, кількості добутої води, проданої води, втрат води, затраченої електроенергії. Це мінімум. Якщо цього немає, то все решта це словоблуддя і захист шахраства. За мийки прошу пробачення у вас, якщо ви до них не причетні.
22. Баленко / 16 лютого 2016, 10:09
Почну з того , що пан Філоненко великий оптиміст ,коли вірить у те , що в чиновників можна законним шляхом отримати необхідну інформацію.От зараз із того , що він отримав - він так і не отримав калькуляцію витрат , хоч твариф готовий до затвердження і тільки після цієї шумихи , появився якийсь альтернативний проект , на який відсутня взагалі калькуляція.З цього впевненість , що цю калькуляцію будуть тримати в секреті , доки не затвердять тариф.А резервів у водоканалу дуже багато.Не думаю , що Дяченко купляє за 4тис грн бензин , щоб возити жінку на роботу вранці , в обід і ввечері.Є ще ряд резервів , про які пізніше.От уже почалося , щоб підприємці платили дорожче - це чисто українська така жлобність.Хіба для підприємця тече якась інша вода?
21.Ревізор
«Реальна справа - це оприлюднення, в тому числі і отут, структури тарифу, кількості добутої води, проданої води, втрат води, затраченої електроенергії. Це мінімум. Якщо цього нема»
З оцим повністю погоджуюсь.
23. Ревізор / 16 лютого 2016, 12:25
22.Баленко
«З оцим повністю погоджуюсь.»

Слава богу. Ну а я погоджуюсь з тим, що вода тече всім однакова. Тариф повинен бути для всіх один, бо інакше то називатиметься: самі себе перехитрили. Та й де ж тоді логіка і хвалений ринок? Підприємці відповідно піднімуть ціни на послуги. Треба навести порядок і реальний облік.
24. Спостережливий / 16 лютого 2016, 14:13
Шановний Ревізоре. Не розумію навіщо вам моя електронна адреса, коли є адреса сайту "ЕХО". В принципі такі майданчики для того й придумані аби люди могли скидати туди інфу. В тому числі і з доказами зловживань чи порушень. Скиньте на "ЕХО" і напишіть, коли це зробили, щоб ми могли перевірити чи на утаїли інформацію журналісти.
А взагалі добре, що дискусія по тарифу таки виникла.Але знаєте, що погано? Колотимось ми, колотиться журналіст збираючи інформацію... А де депутати, чому вони мовчать? Я бував на сесіях міськради поперіднього скликання. Кажуть, що зараз там те ж саме. Що маю на увазі. Те, що більшість депутатів навіть не пробуватимуть вивчити оту калькуляцію, а тупо піднімуть руки.
25. Ревізор / 16 лютого 2016, 14:49
24.Спостережливий
«Шановний Ревізоре. Не розумію навіщо вам моя електронна адреса, коли є адреса сайту "ЕХО". В принципі такі майданчики для того й придумані аби люди могли скидати туди інфу. В тому числі і з доказами зловживань чи порушень.»

Не вірите ж ви, тому я так і написав і міг би вам "підкинути" копій того, що надсилалося в РОВД. Що стосується ЕХО, то дещо і їм відомо, але ви самі бачите, як реагують на ЕХО. Крім того у журналістів є своє бачення і дружні, аж до кумівських, стосунки з особами кришуючими Водоканал.
24.Спостережливий
«Але знаєте, що погано? Колотимось ми, колотиться журналіст збираючи інформацію... А де депутати, чому вони мовчать?»

А оце саме те з чого я і починав. Депутати могли б і повинні поставити жирну крапку у цій дискусії, та ще й без "кровопролиття". На жаль ви праві стосовно того що усі вони будуть мовчати і лише піднімуть руки коли будуть голосувати. От і будуйте "світле майбутнє". Хто винен?
26. Антон / 16 лютого 2016, 14:56
Зверніть увагу на графу в новому тарифі - повірка лічильників 0,04коп. і запам’ятайте цю цифру. І коли вже в 2016р. Водоканал буде вибивати з жителів міста гроші на повірку, згадайте цей пункт і те що повірка повинна проводитись ними за власний кошт. Бо в 2014-15р. активно вибивали з людей гроші на це (фактично незаконно, але ж у Кобеляках прокуратура займається чим хочеш, аби тільки не інтересами людей).
27. Ревізор / 16 лютого 2016, 14:58
26.Антон
«Зверніть увагу на графу в новому тарифі - повірка лічильників 0,04коп. і запам’ятайте цю цифру. І коли вже в 2016р. Водоканал буде вибивати з жителів міста гроші на повірку, згадайте цей пункт»

Та не буде він вже нічого "вибивати". Будуть самі перевіяти.
28. Спостережливий / 16 лютого 2016, 16:23
25.Ревізор
«. Крім того у журналістів є своє бачення і дружні, аж до кумівських, стосунки з особами кришуючими Водоканал.»

Я розумію, що ви маєте на увазі те, що Філоненко є кумом Галушка. Але в "ЕХО" є засновник є інші журналісти. Крім того, як ми самі бачимо саме Філоненко колотиться аби той тариф оприлюднили.
І я не зрозумів. що ви маєте на увазі пишучи "але самі бачите, як реагують на "ЕХО".Поясніть будь-ласка.
29. Яло / 16 лютого 2016, 18:47
У Водоканалі потрібно провести аудіт. Офіційний та реальний дохід керівного складу відрізняється у рази.
Заробітна плата 4600 у Дьяченко так це для декларації про доходи та субсидії, а щоб визначити реальний дохід потрібно додати ще пару 0.
30. Трампампам / 16 лютого 2016, 18:52
29.Яло
«Заробітна плата 4600 у Дьяченко так це для декларації про доходи та субсидії, а щоб визначити реальний дохід потрібно додати ще пару 0.»

Ох як ми любимо чужі гроші рахувати. Особенно люблять ті хто сам заробити невтьопний. Буде ж аудит лузер, статтю перечитай. Чи через жабу й очі роззути не можеш?
31. Ревізор / 16 лютого 2016, 19:00
28.Спостережливий
«що ви маєте на увазі пишучи "але самі бачите, як реагують на "ЕХО".Поясніть будь-ласка.»

Мав на увазі те, про що ви самі і написали: " ми самі бачимо саме Філоненко колотиться аби той тариф оприлюднили". Тобто, на відсутність реагування на запити Ехо. Хоча... не здивуюсь, якщо виясниться що то фарс розіграний навмисне. І не здивуюсь коли героєм вийде депутат Галушко який вирве необхідну інфу з лап водоканалу.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації