Вхід | Реєстрація

Нюанси декомунізації

Нюанси декомунізації

У Кобеляцькому районі, як і у всій Україні, продовжуються заходи з виконання закону «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та заборону пропаганди їхньої символіки».

Потрібно зауважити, що цей закон не зустрів однозначного схвалення як серед громадян України, так і серед європейських правників. Маються на увазі висновки Венеціанської комісії, яка попередила, що він не відповідає стандартам Європи і може призвести до порушення права на свободу висловлювання. На його виконання, до 21 лютого в Україні повинні зникнути всі назви і символи, пов’язані з комуністичною епохою. У нашій місцевості органи самоврядування мають прийняти рішення і демонтувати пам’ятники Володимиру Леніну та іншим компартійним та радянським діячам, а також перейменувати вулиці, названі на їх честь. Процес іде. Та далеко не завжди це відбувається без проблем і при однозначному схваленні місцевих громад.

У четвер 11 лютого пам’ятник Володимиру Леніну був демонтований у селі Озера. Сталося це між 9-ою та 10-ою годинами ранку. Демонтаж відбувся без ексцесів. Пам’ятник зняли з постаменту за допомогою підйомного крана, завантажили у кузов автомобіля і відвезли на господарське подвір’я одного з місцевих сільгосппідприємств.

Розповідає Наталія Синяговська, озірський сільський голова:

— Ще у травні ми провели опитування серед жителів села Озера. Більшість опитаних висловилися за збереження пам’ятника. Але закон потрібно виконувати. І ми це зробили, пояснивши людям необхідність подібного кроку. Під час демонтажу все пройшло спокійно. Пам’ятник не руйнували, а акуратно зняли. Техніку для цього надали місцеві підприємці-аграрії. Крім того, ми створили комісію з перейменування вулиць. Знову опитали людей. Думки громадян умовно можна розділити на три різні категорії. Одні були проти перейменування, другі — за, третім — байдуже. Депутати і члени виконкому обійшли всіх, заходили в кожен двір, враховували думку кожного. Питали, які нові назви для вулиць пропонують люди. Потім зібрали 9 лютого сесію і підвели підсумки. Було по 3-4 пропозиції від кожної вулиці. Рахували, яка пропозиція набрала більше голосів. А вже після цього депутати проголосували.

Озірські депутати вибрали нові назви, котрі не мають ніякого ідеологічного підтексту. Проспект Леніна (був у Озерах і такий) перейменували на Незалежності, вулицю 50‑річчя СРСР — на вулицю Нову (підтримали 99 % жителів), Комсомольська стала Степовою, Будьонного — Поштовою, Карла Маркса — Зеленою, Дзержинського — Лесі Українки, Воровського — Озерною, Ворошилова — Бузковою, Горького — Трояндовою.

 

Радянське перейменують у Полтаві?

Голова Кобеляцької РДА Таміла Шевченко повідомила редакцію, що в районі станом на 17 січня демонтовані всі пам’ятники радянським і компартійним діячам. Крім того, у більшості населених пунктів, котрі мали бути перейменовані, органи місцевого самоврядування прийняли відповідні рішення. Село Калініне буде називатися Білоконівкою, Котовське — Вітровою Балкою, Свердловське — Вишневим, Фрунзе — Мирним, Жовтневе — Панським. У основному цим населеним пунктам повернуті старі дореволюційні назви.
А ось із приводу сіл Чапаєве Червоноквітівської сільської ради та Радянське, яке є центром однойменної сільради, рішень немає. Не збираються перейменовувати і сільськогосподарський кооператив «Радянський».

Таміла Шевченко з цього приводу сказала:

— Ми провели роз’яснювальну роботу з усіма без винятку керівниками органів місцевого самоврядування та підприємств. Вони знають вимоги закону. Знають і про те, що за його порушення передбачена дуже сувора кримінальна відповідальність. Безумовно, я сподіваюсь, що кримінальних справ не буде. Та якщо керівники не хочуть приймати рішення самостійно, то за них це зроблять у облдержадміністрації.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Микита / 21 лютого 2016, 15:18
Ну якби так дбали за виконання інших законів і в першу чергу кОНСТИТУЦІЇ уКРАЇНИ , яка забороняє погіршувати життя людей.Оце і всЯ Європейська демократія.
2. рабинович / 21 лютого 2016, 16:34
в Вишневому стоїть пам’ятник Ссвердлву,тому Таміла не лепи горбатого
3. шок / 21 лютого 2016, 17:18
"МАРАЗМ КРЕПЧАЕТ!"
Прочитав на сторінці 35 "Ехо" рубрику "Календар свят". Написано: "26 лютого - Початок війни Росії проти України"
В які віки в якій країні початок війни проти неї було святом?
Хто і коли оголошував початок війни?
В.о. Президента України, спікер Верховної ради Олександр Турчинов підписав указ про початок антитерористичної операції на сході України
"Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 р. "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України", - зазначається в указі.(відповідний указ № 405/2014 оприлюднений на сайті в.о. глави держави.)
Чия щось не розумію? Мимоволі згадалася поговірка "Стою на асфальті у лижі обутий, чи лижі не їдуть, чи......
Таке враження, що вся Україна стоїть в лижах на асфальті.
4. микола / 21 лютого 2016, 18:51
дурдом в державі робится, та ви порядок навидіть в районі снігопад пройшов, машини стали якби не фермери, засрались по самі вуха, а вони звітуют у нас все підконтролем, як писав один історик без історій не можи бути держави
5. Оракул / 21 лютого 2016, 19:21
1.Микита
«Ну якби так дбали за виконання інших законів і в першу чергу кОНСТИТУЦІЇ уКРАЇНИ»

Аби дбали так і перевороту б не було.
6. Оракул / 21 лютого 2016, 19:22
3.шок
«Таке враження, що вся Україна стоїть в лижах на асфальті.»

Безсумнівно, так і є.
7. Кіноман / 21 лютого 2016, 20:08
Підтримую. Згоден на всі 100, Новий майдан на підході. Назвали Віче.
8. Максим Кармелюк / 22 лютого 2016, 07:47
Цитата: "за його порушення передбачена дуже сувора кримінальна відповідальність".
Якщо влада в Києві і на місцях плює на Конституцію України, то що мають робити прості люди? Теж плювати на закони , а чи замінити владу яка щохвилинно погіршує життя народу, а самі жирують, ведуть життя вельмизаможних громадян.
9. Петро / 24 лютого 2016, 12:50
Учора в Санжарах почали демонтувати бюст землякові, двічі Герою соцпраці Олександру Коваленку, вже зняли бронзову табличку. І правильно! Як казав Петросян, "впєрьод з ентузазізмом!". Такій події слід надати святковості і пафосу, це ж гарний піар для влади! Треба організувати поход проти пам"ятників комуністичної доби, як Дон Кіхот проти вітряків. Попереду Паршевлюк з каскою на голові кричить "Хто не скаче - той москаль!", позаду Супрун з Бульбахою бадьоро підстрибують від пам"ятника до пам"ятника. Упораються з Коваленком і Леніними - хай рушають по кладовищах, там їм роботи на цілий місяць, бо цвинтарі просто засіяні пам"ятниками Героям соцпраці, головам колгоспів та іншим комунякам-стахановцям. І робити це треба під девізом: "Покажемо світу свій ідіотізм!".
10. Антон / 24 лютого 2016, 13:17
одне мені не діходи чому Амереканці правлят Украйною в нас що свого розуму не хватає, та люди добрі нас стравили як отих собак бешених щоб ми розірвали друг друга, а вони там сміются з голодранців кидают нам о ті кридити як кістку, ну да в них план щоб на Украйні залишилось 15 міліонів людей і будим ми колонією Америки
11. Антон / 24 лютого 2016, 13:26
І ніякого не буде майдану то му що єсть нацгвардія близько 40 тис щоб розігнати, і люди добрі в нас щас настоящая диктатура що хіба нетак, люди хотіли щоб Дніпропетровськ остався так ні давай Дніпро, і хто людей слухає, як казав Кузьма ми для них як стадо овець, і закони вони приймают щоб нас тримати в хліві щоб не розбіглися, о така наша буденість.
12. Нестьопа / 24 лютого 2016, 17:33
10.Антон
«одне мені не діходи чому Амереканці правлят Украйною в нас що свого розуму не хватає,»

Тому, що ми безмозглі і за пряники віддали їм країну
13. Нестьопа / 24 лютого 2016, 17:46
9.Петро
«Учора в Санжарах почали демонтувати бюст землякові, двічі Герою соцпраці Олександру Коваленку, вже зняли бронзову табличку»

І не треба казати, що ми ні в чому не винні. Пересічні безмозглі боягузи у всьому і винні. Вийшли б і захистили той памятник. Коваленко нічого поганого не зробив. І, просто так, як зараз, тоді Героя не давали. І новосанжарцям потрібно було усім вийти на захист. А перед тим як ламати памятник треба було обовязково піти і спалити совкову будівлю РДА. А ще треба було взяти за барки усіх отих паршивих активістів повідбирати у них радянські дипломи з гербами і також попалити. Коль цього не зробили то ждіть ще гірших дій проти вас. Скоро і вас будуть вішати. Ви це ЗАЛСУЖИЛИ. Якщо мозгів немає серйозні книжки читати, то може хоч "Вікна Овертона "потянете" Посилання на www.youtube.com
14. Земляк / 24 лютого 2016, 18:37
Не знаю .Але якщо валити вже памятник Герою соцпраці то мабуть ми вже зовсім подуріли.. Куди ми йдемо .....
15. Рупор / 24 лютого 2016, 19:15
Коваленко попав "під прес" майданутих лише тому, шо в 1960-1980 роки очолював Бєлгородський та Оренбурзький обкоми партії, але наші безмозглі майдауни даже не понімають, шо тоді всі були в компартії, даже рядові клєрки, але Коваленко не винаходив комуняцьку ідеологю, він лише був її заручником разом з мільйонами таких же, він у першу чергу був господарником і багато чого корисного зробив для людей, розвивав сільське господарство. Почитайте Вікіпедію - він з 12 років пішов працювати, не те шо сьогоднішні синки-мажори такі як Бульбаха. Шо вони сьогодні розвивають? Узаконену спекуляцію? Яка від них користь? Хай спочатку зроблять хоч десяту частину того, шо зробив за життя Коваленко, а тоді піднімають на нього руку. І паралельно хай люструють того ж Реку, який даже вищу партійну школу закінчив, шоб керувати сіряками, чи того ж Гену Романця, який заробляв собі медалі в Полтавському обкомі партії. Нормальні люди пишаються такими земляками, як Коваленко, а керівники на їх прикладі виховують молодші покоління. Тільки це не про сьогоднішніх керманичів, про яких хочеться сказати одне: "Хіба мама винувата, шо дитина дурнувата?".
16. Рупор / 24 лютого 2016, 19:19
Знову читаю про Коваленка: "В период руководства А.В.Коваленко Оренбургской областью широко развивалось промышленное производство: сооружена Ириклинская ГРЭС, вступила в действие четвёртая домна Орско-Халиловского металлургического комбината, построен Киембаевский асбестовый комбинат, газопровод Оренбург – Западная граница СССР, освоено газоконденсатное месторождение, возведен комплекс по добыче и переработке газа. Производство газа возросло в 22 раза и достигло объема Франции и ФРГ вместе взятых.
Особое внимание А.В.Коваленко уделял аграрному сектору. Область стала важнейшей житницей СССР. Производственные фонды на селе к 1980 году выросли в три раза. Страна ежегодно получала по пять, а в 1968, 1976 и 1978 годах – по шесть миллионов тонн высококачественного зерна. Удвоилось производство мяса, молока и шерсти. Пять птицефабрик на 200-220 тысяч кур-несушек полностью обеспечивали население яйцом, мясом птицы. Было создано 50 объединений по откорму крупного рогатого скота, доказавших свою высочайшую эффективность.
Высокими темпами велось культурное и жилищное строительство. Только в IX пятилетке (1971-1975) оренбуржцы получили 4,4 миллионов квадратных метров жилья, каждая пятая семья справила новоселье. Построены школы на 44 тысячи учащихся, дошкольные учреждения на 17 тысяч детей, десятки больниц, Дворцов культуры, торговых и бытовых центров, был открыт политехнический институт (ныне Оренбургский государственный университет)".
А тепер прошу майданутих продовжити цей текс: "В період керівництва Новосанжарським районом Бульбахою і Супруном ...". Замість трьох крапок додайте свій текст. Думаю, всім буде цікаво почитати про трудові подвиги Бульбахи і Супруна - виконувачів закону про декомунізацію.
17. Адвокат / 24 лютого 2016, 19:37
16.Рупор
«Думаю, всім буде цікаво почитати про трудові подвиги Бульбахи і Супруна - виконувачів закону про декомунізацію.»

Паршевлюка ще забули.
18. Дубровський / 25 лютого 2016, 04:17
16.Рупор
«Особое внимание А.В.Коваленко уделял аграрному сектору. Область стала важнейшей житницей СССР.»

Сходи озимих культур отримали в Полтавській області лише на 66 відсотках посівної площі. При цьому 45 відсотків сходів - слабкі та зріджені.
Оце проблема. Хліб і так занадто дорогий. Бажано журналістам і службовцям проінформувати про цю проблему. Замість газу - дрова, а замість хліба - ?
19. Пролетарій / 25 лютого 2016, 04:28
8.Максим Кармелюк
«а чи замінити владу яка щохвилинно погіршує життя народу, а самі жирують, ведуть життя вельмизаможних громадян.»

Давно пора зробити належні висновки.
20. виборець / 25 лютого 2016, 08:58
В место хлеба,зрелища.Треба скакати,тоді і істи не буде хотітися
21. Коментатор / 25 лютого 2016, 09:22
18.Дубровський
«Хліб і так занадто дорогий. Бажано журналістам і службовцям проінформувати про цю проблему. Замість газу - дрова, а замість хліба - ?»

Про все вас інформують, треба тільки читати. Якщо хліб дорогий, то треба щось інше купувати, а якщо і на хліб немає так є поки що безкоштовна послуга, пільга так би мовити, і для всіх, на реєстрацію переходу в мір іной про який так слодко розовідають пасторі усіх релігій. Ось журналісти ж пишуть, що реестрація смерті в ДРАЦС поки що безкоштовна. Поспішайте шановні. Посилання на exo.in.ua
22. Коментатор / 25 лютого 2016, 09:24
19.Пролетарій
«Давно пора зробити належні висновки.»

Канєшно пора. Так ти ж бачиш що нічим ті висновки робити.
23. депутат / 25 лютого 2016, 13:30
читаю - і страшно! звідки ви взяли, що не буде погруддя Коваленку! цікаво - заходьте в селищну раду і питайте! є сайт селищної ради, де є вся інформація. Декомунізація - це закон, прийнятий Верховною радою, а не примхи Супруна і Бульбахи.
24. Петро / 25 лютого 2016, 14:11
Цікавлюсь у Депутата: а чи всі закони, прийняті Верховною Радою, Супрун і Бульбаха виконують? Звалити пам"ятник Леніну, обмалювати постамент і хай він в такому виді третій рік стоїть перед центральним входом в адмінбудинок - це теж Закон Верховної Ради чи бездіяльність Бульбахи? Тепер до відома Депутата: погруддя Коваленку є в переліку заходів з декомунізації, затверджених головою РДА Бульбахою. Як же нова влада боїться комуністів! Особенно мільйонер Бульбаха, бо ще розкуркулять. Він даже предлагає демонтувати таблички з написами "Збудовано на честь ... річниці Великого Жовтня". Це шоб не муляло очі, шо адмінбудинок, в якому він гріє свою дупу, будували його батьки, а він так нічого збудувати як керівник району й не спромігся. То про шо ми сперечаємось? Вам страшно від вищенаписаного Рупором: яка тоді була робота і до чого довели Україну за роки незалежності. Оце дійсно страшно. Підніміть країну з економічної прірви, припиніть спекуляцію і грабіж, тоді появляться нові герої і комуністи забудуться самі по собі. Валяти пам"ятники - це шлях найменшого опору і шлях без перспективи, це єдине, чого навчилася нинішня власть. Вдумайтесь: не будувати, а руйнувати! Чи треба нам такі "руководітєлі"?
25. депутат / 25 лютого 2016, 15:03
Петро,мені вас жаль. мви просто заздрите Бульбасі , Супруну...на скільки ні про що не сперечаємосьюи знаю, памятника не валяли ні Бульбаха, ні Супрун. а від того, що ви пишете гадості - жити краще не стане. "Женились-бы вы, барин..." Або знайдіть роботу, яка б направляла Вашу енергію в мирне русло. Ну, хоча б, головою адміністрації, для початку....
26. Валя / 25 лютого 2016, 17:58
Знесення пам’ятників повинно відбуватися за рішенням депутатів. Погруддя Коваленка - нашого славетного земляка буде лише реконструйовано. Не нагнітайте! Хто б його валив! У районі є набагато важливіші проблеми, які треба вирішувати. От цим і займається нинішній голова.
27. Іван Ясен / 25 лютого 2016, 18:44
24.Петро
«Цікавлюсь у Депутата: а чи всі закони, прийняті Верховною Радою, Супрун і Бульбаха виконують?»

Надаю відповідь Й підтримую Депутата:"Змушені виконувати,навіть розуміючи утопічність деяких.Це ти ,Петро,якщо десь й просаботуєш,ніхто в твою сторону не гляне.А ці хлопці під особливим контролем "ахтивістів" різного кольору.
24.Петро
« Звалити пам"ятник Леніну, обмалювати постамент і хай він в такому виді третій рік стоїть перед центральним входом в адмінбудинок - це теж Закон Верховної Ради чи бездіяльність Бульбахи?»
Не чуди,всі знають,що пам"ятник Леніну звалив Паршевлюк.Супрун вичікував результату тих подій.А Бульбаха взагалі до ленінопаду не мав ніякого відношення.
24.Петро
« Тепер до відома Депутата: погруддя Коваленку є в переліку заходів з декомунізації, затверджених головою РДА Бульбахою»

Який там перелік.Відразу видно що Петро далекий від розуміння подій.Все виписано в так званому законі "про декомунізацію".Тому ніяких заходів затверджувати не потрібно.На мою думку закон дурний,Але на місцях його виконувати змушені.Бо за невиконання передбачено кримінальну відповідальність,до 5 років позбавлення волі.Скажи Петро ти ризикнувби?Посидіти кілька років?
26.Валя
«. Погруддя Коваленка - нашого славетного земляка буде лише реконструйовано»

Які ще питання?Чи не для цього пишемо?Треба обгадити Бульбаху,потім в оборот піде селищна влада,головне вилити помиї!Що зробиш,свобода тріпні-досягнення нашої демократії,розірви її.
28. тамара / 25 лютого 2016, 19:35
Приємно бачити як прозріває нація.
29. Рита / 25 лютого 2016, 19:45
А в рамках декомунізації БМП, шо стоїть у парку, тоже будуть валити чи реконструювати? Бо Супрун давно заявляв, шо його треба прибрати, бо то символ совєцьких окупантів афганської землі.
30. Роб Боб / 25 лютого 2016, 19:47
27.Іван Ясен
«Що зробиш,свобода тріпні-досягнення нашої демократії,розірви її»

От вірно підмічено.Саме свобода тріпні, а не слова!В чому різниця?А за тріпню відповідти не треба.Нічого весна покаже хто де дзюрив.
31. Венеціанець / 25 лютого 2016, 21:04
27.Іван Ясен
«.Все виписано в так званому законі "про декомунізацію".»

Нічого в ньому не виписано. Він недолугий, про що і написав тут Філон і Венеціанська комісія :"У той час, як Закон № 317-VIII можна розглядати як такий, що переслідує законні цілі, його положення не є достатньо точними, щоб дозволити особам регулювати свою поведінку відповідно до Закону і запобігти довільному втручанню з боку державних органів. Як такий, Закон не відповідає трьом вимогам: законності, легітимності та необхідності у демократичному суспільстві. Крім того, Закон є занадто широким за охопленням і вводить санкції, непропорційні законній меті". "8.Після прийняття цих законів група вчених та експертів з питань України з декількох країн звернулися з відкритим листом до Президента Петра Порошенко і пана Гройсмана, Голови Парламенту, з проханням не підписувати проекти законів . Група вважала, що зміст і дух законів "суперечать одному з найфундаментальніших політичних прав, праву на свободу слова". "Необхідно запроваджувати такі закони збалансовано, із проведенням обговорень на місцевому рівні , заради мирного об’єднання суспільства." Хто проводив обговорення? Хто запитував мешканців вулиць? Хунту вже й так ніхто в Європі не сприймає за адекватних і вона цей стан лише ускладнює. А потім буде кричати що їх кудись не приймають і не вводять безвізовий режим. І через це плять Стьпині онуки будуть знову сидіти в багні а неїздитимуть на Мерседесах. А Стьопа відмовчується і не протестує проти антиєвропейського і антинародного закону прийнятого пришелепкуватими депутатами на догоду хунті.
32. Венеціанець / 25 лютого 2016, 21:07
29.Рита
«А в рамках декомунізації БМП, шо стоїть у парку, тоже будуть валити чи реконструювати?»

Канєшно будуть. Треба й атошні БМП і танки і Гради нах... попалити. Де ж тут принципи і патріотизм. А ось іще цікава інфо для миздобулів і може ще й Вазон щось коментне. Посилання на gordonua.com
33. Іван Ясен / 25 лютого 2016, 21:30
31.Венеціанець
«Нічого в ньому не виписано»

Ну,ну!Я не згоден!Все виписано чітко й однозначно!Якщо не проголосували депутати,то рішення приймає мер,не хоче він ,то крайній губернатор.Чітко й конкретно.Це схоже на те,коли нате вам мінімалку в 50дол.,не хочете?Добре а в 500дол.,ні,не влаштовує?Тоді 5тис. дол.!А чому ні?Є вибір в одному законі,має бути й в інших!
А над Стьопою сміяться грєшно!
34. Масон Вазон / 25 лютого 2016, 21:39
32.Венеціанець
«Вазон щось коментне. »

І коментну. Валєра, способи управління масами придумані дуже давно. І вони універсальні для всіх країн, часів і народів. І будь-яка влада є змовою. І дурять бидло скрізь однаково. І в штатах, і в РОсії і у нас. Просто в США і в Росії при владі справжні масони. Ну хіба що Путін на себе зайвого взяв, вирішив стати Архітектором. Але не по Вовкє шапка.
А у нас при владі шабесгої. шантрапа, які за мільйон зелених папірців маму продасть.
35. Венеціанець / 25 лютого 2016, 22:56
34.Масон Вазон
«А у нас при владі шабесгої. шантрапа, які за мільйон зелених папірців маму продасть.»

Ну ти ба! Так і є. Так а ради чого ми з тобою тут копья ламаємо?
36. Венеціанець / 25 лютого 2016, 23:07
33.Іван Ясен
«Ну,ну!Я не згоден!Все виписано чітко й однозначно!»

" його положення не є достатньо точними, щоб дозволити особам регулювати свою поведінку відповідно до Закону і запобігти довільному втручанню з боку державних органів" "відповідні положення повинні стосуватись конкретних злочинів, а не просто "кримінального характеру" режиму в цілому, що є занадто невизначеним;" "“заборона, яка є предметом спору, ... занадто широка, зважаючи на різноманітні значення ” "На думку Венеціанської комісії та ОБСЄ / БДІПЛ, Закон не відповідає вимогам чіткості та передбачуваності" "Закон №. 317-VIII ризикує придушити суспільну дискусію про цей період сучасної історії України. " рішення, що стосуються перейменування вулиць, будівель та інших громадських місць, необхідно робити із залученням усіх зацікавлених сторін обраними місцевими радами, а не державними адміністраціями. " Це не я сказав а Венеціанська комісія. І мову я вів не про механізми точністі і обовязковості виконання закону, а про те щож насправді підлягає перейменуванню? Які вулиці? Якби це було точно визначено то недолугі депутати і активісти не вносили би на перейменування вулиці, які ніяким боком того закону не стосуються. Наприклад Чкалова, Матросова, Московська і т.п.
37. Іван Ясен / 26 лютого 2016, 05:47
Валерій Мухамедович,звісно Чкалов,Матросов під дію закону не попадають,характерстики осіб які пов"язані з режимом виписані чітко(читай закон)Просто у нас застав дурня Богу молитись,лоба розіб"є.Розмова не про чіткість закону,і не про демагогію втрачаючої авторитете Венеціанської комісії.Розмова про те,нахрє..на цей закон взагалі.Ну про "покінчити з рабською ідеологією" я вже чув,бред однозначно!Тоді що?!
Там вище обгаджують районщиків,навіть нерозуміючи ,що вони не винуватці,а заручники ситуації.
36.Венеціанець
« "Закон №. 317-VIII ризикує придушити суспільну дискусію про цей період сучасної історії України»
як бачимо , навпаки.Такої дискусії відсутність подібного закону не викликалаб.
38. Рита / 26 лютого 2016, 08:44
Зайшла на посилання венеціанця і ось шо дізналась: "В 2015 году Российская Федерация оставалась в тройке крупнейших покупателей украинского оружия, сказано в материалах Стокгольмского международного института исследования мира (SIPRI).
Согласно данным института, общая сумма доходов от контрактов, заключенных Украиной с РФ на поставку различных вооружений, составила $72 млн. Также аналитики института отметили, что в это же время Россия продолжала поставлять оружие сепаратистам на востоке Украины.
Первое место в числе импортеров украинского оружия в 2015 году оставалось за Китаем, закупившим продукции на $98 млн. На третьем месте оказался Таиланд, которому Украина поставила оружия на $63 млн.
Общая доля военного экспорта Украины в 2015 году составила 2,6%, что позволило ей остаться на девятом месте в перечне крупнейших экспортеров вооружений.
Больше всего Украина продала авиатехники – на $108 млн. Доходы от поставок бронированных машин составили $63 млн, двигателей – $148 млн, кораблей – $4 млн.
В 2010-2014 годах доля экспорта вооружений из Украины составляла 3%, а Россия занимала второе место по объему импорта украинского оружия".
Альо, майданівці! Шо ви тепер думаєте про владу, яку привели до влади (даруйте за тавтологію)? Чи не хочете розділити з нею відповідальність за бардак у державі? Чи знову все звертатимете на "несвідомих українців"?
39. Гість07777 / 26 лютого 2016, 09:09
Чкалов не підпадає під декомунізацію, він же не був першим секретарем компартії,хоча нашим всеодно,аби валити
40. Ггриша / 26 лютого 2016, 09:17
29.Рита
«А в рамках декомунізації БМП, шо стоїть у парку, тоже будуть валити чи реконструювати? Бо Супрун давно заявляв, шо його треба прибрати, бо то символ совєцьких окупантів афганської землі.»

Баран ваш Супрун, а в АТО на чому воюють.БМП до цього часу стоїть на озброєнні української армії,Якщо так рахувати,то на передовій хай полишать усю зброю-Калашника,РПГ,пістолети Макарова та інше,вони ж теж виробництва Російського і мають радянське походження.Супруна памятник стоїть розписаний перед його вікнами РДА,більше ні нащо не здатен.Хай вийде і там пострибає.Це ж треба додуматися-хто не скаче той баран, тобто москаль
41. Венеціанець / 26 лютого 2016, 09:26
37.Іван Ясен
«Чкалов,Матросов під дію закону не попадають,характерстики осіб які пов"язані з режимом виписані чітко(читай закон)»

Шас почитаєм. "є) назви областей, районів, населених пунктів, районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, .....підприємств, установ, організацій, у яких використані імена або псевдоніми осіб, які обіймали керівні посади в комуністичній партії (посаду секретаря районного комітету і вище), вищих органах влади та управління СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних .... та похідні від них, назви, пов’язані з діяльністю комуністичної партії (включаючи партійні з’їзди), річницями Жовтневого перевороту 25 жовтня (7 листопада) 1917 року, встановленням радянської влади на території України .....(крім назв, пов’язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів з України або з розвитком української науки та культури);" Задаю запитання: як розуміти "...повязані з діядьністю комуністичної партії". Стверджую, що під цей термін можна підігнати будь що. Навіть створення держави Україна і її розбудова напряму повязані з діяльністю комапартії. Але про інше. Повторю "(крім назв, пов’язаних з опором та вигнанням нацистських окупантів..) Щк раз..."КРІМ НАЗВ.." Тобто пров. Матросова перейменували в порушення цього закону. Це для прикладу. Можна ще прикладів знайти. Ну ладно, депутатів ми обрали безграмотних зате пихатих, а як бути з юристом, якого взяв Копелець аж із самої прокуратури?
42. Венеціанець / 26 лютого 2016, 09:38
37.Іван Ясен
«Просто у нас застав дурня Богу молитись,лоба розіб"є.»

Я ж про це саме тут і торочу.
37.Іван Ясен
«Розмова не про чіткість закону,і не про демагогію втрачаючої авторитете Венеціанської комісії.Розмова про те,нахрє..на цей закон взагалі»

Знову ж таки і я про це саме. Хоча не зовсім про це. Він, цей закон, потрібний сценаристам. Ту багто факторів задіяно. По-перше, Історія - це засіб управління. По-друге, це стрирання памяті буквально про всі досягнення українського народу. По-третє, це відволікання уваги від насущних проблем. По-четверте, абсурдність положень закладених у закон, це дія на психіку і на сіяння загального хаосу, як в матеріальному плані так і в свідомості людей. Треба людей затуркати, це класична схема і таке саме вони робили в 17-му, що послужило приводом Булгакову написати ставше класикою "разрауха в головах". По пяте, це тест на сприйняття делбами написаних до виконання абсурдів. Тест на готовність чиновників виконати а пересічних - проковтнути. Приведений перелік не є вичерпним.
43. Венеціанець / 26 лютого 2016, 09:46
37.Іван Ясен
«Там вище обгаджують районщиків,навіть нерозуміючи ,що вони не винуватці,а заручники ситуації.»

А до цього питання треба ставитися творчо. Ясно, що чиновники є заложниками ситуації і обгаджувати їх тільки тому, що вони на такій роботі є неправильним. Думаю більшість адекватних людей це розуміють і такого не пишуть і не говорять і не думають. Але коли я пишу про, наприклад, Матросова то як тут бути, коли це тупоголова ініціатива безмозглого чиновника чи депутата. У цьому випадку чиновник, будь то мєр чи голова РДА, повинні були зупинити зарвавшогося ініціатора. Якщо проморгали в міськраді, то повинні були підправити в РДА. Рубь за сто, що ті рекомендації надавали в РДА, а якщо і не надавали, то чиновник РДА читали в газеті і навіть отут. Думаю і рада ветеранів про це говорила на засіданнях.
44. Венеціанець / 26 лютого 2016, 10:01
38.Рита
«Альо, майданівці! Шо ви тепер думаєте про владу, яку привели до влади (даруйте за тавтологію)?»

Якби в них було чим думати вони б не були майданівцями. Їх сто разів попереджали навіть отут в газеті чим це скінчиться. Вони отут упорото кричать що воюють з Путіним. Вони навіть не повірять написанному міжнародним інститутом і надрукованому на українському ресурсі. У їхньому розумінні інститут куплений Путіним а укрресурс також путінський, бо Путін обплутав гебешною павутиною увесь світ. Їм незбагнути того, що Путін сам обплутаний павутиною тих кого майдауни привели до влади і що очень может бить що Пеціна власна Ленкузня продавала зброю "сепарам" а не продавала УкрЗС, бо тут можна зібрати з лохів подаяння та шакалати в Обами. Головне заробити і там і там і побілььше лохів з обох сторін утилізвувати.
38.Рита
«Чи не хочете розділити з нею відповідальність за бардак у державі? Чи знову все звертатимете на "несвідомих українців"?»
Цього вони не хочуть. Виступи біля Шевченка при вшануванні чи поминанні небесної сотні показали, що до них ще не нічого й не почало діходити.
45. Венеціанець / 26 лютого 2016, 14:18
37.Іван Ясен
«як бачимо , навпаки.Такої дискусії відсутність подібного закону не викликалаб.»

Та це ж тут не дискусія про історію, а так, базарь. А вести розмову про нашу історію ніхто не дасть, бо тоді буде очевидним, що під лозунги так званої декомунізації ми попали в тенета тих, хто ту комунізацію влаштовував. Класний розводняк лохів. Ну, блін, як на Привозі. Молодці рєбьята. І лохи ковтають, ще й кричать "ми патріоти". Ще, блін, і на хронт самі рвуться. Ось, для проби, поставлю ссилку на варіант історії і побачимо скільки вона тут проіснує не видаленою. Посилання на www.youtube.com
46. Венеціанець / 26 лютого 2016, 14:20
40.Ггриша
«Якщо так рахувати,то на передовій хай полишать усю зброю-Калашника,РПГ,пістолети Макарова та інше,вони ж теж виробництва Російського і мають радянське походження.»

Тільки так і треба. Але не хочуть, на це питання їхній "патріотизм" не поширюється. Максимум, до чого вони додумалися, це зірочки на макарових спилювати.
47. Венеціанець / 26 лютого 2016, 14:38
34.Масон Вазон
«способи управління масами придумані дуже давно. І вони універсальні для всіх країн, часів і народів. І будь-яка влада є змовою. І дурять бидло скрізь однаково. І в штатах, і в РОсії і у нас. Просто в США і в Росії при владі справжні масони. Ну хіба що Путін на себе зайвого взяв, вирішив стати Архітектором»

Ну ти дайошЪ. Під кожним словом підписуюсь. Ти так скоро кобівською термінологією розмовлятимеш сам того не усвідомлюючи. Добавлю, що фішка лише в тім по якій концепції те управління здійснюється. Чи по Біблійній "И будешь давать взаймы многим народам, а сам не будеш брать взаймы, и будешь господстовать над многими народами, а они над тоббою господтсвовать не будут". Чи по праведній, тобто по чесній. Ну, тобі не буду пояснюати, якому це народу так званий бог ці рекомендації написав. Не буду пояснювати й за допомогою якої валюти це робиться. Так, для прикладу, ссилку кіношку кину, і не для тебе а для тих хто цього не знає. Ти тільки не кажи, що це кіно агенти Путіна зняли, тобі це не личить. Нехай вже про таке петлюрівці розказують. Посилання на www.youtube.com
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації