Вхід | Реєстрація

Біля контейнерів стало чистіше

Про те, як удалося досягти позитивного результату, редакції розповів Василь Фещенко, директор комунального підприємства «Міська сервісна служба».

Що біля контейнерів, у які жителі Кобеляк зносять побутові (і не тільки побутові) відходи, стало чистіше, помітили не лише журналісти «ЕХО», а й самі кобелячани. Уже кілька тижнів немає куп різного непотребу, що вже багато років були неодмінним атрибутом майданчиків, на яких розміщуються контейнери. Та й самі ємності стоять заповнені ледве не наполовину.

Ось що сказав із цього приводу Василь Фещенко, котрий керує «Міською сервісною службою»:

— У принципі, все просто. Не буду зациклюватися на тому, як було раніше. Розповім, як працюємо зараз. На сьогоднішній день на вивезенні відходів задіяні два контейнеровози. Вони, як і двірники, котрі їх обслуговують, працюють шість днів на тиждень, включаючи і суботу. Місто Кобеляки умовно розділене на дві частини по вулиці Шевченка. На лівій частині (якщо рухатися в бік Свято-Миколаївської церкви) ми вивозимо відходи у понеділок і четвер. По правій працюємо у вівторок та п’ятницю. У середу й суботу контейнеровози їздять до майданчиків, розташованих на околицях міста. Із контейнерів, що на площі Перемоги, вивозимо сміття щоденно. Крім того, двічі за тиждень біля всіх контейнерів відходи прибирають вручну. Штат працюючих не розширювали. Та нам дуже допомогли люди, направлені на прибирання вулиць районним центром зайнятості. Вони були задіяні на роботах з розчищення вулиць і тротуарів від снігу. Працюють ці люди до 29 лютого. Якщо вдасться домовитися, щоб співпраця з центром зайнятості продовжилась, будемо лише раді. Постійних працівників, які займаються прибиранням, у нас одинадцять. Проблем із фінансуванням немає.

Те, що гроші на прибирання вулиць є, ще не означає, що відсутні інші проблеми. За словами Василя Фещенка, їх дві. Перша, це той факт, що до контейнерів, котрі розташовані на вулицях, прилеглих до так званого кременчуцького мосту через річку Кобелячок, везуть сміття жителі ближніх сіл. Адже ні в Підгорі, ні в Ганжівці, ні в інших селах немає ні санкціонованих полігонів для складування відходів, ні контейнерів. Людям залишається везти відходи у Кобеляки або у лісопосадки.

Друга проблема — хронічні неплатежі за вивезення відходів та відсутність механізму впливу на боржників. Заборгованість споживачів перед «Міською сервісною службою» становить 103 тисячі гривень. Дехто не платить роками. Василь Фещенко пояснює:

— Є люди, які винні за вивезення сміття по 800-1000 гривень. Є підприємець, у якого два магазини. Він не платить із 2013 року. Є виграні нами суди проти боржників. Ну й користі із того? Якщо не бездіють суди, то бездіє виконавча служба. А як вплинути по-іншому? Газ, воду, електроенергію за несплату можна відключити, а припинити вивозити відходи ми не можемо. Інші ж, добросовісні, люди постраждають.

Планів підвищувати ціну на вивезення відходів, за словами Фещенка, поки що немає.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Матюхов / 26 лютого 2016, 12:55
Так і хочеться матюкнутися, як у нас добре працює комунальна служба, збираючи сміття з інших сіл, та складає його у нас в місті. Наступним буде мій позов, і не тільки мій, а і мешканців сусідніх будинків про відміну абонплати за вивезення сміття, так як його (сміття ) везуть прямо під наші будинки
2. гість / 26 лютого 2016, 13:12
1.Матюхов
«Так і хочеться матюкнутися, як у нас добре працює комунальна служба, збираючи сміття з інших сіл, та складає його у нас»

Нюхали ганжюряки ваше гамно,понюхайте тепер їхнє!
3. рабинович / 26 лютого 2016, 13:51
приеду проверю
4. ansambl / 26 лютого 2016, 14:15
Посилання на www.youtube.com Сортировка мусора в германии
Посилання на www.youtube.com Сортировка в Японии
Посилання на www.youtube.com Фильм Мусор.
Посилання на www.youtube.com История вещей.
5. Голопупенко / 26 лютого 2016, 14:58
4.ansambl
«Посилання на www.youtube.com Сортировка мусора в германии
Посилання на www.youtube.com Сортировка в Японии
Посилання на www.youtube.com Фильм Мусор.
Посилання на www.youtube.com История вещей.»

А що ти конкретно пропонуєш? Ролики суперечать один одному. Запропонований збір мусора пристосований саме під ту систему, що висвітлена в "Истории вещей". Видео дуже хороше, і там ще є й про те, як уряди чистят черевики корпораціям. Миздобули вибрали долю країни-звалища, сировинного придатку для вирошування отруєної продукції. (Згідно відео). Наша доля навіть не чистити черевики корпораціям, і навіть не чистити їх урядам "цивилізованих країн", а чистити черевики обраним нами холуям тих урядів, які чистять черевики корпораціям. Десь так.
6. Ира / 26 лютого 2016, 15:46
1.Матюхов
«Так і хочеться матюкнутися, як у нас»

Хотелось бы заметить уважаемый Матюхов (если это вы пишете а не кто-то другой), что когда принимали решение о сбросе мусора, вы были у власти, и тоже несете ответственность за вонь. И рассказы, что якобы голосовали против и т.п. непрокатит, решение колегиальное и ответственность общая у депутатов. А то, как во власть на этих выборах не влезли так и раскричались сразу. Или собираетесь на следующих выборах залезть на кресло депутата/мера верхом на куче мусора?
7. Матюхов / 26 лютого 2016, 16:32
6.Ира
«Хотелось бы заметить уважаемый Матюхов (если это вы пишете а не кто-то другой), что когда принимали решение о сбросе мусора, вы были у власти, и тоже несете ответственность за вонь. И рассказы, что якобы голосовали против и т.п. непрокатит, решение колегиальное и ответственность общая у депутатов. А то, как во власть на этих выборах не влезли так и раскричались сразу. Или собираетесь на следующих выборах залезть на кресло депутата/мера верхом на куче мусора?»

Я мову ворога забув і не розумію . Будь-ласка Ірино напишіть укаїнською . Я тільки своє прізвище розібрав
8. гість / 26 лютого 2016, 17:36
7.Матюхов
«Я мову ворога забув і не розумію . Будь-ласка Ірино напишіть укаїнською »

Дивно,а "хвамілія" зобов"язує розуміти.
9. Матюхов / 26 лютого 2016, 17:49
8.гість
«
Дивно,а "хвамілія" зобов"язує розуміти.»

Так тож "хвамілія"
10. Гершко / 26 лютого 2016, 18:10
8.гість
«
Дивно,а "хвамілія" зобов"язує розуміти.»

Ти б спитав його, як йух по-українськи?
11. Ира / 27 лютого 2016, 00:44
7.Матюхов
«Я мову ворога забув і не розумію .»

Шкода що для вас ворогами стали не Путін з компанією, а всі росіяни. Але ось вам переклад. (До речі кажучи свого часу ворогами України була Німеччина і її сателіт Італія - так чому ви їздите на Фіат? Давайте патріотично переседайте на таврию). Таки між патріотизмом та ідіотизмом різниця повинна бути. Я на Новий рік була у Львові, так там мене чудово розуміли і не позорились словами "моя твоя не понімай".
Хотілося б зауважити шановний Матюхов (якщо це ви пишете а не хтось інший), що коли приймали рішення про скидання сміття, ви були при владі, і теж несете відповідальність за сморід. І розповіді, що нібито голосували проти і т.п. непрокатіт, рішення колегіальное і відповідальність загальна у депутатів. А то, як у владу на цих виборах не влізли так і розкричалися відразу. Або збираєтеся на наступних виборах залізти на крісло депутата / міра верхом на купі сміття?
12. Танкіст / 27 лютого 2016, 08:37
7.Матюхов
«Я мову ворога забув і не розумію .»

Ого, оце не видержав і напишу у відповідь. Я коли був мобілізований в армію, служив разом з хлопцями які балакали російською, але захищали свою Україну не менше ніж україногмовні. І ніхто не казав про мову ворога. А ви, якщо так завзято захищаєте Україну, коли і де служили в період з 2014-2016 роках? Чи ви патріот сидіти в тилу? Розвелось таких, рвуть на собі рубашку, а як до діла так в кущі.
І коли на мера йшли і в депутати, то так і казали б скажімо російськомовним пенсіонерам? В вашій виборчій програмі були обіцянки не розуміти мову ворога?
Ич розвелось, патріотів, хоч один би такий взяв автомат і побігав по зеленці.
13. микола / 27 лютого 2016, 08:58
100% згоден з танкістом, багато патріотів коли мобілізацій нема, а як мобілізація так їх не видно а рубашки рвуть на субі
14. Матюхов / 27 лютого 2016, 10:18
Ужас , які ви всі правильні . Аж гордість за вас бере .Тільки чомусь ніхто з вас не підписуєтья своїм справжнім ім"ям чи призвіщем . А кричати за рогом і ховатися під чужим ніком , я думаю ой як не гарно ! Якщо "Танкіст" дійсно учасник бойових дій , то честь йому і хвала .І я до речі ні від кого не переховуюсь в кущах . А рідну мову треба знати . Якщо в паспорті записано ,що ти Українець то і повинен бути українцем .
Ірина доказала , що вона чудово знає нашу мову , але чомусь, написала російською . Павло Глазовий дуже гарно це написав в своїй гуморескі :"Дід приїхав із села, ходить по столиці. Має гроші — не мина жодної крамниці. Попросив він: — Покажіть кухлик той, що з краю.- Продавщиця: — Что? Чево? Я нє панімаю. Кухлик люба покажіть, той, що з боку смужка. — Да какой же кухлік здесь, єслі ето кружка.- Дід у руки кухлик взяв і нахмурив брови: — На Вкраїні живете й не знаєте мови.- Продавщиця теж була гостра та бідова. — У меня єсть свой язик, ні к чему мне мова.- І сказав їй мудрий дід: — Цим пишатися не слід, Бо якраз така біда в моєї корови: Має, бідна, язика і не знає мови."
До речі нагадую , що із-за російської мови , яку дехто з депутатів проштовхував у раді , як другу державну все і розпочалося - російське вторгнення на нашу землю . Тому , як би ви тут не пінилися , а я сприймаю і розумію тільки нашу рідну мову .
На рахунок смітника , я вже неодноазово писав і говорив . Повторюватись не буду і так звана "Ірина" це мабуть знає . А її запитання мені один в один нагадує відповідь Кобеляцької міської ради на мій запит , на який до речі я вже більше місяця чекаю відповідь , це що збіг , не думаю
15. Арий / 27 лютого 2016, 10:18
11.Ира
«Таки між патріотизмом та ідіотизмом різниця повинна бути.»

Повинна, але нема.
16. Матюхов / 27 лютого 2016, 10:38
14.Матюхов
« на який до речі я вже більше місяця чекаю відповідь , це що збіг , не думаю»

Запит я давав вдруге
17. моряк / 27 лютого 2016, 11:10
14.Матюхов
«"Дід приїхав із села, ходить по столиці. Має гроші — не мина жодної крамниці. Попросив він: — Покажіть кухлик той, що з краю.- Продавщиця: — Что? Чево? Я нє панімаю. Кухлик люба покажіть, той, що з боку смужка. — Да какой же кухлік здесь, єслі ето кружка.- Дід у руки кухлик взяв і нахмурив брови: — На Вкраїні живете й не знаєте мови.- Продавщиця теж була гостра та бідова. — У меня єсть свой язик, ні к чему мне мова.- І сказав їй мудрий дід: — Цим пишатися не слід, Бо якраз така біда в моєї корови: Має, бідна, язика і не знає мови."»

Тебе прямо запитали,якшо потріот,чому не на "передку", з автоматом,а ти "включаєш" про якісь кухлики,плять!
18. Валя / 27 лютого 2016, 11:17
7.Матюхов
«Я мову ворога забув і не розумію . Будь-ласка Ірино напишіть укаїнською . Я тільки своє прізвище розібрав»

Романе , тобі не стидно писати такі дурниціТи вочевидь забув і свою рідну.Те , що ти виставляєш себе борцем за чистоту в місті , дуже добре , але ти тільки виставляєшся з метою попіаритись.Ти памятаєш , коли приймалось рішення про організацію смітника , то ти тоді не дуже репетував , там з вашого кутка виступали проти інші , а ти , як депутат майже не заперечував.Будучи депутатом , ти їздив мимо контейнерних площадок , які були завалені сміттям і тебе , як депутата це не стосувалось , а зараз вирішив попіаритись , та і сам же возив сміття на те звалище , Це ж ваш куток понасипав сміття вже там і на косогорі.Колись навіть і в газеті писали , хто туди возив сміття.Романе , припини піаритись , а якщо бажаєш попас=ти знову у владу , то роби хороші справи від щирого серця.А мову , навіть ворога не потрібно забувати , хоч у тебе і западенське коріння.
19. Танкіст / 27 лютого 2016, 11:19
14.Матюхов
« ховатися під чужим ніком , я думаю ой як не гарно »

Гарно чи не гарно, але я добре знаю вас - кобеляцьких держчиновників та бізнесменів, як напишу своє ім’я та фамилію, так потім хоч з області виїзжай. Виж не здатні до дискусій, а от помститися це бігом. Тим більше вже через це пройшов, написав колись жалобу на одного такого, так хіба тільки наркотики в машину не підкинули.
А мову свою треба знати і поважати, але і бути твердолобим урапатріотом це ганьба. І ігнорувати неудобні питання бо якби мова не така, це показник.
14.Матюхов
«І я до речі ні від кого не переховуюсь в кущах .»

Та ніхто в кущах і не ховається, але чогось кобеляцькі чинуші, бізнесмени, їх діти, в АТО не їдуть. Служать лише прості люди. І чого воно так? Совпаденіє!
20. гість / 27 лютого 2016, 11:23
ЧУЄТЕ ви писаки, Матюхов під своїм ім’ям дійсно пише, а ви шавки там моряки, танкісти, ірини ніякі ви не АТО шники , а тролі Копельцеві. ХОЧ ОДИН З ВАС НАПИШІТЬ ХТО ВИ НАСПРАВДІ. А Роман, Рева, Омельяненко, Бист ряков дійсно були активними в міській раді. І чогось добивались .А ЗАРАЗ ЩО .Ну хто перший.
21. гість / 27 лютого 2016, 11:27
А взагалі здається, що все це пише одна людина
22. гість в горлі кість / 27 лютого 2016, 11:37
А може це і не Матюхов зовсім. А ті шо тут на "на передку" і зовсім слабі на нього?
23. моряк / 27 лютого 2016, 11:57
20.гість
«. А Роман, Рева, Омельяненко, Бист ряков дійсно були активними в міській раді. І чогось добивались»

А ось тут,будь-ласка,подробніше.
24. Василина / 27 лютого 2016, 12:07
19.Танкіст
«Гарно чи не гарно, але я добре знаю вас - кобеляцьких держчиновників та бізнесменів, як напишу своє ім’я та фамилію, так потім хоч з області виїзжай. Виж не здатні до дискусій, а от помститися це бігом. Тим більше вже через це пройшов, написав колись жалобу на одного такого, так хіба тільки наркотики в машину не підкинули.
А мову свою треба знати і поважати, але і бути твердолобим урапатріотом це ганьба. І ігнорувати неудобні питання бо якби мова не така, це показник.»

Ги ги . Так і не танкіст ти зовсім раз таке пишеш , а звичайний сексот . Сидиш за компом і строчищ на всіх підряд і мабуть отримуєш удовольствіє і дальше мабуть своєї хати не виходиш . Ось тобі і герой тра - та - та
25. Опа на / 27 лютого 2016, 12:13
18.Валя
«Романе , тобі не стидно писати такі дурниціТи вочевидь забув і свою рідну.Те , що ти виставляєш себе борцем за чистоту в місті , дуже добре , але ти тільки виставляєшся з метою попіаритись.Ти памятаєш , коли приймалось рішення про організацію смітника , то ти тоді не дуже репетував , там з вашого кутка виступали проти інші , а ти , як депутат майже не заперечував.Будучи депутатом , ти їздив мимо контейнерних площадок , які були завалені сміттям і тебе , як депутата це не стосувалось , а зараз вирішив попіаритись , та і сам же возив сміття на те звалище , Це ж ваш куток понасипав сміття вже там і на косогорі.Колись навіть і в газеті писали , хто туди возив сміття.Романе , припини піаритись , а якщо бажаєш попас=ти знову у владу , то роби хороші справи від щирого серця.А мову , навіть ворога не потрібно забувати , хоч у тебе і западенське коріння.»

А хто ті інші . Ти чи шо ?А коріння це як .та ще й западенське , це звідки ?
26. моряк / 27 лютого 2016, 12:24
17.моряк
«Тебе прямо запитали,якшо потріот,чому не на "передку", з автоматом,а ти "включаєш" про якісь кухлики,плять!»

Агов,Матюхов,чо" мовчимо?
27. Трампампам / 27 лютого 2016, 12:36
19.Танкіст
«Гарно чи не гарно, але я добре знаю вас - кобеляцьких держчиновників та бізнесменів, як напишу своє ім’я та фамилію, так потім хоч з області виїзжай. Виж не здатні до дискусій, а от помститися це бігом. »

Я оце читаю такі коменти і не пойму, а чого тоді Філона не трогають, чого Андрейко нікуди не тікає та й Коробчинський живий здоровий. танкіст ти просто підсцикуєш.
28. Танкіст / 27 лютого 2016, 12:46
27.Трампампам
«танкіст ти просто підсцикуєш.»

Та от саме зараз зайнятий - шукаю в телефонному справочнику всих неанонімних грамотіїв Трампампама, Василину, Гостя. Деж ви? Пишете щоб я прізвище написав а самі як сказав Трампампам підсцикуєте? Хоробрі ви які.
29. микита / 27 лютого 2016, 12:50
20.гість
«ЧУЄТЕ ви писаки, Матюхов під своїм ім’ям дійсно пише, а ви шавки там моряки, танкісти, ірини ніякі ви не АТО шники , а тролі Копельцеві. ХОЧ ОДИН З ВАС НАПИШІТЬ ХТО ВИ НАСПРАВДІ. А Роман, Рева, Омельяненко, Бист ряков дійсно були активними в міській раді. І чогось добивались .А ЗАРАЗ ЩО .Ну хто перший»

А чому ж ти не під своїм прізвищем, Шавка - це ти.
30. Опа на / 27 лютого 2016, 12:53
28.Танкіст
«Та от саме зараз зайнятий - шукаю в телефонному справочнику всих неанонімних грамотіїв Трампампама, Василину, Гостя. Деж ви? Пишете щоб я прізвище написав а самі як сказав Трампампам підсцикуєте? Хоробрі ви які.»

Ти тоді і мізинця не стоїш ні Андрейкові , Філоненку ,Коробчинському і Матюхову тоже . Бо сцикун а не боєць
31. Стас / 27 лютого 2016, 13:07
А вообще прикольно .Ну хай там він піариться так він же ж і порядок разом з тим в місті хоче навести . А шо зробили ви ті хто не піариться ? Я напрімер підтримую його бо перед новим годом все моє сімейство два дні на ковжежі дихало вонізмою від мусорника . Так Ісипу з Копельцем можна піаритись а він шо рижий . Я знаю шо він разів пять до нас приходив збирав підписи протів смітника так це було ого коли.А за моряка танкіста валі чи ірини я не чув шоб боліли та і нехай він буде западенець ми ж зараз всі бендери чи тут є сепарюги
32. Валя / 27 лютого 2016, 13:08
25.Опа на
«А хто ті інші . Ти чи шо ?А коріння це як .та ще й западенське , це звідки ?»

Ні , я там не виступала , поскільки я не живу біля звалища , але чула і бачила , що було на тій сесії.Відносно коріння , то я пізніше скажу , а взагалі це не важливо , в кого яке коріння , потрібно бути перш за все людиною і поважати людей , якою мовою вони не говорять.
33. Трах тобі дох / 27 лютого 2016, 13:23
26.моряк
«Агов,Матюхов,чо" мовчимо?»

А сам де був герой - матрос ? Чи тоже з передком проблеми , а мож із задком ? Якшо герой то напиши , а ми почитаємо
34. Сергій / 27 лютого 2016, 14:04
Впізнаю рідні Кобеляки - сварки, образи, піар, а куча з мусором продовжує смердіти.
35. reset / 27 лютого 2016, 14:23
Р.В.! Краще з розумними загубити, чим з дурнями найти...Десяток інтернет-тролів чекають твоїх коментів , аж слина капотить,і ручки тремтять над клавою . Свиням золоту гору — та й ту рознесуть.
36. Гість / 27 лютого 2016, 15:45
11.Ира
«омпанією, а всі росіяни. Але ось вам переклад. (До речі кажучи свого часу ворогами України була Німеччина і її сателіт Італія - так чому ви їздите на Фіат? Давайте патріотично переседайте на таврию). Таки між патріотизмом та ідіотизмом різниця повинна бути. Я на Новий рік була у Львові, так там мене чудово розуміли і не позорились словами "моя твоя не понімай".
Хотілося б зауважити шановний Матюхов (якщо це ви пишете а не хтось інший), що коли приймали рішення про скидання сміття, ви були при владі, і теж несете відповідальність за сморід. І розповіді, що нібито голосували проти і т.п. непрокатіт, рішення колегіальное і відповідальність загальна у депутатів. А то, як у владу на цих виборах не влізли так і розкричалися відразу. Або збираєтеся на наступних виборах залізти на крісло депутата / міра верхом на купі сміття?
12. Танкіст / сьогодні, 08:37»

Дорогенька Іра як розумію працівник міськради якщо ти українка то чому ти пишеш російською
37. Гість / 27 лютого 2016, 15:57
25.Опа на
«кі дурниціТи вочевидь забув і свою рідну.Те , що ти виставляєш себе борцем за чистоту в місті , дуже добре , але ти тільки виставляєшся з метою попіаритись.Ти памятаєш , коли приймалось рішення про організацію смітника , то ти тоді не дуже репетував , там з вашого кутка виступали проти інші , а ти , як депутат майже не заперечував.Будучи депутатом , ти їздив мимо контейнерних площадок , які були завалені сміттям і тебе , як депутата це не стосувалось , а зараз вирішив попіаритись , та і сам же возив сміття на те звалище , Це ж ваш куток понасипав сміття вже там і на косогорі.Колись навіть і в газеті писали , хто туди возив сміття.Романе , припини піаритись , а якщо бажаєш попас=ти знову у владу , то роби хороші справи від щирого серця.А мову , навіть ворога не потрібно забувати , хоч у тебе і западенське коріння.»
»

І що ми хочемоа від росіян що 86% заявляють що не повинно бути такої нації як українці і держави як Україна як ми ладні зїсти людину українця за те що він наполовину західняк Люди як звірі Та прийдіть літом до тієї мусорки яку ви всім миром скидаєте мені під хату і після того пропіартесь Пропозиція хто дуже проти піару на смітті пперенести цей смітник до його будинку щоб і ви пропіарились на смітті
38. Небандера / 27 лютого 2016, 16:10
31.Стас
«нехай він буде западенець ми ж зараз всі бендери чи тут є сепарюги»

Скільки разів тут пояснювати, що інформаційний простір, а значить вже і мозги, вивернутий навиворіт. Сепаратюги - це ті, хто розвалив країну, а її розвалила влада, яку привели при найактивнішій участі галичан, бо їм найдужче нетерпілося без візово мити горшки. Тепер галичани й надалі не хочуть шукати компромісу, а продовжують рвати країну на клоччя, аби тільки їхній Бандера був "зверху". Ось, для прикладу, про постанову їхньої облради про те, що треба віддати Донбас. Посилання на maxpark.com Найкраще було б їх нах... у свій час віддати і не було б у нас горя.
39. Гість / 27 лютого 2016, 17:13
38.Небандера
« простір, а значить вже і мозги, вивернутий навиворіт. Сепаратюги - це ті, хто розвалив країну, а її розвалила влада, яку привели при найактивнішій участі галичан, бо їм найдужче нетерпілося без візово мити горшки. Тепер галичани й надалі не хочуть шукати компромісу, а продовжують рвати країну на клоччя, аби тільки їхній Бандера був "зверху". Ось, для прикладу, про постанову їхньої облради про те, що треба віддати Донбас. Посилання на maxpark.com Найкраще було б їх нах... у свій час віддати і не було б у нас горя.
»

Тільки людина з вивернутими мозгами може таке писати
40. моряк / 27 лютого 2016, 17:46
33.Трах тобі дох
«А сам де був герой - матрос ? Чи тоже з передком проблеми , а мож із задком ? Якшо герой то напиши , а ми почитаємо»

Я шо больний стріляти по наказу жидів у братів українців та росіян?Хай порошенко визиває на дуель путіна(чи наоборот) та й мочать друг друга.Вони заводи-параходи не поділили,а стріляють один в одного сіряки.яким по великому рахунку і ділити нема чого і в яких одна біда:мозгів немає це зрозуміти.
41. Ира / 27 лютого 2016, 18:38
14.Матюхов
«Ірина доказала , що вона чудово знає нашу мову , але чомусь, написала російською . »

Я взагалі-то користуюся перекладачем, мені не важко, і корчити з себе ультра-патріоти мені не потрібно. Тим більше, може співрозмовник неписьменний і знає лише одну мову. Досить любити Україну, а на якій мові розмовляти при цьому все одно.
14.Матюхов
« із-за російської мови , яку дехто з депутатів проштовхував у раді , як другу державну все і розпочалося - російське вторгнення на нашу землю »

І одна з причин російського вторгнення - це байки про утиск російської мови в Україні. Хоча після спілкування з вами пан Матюхов, я вже не впевнена, що це вигадка.
36.Гість
«Дорогенька Іра як розумію працівник міськради якщо ти українка то чому ти пишеш російською»

І чому всі вирішили, що я працюю в міськраді? Або будете всіх Ірин перебирати? Обчислюєте? Напевно не дарма сказав танкіст, що ви можете лише шукати шляхи помсти, а розмовляти не вмієте. А російською я розмовляю, тому як народилася тут, а жила довгий час в Росії. І чудово розумію український, але не хочу його псувати своїми граматичними помилками.
37.Гість
«ми ладні зїсти людину українця за те що він наполовину західняк»

Але чомусь ви готові з’їсти українку, за те що вона розмовляє російською.
Хотя, ну вас всех, только расстроилась, везде люди как люди , а здесь...Матюховы.
42. Гість / 27 лютого 2016, 20:47
6.Ира
«ов (если это вы пишете а не кто-то другой), что когда принимали решение о сбросе мусора, вы были у власти, и тоже несете ответственность за вонь. И рассказы, что якобы голосовали против и т.п. непрокатит, решение колегиальное и ответственность общая у депутатов. А то, как во власть на этих выборах не влезли так и раскричались сразу. Или собираетесь на следующих выборах залезть на кресло депутата/мера верхом на куче мусора?
7. Матюхов / вчора, 16:32»

Та ні Матюхов більше не піде на вибори бо ти з Сан Санчем засіла там навічно
43. Агент 007 / 27 лютого 2016, 20:48
[[ЦИТАТА|41|Ира
І чому всі вирішили, що я працюю в міськраді? ]]
Гість як і Матюхов праві. "не така як всі", "особа", "Іра"- це і є троль Копельця. Посада- соціолог міськради. Фахова освіта-російська мова і література. Задача-мочити всих і вся хто створює проблеми її патрону.
44. Сапер / 27 лютого 2016, 21:03
12.Танкіст
«Я коли був мобілізований в армію, служив разом з хлопцями які балакали російською, але захищали свою Україну не менше ніж україногмовні.»

А від кого і для кого ви її захищали? І з яких пір Україна стала вашою? Вона вже давно окупована і як не буде вам дивно - не Путіним.
45. Пупс / 27 лютого 2016, 21:04
14.Матюхов
«.
На рахунок смітника , я вже неодноазово писав і говорив . Повторюватись не буду і так звана "Ірина" це мабуть знає . А її запитання мені один в один нагадує відповідь Кобеляцької міської ради на мій запит , на який до речі я вже більше місяця чекаю відповідь , це що збіг , не думаю»

Рома, якщо це правда то чому досі немає заяви в прокуратуру. Їм для протокола пригодиться.
46. Пупс / 27 лютого 2016, 21:06
42.Гість
« ти з Сан Санчем засіла там навічно»

Вічні тільки піраміди. Янукович теж думав . Той в Ростові, а цьому в Жуки доведеться чухати. Якщо не посадять.
47. Сапер / 27 лютого 2016, 21:08
41.Ира
«І одна з причин російського вторгнення »

А хто куди вторгався?
41.Ира
«Але чомусь ви готові з’їсти українку, за те що вона розмовляє російською.»

Вони ладні зїсти всю Україну. Такий у них світогляд, як у капризних діток.
48. не така як всі / 27 лютого 2016, 23:04
Гість як і Матюхов праві. "не така як всі", "особа", "Іра"- це і є троль Копельця.
Дуракам закон не писаний - це для тих, що точно знають що я з міської ради. Я працюю сама на себе, і мені по ... хто, що думає!! З усіх вашим коментарів я зрозуміла що всю цю хр..нь пишуть лацюги, яким нічого робити. Мужики будьте кінець кінцем мужиками, займіться чимсь корисним, краще поможіть жінці прибрати в хаті помити посуд, постирайте бл.. свої носки чи труси чим мусолете всіх і вся шукаючи хто я чи інші, чи обговорюючи інші проблеми.
А ви еховці не патріоти Кобеляцького краю. Санжари, Царичанка і т.д не ганблять так свій район як ви
ось ваше істинне лице! Прославте Кобеляки на всю Україну, а не пишіть тільки га..мно про Кобеляки.
49. Не такий як усі / 28 лютого 2016, 15:48
48.не така як всі
«А ви еховці не патріоти Кобеляцького краю. Санжари, Царичанка і т.д не ганблять так свій район як ви
ось ваше істинне лице! Прославте Кобеляки на всю Україну, а не пишіть тільки га..мно про Кобеляки.»

А як це інтересно прославити Кобеляки на всю Україну. Це вони навєрно должні написати що у Кобеляках все пучком, найпередовіший мер, найкращі дороги і найвищі зарплати. Інтересно якщо вони таке напишуть то їм повірять? Це значить що українські журналісти повинні писати що у нас немає корупції і зарплати європейські? Ну, ну, дурень думкою багатіє.
50. заїзжий / 1 березня 2016, 01:59
Хлопці.А не пора Вам пере стати ображати один одного.А обєднатися і робити щоськорисне.Бо ця хохляцька ментальність дістсла всих.Якщо Ви вважаєте себе українцями перестаньте сваритися.А , якщо когось критикуєте, то не ховайьесь за танкістів, моряків, піхотинців, щось робіть.Патріоти захищають свою землю, а не сваряться , як баби базарні.Ви молоді люди, Вам жити вцій країні, щовсь робіть, а не один одного брудом поливаєтеЯ розумію, що обрали мера пенсіонериІ що він мислити вже не буде по новому.Це людина минулої епохи І толку з нього небуде.І ви, як свідомі обєднуйтесь і впливайте на ситвацію., бо іншого способулюдство не придумало.Не вірьте в доброго царя, його не буде.Ваше майюутнє в ваших руках.Я розумію, щось толкове написати розуму немає , а різні пакості, та ще й під поганялом тут ми герої.Читайте вникайте і все у вас получиться
51. Дедушка / 1 березня 2016, 02:58
7.Матюхов
«
Я мову ворога забув і не розумію . Будь-ласка Ірино напишіть укаїнською»

Молодець, пора вже вивчати свою рідну українську мову.
Повернемо українську культуру в наші сімї, в колективи і тоді зникатимуть ганебні явища.
Підтримую також Вас у наполеглевій боротьбі за чистоту нашого міста.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації