Радить споживачам газу начальник служби обліку та розрахунків Оксана Хлистун.
Протягом минулого тижня на редакційний номер зателефонували кілька жителів Кобеляцького району. Вони розповіли, що вчасно розраховуються за спожитий газ, але з газової служби їм та їх знайомим надходять повідомлення про заборгованість.
Щоб розібратись, чому виникають такі ситуації, кореспонденти «ЕХО» звернулись у Кобеляцький міжрайонний відділ із реалізації природного газу. Оксана Хлистун, начальник служби обліку та розрахунків, розповіла, що, відповідно до чинного законодавства, розрахунковим періодом для визначення оплати послуг із газопостачання є календарний місяць:
— Кожного першого числа абоненту необхідно зняти показник лічильника газу і протягом п’яти днів повідомити його нам. Це можна зробити у зручний для споживача спосіб: зателефонувавши за номерами 0-800-501-507 або 3-27-64 (абонентський відділ); через особистий кабінет на сайті ПАТ «Полтавагаз» (http://poltavagaz.com.ua/cabinet/); за допомогою СМС-повідомлення на номер +38(067)627-56-37 у форматі, вказаному на сайті товариства; на електронну адресу через веб-ресурс http://poltavagaz.com.ua/; шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки).
Якщо ж абонент не зробив цього, то 6 числа місяця, що настає за розрахунковим, об’єм спожитого газу визначається програмно, відповідно до його середніх показників, зафіксованих у відповідний період протягом останніх трьох років. У разі, коли споживач своєчасно надасть показання лічильника, сума до сплати визначатиметься з їх урахуванням.
— Нагадую, що плата за використаний газ проводиться не пізніше 10 числа наступного місяця, — зазначила Оксана Валеріївна. — Тож, шановні споживачі, пам’ятайте, вчасна передача показань лічильника допоможе вам уникнути проблемних ситуацій.