Вхід | Реєстрація

У Нових Санжарах буде пам’ятник Мазепі

У Нових Санжарах буде пам’ятник Мазепі

27‑го квітня відбулася чергова сесія Новосанжарської селищної ради. Депутати заслухали інформацію про виконання бюджету, виділили кошти на ремонт артсвердловини у мікрорайоні Гора та надали приміщення в оренду народному депутату.

 

Куди йдуть кошти селищної ради?

На початку сесії бухгалтер селищної ради Віра Панченко доповідає про виконання бюджету за І квартал. Усього за цей період до бюджету надійшло 1 мільйон 608,8 тисяч гривень. Найбільші складові статті доходів: акциз — 639,8 тисячі гривень (39,8 %), податок на землю — 472, 3 тисячі гривень (29,2 %) та єдиний податок — 355,3 тисячі гривень (22,5 %).

Щодо видатків, то найбільше селищна рада витрачала на благоустрій — 605,4 тисячі гривень. Ще 367,2 тисячі гривень пішло на утримання апарату управління (з них 80 тисяч — на ремонт адмінприміщення селищної ради). Іще 155 тисяч селищний бюджет передав у вигляді субвенції до районного (100 тисяч — на харчування для дитсадків, 20 тисяч — на перевезення, 10 тисяч — для придбання м’яких меблів, 25 тисяч — на утримання архіву).
Також селищний голова Інна Коба в ході сесії повідомила, що 19,9 тисяч гривень було виділено на придбання гранітного каменя для виготовлення обеліска Івану Мазепі, який буде незабаром відкритий у Нових Санжарах. А 28 тисяч із спеціального фонду пішли на придбання двох насосів.

У продовженні розгляду фінансових питань депутати виділили 100 тисяч гривень на ремонт артсвердловини у мікрорайоні Гора.

— Туди купили новий насос за 15 тисяч із резервного фонду, але свердловина така, що глибше вже нікуди опускати. Тому на випадок, якщо вона вийде з ладу, ми закладемо ці кошти на буріння нової, — пояснила селищний голова.

 

Троянди саджають, а їх крадуть

Продовжуючи сесію, Інна Коба подякувала депутатам та працівникам селищної ради, які взяли участь у весняних суботниках, і розповіла про те, що Нові Санжари продовжують чистішати та зеленішати. Так, від магазину «Ніка» до банку «Аваль» висадили 40 блакитних ялинок. А у центрі селища — ще 220 кущів троянд.

— Десять із них хтось у першу ж ніч украв, — сумно констатувала Інна Олександрівна.

Також депутатам повідомили, що у січні 2016‑го року селищна рада уклала угода із ТОВ «Полтаваекосервіс», яке буде займатися виготовленням генерального плану селища. Архітектор і депутат Олександр Вакула розповів про ескізний проект реконструкції центральної площі Нових Санжар, який буде представлений для обговорення громаді вже після травневих свят.

Наприкінці сесії депутати голосують за надання в оренду приміщення в колишньому «Готелі» народному депутату України Андрію Реці. Закривають сесію вже традиційним спільним виконанням Гімну України.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Суспільство


1. Гість07777 / 5 травня 2016, 22:46
А до чого в Санжарах памятник Мазепі,знову я памятник себе создам нерукотворный..дань новой моде,хто перший,що злыпить,аби пропіаритись.Ні форми ,ні архітектури,одні камні повиставляють,ще і за рахунок санжарці.Коли ви вже про людей подумаєте,все про себе та про себе
2. Гість / 5 травня 2016, 22:57
А що ж депутати не спитали куди більше пімільона поділи на благоустрій,невже так чистили усердно сніг,чи може нове де поклали тверде покриття.Чи щось в інше місце поклали.Апарат ради видно теж добряче харчується ,за квартал близько 400 тис.та й ремонт селищної ради так необхідний був,що бригада навіть вночі працювала,щоб не побачили санжарці,хто гроші в них заробляє.Свадьба в МАлинівці продовжується,гуляєм на все
3. зрітєль / 5 травня 2016, 23:45
2.Гість
« ремонт селищної ради так необхідний був,що бригада навіть вночі працювала»

Аткудава інфармація?Нє вже ти С...й сторож в сєльраді?Чи другой агєнт моссада?Вхожій подколодний зівістнік всєгда хуже відкриого врага.Нєспокойной ночі паря.........@0@
(-)
Х
4. Щука / 6 травня 2016, 09:22
2.Гість
«поклали.Апарат ради видно теж добряче харчується ,за квартал близько 400 тис.та й ремонт селищної ради так необхідний був,що бригада навіть вночі працювала,щоб не побачили санжарці,хто гроші в них заробляє.Свадьба в МАлинівці продовжується,гуляєм на все»

Я давно пропонувала скоротити штат чиновників сільських,міських,районних рад, а райдержадміністраціи ліквідувати взагалі.Буде економія бюджетних коштів,а дармоєди підуть з народной шии у матеріальне виробництво.
5. Степан22 / 6 травня 2016, 10:38
Всіх треба розігнати.у селищній раді 5 бухгалтерш.це для того щоб рози шчитати чи шо.і два фотографа шоб рози фотографувати чи шо.ми платимо податки.а вони собі зарплату понакручували.та все ремонти роблять у кабінетах.насос купили вони за три місяці - спасіба в шляпу ,треба люстрірувать усіх
6. зрітєль / 6 травня 2016, 14:49
5.Степан22
« Степан22 / сьогодні, 10:38»

Стьопка звєздуй в Европу,люстратор хрєновінькій!
7. сторож / 6 травня 2016, 17:15
Антоша як завжди захищає,того хто корме
8. Апостол / 6 травня 2016, 20:42
Історична довідка: у липні 1709 року Мазепа відступав через Нові Санжари. Це буде монумент на честь відступу?
9. Сенека / 6 травня 2016, 20:58
8.Апостол
«Історична довідка: у липні 1709 року Мазепа відступав через Нові Санжари. Це буде монумент на честь відступу?»

Так у нас все таке, навіть Гімн.
10. сторож / 6 травня 2016, 21:58
А Реке всеодно,что наступать бежать,что отступать.На ком берегу главное камень поставить
11. Кочубей / 6 травня 2016, 22:44
У Полтаві вже одного такого зрадника Мазепу намагалися підірвати. Посилання на www.youtube.com
12. історик / 6 травня 2016, 22:44
Угостив в Новых Санжарах Мазепу с его старшиной и шведских офицеров обедом, Гордиенко проводил их в обратный путь. Оставшись с ближайшими сподвижниками, он тяжело вздохнул и произнес:
— Вот и состоялось знакомство с новыми союзниками. Как, понравились шведы? На мой взгляд, лучше было бы по-прежнему служить русскому царю.
Уловив на себе удивленные взгляды сподвижников, Гордиенко улыбнулся, достал люльку и договорил:
— Вот только сечевики никогда не служили чужинцам, будьте далекими королями либо близкими царями. Служили они лишь своей неньке — Запорожской Сечи и своему батьке — Великому лугу. Вступили в бой за свободу Сечи мы и сегодня, и каковы бы ни оказались союзники Мазепа и шведский король, будем помнить пословицу: с паршивой овцы хоть шерсти клок...
13. історик / 6 травня 2016, 22:49
В Новых Санжарах Мазепа и Гордиенко замыслили в кратчайший срок избавиться от опаснейших своих врагов. Для Гордиенко это Чигиринский полковник Галаган, чьи дозорцы имеют в Сечи влияние не меньшее, чем сам Костка-кошевой, а для Мазепы — гетман Скоропадский. Их задумку одобрил правая рука короля Карла граф Пипер и обещал свое содействие... Ночью мой курень был в поиске у русских позиций и повстречался с разъездом царских драгун, — громко заговорил казак, косясь на группу появившихся вблизи них сердюков. — Этот конь был под офицером, командиром разъезда, и поскольку он мне не нужен, я решил...
Виходе в Нових Санжарах встановлять памятник заговорщикам,які хотіли вбити раді влади гетьмана Скоропадського,а шведи тільки прикриття. Як це нагадує наш час,боротьба за президенство,то дивні смерті Кушнарева,Кірпи,Кравченка-усі на Ка..
14. історик / 6 травня 2016, 22:52
Но нет, он не повторит судьбы Выговского! А для этого ему необходимо избежать двух главных просчетов, которые способствовали неуспеху замыслов покойного гетмана: Мазепа должен опереться на плечо надежного, сильного союзника и не проявлять к врагам ненужного благородства, убирая их со своего пути прежде, чем они успеют нанести ему удар.
Нужного союзника Мазепа нашел — это шведский король Карл, не помышляющий о территориальных приобретениях за счет Украины, однако нуждающийся в дополнительной воинской силе для ведения будущих войн в Европе. Возможности погрязшей в междоусобицах Польши в этом отношении королю известны — они равны нулю, разгромленная в ведущейся сегодня войне Россия тоже вряд ли чем сможет ему помочь, и соратницей Швеции может быть только Украина. Вот почему ни она, ни ее гетмане могут стать разменной монетой между соперничающими Польшей и Московией, как были некогда Гетманщина и Выговский! Чем дольше Польша будет ослабляема внутренней смутой, чем дальше царь Петр станет затягивать войну, ужесточая условия продиктованного ему после победы короля Карла мира, тем больше шансов у Украины быть единственной возможной союзницей Швеции на востоке Европы.
Правда, в борьбе со своими противниками на Украине Мазепа оказался не на высоте — проявил излишнее благодушие и доверчивость, позволив части Генеральных старшин и полковников переметнуться к Скоропадскому. Однако он учел допущенный просчет и в ближайшее время исправит его. Новому другу гетмана запорожскому кошевому атаману Гордиенко наверняка не нравится, что в дела Сечи суют нос сторонники Москвы миргородский полковник Апостол и Чигиринский полковник Галаган, поэтому им сегодня же нужно обсудить, как не допустить происков общих недругов ни на Гетманщине, ни на Запорожье. А поскольку это в интересах и шведской армии, то они могут рассчитывать и на помощь королевского окружения....
15. історик / 6 травня 2016, 23:08
Примерно на полдороге к Новым Санжарам (прежде писали «Сенжары») лежат Санжары Старые. От них до Полтавы 19 километров. Здесь шведы держали свой «лагерь смерти» для военнопленных – первый на Полтавщине за все времена. В нём вплоть до 14 июня 1709 года содержался сдавшийся в начале января 1709 года «на акорд» гарнизон героического Веприка. Узникам в конце концов удалось передать своё «таинственное через тамошних обывателей письмо» царю Петру. В нём они сообщали о малочисленности своих тюремщиков и просили прислать войско для их освобождения.
Мысли Царя были всецело заняты подготовкой к генеральной баталии, до которой оставалось всего-то чуть больше двух недель. Тем не менее, он немедленно послал на этот зов семь полков под командованием генерал-поручика Генскина. «Шведов в Старых Сенжарах не спасло и очередное (sic!) гнусное зверство: они, собираясь уйти из Старых Сенжар, решили перебить всех русских пленных. Успели они убить лишь 170 человек, Генскин явился, когда его в этот день ещё вовсе не ждали, и как раз прервал шведов в разгар их «работы» по убийству пленных. Во время переполоха, вызванного нападением, русские разбили оковы, которые были на них надеты, этими же оковами перебили всю стражу и присоединились к русскому отряду» (Тарле Е.В., упомянутое произведение, с. 372).
В результате смелой операции Русской армии 1 200 пленников обрели свободу. В качестве трофеев Генскин взял 8 шведских флагов, 2 пушки, около 200 повозок с разным имуществом и 22 тысячи саксонских талеров. За организацию восстания внутри крепости и оказание помощи русским войскам во время овладения Старыми Санжарами Пётр I пожаловал Юрлова званием полковника.
Так вот: удивительно не то, что шведы в ходе своего последнего отступления стремглав прошли мимо этого достаточно печального для себя места, а что не воспользовались для ухода в Дикое поле существовавшей здесь с древних незапамятных времён удобной переправой. За нею начинался торный Чумацкий шлях, ведший прямо на Крым, шведам будто бы союзн
16. історик / 6 травня 2016, 23:13
Раненый и разбередивший активным движением повреждённую ногу во время битвы, Карл XII ночь с 27 на 28 июня провёл в Новых Санжарах. Однако и здесь он даже не помыслил об уходе в контролируемую татарами Дикую степь: наутро обоз, немало облегчённый разбитием и сожжением части повозок (инициатива генерала графа Левенгаупта, который фактически против воли короля избавился от части имущества, благодаря чему люди были посажены на лошади, и скорость движения возросла), дальше тронулся в путь по правому берегу Ворсклы в направлении Днепра.
Если Мазепе памятник ставить, то нужно поставить и его союзнику Карлу, который при бегстве прятался в Новых Санжарах.Так скоро дойдем и до союзников Гитлера,они тоже против Москвы боролись
17. читав чув бачив / 7 травня 2016, 07:23
[
16.історик
«Если Мазепе памятник ставить, то нужно поставить и его союзнику Карлу, который при бегстве прятался в Новых Санжарах.Так скоро дойдем и до союзников Гитлера,они тоже против Москвы боролись»

Я бачив "пам"ятник",він зовсім не Мазепі і зовсім не пам"ятник.Паршевлюк написав не правильно.На тому камені написано "На цьому місті зупинявся Мазепа...."чи щось схоже.Отже це не пам"ятник історичній постаті,а указівник історичного місця.До речі,місце просто чудове,берег річки,луки,лісок,природа...,й присуща Санжарам чистота.
Нагадаю тобі,історику,що в Полтаві вже сотні років стоять пам"ятники шведам,а на трьохсотріччя Полтавської битви,при "попередниках" шведам установили ще один.Так що за твоєю позицією "гітлерами" обставлена вся Побиванка і Яківці.
18. читав чув бачив / 7 травня 2016, 07:46
8.Апостол
«Історична довідка: у липні 1709 року Мазепа відступав через Нові Санжари. Це буде монумент на честь відступу?»

Просто довідка в Нових Санжарах є пам"ятник козакам загинувшим в Полтавській битві й пам"ятник 200-от річчя Полтавської битви,так це кому,чому?Пам"ятаємо лише переможців,царське військо і козаків котрі служили московському царю?З Мазепою відступали 1500 козаків,в тому числі січовики.Вони недостойні історичної пам"яті?Це перемога одних козаків над іншими,нажаль в Україні так буває.
Вам же,Апостоле і Історик нагадую про спалений Батурин і знищену Січ.Чиїх це рук справа?Чи не тих "переможців",яким будь ваша воля ви понаставляли "золочених орлів".
19. Санжарець / 7 травня 2016, 09:36
Якщо майбутня каменюка буде "вказівником історичного місця", то важливо, щоб вона була правильним вказівником, який відповідає історичній дійсності. Відтак хочу поцікавитись у того, хто все чув і все бачив: ким і якими документами встановлено, що саме на тому місці, де поставлять каменюку, зупинявся колись Мазепа? Чи просто вибрали для цього зручний майданчик з мальовничими краєвидами навколо? Тоді це буде обман, умовність, а пам"ятний знак - черговий піар влади. І ще одне. За чий рахунок ставитиметься той "пам"ятник"? Навіть якщо за рахунок спонсорів, всеодно земелька відводитиметься громадська, тож годилося б погодити це питання з громадою - платниками податків: чи хочуть вони бачити у селищі чергову каменюку, чи є для них Мазепа героєм і т.д.? А якщо за бюджетні кошти - тим більше вирішувати це питання не одним депутатам, інакше завтра чергове творіння місцевого Царителі (здається, ми всі знаємо його справжнє ім"я) буде облите фарбою чи підірване гранатою - благо, волонтери навезли їх уже і в Нові Санжари.
20. Гість / 7 травня 2016, 10:10
6.зрітєль
«Стьопка звєздуй в Европу,люстратор хрєновінькій!»

ДайошЪ Степі безплатний білет!
21. Славянин / 7 травня 2016, 10:22
16.історик
«Так скоро дойдем и до союзников Гитлера,они тоже против Москвы боролись»

Так уже дошли. Бандера херой, УПА - херои и т.д. и т.п. В так называемом «Акті про відновлення Української Держави (30 червня 1941 p.), заявлялось:
«Відновлена Українська Держава буде тісно співдіяти з Націонал-Соціалістичною Велико-Німеччиною, що під проводом Адольфа Гітлера творить новий лад в Европі й світі.
22. Славянин / 7 травня 2016, 10:24
18.читав чув бачив
«З Мазепою відступали 1500 козаків,в тому числі січовики.Вони недостойні історичної пам"яті?»

Достойні, як зрадники і вороги українського народу.
23. Гість / 7 травня 2016, 10:25
17.читав чув бачив
«На тому камені написано "На цьому місті зупинявся Мазепа...."»

Тіпа "Тут був Вася". Так воно і є.
24. Володька / 7 травня 2016, 12:48
Це точно!
25. історик / 7 травня 2016, 13:11
як на мене,як може бути символом той що готовий аби царювати привів шведів,закликав поляків і татар,турків грабувати свою украіну,своіх вбивати козаків і гетьманів,які мали іншу думку і погляд на ПЕтра.Те саме відбувалось і на Західній,коли союз з фашистами заключали і готові були своіх вбивати,нібито раді незалежності.мабуть і зараз неминути цього.Багато яких політиків нагадує,видно що така політика завжди була,нічим не брезгували для досягнення впершу чергу своєі мети.
26. Славянин / 7 травня 2016, 15:27
25.історик
«Те саме відбувалось і на Західній,коли союз з фашистами заключали і готові були своіх вбивати,нібито раді незалежност»

"Не залякувати, а винищувати. Не треба боятися, що люди проклянуть нас за жорстокість. Хай із 40 млн. українського населення залишиться половина - нічого страшного в цьому немає" (із інструкції галицкого нациста «героя» Україны Шухевича подразділам УПА. Газета "Жовківські Вісті" від 30.06.1941 року).
25.історик
«мабуть і зараз неминути цього»

Так вже десятки тисяч положили на Донбасі. А на скільки мільйонів населення скоротилося.
27. Маджарець / 7 травня 2016, 17:12
19.Санжарець
«Якщо майбутня каменюка буде "вказівником історичного місця", то важливо, щоб вона була правильним вказівником, який відповідає історичній дійсності. Відтак хочу поцікавитись у того, хто все чув і все бачив: ким і якими документами встановлено, що саме на тому місці, де поставлять каменюку, зупинявся колись Мазепа?»

Так сталося,що небуло 300 років назад відеоспостереження).І в історичних хронологічних описах найточнішим твердженням є те,що Мазепа з козаками(їх було за інформацією "читав чув бачив було 1500 чоловік)зупинявся на ночівку в на околиці Нових Санжар.Тепер шановний земляче "Санжарцю",скажи но мені ,враховуючи велику кількість відступаючих,та необхідність напоювати коней, могло стати лагерем таке військо?Якщо ти неупереджений "унасвсеплохо",то прийдеш до думки ,що з похибкою в кілька сотень метрів місце правильне.
19.Санжарець
« чи є для них Мазепа героєм»
А хіба йдеться про героїзм,ми говоримо про історичне місце з,як ти правильно сказав мальовничою природою.
19.Санжарець
« буде облите фарбою чи підірване гранатою - благо, волонтери навезли їх уже і в Нові Санжари.»
Оце ви вмієте!Що одні,що інші.Перші декомунізують до шизофренії,другі бредять "меньшебратством".Трудяги,все фарбою обливаєте,підриваєте.Вам би пам"ятник чугунний.
22.Славянин
«22. Славянин / сьогодні, 10:24 Вставити цитату
18.читав чув бачив
«З Мазепою відступали 1500 козаків,в тому числі січовики.Вони недостойні історичної пам"яті?»
Достойні, як зрадники і вороги українського народу.»

Для царя всєя Русі,дійсно так.Але для українського народу ні!
28. історик / 7 травня 2016, 17:30
Треба Мазепі вклонитися,що спочатку підняв козаків і обнадіїв,що з Карлом переможуть,а потім хто з ним не переміг тікав у вигнання,страчений був і постійно гонимий як зрадники.Піднялись більше 30 тис.,а скільки страчено було..Як завжди використали з Карлом і кинули.Сховалися у Європі зі скарбами українців.Та зрозуміло,що треба робити із когось борців за незалежність,тільки якась знову декомунізація виходить, куди тоді тих козаків,які були з іншими гетьманами і козаками,що воювали проти пояків, шведів,але були з москалями.
29. Санжарець / 7 травня 2016, 17:50
На запитання Маджарця хочу відповісти запитанням: а хіба в такому разі не можна написати на камені "На знак перебування Мазепи у Нових Санжарах", чи неодмінно треба писати: "Тут був Мазепа"? Отак ми й пишемо свою історію у книгах, на каменях, будь-де - з припущеннями, домислами, фантазіями, роблячи стилістичні помилки у реченнях, які карбуємо в камені "на віки". Бо Маджарець приходить до однієї думки "з похибкою в кількасот метрів", Санжарець - до іншої, а нащадки хай потім уточнюють і розхльобують. З таким же успіхом можна припустити, що Мазепа і не в Нових Санжарах міг бути, а, скажімо, в Старих Санжарах чи в Кунцево - там теж є де коней напоїти. Потім історик, який все це фіксував, теж міг зробити похибку на десяток кілометрів. Подумаєш, чи й не відстань! Так сталося, що тоді GPS-навігаторів ще не було, правда ж?
30. Маджарець / 7 травня 2016, 18:16
29.Санжарець
« "На знак перебування Мазепи у Нових Санжарах",»

Можна й так,незаперечую.
29.Санжарець
« Отак ми й пишемо свою історію у книгах, на каменях, будь-де - з припущеннями, домислами, фантазіями,»
Авжеж!Історія-найбільша видумка про реальні події.Але чому вас дивує і бентежить саме цей випадок?Он в Росії є пам"ятник Булгаковському Коту-Бегемоту.Ще той "героїчний"персонаж,і головне реально існуючий).
29.Санжарець
«Старих Санжарах чи в Кунцево - там теж є де коней напоїти.»

В Старих Санжарах був точно.
28.історик
« куди тоді тих козаків,які були з іншими гетьманами і козаками,що воювали проти пояків, шведів,але були з москалями.»
Отам вище хтось вже говорив,що цим козакам вже є пам"ятник в Санжарах.Україна ніколи не була під шведами,а під москалями кілька столітть.Так хто ж запроданець?
31. перекотиполе / 7 травня 2016, 21:34
.хто проти Мазепи, той проти України, санжарці Ви кращі..
32. марат / 7 травня 2016, 22:11
Так під якими москалями,і коли були?Ви в свої корні дивились,хто Вашу кров змішав.У кожної сім,ї майже як не дід був росіянином,так бабка.Родичі,що в тих там,що наших там.Хто під ким ходив, цікаво.Якби ходили,то Єльцин би Кравчука не відпустив з Україною, а бані би запарив разом з ФСБ.Якесь усе віртуальне,на Перекотиполе і розраховане
33. перекотиполе / 7 травня 2016, 22:46
32.марат
«Якесь усе віртуальне,на Перекотиполе і розраховане»

.дофуя вумний?.запропонуй щось інше, і якщо підтримають депутати твоє ноу хау от тоді й кизди..
[[ЦИТАТА|32|марат|У кожної сім,ї майже як не дід був росіянином,так бабка., а ти тут до чого марат?. геть дах зірвало..
34. Славянин / 7 травня 2016, 22:53
28.історик
«Як завжди використали з Карлом і кинули»

І скільки ще на одні і ті самі граблі наступати? Знову ж таке саме буде.
28.історик
«куди тоді тих козаків,які були з іншими гетьманами і козаками,що воювали проти пояків, шведів,але були з москалями.»

А їх тепер на три букви, як і тих дідів, що проти Гітлера воювали.
35. Славянин / 7 травня 2016, 23:05
30.Маджарець
«Он в Росії є пам"ятник Булгаковському Коту-Бегемоту.»

Кот Бегемот - персонаж вимишлений, а Мазепа реально існувавший зрадник, нагороджений Петром медалю Іуди. Для богомольних іудохристиян скажу, що він ще й був преданий анафемі так званою православною церквою. Тоді ще не було тіпа української церкви. А Бог між іншим один. Виходить, що реально існуюча тоді церква, була не з українцями? А значить і сам бог, якого та церква представляла, був не з українцями, а проти них? Не хіло виходить. Українці виходить і тоді вже були великими украми і повстали проти церкви і проти бога якого вона представляла? Ну, ті що були за Мазепу. Якщо такі були.
36. перекотиполе / 7 травня 2016, 23:09
35.Славянин
« Славянин »

.Слава Україні! Слава Нації! Доброї Ночі!...
37. Славянин / 7 травня 2016, 23:11
30.Маджарець
«Україна ніколи не була під шведами,а під москалями кілька столітть.Так хто ж запроданець?»

Не була, тому, що її вічно москалі рятували. Тепер буде. А зрадник Мазепа. Мало того що він зрадник, він ще й збочинець. "В 1659 г. Ян-Казимир делает Мазепу своим покоевым". Далі гірше. Захотілося йому молоденьких дівчаток. Тоді ще притонів не було, дєвочок по визову також, ціла проблема. Так він нічого кращого не придумав, як спокусити свою хрещеницю. Слава херою!
38. Славянин / 7 травня 2016, 23:22
Історик Костомаров писав про Мазепу: .«27 апреля Кочубей написал письмо государю и изложил в своем письме истинную причину своей злобы к Мазепе. Тут Кочубей рассказал о том, что Мазепа, после неудачного сватовства на его дочери, похитил ее ночью тайно, а потом возвратил ее родителям с Григорием Анненковым, приказавши передать Кочубею такие слова: «Не только дщерь твою силой может взять гетман, но и жену твою отнять может». Далі Костомаров пише: «…. Таким образом, Мазепа изобразил себя в глазах казацкой старшины защитником тех вольностей, которые Петр собирается умалять, интегрируя земли Малороссийского края».
Костомаров выразил двуличие Мазепы следующими словами: «Перед царём, выхваляя свою верность, он [Мазепа] лгал на малорусский народ и особенно чернил запорожцев, советовал искоренить и разорить дотла Запорожскую Сечь, а между тем перед малоруссами охал и жаловался на суровые московские порядки, двусмысленно пугал их опасением чего-то рокового, а запорожцам сообщал тайными путями, что государь их ненавидит и уже искоренил бы их, если бы гетман не стоял за них и не укрощал царского гнева». [1]
39. Славянин / 7 травня 2016, 23:24
Интересен фрагмент предисловия Пушкина к поэме Полтава: «… Некоторые писатели хотели сделать из него героя свободы, нового Богдана Хмельницкого. История представляет его честолюбцем, закоренелым в коварстве и злодеяниях, клеветником Самойловича, своего благодетеля, губителем отца несчастной своей любовницы, изменником Петра перед его победою, предателем Карла после его поражения: память его, преданная церковию анафеме, не может избегнуть и проклятия человечества.
31 января 1829"
40. В курсі дєла / 7 травня 2016, 23:29
Хлопці не сперечайтеся. Що тоді, що зараз розігрувався жидомасонський сценарій. Свідомі і усі віки були заложниками масонських сценаріїв і кращими друзями та пособниками жидів в справі нищення словянських народів. Так були при Мазепі, так було у першу світову, у другу світову і так є зараз. Тепер вони звуться жидобандерівці, тоді звалися жидомазепинцями. Ось, знайшов навіть свідчення цьому. "Публікація у "Двуглавом Орле", березень 1914:
«Прошло уже около двух недель со дня изменнической демонстрации жидо-мазепинцев, а Русские люди все еще не успокаиваются, все еще волнуются. Да и есть чего.
В Киеве, Матери Городов Русских, шайка негодяев, отщепенцев осмелилась дерзко воскликнуть: «Долой Россию, да здравствует Австрия!».
41. Махновець / 8 травня 2016, 02:31
27.Маджарець
«
Для царя всєя Русі,дійсно так.Але для українського народу ні!»

Правильно,дорогий друже ,гетьман Мазепа і козаки наші украінські героі ! А путінським посіпакам Украінська держава не потрібна, бо вони грязь Москви.Вірно писала Дарія Срібна : Сепаратисти серед нас.Потрібно іх вичисляти і здавати в СБ.
42. Маджарець / 8 травня 2016, 05:58
38.Славянин
«Історик Костомаров писав про Мазепу»

38.Славянин
«Костомаров выразил двуличие Мазепы»

А що ви чекли від дійсного статського радника,автора так званої "Истории Малоросии" Ніколая Костомарова?Який навіть будучи членом Кирило-Мефодіївського товариства називав запорожських козаків січовими турками.
35.Славянин
« він ще й був преданий анафемі так званою православною церквою. »

А тут вже брехонька!Він не був преданий анафемі патрірхом Константиопольським,анафема була проголошена в 1708 році за наказом Петра1 протопопом Новгород-Сіверським Афанасієм.Для мене все зрозуміло!
35.Славянин
«богомольних іудохристиян скажу»

Типовий вислів для свідка Єгова.Та й стиль написаня коментарів дуже схожий на "Вартову Башту"
34.Славянин
«А їх тепер на три букви, як і тих дідів, що проти Гітлера воювали.»
Дурне і цинічне порівняння,вам як інтелектуалу не личить.Особисто я непідтримую більшість декомуністичних процесів.Але як це стосується гетьмана?
43. мешканец0615 / 8 травня 2016, 06:43

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
44. Славянин / 8 травня 2016, 08:08
42.Маджарець
«А що ви чекли від дійсного статського радника,автора так званої "Истории Малоросии" Ніколая Костомарова?Який навіть будучи членом Кирило-Мефодіївського товариства називав запорожських козаків січовими турками.»

Думаєш Ветрович кращу історію пише? Думай. Йому до Костомарова як Паршевлюку до Наполеона. Незабувай, що в Кирило-Мефодіївському братстві й Шевченко був. Й не хто інший як Шевченко писав у передмові до Гайдамаків "… як згадаєш, що ми одної матері діти, що всі ми слов’яни. Серце болить, а розказувати треба: нехай бачать сини і внуки, що батьки їх помилялися, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навіки од моря і до моря Слов’янська земля». В районну бібліотеку Вятрович прислав здається 12 томне, тіпа повне, видання Шевченка. Там цієї передмови нема. Ти не скажеш навішо він Шевченка "обрізав"? В нього що, цюцюрки нема, чи вона в нього вже обрізана по самі пасхальні яйця? Так хай ходе і майданутим мизобулам і неукам обрізає. Можна в школах влаштувати обрізання для вчителів історіїі літератури бо вони цього не знають і майже всі як один очікують коли вже їх гейропа почне підарасить по справжньому і діток до цього готують.
45. Славянин / 8 травня 2016, 08:19
42.Маджарець
«
А тут вже брехонька!Він не був преданий анафемі патрірхом Константиопольським,анафема була проголошена в 1708 році за наказом Петра1 протопопом Новгород-Сіверським Афанасієм.Для мене все зрозуміло!»

Що для тебе зрозуміло? Ну й що з того, що не патріархом, а якимсь протопопом? Він хіа не від імені церкви те робив? Он у нас пастор Турчинов проголосив якусь АТО і розпочав громадянську війну. Він робив це як президент і тіпа від імені народу. Не хіло? Н у а якщо подумати глибше, то раз Константинополь не предав Мазепу анафемі, значить Мазепа діяв у руслі жидівського сценарію, а Петро ні. Не випадково ж Петро намагався і фактично поставив церкву на служіння народу а не жидівському богу. Згадай, якщо бачив, як у кінє він говорить монахам, приблизно: "Йдіть працюйте, а молитися я сам буду" Тобто Петро розумів кому церква служить. Хча його постать неоднозначна. Але факт, що він захищав Росію, а значить і українців від завойовників. Думаєш чого памятник поставили іменно в Полтаві? Це війна символів і насмішка над нарідом полтавським.
46. Славянин / 8 травня 2016, 08:28
42.Маджарець
«
Типовий вислів для свідка Єгова.Та й стиль написаня коментарів дуже схожий на "Вартову Башту"»

Ну й що з цього виходить? Я автор Башти, чи її щодня читаю? Просто тематика Башти і тематика наших проблем повязані і переплетені, бо наші проблеми створили ті, хто Башту і всякі там Пробудітєсь фінансує і редагує. Тож нічого дивного в тому що можут бути схожі стилі і терміни. Поняв? Це, як кажуть, що бобри і в Америці і в Сибіру однакові плотини будують хоч між собою і не спілкуються.
42.Маджарець
«Особисто я непідтримую більшість декомуністичних процесів»

Молодець що не підтримуєш. Зачтется історієй.
42.Маджарець
«Але як це стосується гетьмана?»

Це стосується не гетьмана нашого сьогодення. Однаковість сценаріїв і розкладів. Чи ти не бачиш? Ноти, тіпа, одинакові по яким грають.
47. Славянин / 8 травня 2016, 08:32
43.мешканец0615
« А сколько бы Мазеп получилось, да практически бесплатно. А так - нерациональное использование бюджетних коштив))»

Молодець! І все ж просто. Голову підрихтував, чепичик обрубав, вуса і шаблюку добавив, ну можна ще на коня посадити, але то не обовязково. Навіть в Древньому Єгипті таке робили. І наші ж вчителі історії хоча б це повинні були знати. А ніхто й не запропонував рацуху для економії.
48. Славянин / 8 травня 2016, 08:41
43.мешканец0615
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом»

"2.3 Заборонена пряма та непряма реклама, комерційні, беззмістовні повідомлення, спам, повідомлення повторені декілька разів. " " мешканец0615 сьогодні, 06:43 На тему: У Нових Санжарах буде пам’ятник Мазепі...
www.youtube.com/watch?v=hHO1rGEbmaE
Эх, зря Лениных посносили... А сколько бы Мазеп получилось, да практически бесплатно. А так - нерациональное использование бюджетних коштив))" Так тут реклама чи комерція чи беззмістовні повідомленяя? Дуже змістовне повідомлення було і відео як приклад. Що ж тут такого якби ми переробили одну статую на іншу? Олігархи які цю кумпанія затіяли не міняют же на ГЕСАХ турбіни чи греблі. Я по секрету скажу що якщо полазити по машинному залу то там бірки на агрегатах є "Сделано в СССР". І нічого.
49. Каспрук / 8 травня 2016, 08:44
Путін наскільки впевнений у своїй цілковитій безкарності, що не підготував собі шляхів до відступу. Але, як сказав свого часу один мудрий чоловік, велика політика схожа на супермаркет, можеш брати усе, що захочеш, але в кінці доведеться розплатитися за все.
В останні роки Путін робив на міжнародній арені все, що хотів: намагався змінити на користь Москви світовий порядок; незаконно анексував український Крим; затіяв війну та окупував частину Донецької і Луганської областей; пробував «відхопити» південні і східні області України, провокуючи там через агентуру ФСБ та ГРУ безлади і антидержавні виступи проплачених маргінальних сил.
Але «шагренева шкіра» можливостей путінських «геройств» досягла свого критичного мінімуму.
І вже дуже близький той час, коли Росії та самому Путіну доведеться заплатити сповна за всі скоєні злочини.
Звісно, можна дискутувати з приводу того, де має відбутися Міжнародний трибунал над путінізмом, і кого конкретно потрібно буде притягати до кримінальної відповідальності з російської правлячої верхівки, генералів ФСБ та армії, найближчого політичного й бізнесового оточення Путіна за всі їхні злочинні діяння.
Треба виставити Москві повний рахунок за її геополітичну авантюру
Але очевидно одне, не дивлячись на те, де відбуватиметься цей Міжнародний трибунал (в Гаазі чи Нюрнбергзі), докази причетності вищого керівництва Росії до протизаконних і протиправних дій на території України необхідно збирати вже зараз.
Вони маїють бути зібрані у «Чорній книзі путінізму».
Адже неоголошена «гібридна війна», яку веде путінська Росія проти суверенної Української держави (за всіма міжнародними законами), підпадає під визначення «тероризм». І з цього необхідно робити відповідні висновки.
Проте, міжнародне засудження путінізму, це лише одна зі складових «розплати» за усе скоєне режимом «ефесбістів».
Іншою, не менш важливою складовою, є визначення, як
50. мешканец0615 / 8 травня 2016, 08:44
43.мешканец0615
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом»

Конечно! "Тут Вам не русский мир, тут украиньский свит".
На работе все смеются: "ну как там "ЦэЕуропа?". Вот после Дня Победы покажу ролик про Пороха с Мазепой и скрин з улюбленного сайту ридного миста. Буду пышатися)))
51. Санжарець / 8 травня 2016, 09:19
Я взагалі проти таких суперечок, які тут розгорілися. На мій погляд (особистий, який нікому не нав"язую), таких історичних осіб, як Мазепа, не варто вважати ні зрадниками, ні героями. Бо нам важко об"єктивно оцінити той історичний період, в якому жив Мазепа, а відтак оцінити його поведінку. Про нього треба розповідати в історичних підручниках, але не варто героїзувати чи проголошувати анафему. Аджде ми навіть не знаємо достеменно, як насправді він виглядав, бо портрет Мазепи умовний, складений за описом сучасників, а тогочасних малюнків з його зображенням не збереглося, їх знищили. Знову ж таки давайте озирнемося на історію: ми з превеликим успіхом ставили пам"ятники царю Миколі, потім Леніну, Сталіну, Кірову, Калініну... (кожен з вас продовждить цей список), бо на кожному історичному етапі вважали їх видатними державотворцями. Тепер історію переглянули, переоцінили, переписали, памм"ятники демонтували. Як все просто! Тому повторюсь: я не проти Мазепи, я проти поспішності в цьому ділі. Я певен: жоден громадянин Санжар і Кобеляк разом взятих не бачив на власні очі первісних документів часів Мазепи, щоб самостійно оцінити його історичну роль, про Мазепу ми знаємо лише з розповіді істориків. А історія - це примхлива дівка і не надто точна, як математика, тут кожен бачить її по своєму. Відтак хто може дати гарантію, що завтра у нас не прийде до влади якийсь пан Антипорошенко, а в Росії Антипутін, які почнуть виціловуватись між собою, як Льоня Брежнєв з Фіделем Кастро, і в черговий раз влаштують ревізію минувшини, а їх однодумець Антипаршевлюк з дикими вигуками накине петлю на шию пам"ятнику Мазепі, ще й потанцює зверху? Словом, всі оці ленінапади і мазепиногероїзації - чергова історична кампанійщина, замішана на певній ідеології і нестримному прагненні окремих політиків зробити собі відповідний імідж.
52. Мишка / 8 травня 2016, 10:00
Подивимось хто перед ким бігтиме першим до каменя Мазепі і що говоритиме.Хохлами були, ними і залишимось.Нічого свого...рабами народилися ними і залишимся.Завжди хтось рулив
53. Махновець / 8 травня 2016, 10:29
51.Санжарець
«Антипаршевлюк з дикими вигуками накине петлю на шию пам"ятнику Мазепі, ще й потанцює зверху? Словом, всі оці ленінапади і мазепиногероїзації - чергова історична кампанійщина, замішана на певній ідеології і нестримному прагненні окремих політиків зробити собі відповідний імідж.»

Якщо на все дивитися і все оцінювати з зрозуміння що всі цивілізовані народи в історіі людства здобували свою державнісь,звільняючись від окупантів чи імперій під проводом своіх вождів то все буде зрозуміло...І Богдан Хмельницький і Мазепа,Петлюра,Коновалець і Бандера і багато інших -вони наші героі , а украінський народ достойний жити в своій Державі на своій землі,а не бути якимись зрусифікованими словянами під Московією...
54. Гість / 8 травня 2016, 12:08
49.Каспрук
«
В останні роки Путін робив на міжнародній арені все, що хотів»

В тебе в голові солома? Це Путін розбомбив і розділив Югославію, розбомбив Ірак щукаючи там міфічну зброю, розвали Сірію, Лівію, Туніс, Египет, ніяк не добереться до Ірану, всього й не упомниш? Це Путін створив по усьому світу півтори сотні військових баз, розмістив війьска НАТО майже у всіх европейських країнах, це у Путіна найбільший військовий бюджет у світі? Це Путін намагається диктувати усьому світу, як кому жити і в кого брати кредити?
49.Каспрук
«докази причетності вищого керівництва Росії до протизаконних і протиправних дій на території України необхідно збирати вже зараз»

А їх вже й збирають, тільки не на Путіна а на істинних виновників на яких ти молишся, або які тобі платять шекелі за коменти.
55. Гість / 8 травня 2016, 12:19
51.Санжарець
«Про нього треба розповідати в історичних підручниках, але не варто героїзувати чи проголошувати анафему.»

Ну воно ж так і було, поки наші "патріоти" з подачі жидомасонства не почали його героїзувати. Першим почав тут мутити воду іудей Асадчев, але тоді полтавці не піддалися на провокацію, а тепер таки здалися.
51.Санжарець
« Як все просто! Тому повторюсь: я не проти Мазепи, я проти поспішності в цьому ділі»

А хіба не очевидно, що вони дуже поспішают і це не просто так. Вони добре знають, що довго не протримаються, рано чи пізно недоумкуватий зомбований нарід таки проснется і може їх вигнати, тому вони і поспішають. Їм зараз головне задєл на майбутнє зробити. Припустимо прийде нормальна і адекватна влада, але як тоді їй знести той памятник, чи памятники атошникам, чи як повернути назви вулиць? Тоді це буде вже виглядати як вандалізм і якась наруга над памятью. А таке робити дозволено тільки їм, бо вони це називають патріотизмом. Тому вони й поспішають нагадити і створити в головах такі умови, щоб не можна було після них "прибрати".
56. Гість / 8 травня 2016, 12:28
53.Махновець
«а украінський народ достойний жити в своій Державі на своій землі,а не бути якимись зрусифікованими словянами під Московією...»

Та й чого ж він не живе? Чого він розвалив навіть те, що йому впало з неба? Чому ж тепер ним правлять заморські радники і вони ж сидять навіть на посадах міністрів? Тепер вони дійсно вже не будуть словянами, а будуть якимись пігмеями на побігушках у жидів. Тепер вони не знатимуть вже не лище російської мови, яка вийшла з словянської, тобто мови наших пращурів, а й мови української, бо її вже настільки спотворили, що інколи й не зрозуміти що там диктор меле. Тепер у нас всі кинулися вчити англійську мову. Це що, тепер наша рідна мова такою буде? Навіщо її так возвеличили? Відповідь проста, ніколи плантатори і рабовласники мову своїх рабів не вчили, а змушували їх вчити мову своїх хазяїв. Для недоумків поясню, що і російська мова і українська, це споріднені мови, які сберегли в собі наше минуле.
57. Санжарець / 8 травня 2016, 12:41
А Гість правду пише!
58. мешканец0615 / 8 травня 2016, 14:33
Ещё раз гляньте, лучше один раз увидеть, чем сто раз услышать.
Посилання на www.youtube.com
59. Маджарець / 8 травня 2016, 20:57
45.Славянин
« Ну, а якщо подумати глибше, то раз Константинополь не предав Мазепу анафемі, значить Мазепа діяв у руслі жидівського сценарію, а Петро ні. »

Ого...! За вашими словами найвищий сановник православної церкви,який благословляє на патріарше управління московського патріарха-жид.Ну і ну...Так тоді й той протопоп підпорядкований московському патріарху і сам патріарх-жиди.Але анафемі Мазепу предали за наказом ПетраI і хто керує жидами?Звісно вищий жид.А як тоді оце:"
45.Славянин
« "Йдіть працюйте, а молитися я сам буду»
" кому...молитися збирався Петро?
35.Славянин
«нагороджений Петром медалю Іуди»

Й чого б то такі назви Петровських нагород?
35.Славянин
« був преданий анафемі так званою православною церквою.»

35.Славянин
« А Бог між іншим один»

35.Славянин
« Виходить, що реально існуюча тоді церква, була не з українцями»

Отже за ВАШИМИ словами жидівська церква була не з українцями ,а з московським царем.Висновок:
35.Славянин
« Не хіло виходить.»

За такі фокуси вас,Славянине анафемі предати можуть.Звісно якщо хтось накаже якомусь протопопові.Від ваших слів разить сектанством.
60. Гість / 8 травня 2016, 22:58
Начать стоит с того, что к Полтаве «Войска Запорожского обеих сторон Днепра гетман и славного чина святого апостола Андрея кавалер» Иван Степанович Мазепа не имел никакого отношения, кроме одного: именно оттуда, продав предварительно и своих польских, и своих российских покровителей, давал по тапкам, после того, как войска его нового хозяина, короля Швеции Карла XII, были разгромлены российским императором Петром.

…В общем-то вся предыдущая и последующая история жизни Ивана Степановича особым благородством и благонравием тоже не отличались. Он и на службу к государям московским перешел после того, как предал своего польского покровителя короля Яна Казимира. И гетмана Дорошенко предал, перейдя к «левобережному гетману» Самойловичу. И, умело уже втершись в доверие к фавориту московской царицы Софьи князю Голицыну, уверенно занял место Самойловича после его «погубления». То, как он переметнулся потом к злейшему врагу Софьи и Голицына Петру Алексеевичу Романову и что из этого получилось, - известно всем.

В общем-то всё, что нам нужно знать о Мазепе, вполне укладывается в знаменитую цитату из Костомарова: «Измена своим благодетелям не раз уже выказывалась в его жизни. Так он изменил Польше, перешедши к заклятому её врагу Дорошенку; так он покинул Дорошенка, как только увидал, что власть его колеблется; так, и ещё беззастенчивее, поступил он с Самойловичем, пригревшим его и поднявшим его на высоту старшинского звания. Так же поступал он теперь со своим величайшим благодетелем, перед которым ещё недавно льстил и унижался».

Хотя – нет.

Есть в истории его жизни и еще одна, и тоже очень символичная для современной Украины деталь: за двадцать лет своего гетманства Иван Степанович Мазепа, по сути, стал одним из богатейших людей всей «большой России» и первым малороссийским олигархом. Согласно записям тех лет, ему принадлежали 19 654 дворов на Украине и 4 117 дворов (всего порядка ста тысяч душ) в Великороссии.

Но самое главное: гетман Мазепа стал самым насто
61. Гість / 8 травня 2016, 23:01
Но самое главное: гетман Мазепа стал самым настоящим символом предательства. Церковная анафема, которой он был предан православной церковью, несмотря на все старания «нового украинского руководства» снята с него так и не была. Причем, что особенно символично, анафемствовал Мазепу львовянин по рождению, митрополит Киевский, Галицкий и Малой России Иоасаф, который, совершив положенные по чину молебен и литургию, «предал вечному проклятию Мазепу и его приверженцев».

Ну, и не менее символичен и тот факт, что кончил Мазепа, надо сказать, совсем плохо: после того, что творили в Малороссии шведские оккупанты, прибывшие туда по личной просьбе и приглашению Мазепы, который им за это обещал «продовольствие и содержание», — ненавидели его там фактически все. Включая запорожское казачество, которое Петр, возмущенный предательством своего приближенного любимца и водимой им «старшины», совершенно безжалостно разгромил. От него в результате отвернулись даже и шведы, и дни он свои закончил у последних покровителей, так и не решивших, как его использовать — у турок.
62. Славянин / 8 травня 2016, 23:54
59.Маджарець
«Ого...! За вашими словами найвищий сановник православної церкви,який благословляє на патріарше управління московського патріарха-жид.Ну і ну...Так тоді й той протопоп підпорядкований московському патріарху і сам патріарх-жиди»

Може й жид, я ж його ксіви не дивився. Важливо зрозуміти, шо церква і релігія придумані жидами для розводки лохів і управління ними. А хто там якої національності питання десяте. Хоча якщо покопаєшся в інтернеті то знайдеш скільки жидів серед вищих цековних ієрархів в усіх країнах. Почитай хоча б Ніцше він найкраще розкриває суть христянства. "«Христианское решение находить мир безобразным и скверным сделало мир безобразным и скверным…
… грех есть еврейское чувство и еврейское изобретение, и с точки зрения этого заднего плана всей христианской моральности християнство на деле добивалось того, чтобы «оевреить» весь мир.
…Евреи вместе с тем самый роковой народ всемирной истории: своими дальнейшими влияниями они настолько извратили человечество, что еще теперь христианин может чувствовать себя анти-иудеем, не понимая того, что он есть последний логический вывод иудаизма» Мені нічого не ший, ці книжки є навіть в нашій бібліотеці. Принаймні раніше були, може вже й попалили.
63. Славянин / 9 травня 2016, 00:00
59.Маджарець
«" кому...молитися збирався Петро?»

Це ти Петра спитай і не будь прямолінійним і наївним. Я писав про те, що в кіно бачив. Думаю, що Петро багатьох речей не розумів. Але розумів, що церковні ієрархи заважають йому приймати самостійні рішення.
59.Маджарець
«
Отже за ВАШИМИ словами жидівська церква була не з українцями ,а з московським царем.Висновок:»

Жидівська церква, вона й в Афицф жидівська. Петро це побачив і постави її на службу державі, це саме робив і Сталін. Це церковникам не подобалося і вони кричали караул і по сей день кажуть, що церква повинна бути внє держави. Навіть товаріщ Лєнін таке казав. А такого бути не повинно, бо якщо в державі є інститути які керуються зовні, то то вже не незалежна держава. Ну це ж і школяру повинно бути зрозумлим.
64. Критик / 9 травня 2016, 01:38
63.Славянин
«Петро це побачив і постави її на службу державі, це саме робив і Сталін. Це церковникам не подобалося і вони кричали караул і по сей день кажуть, що церква повинна бути внє держави. Навіть товаріщ Лєнін таке казав.»

Ще один доказ наскільки твої знання уривочні, недостовірні та перекручені.
Поставив церкву на службу державі - дав їй держфінансування, заставив в обов’язковому порядку хвалити владу, писати доноси і т.п. При Сталіну, теж саме, крім хіба держфінансування.
А якщо дивитись на РПЦ, то там попики аж підвивають, вимагаючи більше грошей від Росії та більше важелів впливу на державу.
І знову ж таки по версії новітніх чорносотенців, Леніна прислали в Росію євреї, щоб розвалити імперію. Але як тоді пояснити масові розстріли попів та знищення церков владою? Церква це ж теж єврейська вигадка як вони ж кажуть. Потрібно визначатись з версіями шановний!
65. Славянин / 9 травня 2016, 07:22
64.Критик
«Ще один доказ наскільки твої знання уривочні, недостовірні та перекручені. »

Нічого в мене не перекручено, то тобі в мізки інвертор поставили "сімя і школа", - як Висоцький співав. Але при бажанні це можна поправити.
64.Критик
«А якщо дивитись на РПЦ, то там попики аж підвивають, вимагаючи більше грошей від Росії та більше важелів впливу на державу.»

А де ти бачив попика який би від грошей відмовлявся? Таке у всіх країнах. Я хіба десь писав, що в Росії в цьому плані щось краще? Але в Росії у еліти є розуміння є розуміння що відбувається і Путін таку еліту не "пресує" на відміну від ходорковських і березовських. У нас же все навпаки.
64.Критик
«Але як тоді пояснити масові розстріли попів та знищення церков владою? Церква це ж теж єврейська вигадка як вони ж кажуть. Потрібно визначатись з версіями шановний!»

Я ж тобі писав щоб ти позбавився прямолінійного мислення. Церква використовується до певного етапу потім її знищують, як і масонів до речі. Почитай Протоколи сіонських мудреців. Тому-то Троцький прийшовши до корита десь сказав про церкву "Мавр сделал свое дело". От і поїхали попики на Соловки, до роечі ті самі Соловки де вони пресували і знищували тих хто не приймав у свій час християнства. Так що там все "по наукі". Не випадково вказівка Леніна від 1.5.1919 року мала номер 13666/2. Потім при Сталіну була принята постанова політбюро про відміну: "«Указание тов. Ленина от 1 мая 1919 г. за № 13666/2 «О борьбе с попами и религией», адресованное Предс. ВЧК Дзержинскому Ф.Э., и все соответствующие инструкции ОГПУ-НКВД, касающиеся преследования служителей Церкви и православных верующих, - ОТМЕНИТЬ».)» Ти ніяк не можеш збагнути, що еврейство, і попи, і масони це інтсрумент в руках вищої касти і їм ті що внизу по барабану. Євреї це починають розуміти і це похвально. Сатановський прямо писав ""Как показывает опыт, евреев продают дешево и с большой для них кровью."
66. Славянин / 9 травня 2016, 07:34
От тобі простий приклад. Хотів знайти в ютубі пісню "День Победы" і система видає в першу чергу купу Лещенків. А може я не бажаю слухати її у жидівському виконанні. Прийшлося покопати поки не знайщов нашого Юирия Богатикова. З Днем Перемоги усіх нормальних і адкватних. Міська рада поставили на своїй сторінці в Однокласниках якусь картинку непонятну тіпа поздоровлення ветеранів а на ній х.. зна що. Подивіться, що вона означає. Ну, пля, якась вагіна в період менструації чи анальний отвір при поносі. Ну невже й Сан Санич вже починає з ума сходити. Та хай той підрасимвол хоч сто раз рекомендований владою треба тут свої символи малювати. Ну не можна стрічку поставте щось похоже на квітку а не на очко. З святом всіх нормальних людей. "Победа будет за нами".Посилання на www.youtube.com
67. Критик / 9 травня 2016, 09:22
65.Славянин
«Нічого в мене не перекручено,»

65.Славянин
«Почитай Протоколи сіонських мудреців.»

Оце і доводить наскільки ти обмежений. Ссилаєшся на вигадку, яку вже давно по буквах розібрали і довели, що це звичайна пропагандистська брехня.
66.Славянин
« Міська рада поставили на своїй сторінці в Однокласниках якусь картинку непонятну тіпа поздоровлення ветеранів а на ній х.. зна що.»

Той символ що ти по блюзнірськи облив брудом - це червоний мак, символ скорботи за загиблими в Першій світовій та подальших війнах. Графічне зображення є своєрідною алюзією: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого — кривавий слід від кулі.
А ти своїми брудними словами тільки но облив грязюкою всих ветеранів, за яких ніби-то переживаєш. Оце характеризує тебе на 100%.
68. Гай Фокс / 9 травня 2016, 09:58
66.Славянин
«Ну, пля, якась вагіна в період менструації чи анальний отвір при поносі.»
66.Славянин
«той підрасимвол»
66.Славянин
«щось похоже на квітку а не на очко»
Валєра, в тебе синдром відставного майора, згвалтованого еолись брутальним єфрейтором у темному кутку курсантської казарми.
69. Славянин / 9 травня 2016, 11:38
67.Критик
«Ссилаєшся на вигадку, яку вже давно по буквах розібрали і довели, що це звичайна пропагандистська брехня. »

Навіть якщо це вигадка, то у неї є автор. Хто він? А, здогадався, бурят! Але якщо і бурят, то вся історія йде саме по вигадці бурята і в такому випадку навіть не так важливо хто автор "вигадки", важливо те, що вона "працює". Поцікався і довідаєшся, що та "вигадка" найбільшими тиражами видається в Японії (після арабського світу). Тож інколи навіть не так важливо чия то вигадка. Мені, наприклад, все одно, хто винайшов табличку множення, чи рахівницю, чи калькулятор, я просто ними користуюся. І тобі раджу.
70. Натаха / 9 травня 2016, 11:51
68.Гай Фокс
«Валєра, в тебе синдром відставного майора»

БРАВО! В десятку! Як він задрав своїми жидами, масонами, дурнуватими Ходосами і коханим Пуйлом. Був тут на його вулиці (вже покійний) його колега по армії, цілий капітан. Так той з діагнозом шизофренія мовчки збирав шипшинку для інопланетян і нікого не вчив уму-розуму, будучи таким же недалеким від реального життя і з передавленою єдиною мозковою звилиною кокардою від фуражки
71. Кінофан / 9 травня 2016, 12:02
"Сгоняйте в роту за Уставом, а то неоткуда мудрость черпать"
"У каждого должна быть цель в жизни. В армии она называется мишень" (див. "ДМБ")
72. Славянин / 9 травня 2016, 15:02
67.Критик
«Той символ що ти по блюзнірськи облив брудом - це червоний мак, символ скорботи за загиблими в Першій світовій та подальших війнах»

Це тобі так сказали, а ти й повірив. Ще коли в школу ходив я читав у Мопасана і в Гюго, шо то був символ критичних днів у парижських проституток. Так чому я повинен тобі вірити?
73. Славянин / 9 травня 2016, 15:07
А якщо підійти до питання по серйозному, то виявиться що то масонський символ і він має багато різних значень і про ті значення можна тільки здогадуватися. От давай "пройдемося" по цьому клятому маку, хоч воно, оде що вони чіпляють, на мак і не схоже. Ну та ладно. Почитаємо у неті.
Красный мак - символ чего?
История, легенды и сегодняшний день
Символом чего являются красные маки? Можно практически с полной уверенностью ответить, что многие из нас ни разу в своей жизни не задавались этим вопросом. А ведь огромное огненное "море", на котором ветер создает алые волны, – зрелище настолько прекрасное, что смотреть на него можно бесконечно. У всех народов и во все времена этот цветок был многогранным символом. О нем существует много легенд и мифов, его посвящали богам и применяли в медицине. Красный мак – символ чего? Что он значил в античности, на Востоке, а в наше время? Пришла пора узнать об этом.
Египет
Для жителей этой страны цветок был символом молодости, женской красоты и очарования. Когда-то крестьяне под Фивами культивировали тот вид мака, который выращивается сегодня у нас. Высшие сословия могли догадываться о том, что цветок имеет наркотические свойства, а простые люди успокаивали маковой водой плачущих детей, использовали его в качестве болеутоляющего средства. Из-за своей красоты мак стал символом египетских захоронений, даже сегодня цветы находят в гробницах.
74. Славянин / 9 травня 2016, 15:08
Античность
Можно сказать, что в Древнем Риме и Элладе этот цветок почитали более всего, именно оттуда родом несколько легенд о его происхождении. Согласно одной легенде, Венера после смерти Адониса долго плакала, ничто не могло ее успокоить. И каждая ее слезинка превращалась в мак. Грустно, конечно, но красный мак – символ чего еще? Согласно другой легенде, мак создал бог сна Гипнос для того, чтобы успокоить Деметру, дочь которой похитил Аид. Гипнос напоил ее отваром из этого цветка, она утешилась. Даже сегодня ее статуи украшают этими алыми цветами. В то же время мак был и символом плодородия ввиду хорошей всхожести семян.
Восток
В персидской культуре мак - символ счастья, вечной любви, радости, дикий цветок намекал на желание интимной связи. Буддисты были твердо убеждены в том, что мак появился после того, как засыпающий Будда коснулся ресницами земли. В Китае цветок ассоциировали с успехом, красотой, отдыхом и отдаленностью от суеты. Однако позже он стал символом доступных женщин и публичных домов. В начале XIX века, после «опиумной войны», курение этого наркотика стало настолько популярным, что цветок стали ассоциировать со злом и распадом.
75. Славянин / 9 травня 2016, 15:09
Красный мак – символ чего в средние века?
В своих кровожадных и мрачных традициях христианство объявило мак знаком того, что скоро наступит Страшный суд. Цветок, по убеждениям того времени, напоминал о страшных страданиях Христа, а также являлся символом безразличия и невежества. В день, когда происходило Сошествие Святого Духа, церкви украшали маками, а дети во время процессии несли цветы, рассыпали лепесточки. Следом шествовал священник со святыми дарами. В XVI веке появился трактат врача Теодоруса Якоба с предупреждением о том, что нельзя чрезмерно употреблять семена цветка и остальные его части. Новое время Существовало поверье, что не просто так красные маки растут на полях сражений. Они якобы символизируют кровь погибших солдат. Очень правдоподобно это выглядело во времена после Первой мировой войны во Фландрии. Тогда после захоронения погибших воинов поля неожиданно стали алыми. В то время профессор Мойна Михаель превратила мак в символ благотворительности. Она продавала цветы, а деньги отдавала ветеранам и инвалидам войны.
Алый цветок сегодня
А сегодня красный мак - символ чего? Например, по сей день этот цветок является эмблемой Британского легиона. Каждый год осенью искусственные цветы продаются как напоминание о тех, кто пал в вооруженных конфликтах и двух мировых войнах. В Украине, например, мак ассоциируется с плодородием и бескрайними просторами. Лепестками посыпали свадебные караваи, чтобы у молодых было здоровье и много детишек. Также в этой стране красный мак - символ Победы, его с недавних пор решили использовать на всех официальных мероприятиях.
76. Славянин / 9 травня 2016, 15:09
Татуировка с алым цветком
О том, что цветы, изображенные на теле, имеют большое значение, знают все. О чем же говорит в таком случае красный мак? Татуировка с этим цветком всегда была связана со смертью или сном. А эти два понятия находятся слишком близко друг к другу, например, летаргический сон часто дублирует состояние смерти, так сложно их отличить. Это все очень странно, а над разгадкой тайны люди думают не одно десятилетие. Еще одно значение такого рисунка на теле – это правда, преданность, верность. Решая украсить тело маком, подумайте, стоит ли это делать. Какой бы смысл вы ни вложили в рисунок сами, всегда останутся какие-то неведомые нам тайны и значения.
77. Славянин / 9 травня 2016, 15:28
Очевидно що не все так просто с тим маком. Ну, раз мак був у Єгиптян, то звідти і повтрібно починати пошук. "мак стал символом египетских захоронений". Чому б не вважати цей символ символом захоронення України? Хрестів ми вже наставили, біомаси навбивали, за слідуючу зиму ще мільонів два поляже. Нормальок. "Согласно другой легенде, мак создал бог сна Гипнос для того, чтобы успокоить Деметру, дочь которой похитил Аид. Гипнос напоил ее отваром из этого цветка, она утешилась." Напоїли українців обіцянками про ЄС вони у утішились. Ну і гіпноз, тотальне зомбувння, все це сюди. "цветок стали ассоциировать со злом и распадом" - це також про нас. "В своих кровожадных и мрачных традициях христианство объявило мак знаком того, что скоро наступит Страшный суд", - і це нас стосується. "также являлся символом безразличия и невежества", - а це воще в точку. Ну, а головне оце: "Какой бы смысл вы ни вложили в рисунок сами, всегда останутся какие-то неведомые нам тайны и значения. " Навіщо його папуаснічати і переймати те, про що нічого не знаєш?
78. Славянин / 9 травня 2016, 15:35
70.Натаха
«Як він задрав своїми жидами, масонами, »

Які вони мої? Ви ж їх у владу привели. Скоро ось нового презедента виберете, думаю, свого симпатика, бо дуже вже він правду матку рубає на всіх каналах. Посилання на www.youtube.com
79. Славянин / 9 травня 2016, 15:40
67.Критик
«
А ти своїми брудними словами тільки но облив грязюкою всих ветеранів, за яких ніби-то переживаєш.»

Ветеранів тих залишилося вже душ десять. І тільки з цієї причини ви стали придумувати всякі там нові символи, бо нікому вам здачі дати та пику набити. Попробували б ви хоч ще років двадцять тому таке робити. Ось краще послухай, що Кучма казав. Посилання на www.youtube.com
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації