Вхід | Реєстрація

Пам’ятник Зої Космодем’янській перенесуть?

Пам’ятник Зої Космодем’янській перенесуть?

До Новосанжарської селищної ради звернулися батьки, діти яких відвідують Новосанжарський ДНЗ № 1 «Сонечко», з приводу демонтажу бюсту Зої Космодем’янської, який знаходиться на території дитячого садка.

Для вивчення думки територіальної громади селища Нові Санжари прийнято рішення провести громадське обговорення питання демонтажу бюсту Зої Космодем’янської, який знаходиться на території дошкільного навчального закладу № 1 «Сонечко» по вулиці Незалежності, 43/9 у Нових Санжарах та перенесення його на вулицю Пам’яті у селищі Нові Санжари.

Громадське обговорення триватиме 30 днів (до 25 травня 2016 року).

Тож чекаємо на ваші думки. Можна висловити свої пропозиції та зауваження, звернувшись за адресою: вулиця Незалежності, 41, Новосанжарська селищна рада, або за телефонами: 3–13–83, 3–25–32, чи на e-mail: [email protected]

 

Інформація з сайту селищної ради

Для довідки. Зоя Анатоліївна Космодем’янська (13 вересня 1923, село Осино-Гай, тепер Гавриловського району Тамбовської області — †29 листопада 1941, село Петрищево Наро-Фомінського району Московської області) — червоноармієць диверсійно-розвідувальної групи штабу Західного фронту, закинута в 1941 році в німецький тил. Згідно з офіційною радянською версією — партизанка. У 1942 році посмертно отримала нагороду Герой Радянського Союзу.


Автор: «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook


1. Бтр 009 / 13 травня 2016, 20:47
Поставити в музеї
2. Гість / 13 травня 2016, 21:00
А хто сказав що то Зоя Космодемянська,А не спутав селищний глова з Лялею Убийвовк.Карту купи лапоть
3. Степан22 / 13 травня 2016, 22:07
Дуже схожа на Лесю Украінку
4. Гість / 13 травня 2016, 22:21
Конечно треба прибрати,щоб діти не знали завдяки кому побудований дитячий садок і чому завалений Ленін,чому знімають героям памятники і ставлять трьохрукого селянина.Батьки вдруг прозріли і подумали,що це лякає дітей,а їх нічого більше в Нових Санжарах не лякає. Знаємо як ці підписи робляться -нардеп сказав,Інка підмахнула
5. Батько / 13 травня 2016, 23:24
Мені дивно,які це батьки вирішили краще витратити гроші на переніс памятника,а не на харчування дітей.Батьків заставляють купувати і приносити продукти харчування, а селищній раді нікуди кошти дівати виходить,щось,кудись перенести, поставити памятник Мазепі. Крім памятників проблем в Нових Санжарах не має.Це Паршевлюку і Реці нічого робити,як спелись своболовец и комуніст,хоч і колишній?Хай ппрозвітують як вони Ленина розпилили?
6. гостинець / 13 травня 2016, 23:36
4.Гість
« і ставлять трьохрукого селянина»

А це,вибачте,хто?
4.Гість
«-нардеп сказав,Інка підмахнула»

Я сподіваюся річ йде не про те,про що більшість тут подумала?
7. Знака / 14 травня 2016, 07:46
Пропоную щоб батьки,що звернулися з приводу перенесення пам"ятника разом з престарілою завідувачкою дитсадка скинулись на роботи по перенесенню і благоустою нового місця розташування.Хоча мені здається нового місця вже не буде,бюст розпадеться ще при демонтажу.Взагалі ідейників стало як собак."А давай те перенесемо,а давай те розвернемо(Коваленка)".Добре подавати ідеї невдаривши палець об палець для їх виконання.А подумати...Що стане краще від Зоїної зміни "квартири"?Ні!Краще ту енергію,та кошти зорінтували на ремонти доріг,прибирання сміття біля річки.Чи селищна рада, як завжди останнім часом,піде на поводу в нероб-провокаторів?Гнати ту завідувачку Д.С.- Романчиху треба було ще років 10 назад,або не "Зою",а її здати в музей .
8. Апостол / 14 травня 2016, 08:31
прошу обнародувати список батьків з їх підписами
9. Батько / 14 травня 2016, 09:23
Звернення треба оприлюднити,бо підписували або родичі ,або куми та свати
10. Вредний з Кунцево / 14 травня 2016, 09:54
По поводу трьохрукого селянина, то приїдьте в Санжари, він біля ринку стоїть, при вході у двір церкви. Абстракціонізм Реки, навіяний йому після якогось перекуру чи перепою. Короче, Царителі відпочиває.
11. рабинович / 14 травня 2016, 10:02
зачем переносить,залить бетоном ,а коммуняки пускай оплатят
12. ще хуже / 14 травня 2016, 11:00
В одних з віком мабуть мізки висихають,у інших вони просто опухають.Деградація бє просто ключем, і в основному по голові.Одні памятники валять, інші переносять,зате із металолома створюють щось не рукотворне і хочуть,щоб ми вірили в таке мистецтво.Рівень освіченності нікуди не подінеш, і не добавиш ніякою партійною школою.Скоро Санжари перетворять на марсіанську землю,що тільки пересуватися на луноході.Якби не памятники переносили на кладовище,а декого туди вперед ногами,скільки ще ви болю людям задасте
13. Прохожий / 14 травня 2016, 11:15
Переробити на Мазепу
14. Вредний з Кунцево / 14 травня 2016, 14:42
Переробити на бюст Реки за рахунок його підлабузників, основну частину робіт хай оплатять Крисюк і Бульбаха. Вони мабуть більіші херої, чим Космодем"янська.
15. Антон / 14 травня 2016, 15:25
Оце так вірне рішення. Отак Река піарется , а бюсту так ніхто і не поставив. Може скинемось.
16. максс / 14 травня 2016, 15:39
Як треба Реці ненавидіти своє комуністичне минуло,що він так хоче від нього відмитись
17. Вредний з Кунцево / 14 травня 2016, 16:00
Антон, ти ж главний підлабузник Реки, то пусти свого картуза по кругу, може й назбираєш на бюст для кумира. А Макссу хочу сказати, шо Река ніколи й не любив свого комуністичного минулого, він просто в усі часи був пристосуванцем. Завтра політика зміниться і він з таким же ентузазізмом повалить пам"ятник Мазепі.
18. Скорік / 15 травня 2016, 08:43
Зняти пам"ятник,це зрозуміло,взяли перфоратор,лом і зняли.А поставити ой не просто,оформлення і відведення землі,проект і так далі.Відчуваю що поїде,в кращому випадку Космодем"янська в сім"ю до Ілліча,в гіршому на звалище.А на постамент поставлять новий приклад героїзма-Губку Боба!Звертаюсь до депутатів і голови селищної ради:"Хто ваш герой?Зоя,чи Боб?".Подумайте перед тим як дьорнути рукою.
19. Гість / 15 травня 2016, 09:47
18.Скорік
«"Хто ваш герой?Зоя,чи Боб?".Подумайте перед тим як дьорнути рукою.»

Було б чим думати. Вони вже стали біороботами, які керовані ящиком і вищою владою. Отут спорять про географічний детермінізм, уйня то а не теорія. Всі однаково іпануті, що в Санжарах, що в Кобеляках, що в Царичанці.
20. Санжарець / 15 травня 2016, 10:49
Все правильно пишуть коментатори. Мене одне інтересує: якшо живемо в демократичній державі, чого закон про декомунізацію не дав права громадам самостійно вирішувати, які пам"ятники зносити, які оставляти, які вулиці перейменовувати. Бо даже Пупкіну ясно, шо сьогодні жоден символ комунізму не є його пропагандою, а тільки символом, відображенням історії, і від повалення пам"ятника людську пам"ять не зітреш. Переконувати треба іншим - зробити й побудувати більше, ніж було зроблено й побудовано за радянських часів. Декомунізація - це ширма для нинішньої влади, шоб не згадували і не порівнювали, інакше будуть карати кримінальною відповідальністю даже коли стверджуватимеш, шо тоді економіка працювала, а тепер вже не на колінах стоїть, а на лопатках лежить. Шо влада у нас антинародна, а тоді хоч трішки думали про народ, про робочі місця, про економіку. Нам кажуть: Сталін тиран, гнав людей на війну табунами. Тепер порівняйте з Порошенком: війну не припинив, як обіцяв, кінця-краю їй не видно, його бізнес процвітає, статки свої примножує, його прихвосні дерибанять державу нахабніше за Януковича, мажори розважаються по барам та дискотекам, а селянські хлопці сидять в сирих окопах "ні туди, ні сюди", Юля Солодка збирає для них сухий пайок. То яка у нас влада? Хіба краща за сталінську? Але говорити про це вголос не можна - закон про декомунізацію забороняє. Точно як при Сталіну - політична цензура!
21. гість / 15 травня 2016, 11:36
20.Санжарець
«, а селянські хлопці сидять в сирих окопах "ні туди, ні сюди", »

Нема мозгів,хай сидять.
22. Миролюд / 15 травня 2016, 12:04
20.Санжарець
«Декомунізація - це ширма для нинішньої влади, шоб не згадували і не порівнювали,»

Наплутав ти всього в купу, але оце вірно написав. Про це, ще 200 років тому писав видатний неєврейський філософ Фрідріх Ніцше: "Мало страдаєш от неисполнимых желаний, когда приучаешь свое воображение чернить прошлое". Але, це лише одна сторона медалі розрахована на свідомих неуків. Друга сторона - знищити історичну память. І у них виходить. Послухайте, що "несе" зараз молодняк про війну і про СРСР.
20.Санжарець
« Сталін тиран, гнав людей на війну табунами. Тепер порівняйте з Порошенком:»

Зрівняв х.рен з пальцем. На Порошенка хіба хтось нападав? Та й взагалі, знайшов що порівнювати. Його треба порівнювати з Адольфом.
23. Миролюд / 15 травня 2016, 12:10
20.Санжарець
«Точно як при Сталіну - політична цензура!»

Політична цензура при Сталіну мала за ціль захистити неуків від буржуазної пропаганди спрямованої на знищення країни і її населення. У нас все з точністю до навпаки. Цензура спрямована на знищення державності і геноцид гойського люду. Як ви цього не второпаєте? При Сталіну в школах вивчали науку логіку. Подумали б, навішо це "тирану" просвіщати неуків? Зате зараз ми здобули, як жартують, єдину із незалежнеостей - незалежність від здорового глузду. І про це вже знає увесь "цивилізований світ" і з нас насміхається.
24. Миролюд / 15 травня 2016, 12:10
21.гість
«Нема мозгів,хай сидять.»

Класно сказано.
25. Пересічний / 15 травня 2016, 12:43
Мало кто розуміє, що Порошенко тільки щоузурпував владу в Україні.
Його прем*єр-міністр та генпрокурор (вже третій кум президента-генпрокурор) формують замкнуту систему, яка дозволяє робити все що завгодно.
Голоса дали депутати Коломойского, Фірташа та Ахметова.
Тобто, державну владу монополізували представники великої монополистичної буржуазії (олігархату).
А ось в Бразилії тільки що оголосили їмпїчмент президенту.
За корупцію, за зрощування политики та бізнесу.
В Бразилії! Де, як відомо, багато диких мавп.
Тобто мы навіть не те що, что не папуаси, а навіть не мавпи.Українські "незалежні"ЗМІ нам про це не розкажуть.Вони радітимуть разом з нами великій перемозі українського народу на Євробаченні,успішній декомунізації пам*ятників тоталітарного режиму,тощо...Піпл схаває.
P.S. У постанові Верховної Ради про декомунізація населених пунктів на території Криму бракувало одного пункту: "Путіну В.В. у десятиденний термін забезпечити виконання даної постанови у повному обсязі".
26. Миролюд / 15 травня 2016, 13:32
25.Пересічний
«Мало кто розуміє, що Порошенко тільки щоузурпував владу в Україні.»

Хто хоче, той розуміє.
25.Пересічний
«А ось в Бразилії тільки що оголосили їмпїчмент президенту.
За корупцію, за зрощування политики та бізнесу.
В Бразилії! Де, як відомо, багато диких мавп.»

Не все так просто, як тобі здається. Думаю корупція там ні при чому. Це, як у нас батон і унітаз. Насправді Бразилія член БРІКС і за це розплачується. Китай, РФ чи Індію вони не вкусять а Бразилію можна. Після Бразилії можна буде спостерігати імпічменти і перевороти й в інших країнах-членах БРІКС.
27. гість / 15 травня 2016, 14:04
А чому б дійсно не перенести памятник із території дитячого садочка? Невже саме там йому місце? Ніхто ж не говорить про знищення чи реконструкцію! Коли в останнє місцеві "активісти" покладали до нього квіти чи збиралися вшанувати память? Невже малюкам із садочка найбільше це потрібно?! Чому до всього потрібно "приплести" Народного депутата? Якщо ми всі такі хоробрі та розумні, то давайте задавати йому особисто питання, висловлювати наше невдоволення та обурення!!! Чому за його поведінку та дії повинні відповідати інші люди???
28. максс / 15 травня 2016, 14:18
А чому на території дитсадка розвели мусорники,господарчий хлам,чому побудована тіпа рекина третяковська галерея, побита як після війни,фонтан,через який всі спотикаються. І коли в останнє там встановили нові каруселі. Там каруселі зоїного періоду.Яке виховання патріотичне,тому в дитсадках портретів не має героїв які звяльняли новосанжарщину.Квіти не кладуть,бо такі ж і батьки.Уже бачили що ви тут на реконструювали.
29. Знака / 15 травня 2016, 15:45
28.максс
«А чому на території дитсадка розвели мусорники,господарчий хлам,»

А ти спитай в завідувачки,де територія дитсадка закінчується?І коли вона переживала за хлам,чи фонтан?Основний принцип її роботи,це власна вигода і збір баришів,та й ніколи їй домашнє хазяйство понімаєш.Не треба молоти тут про Реків і компанію.Є керівник закладу,яка відповідає за дитячий садок,а ця як кліщ більше напитися б.Не віриш порівняй з іншими садками району,або наприклад з закладом Левицької.Згоден з гостем звертати всі гріхи на Реку,це вже психоз і параноя.Але пам"ятник нехай лишається де був.
30. Пересічний / 15 травня 2016, 16:11
Посилання на scontent.xx.fbcdn.net Посилання на scontent.xx.fbcdn.net Можливо,те,що Бразилія є членом БРІКС якось і пов"язано з імпічментом їхнього президента,але це не відміняє правило цивілізованних країн-порушив закон-відповідай по всій строгості.Незалежно від посад та заслуг перед владою.Це аксіома для любої правової держави.А в нас-Конституція начеб то і є,але про неї не згадують,коли дуже потрібно щось утнути...
31. Бтр 009 / 15 травня 2016, 22:21
Зою в музей а "Доброго коника" в дитсадок"
32. макар / 16 травня 2016, 07:57
А як знімати хочуть,як Леніна-зашморг на шию,тільки Зоя не Ленін,їй садисти гітлерівці вже вішали при життю
33. Віталій / 16 травня 2016, 09:00
Памятаю, колись на території дитсадка стояли павільйони, всі грули дітей там гуляли, були і ракети і пісочниці і столики, а зараз селищна рада все захламила, бабуся-завідуюча далі свого кабінету нічого не бачить, всі дітки гуляють на малесенькому пятачку на одній каруселі. Інно вигляньте з вікна - Вам діток не не жаль? Направте свою енергію в потрібне русло. Замість камінюки городити на клумбах зробіть дітям де гратись. Діти наше майбутнє . Вони Вам колись спасибі скажуть!
34. Гість / 16 травня 2016, 10:50
33.Віталій
«Памятаю, колись на території дитсадка стояли павільйони, всі грули дітей там гуляли, були і ракети і пісочниці і столики, а зараз селищна рада все захламила, бабуся-завідуюча далі свого кабінету нічого не бачить, всі дітки гуляють на малесенькому пятачку на одній каруселі. Інно вигляньте з вікна - Вам діток не не жаль? Направте свою енергію в потрібне русло. Замість камінюки городити на клумбах зробіть дітям де гратись. Діти наше майбутнє . Вони Вам колись спасибі скажуть!»

Добра вона жінка,але для селища треба не тільки мізки акушера
35. Перехожий / 16 травня 2016, 11:19
Якось бачив ,як А.О. виходив з онуком з цього садіку. А не спадало Вам на думку на депутатські доходи поставити малюкам у садочок ігровий майданчик, як у парку? Діти таке просто обожнюють.
36. дама / 16 травня 2016, 13:58
ніхто не хоче допомагати новосанжарським дитсадкам, крутяться, як можуть Не має ні Лебедина, ні Харченка, все на працівниках та на батьках...Садки перегружені ,ігрові площадки застарілі, але це нікому не потрібно. Відповідь одна- не має коштів. А може немає бажання?
37. Гість / 16 травня 2016, 14:29
35.Перехожий
«ніхто не хоче допомагати новосанжарським дитсадкам, крутяться, як можуть Не має ні Лебедина, ні Харченка, все на працівниках та на батьках...Садки перегружені ,ігрові площадки застарілі, але це нікому не потрібно. Відповідь одна- не має коштів. А може немає бажання?»

Все взаємоповязано.Під ким дитсадки-під селищною радою.Хто обирав Кобу-батьки.Ви самі обрали цей круг,от треба буде і бігати по ньому,поки з селища що ще можна вкрасти-вкрадуть.Придумають різні проекти тіпа памятників-Мазепі,реконструкції кожного.Потім щебенки посиплють по селищу,щоб очі побачили та забули,бо воно все грунт піде.І ходять посміхаться з вас як дурачків
38. мася / 16 травня 2016, 14:33
36.дама
«ніхто не хоче допомагати новосанжарським дитсадкам, крутяться, як можуть Не має ні Лебедина, ні Харченка, все на працівниках та на батьках.»
39. А я непідписав / 16 травня 2016, 18:40
37.Гість
«.Під ким дитсадки-під селищною радою»

Сразу видно,що ти,так званий гість інопланетянин.Дитсадки фінансуються районною радою.А якщо точніше нефінансуються.Я не захищаю селищну раду,але коли садочки були її ,то хоч вікна поміняли.А щодо дитячих навісів і качельок,то вище якийсь знаток говорив порівняйте цей дитячий садок з садком Левицької.Так порівняйте,там й навіси і качелі є,поремонтовані і пофабовані.Тільки попасти дитині в цей дитсадок дуже непросто.
40. Віталій / 17 травня 2016, 08:19
[[ЦИТАТА|39|А я непідписав|39. А я непідписав / вчора, 18:40
порівняйте цей дитячий садок з садком Левицької.Так порівняйте,там й навіси і качелі є,поремонтовані і пофабовані.Тільки попасти дитині в цей дитсадок дуже непросто.
Так згоден. Попасти важче. Дитсадок показушний. Все пруть тільки туди. А за "встоїти дитину" Левицька бере мзди набагато більше. І всі це знають. І роблять вигляд, що це ніяка не корупція. От з цього і починається Україна і всі її проблеми. Із мзди в дитячому садку.
41. Батько / 17 травня 2016, 08:42
В обидва дитсадки батьки здають овочі для харчування дітей. Оце ви рахуєте мздою.?
42. Оксана / 18 травня 2016, 16:49
Видно шо в Санжарах уже на памятниках помішались,одні валять інші скульптор Река створює і придумує легенди.Скільки їх не став,все одно потім поставлять один.Людей відволікають від проблем селища,дороги не робляться,робочих місць не добавляється,пиль в очі пускають.Що нам обіцяли перед виборами,уже забули
43. Співрозмовник / 18 травня 2016, 18:47
42.Оксана
«Видно шо в Санжарах уже на памятниках помішались,одні валять інші скульптор Река створює і придумує легенди.Скільки їх не став,все одно потім поставлять один.Людей відволікають від проблем селища,дороги не робляться,робочих місць не добавляється,пиль в очі пускають.Що нам обіцяли перед виборами,уже забули»

Борис Васильович,досить!!!Ви обіцяв не меншне і сумніваюсь що результат був би кращий.Оксані моє вітання.
44. Степан22 / 18 травня 2016, 20:23
Треба поставити усадіку памятник Наді Савченко
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації