Таку відповідь надала голова Кобеляцької РДА Таміла Шевченко.
Днями на редакційний номер зателефонував житель міста, який розповів, що придбав неякісний товар у одному з магазинів райцентру. Чоловік висловив своє обурення з приводу того, що продавець не перевірила строк придатності товару. Хоча він попередньо попрохав це зробити. Лише вдома покупець виявив, що придбаний ним товар уже зіпсувався. Чоловік звернувся до редакції за порадою, як йому діяти. По-перше, упаковка була розірвана. По-друге, продавець не дала йому чек.
— Хто в районі захищає права споживачів? — запитав чоловік. — Мене ж банально обдурили. Я ж не зможу навіть доказати, що купив товар у їх магазині. У основному я скупляюсь у магазинах самообслуговування. Там товар ти можеш сам провірити. А через прилавок строків придатності не видно.
Кореспонденти пояснили чоловіку, що посаду спеціаліста Держінспекції, який захищав права споживачів, ліквідовано. І порадили, повернутися в магазин та обміняти зіпсований товар. Він це й зробив.
Кореспонденти, у свою чергу, звернулись до голови райдержадміністрації Таміли Шевченко, яка пояснила, що подібними питаннями займається Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області. Установа знаходиться за адресою: місто Полтава, вулиця Воскресенський узвіз, 7, телефон приймальні 0(22)60-66-47.
Відповідно до постанови Кабміну №1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», 17 квітня Управління ветеринарної медицини в Кобеляцькому районі реорганізовано в Управління Держпродспоживслужби. Наразі новостворена установа перебуває в процесі становлення. Теоретично, до обов’язків фахівців служби входитиме і захист прав споживачів. Про функціональні обов’язки установи ми повідомимо читачів у наступних номерах тижневика.
Та доки держава визначається, кому захищати споживачів, покупці також мають право вибору: відвідувати прилавкові магазини або магазини самообслуговування. І не забувайте брати чек на придбаний вами товар.