Вхід | Реєстрація

У Нових Санжарах показали інше обличчя НАТО

У Нових Санжарах показали інше обличчя НАТО

8‑го червня у медичному центрі «Нові Санжари» відкривали кабінет реабілітації для учасників АТО.

За годину до приїзду незвичайних гостей на території медичного центру панує пожвавлення. На представників НАТО та керівництво нацгвардії очікують більше десятка журналістів різних ЗМІ та працівники санаторію. На сходинках в очікуванні хвилюється начальник медичного центру «Нові Санжари» Олександр Блінов. Гості мають з’явитися ось-ось, а  ні губернатора Валерія Головка, ні нардепа Андрія Реки, ні представників влади району ще немає.

Нарешті на під’їзній алеї з’являється чорне авто у супроводі автомобіля поліції. З нього виходять кілька чоловіків та жінок. Олександр Блінов запрошує їх до переповненого актового залу. Починається урочиста частина. Ведуча називає імена гостей. Серед них — представники НАТО Олександр Вінніков та Фредерік Пежо. Зачитують також імена Валерія Головка та Андрія Реки. І хоча у залі їх немає, зал все одно аплодує. Напевно, авансом.

Гості розповідають про один із проектів НАТО, який реалізується у Нових Санжарах. Так, Олександр Вінніков пояснює, що до програми реабілітації військових в Україні долучилися дев’ять країн, з них три — не члени, а партнери НАТО.

Доктор Фредерік Пежо, який виходить на трибуну наступним, зазначає, що йому не з чуток відомі потреби військових, які пройшли через бойові дії. Він сам у складі французької армії брав участь у війні в Іраку. Проте говорить представник НАТО не про війну, а про гуманність та людяність.

— Такі проекти покликані показати не військове чи політичне, а людське обличчя НАТО, — говорить Фредерік Пежо, — те, що ми турбуємось про людей, про відновлення їх здоров’я.
Сам Андрій Река, виступаючи, підкреслює: у тому, що увагу звернули саме на цей заклад, — заслуга колективу медичного центру та його керівника Олександра Блінова. А також повідомляє, що завдяки спільним зусиллям його особисто та обласної влади із 30 грантових проектів, які працюють в Україні, — 17 залучені у Полтавську область. Не забуває Андрій Олександрович і вибачитись перед представниками НАТО за неправильний курс країни впродовж останніх років:

— Влада постійно дурила європейських партнерів. Ми казали, що йдемо в НАТО, йдемо у Європейський Союз, а самі розвертались і йшли до Росії! Тепер ми маємо повернути довіру до себе, показати, що ми стали іншими!

Цю промову у залі зустрічають оплесками.

Після офіційної частини господарі та гості вирушають до оснащеного сучасним обладнанням кабінету реабілітації. Згідно проекту на нього виділили 60 тисяч євро. Під об’єктивами камер представники влади та НАТО перерізають символічну стрічку та проходять досередини. І медики санаторію демонструють їм, як працює той чи інший апарат. У демонстрації беруть участь також реальні демобілізовані учасники АТО, які оздоровлюються в санаторії. У кабінеті кілька різноманітних апаратів, які дозволяють і розробити ногу чи руку після перелому, і відновитися після вогнепального поранення, і повернути форму після тривалого лікування.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Суспільство


1. гостинець / 18 червня 2016, 20:17
НАТО-лагідне,як мама.Скільки добрих справ зробило на планеті.Особливо в Югославії,Афганістані та ін.
2. коментарий / 18 червня 2016, 20:57
Где звучат эти сладкие слова от нато: "Демократия", "Защита прав человека" там будет война. нато это современный фашизм.
3. Махно овець / 18 червня 2016, 23:37
2.коментарий
«нато это современный фашизм.»

Спробуй це пояснити недолугим українцям. Бачиш, вони аплодують представнику НАТО. В Європі б його гнали нах..
4. Махновець / 19 червня 2016, 08:33
3.Махно овець
«
Спробуй це пояснити недолугим українцям. Бачиш, вони аплодують представнику НАТО. В Європі б його гнали нах..»

Як би ми були в НАТО то путінська Росія так підло не напала б на Украіну і був би мир на нашій землі...
5. Махно овець / 19 червня 2016, 15:56
4.Махновець
«
Як би ми були в НАТО то путінська Росія так підло не напала б на Украіну »

А хто на вас нападав? Це ви пішли в чужі огороди "порядки наводити" та вчити людей кого їм героями рахувати і яка в них буда історія. В себе бачимо на що ви здатні
4.Махновець
«і був би мир на нашій землі...»

Якби ви на майдані "гуму не палили" (як в тім анекдоті), то і був би мир.
6. Махновець / 19 червня 2016, 17:29
6.Махно овець
«
А хто на вас нападав? Це ви пішли в чужі огороди "порядки наводити" та вчити людей кого їм героями рахувати і яка в них буда історія. В себе бачимо на що ви здатні»

Пішли в чужі огороди це що в Бєлгородську чи Воронєжську області ? О СБУ де ви арештуйте нарешті цього путінського пропагандиста !
7. Махно овець / 19 червня 2016, 19:19
8.Махновець
«Пішли в чужі огороди це що в Бєлгородську чи Воронєжську області ? »

Пішли в чужі огороди, це значить пішли в чужі огороди, тобто в огороди, які вам не належать. А якщо ви вважаєте, що вони все таки належать вам, а ви таки так вважаєте, то тоді скажіть, де огороди донеччан? По вашому вони ізгої, яким нічого не може належати і вони повинні бути вислані геть. Для того, щоб це було незамітно для зомбі ви й піднімаєте тут галас про депортацію народів Сталіним. Це звична в ваших колах практика. Відомо ж, хто найдужче кричить "держи вора".
8.Махновець
«О СБУ де ви арештуйте нарешті цього путінського пропагандиста !»

Я не путінський пропагандист, а пропагандист правди-істини. А щодо СБУ так згадай, скільки їх в Криму перейшло на службу РФ. Тобто, хочу сказати, що не такі вони делби як вам хотілося. Там є багато порядних і адекватних людей патіротів України а не США.
8. Комментатор / 19 червня 2016, 20:00
6.Махно овець
«А хто на вас нападав? Це ви пішли в чужі огороди "порядки наводити" та вчити людей кого їм героями рахувати і яка в них буда історія. В себе бачимо на що ви здатні»

Донецк и Луганск это обычные областные центры Украины. Люди которые там жили увидели как Крым забрала Россия и ожидали что их так же заберут...и повелись на разные провокации и т.д.
И ты хочешь сказать что как в Донецке Луганске с оружием люди в масках захватывали гос.здания это было нормально? В любой стране при такой ситуации люди которые захватывают здания называются террористами и их ликвидируют. Или правительство Украины должно было никак не реагировать на вооруженные захваты государственных зданий, банков и т.д неизвестными людьми? Тогда бы по всей Украине был бы хаос в 100 раз хуже чем в 90х.
9. Гай Фокс / 19 червня 2016, 21:27
10.Комментатор
«В любой стране при такой ситуации люди которые захватывают здания называются террористами и их ликвидируют.»
Та то таке... Тут огороди "карателі" захопили...
10. гість / 19 червня 2016, 21:50
10.Комментатор
« с оружием люди в масках захватывали гос.здания это было нормально? В любой стране при такой ситуации люди которые захватывают здания называются террористами и их ликвидируют.»

Згоден на всі 100%.Чого було не зроблено в Києві.Як наслідок-бардак у всій країні,втрата територій,війна і зубожіння левової частки населення.
11. кінолюб / 19 червня 2016, 22:29
5.Степан33
« онеки вийобдуть у Европу ,»

"Хорошо излагает,собака".х.ф."12 стульев".
12. Махно овець / 19 червня 2016, 23:30
10.Комментатор
«Люди которые там жили увидели как Крым забрала Россия и ожидали что их так же заберут...и повелись на разные провокации и т.д. »

Крым сам ушел после того как вы его дастали своим "чемодан, вокзал, Россия". Уйдет и Донбас. Патриота всех времен и народов Шкляр написавший делбанутую книжку "Черный Ворон" уже с таким исходом согласен.
10.Комментатор
«И ты хочешь сказать что как в Донецке Луганске с оружием люди в масках захватывали гос.здания это было нормально?»

Конечно не номально, только говори о том, кто первый начал захватывать гос.здания, кто показал пример.
10.Комментатор
«Или правительство Украины должно было никак не реагировать на вооруженные захваты государственных зданий, банков и т.д неизвестными людьми? Тогда бы по всей Украине был бы хаос в 100 раз хуже чем в 90х.»

Ой, как правильно пишешь. Должно было реагировать и должно было всех привлечь согласно закону. Но, к сожалению не отреагировало в силу, то ли трусосоти, то ли ради желания избежать человеческих жертв. Типа, нельзя стрелять в "народ", хотя "народ" тот был вооружен и коктейлями молотова и "палыцямы калшникова" и спокойно убивал сотрудников милиции. В результате мы получили хаос по всей стране и в сотни раз больше жертв, только теперь уже совершенно невинных в том числе и стариков и детей.
13. Гість / 19 червня 2016, 23:42
Да Река в своєму розумі,все не туди ходили,не те робили.Мабуть,якби зараз Путін прийшов,то він те саме говорив для інших.Просто якись троль
14. гість / 20 червня 2016, 13:17
17.рабинович
«а как же "братский народ" из за поребрика так и ничем не помог»

К чому це ти ляпнув?
15. Гість / 20 червня 2016, 17:47
16.Гай Фокс
«Але ж не кричали "путін-пріді"»

Не кричали, бо Нуланд з Байденом власними персонами були на майдані, не говорячи про їхні спецслужби. Якого його було кричати? Там було все четко.
16. Гай Фокс / 20 червня 2016, 19:03
19.Гість
«Нуланд з Байденом власними персонами були на майдані, не говорячи про їхні спецслужби.»
Були ще Кваснєвськтй, Грібаускайте, інші поважні особи. І виступали вони проти кровопролиття, підтримували прагнення українців до кращого, європейського життя. А щодо спецслужб, то, думаєш, КГБшників там не було?
17. гість / 20 червня 2016, 20:19
20.Гай Фокс
«Були ще Кваснєвськтй, Грібаускайте, інші поважні особи. І виступали вони проти кровопролиття, підтримували прагнення українців до кращого, європейського життя.»

Що ми і отримали "по полной".Щиро дякуємо!
18. Махновець / 20 червня 2016, 22:15
17.рабинович
«а как же "братский народ" из за поребрика так и ничем не помог»

Це ти про агресора путінську Росію ?
19. гість / 20 червня 2016, 23:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
22.Махновець
«Це ти про агресора путінську Росію ?
»

Ну,агресор Росія чи ні,це не тобі вирішувати,а дядькам з Заходу,а вони вже почали заявляти,що Росія мабуть не агресор,та й взагалі з нею пора дружити.Так що скоро за печенюшки будеш Путіна в гузно цілувати.
20. Гай Фокс / 21 червня 2016, 00:04
23.гість
«вони вже почали заявляти,що Росія мабуть не агресор,та й взагалі з нею пора дружити.»
Та почекай, не поспішай радіти. Обіцяти -- не значить одружитись. Та і дядьки ті на женихів явно не тягнуть...
21. Гість2 / 21 червня 2016, 00:07
20.Гай Фокс
«Були ще Кваснєвськтй, Грібаускайте, інші поважні особи. І виступали вони проти кровопролиття, підтримували прагнення українців до кращого, європейського життя»

Там ще й були міністри іноземних справ які уболтали янека підписати угоду з опозицією про дострокові вибори. І опозиція її підписала. Ти не забув? От тільки скажи, кого таке не влаштувало? Ну й провели б вибори без крвопролиття. Не вас те не влаштовувало й не Європу а америкосів, які ту угоду не санкціонували, бо їм була потрібна війна і тоді ви знову заколотилися за печеньки чи за шекелі.
22. гість / 21 червня 2016, 07:35
24.Гай Фокс
«Та почекай, не поспішай радіти. Обіцяти -- не значить одружитись. »

Чому тут радіти?Що пацанів,яких силоміць загнали воювати будуть "пресувати" донецькі,які з Х.уйлом отримають реванш?Ті,хто заварив цю кашу втечуть до хазяїв по-любому,а "лохів" зоставлять на "розтєрзаніє".
23. Афоня / 21 червня 2016, 08:41
Почитав коментарі на Ехо, так це ж з ума можна зійти, які викривлені мізки в ряда кобелячан (та і в ряда українців в цілому). Скажіть НАТО оккупувало Крим? НАТО відправило Гіркіна і Ко в Донбасс? НАТО составами відправляло і відправляє боєприпаси і зброї террористам? НАТО збило МН17 з дітьми? НАТО обстріляло Градом Маріуполь? НАТОвські "відпускники" ловляться на сході України? ... Країни НАТО відправили нам гуманітарку, аптечки, форму, а зброю (хоча наші і просять) не дає, щоб не підігрівати конфлікт. Зате НАТО тут зло. Для кого?
Чи може це з натовських телеканалів іде бруд, вигадки про Україну? Чи це натовські фашисти на держзарплаті (я наприклад про байкерів Путіна - Хірург і т.п.) кричали що коли ввійдуть російські війська в Україну, так вони "зачистять" Україну від не россіян? І писати НАТО - зло? Для України точно не зло.
24. Махновець / 21 червня 2016, 10:26
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
23.гість
«
Ну,агресор Росія чи ні,це не тобі вирішувати,а дядькам з Заходу,а вони вже почали заявляти,що Росія мабуть не агресор,та й взагалі з нею пора дружити.Так що скоро за печенюшки будеш Путіна в»

Ну ти й придурок .Таке враження що ти громадянин іншой краіни Мордору-Росіі путінськоі.
25. Махновець / 21 червня 2016, 10:30
Таке враження що багато дописувачів не мовби не жителі і не громадяни держави Украіна, таке пишуть як дуркуваті або вороги краіни
26. Махновець / 21 червня 2016, 10:33
27.Афоня
«очитав коментарі на Ехо, так це ж з ума можна зійти, які викривлені мізки в ряда кобелячан (та і в ряда українців в цілому). Скажіть НАТО оккупувало Крим? НАТО відправило Гіркіна і Ко в Донбасс? НАТО составами відправляло і відправляє боєприпаси і зброї террористам? НАТО збило МН17 з дітьми? НАТО обстріляло Градом Маріуполь? НАТОвські "відпускники" ловляться на сході України? ... Країни НАТО відправили нам гуманітарку, аптечки, форму, а зброю (хоча наші і просять) не дає, щоб не підігрівати конфлікт. Зате НАТО тут зло. Для кого?
Чи може це з натовських телеканалів іде бруд, вигадки про Україну? Чи це натовські фашисти на держзарплаті (я наприклад про байкерів Путіна - Хірург і т.п.) кричали що коли ввійдуть російські війська в Україну, так вони "зачистять" Україну від не россіян? І писати НАТО - зло? Для України точно не зло»

Готовий підписатися під кожним словом, все правильно.Добре що є ще здраві люди на Кобеляччині.
27. Махно овець / 21 червня 2016, 13:03
29.Махновець
«Таке враження що багато дописувачів не мовби не жителі і не громадяни держави Украіна, таке пишуть як дуркуваті або вороги краіни»

Це такі як ти і Афоня пишуть, як вороги країни. Вам же тут вміняємі люди пояснювали, що у нас немє ніякої війни з Росією. У нас є громадянська війна. Одну сторону конфлікту підтримують США іншу Росія. Про те, що війни немає свідчить і чинний договір про дружбу та співпрацю між Україною і Росією. Про це саме свідчить і не введення воєнного або особливого стану в Україні. Уся так звана мобілізація в Україні не законна, не конституційна, як і хунта. Ось послухай що казала про це адвокат Коцаби Тетяна Монтян на суді. До тебе діходить - НА СУДІ. Хоча нормальним людям це було зрозуміло з самого початку вашого майдану. Посилання на www.youtube.com
28. Афоня / 21 червня 2016, 13:57
31.Махно овець
«Це такі як ти і Афоня пишуть, як вороги країни.»

А оце правда, я після 2014, самий справжній ворог Росії. А ти її патріот, тільки видно трохи мізків ще є, і любити її ти прагнеш здалеку, з України. Бо в підсвідомості розумієш, що там твориться і що з тобою буде, якщо туди чкурнеш . Так і живеш в Україні, за кошт Українців і любиш Росію, "патріот".
29. Махно овець / 21 червня 2016, 17:58
32.Афоня
«Вміняємы люди???????? Ну може серед жителів психушки вони і самі вміняємі»

Та ні, все не так. То нормальна людина в психущці, якою є сучасна Україна, вважається підозрілою.
32.Афоня
«Гіркін, Бородай, Моторола, Болотов....? Вони українці?»

А чом би й ні. Українці ж Саакашвілі, Амрамявічкус, якась Климпуш-Цинцадзе і ще там цілий табун українців. Та у нас же й пан президент і пан премєр найщиріщі українці.
32.Афоня
«А хто ж Крим оккупував?»

Ніхто його не окуповував, він додому пішов. Це Україна окупована і Донбас під питанням.
32.Афоня
«
сказав А скажи і Б, суд вислухав нісенітниці Монтян і впаяв Коцабі срок.»

Канєшно впаяв срок, от тільки за що? Монтян же зразу сказала, що буде йому срок такий який суддям на папірці написали.
32.Афоня
«А на дивитись на всі нісенітниці, які несуть в ютубі навіжені це дурість.»

А ти вже не відрізняєш нісенітниці на ютюбі від запису судового засідання? Чи може для тебе Український суд - то нісенітиця? Круто. Як писав тут махновець "Де СБУ, арештуйте його"
30. Афоня / 21 червня 2016, 18:47
35.Махно овець
«А чом би й ні. Українці ж Саакашвілі, Амрамявічкус, якась Климпуш-Цинцадзе і ще там цілий табун українців.»

Ну так вони ж і не приїхали сюди вбивати українців? А нормальним людям тут завжди раді. А якщо ти думаєш що вони якісь не такі, то попитай як відноситься більшість одеситів до Саакашвілі, якщо спочатку кричали, нащо їм грузин, то зараз горою за нього.
35.Махно овець
«Та у нас же й пан президент і пан премєр найщиріщі українці.»
Порошенко народився в Одеській області, Гройсман, народився у Вінниці, чи по твоєму, українці, це ті хто народився в Москві?
35.Махно овець
«Ніхто його не окуповував, він додому пішов. »

Ага під прицілом автоматів "вэжливых челевечков". А якщо не згоден, давай пиши свою адресу, я візьму свою рушницю і твоє добро "піде додому", тобто до мене, ти головне не хвилюйся, я тобі бумажку з написом "референдум" видам. :)
35.Махно овець
«Канєшно впаяв срок, от тільки за що? Монтян же зразу сказала, що буде йому срок такий який суддям на папірці написали.»

А варіант, що Монтян знала що діло безперспективне, попіарилась на ньому, поплела нісенітниць, взяла гонорар і отчалила в туман, ти не розглядаєш? Чи всюди заговор?
35.Махно овець
«А ти вже не відрізняєш нісенітниці на ютюбі від запису судового засідання? Чи може для тебе Український суд - то нісенітиця? Круто. Як писав тут махновець "Де СБУ, арештуйте його"»

Тобто ти вважаєш, що все що на суді плете адвокат та підсудний завжди щира правда? Що вони не несуть там ахінеї? Якщо так, то тобі або санітарів треба визвати, або хлопчик - іди до 3-го класу. Бо дорослі та дієздатні люди не можуть бути такими наівняками.
31. Афоня / 22 червня 2016, 09:44
37.Махно овець
«підтримувати політику братовбивчої війни»

Так ти ж не заперечував, що Гіркін і Ко - росіяни, яка ж вона тоді братовбивча? Чи кожен хто приїздить вбивати українців, для тебе брат? Судячи з твоїх коментарів, так воно і є.
37.Махно овець
«Українці це ті, хто українці.»

А, для тебе вони недостатньо расово повноцінні? Нагадати тобі чим кінчили такі ж фашисти як ти, з такими поглядами?
37.Махно овець
«А все СБУ перейшло на службу в РФ тоже під прицілом?»

Та ти шо, по перше не все, а по друге гнилої мерзоти у владі за Яника та Кучми стало занадто багато. Та і не тільки у владі, чи не так, нешановний путінолюб?
37.Махно овець
« спростуй слова Монтян, відносно того що мобілізація є наслідком введення в країні надзвичайного або воєнного стану, а не навпаки. »

Слова Монтян спростував, той же суд, який відкинув її нісенітниці.
Взагалі, я от подивлюсь на таких як ти, і думаю що всі слова політиків (і наших і європейських) про протистояння російській пропаганда, данесенню населенню правдивої інформаціі, а не вигадок ПутінТВ, про трансляцію українських новин на территорію Лугандону..., то все нікому не потрібні вигадки. Насправді потрібно екстренно скликати конгресс психіатрів, щоб вони негайно вивчили і розробили ліки від тієї шизофренії, яка панує в Росії і заражає Україну і інші країни. Бо нормальна людина не може як навіжена нести одну і ту ж чепуху, і не бачити достовірні факти. Галлоперідолу вам треба, і негайно.
32. Махно овець / 22 червня 2016, 10:09
38.Афоня
«Так ти ж не заперечував, що Гіркін і Ко - росіяни, яка ж вона тоді братовбивча? »

А хіба хтось вбив ГІркіна і Ко? Поки що я бачу, що там понавбивали купу українців, та дого ж ще й стариків і дітей. Чомусь, коли Янек розганаяв студентів на Майдані ви кричали "онижедєти". Так то були дєті, а це не дєті.
38.Афоня
«А, для тебе вони недостатньо расово повноцінні? Нагадати тобі чим кінчили такі ж фашисти як ти, з такими поглядами?»

Та хіба ж я писав, що вони расово неповноцінні? Та вони навіть богом обрані і всі українці з цим погоджуються визнаючи біблійну легенду за своє святе письмо. Нагадати тобі чим кінчили такі ж фашисти як ти з такими поглядами? Тільки фашисти настільки не оборзєлі щоб проголошувати себе богобаними.
38.Афоня
«Та ти шо, по перше не все, а по друге гнилої мерзоти у владі за Яника та Кучми стало занадто багато.»

Ну бачиш як і тебе все просто. В тебе куди не кинь одна мерзота. Люди Криму - мезота, співробітники СБУ Кріму мерзота, українці, які служили в ЗСУ на тертиорії Кріму - мерзота, населення Донбасу мерзота. Одні ви породисті арійці чи хто там?
33. Афоня / 22 червня 2016, 10:43
39.Махно овець
«Одні ви породисті арійці чи хто там?»

От хто може прочитає ці коментарі, зверніть увагу на оцього типового "антифашиста". Українці, нормально відносяться до грузин, армянів, євреїв, поляків...та ін. народів. Вони живуть серед нас, хтось займає певні посади, хтось живе отримує субсидію... Ми можемо в розмові сказати - кавказці, жиди, негри,.. але кажемо це, не вкладаючи в ці слова негативу, та просто слово. Зате для таких "антифашистів" ми фашисти, фашистські бендеровці...
А давайте поглянемо на таких от типів, як оцей, він регулярно одмічається в коментарях, пише під різними іменами, роблячи вигляд натовпу. В нього постійно в усьому винні євреї, українців він діле на українців і недостатньо українців, грузини для нього не люди і т.д. І він сміє називати інших фашистами! Оце вони такі путінські фашисти 21 століття. Вони всих називають фашистами, а самі повторюють слова Геббельса та Гітлера. І саме трагічне, що це відбувається в країні, яка воювала з такими покидьками і перемогла їх. І оце таке, десь ходить по місту, поряд з нашими дітьми.
34. Махно овець / 22 червня 2016, 11:17
40.Афоня
« Вони живуть серед нас, хтось займає певні посади, хтось живе отримує субсидію..»

А хтось займає виключно керівні посади, хтось отримує що одну пенсію чи допомогу від Ізраілю.
40.Афоня
«Ми можемо в розмові сказати - кавказці, жиди, негри,.. але кажемо це, не вкладаючи в ці слова негативу, та просто слово.»

Це так було в СРСР, який вам не подобається. Зараз реалії помінялися, бо на "сцену" вийшли представники виключно однієї національності. Нехай українці поїдуть до Ізраілю і "окупують" там кнесет, оберуться в президенти, премєри. Потім напишеш, що з цього вийде.
40.Афоня
« І він сміє називати інших фашистами! »

Ану кого я назвав фашистами? А, ти мав на увазі оце: "Нагадати тобі чим кінчили такі ж фашисти як ти з такими поглядами?" А ти не звенув увагу, що то я скопіював тютелька в тютельку, до слова, до букви, написане тобой в попередньому коменти в мою адресу. Це що ж виходить? Ти маєш право називати когось фашистами, а хтось навіть не маоже повторити те, що ти написав, бо йому такого писати не можна, можна тільки тобі богобраному? Круто! Оце такий світогляд і є фашистським.
40.Афоня
«І саме трагічне, що це відбувається в країні, яка воювала з такими покидьками і перемогла їх.»

Во, дайоть! Ви ж вже від перемоги відреклися і навіть свято заборонили. Ви возвеличили тих, хто воював на боці фашистів. Ваша шизофренія не має меж. Ви обплювали все наше минуле вашим декомунізаційним законом. При цьому ви не звертаєте увагу на те, що закон той засуджує і нацизм та його пособників і забороняє його героїзацію і символіку. А ви перейменовуєте, наприклад, вулицю Матросова на Бандери зовсім забуваючи, що він крім усього, ще й був підписантов декляряції 41-го року в якій поголошувалася співпраця з Гітлером. Вам ніякий галоперідол вже не допоможе, якщо ви дійсно хворі, а не свідомі вороги українського народу.
35. гостья / 22 червня 2016, 12:06
40.Афоня
«А давайте поглянемо на таких от типів, як оцей, він регулярно одмічається в коментарях, пише під різними іменами, роблячи вигляд натовпу. В нього постійно в усьому винні євреї, українців він діле на українців і недостатньо українців, грузини для нього не люди і т.д. І він сміє називати інших фашистами! Оце вони такі путінські фашисти 21 століття»

Нужно просто игнорировать таких путинских писателей патриотов России.Они все больны вялотекущая шизофрения и ничего с этим не поделаешь
36. Гість2 / 22 червня 2016, 13:37
42.гостья
«Нужно просто игнорировать таких путинских писателей патриотов России»

Как по мне, так они патриоты Украины и своих предков.
37. Махновець / 22 червня 2016, 14:05
43.Гість2
«
Как по мне, так они патриоты Украины и своих предков.»

Як по тобі то Украіна повинна ще одним з федеральних округів Росіі чи що ?
38. Гість2 / 22 червня 2016, 14:39
44.Махновець
«
Як по тобі то Украіна повинна ще одним з федеральних округів Росіі чи що ?»

Ти спочатку скажи тут навіщо наші горе-патріоти обрізали "Кобзаря" і викинули з нього оці слова Шевченка: "… як згадаєш, що ми одної матері діти, що всі ми слов’яни. Серце болить, а розказувати треба: нехай бачать сини і внуки, що батьки їх помилялися, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навіки од моря і до моря Слов’янська земля». Якщо їм крім цюцюрок більше нічого обрізати, то нехай щось інше придумують, а зазіхати на Тараса, та ще й бити себе в груди тіпа я свідомий патріот....
39. Афоня / 22 червня 2016, 16:11
45.Гість2
«и спочатку скажи тут навіщо наші горе-патріоти обрізали "Кобзаря" і викинули з нього оці слова Шевченка»

Не знаю хто в тебе, що обрізав, але Шевченко писав про Росію
.
«Той мурує, той руйнує,
Той неситим оком
За край світа зазирає,
Чи нема країни,
Щоб загарбать і з собою
Взять у домовину».
.
До речі, в цьому році в Росії знесли будинок в якому жив Шевченко, отак от, а ви як дурники, в коментарях казились чи можна перейменовувати вул. Московську.
40. Махно овець / 22 червня 2016, 17:50
46.Афоня
«Не знаю хто в тебе, що обрізав, але Шевченко писав про Росію
.
«Той мурує, той руйнує,
Той неситим оком»

Афоня, ты мне рупь должен. Почитай булгаківську "Мастер и Маргарита", там є глава "Раздвоение Ивана". Якраз твій випадок. Я тебе питав навіщо Кобзаря обрізали, а ти мені "Шевченко писав..." Шевченко багато чого писав. А ви тепер берете і під себе підтасовуєте, те що вигідно, а що не вигідно обрізаєте. Наприклад, він писав і таке "Розбрелися та й забули Волю рятувати, Полигалися з жидами, Та й ну руйнувати...".
46.Афоня
«До речі, в цьому році в Росії знесли будинок в якому жив Шевченко»

Такі ж як ви і знесли. Ви скорой й тут будете його зносити, коли в ньому відпаде потреба для розводки ним лохів.
46.Афоня
«в коментарях казились чи можна перейменовувати вул. Московську.»

Перейменовувати можна все. Тут писали про те, що Московська не підлягає перейменуванню згідно декомунізаційноо закону. А в рішенні сесії записано "На виконання вимог ..." Так що тут навіть юридично можна скасувати те рішення якби було кому зайнятися. Нехай тоді перейменовують ще раз і пишуть "На виконання забаганок дулбанутого попа і пана Зецеркляного..."
41. Афоня / 22 червня 2016, 19:01
47.Махно овець
« Я тебе питав навіщо Кобзаря обрізали»

На пальцях показую - Кобзар видається з 1840р. і з того часу лише доповнювався і з 1876 після доповнень рядом творів видається без змін. Так хто ж його обрізав??? Розум і критичний погляд тобі хіба обрізали! А рупь в Путіна проси за своє лакейство, в нас гривні.
47.Махно овець
«Такі ж як ви і знесли. Ви скорой й тут будете його зносити, коли в ньому відпаде потреба для розводки ним лохів.»

Та ні нешановний ти наш, це такі як ти зносили. Такі ж як ти і міст імені Кадирова перейменували і пам’ятну дошку фашисту Маннергейму в Петербургі відкрили. А нам тут за хунту втираєш. Ти ще напиши, що це правий сектор прокрався в Оренбург та будинок Шевченка зніс.
47.Махно овець
«Перейменовувати можна все. Тут писали про те, що Московська не підлягає перейменуванню згідно декомунізаційноо закону.»

Так чого ж ти тут в коментарях скавулиш? Пішов би на сесію, та навчив їх юрграмотності. Чи ти лише анонімно хоробрий?
42. Махно овець / 22 червня 2016, 19:07
48.Афоня
«Так чого ж ти тут в коментарях скавулиш? Пішов би на сесію, та навчив їх юрграмотності. Чи ти лише анонімно хоробрий?»

А звітки тобі відомо, що я туди не ходив. Подивись відео сесії, якщо знайдеш, і побачиш, що там були резонні заперечення чи повчання, як ти кажеш. Наприклад, виступала там директор музею Чешко, Попруга дуже членороздільно все їм там пояснив, розклав по поличках про Московську. Але хібе урнів навчиш. От попробуй тебе чомусь навчити.
43. Махно овець / 22 червня 2016, 19:11
48.Афоня
«На пальцях показую - Кобзар видається з 1840р. і з того часу лише доповнювався і з 1876 після доповнень рядом творів видається без змін. Так хто ж його обрізав???»

От я ж тебе й питаю, його обрізав, а ти стрілки переводиш. Знайди старі Кобзарі і побачиш, що там була передмова до Гайдамаків, цитату з якої я тобі привів. Попитай старих вчителів, (тільки не "патріотів") і не сучасних неуків, і вони підтвердять.
48.Афоня
«А рупь в Путіна проси за своє лакейство, в нас гривні.»

А я думав, що у вас шекелі.
44. Махно овець / 22 червня 2016, 19:20
48.Афоня
«Такі ж як ти і міст імені Кадирова перейменували і пам’ятну дошку фашисту Маннергейму в Петербургі відкрили. А нам тут за хунту втираєш. Ти ще напиши, що це правий сектор прокрався в Оренбург та будинок Шевченка зніс.»

Ну ти дуркуєш, чи справді такий тупий? В РФ скоро вибори, от там і починають чудити ті самі, що і у нас чудять і що правий сектор підгодовують. Почитай щоденник Мозгового, там наче написано простою мовою все і здається й урень може написане зрозуміти. Він також спочатку не все розумів, а коли зрозумів то його швиденько й прибрали. Ну, давай тобі трішки цитат приведу. "Олигархи не бывают русскими и украинскими. Они едины, в отличие от нас... Иудеи создали миф об Украине, чтобы украсть у украинцев Россию. Под патриотические речи о самобытности и независимости заставили забыть о большой Родине. Но этим не кончилось. Отодрав Украину от России, они не отдали ее украинцам, а подарили себе.
Хорошо, когда национализм происходит от любви к своей Родине. Скверно, когда он становится проводником иудейской ненависти.
Свой каганат у нас они строят с такой же жестокостью, с какой уничтожают палестинцев на их земле. Только здесь они расчищают территорию нашими руками. Мы воюем друг с другом, как нам кажется за нашу землю. А они считают ее своей и называют Украину и Крым Хазарией. Зачем же нам делить между собой Украину, Крым, Донбасс? Пока власть у врагов, нельзя нам спорить друг с другом за землю. А когда власть будет наша, и спорить не придется!"
45. Махно овець / 22 червня 2016, 19:22
В этой войне победит не тот, кто лучше вооружен (кукловоды будут вооружать и одну и другую сторону). Победит тот, в ком быстрее пробудится стыд за братоубийство и братские чувства. Это будет наша общая победа.Как ни странно, я рассчитываю больше даже на прозрение украинцев. Что они скорее возмутятся предательством. Наше ополчение слишком загнано в угол, ему не до того. Враг, обстреливающий города кажется очевидным и единственным. А протягивающая хлеб и патроны рука – спасительной. В таком положении нет физических и моральных сил, чтобы разглядеть настоящих виновников кровопролития.В этой связи, когда Москва и Киев осуществляют здесь совместную кампанию по утилизации ВСУ и ополчения, единственным выходом для всех было бы объединение ополчения с ВСУ и движение на Киев. Этого нам сделать не дадут – в Киеве и Москве очень забеспокоились, когда мы провели телемосты с командирами тербатов. Однако это единственный выход из тупика гражданской войны.
Все более очевидно, что и Крым, и массовое убийство в Одессе, и Волноваха, и бомбардировка Луганской администрации – это не стихийные события, а спланированные действия, исходящие из одного центра, катализаторы для русско-украинской войны.
46. Махно овець / 22 червня 2016, 19:23
Даже непонятные поначалу и бессмысленные с военной точки зрения обстрелы городов – это не ошибки или плохая подготовка армии, а часть плана по разжиганию обоюдной ненависти.
Украинская армия планомерно готовится сионистами для войны с Россией. А большие потери им сегодня нужны, чтобы тысячи украинских семей, потерявших своих сыновей, проклинали Россию, чтобы и в армии, и в тылу возникла устойчивая ненависть к братьям. Поэтому украинские части целенаправленно подводятся под удары российской артиллерии и оставляются в котлах.
Когда в 93 году еврейские олигархи осуществили госпереворот в России, то энергию народного возмущения они направили на Кавказ.
Когда они провернули то же самое в Украине, то энергию майдана и восставшего против них народа они направили на Донбасс. Чтобы здесь произошла, так сказать, самоликвидация этой гремучей смеси из восставших украинских националистов и русских патриотов.
Какой одинаковый сценарий! Те же снайперы в Москве 93-го и в Киеве, та же стрельба по своим и чужим, те же израильские боевики. И одинаковый итог: им – власть, нам – война.
Кто-то сказал, что Донбасс – это место утилизации украинской армии, а возможно и всей Украины. Я бы добавил: и русского ополчения, а возможно и России.
Они хотят убить меня не потому, что я как-то реально угрожаю их власти, а потому, что говорю, что это война не русских и украинцев, а война против русских и украинцев.
47. Махнвець / 22 червня 2016, 19:38
49.Махно овець
«Наприклад, виступала там директор музею Чешко, Попруга дуже членороздільно все їм там пояснив, розклав по поличках про Московську. Але хібе урнів навчиш. От попробуй тебе чомусь навчити.»

За які такі історичні заслуги залишили б назву вул Московська...за розділ Украіни по Дніпру між Польщею і Московією в 17 столітті , чи за нищення Запорізькоі Січі або запровадження кріпацтва,чи за нищення Украінськоі народноі републіки в 20 столітті а може за знищення 10 мільйонів украінців в 1932-1933 роках, за Соловки і ГУЛАГ чи може за нищення украінців зараз на Донбасі і в Криму ? Так що спасибі депутатам міськради і ганьба захисникам Московськоі імперіі
48. Махновець / 22 червня 2016, 19:50
52.Махно овець
« А протягивающая хлеб и патроны рука – спасительной. В таком положении нет физических и моральных сил, чтобы разглядеть настоящих виновников кровопролития.В этой связи, когда Москва и Киев осуществляют здесь совместную кампанию по утилизации ВСУ и ополчения, единственным выходом для всех было бы объединение ополчения с ВСУ и движение на Киев. »

Це вже справжня антидержавна, антиукраінська і фашистська пропаганди .
49. Про / 22 червня 2016, 20:07
Не знаю, звідки видраний текст "Махно овець", але то є істинна правда, якщо дивитись виключно на факти
50. Махновець / 22 червня 2016, 21:15
[[ЦИТАТА|56|Про| знаю, звідки видраний текст "Махно овець", але то є істинна правда, якщо дивитись виключно
Які факти ? Московія наш одвічний ворог, через якого украінці так довго були бездержавним народом.Чим ми гірші від інших народів ?
51. гостинець / 22 червня 2016, 22:04
57.Махновець
« Московія наш одвічний ворог,»

Та у вас, жидів усі вороги.
57.Махновець
«Чим ми гірші від інших народів ?»

Питання риторичне.
52. Афоня / 22 червня 2016, 22:23
51.Махно овець
«Почитай щоденник Мозгового»

Ого. Я думав ти просто дурний, а и виявляється упоротий до ручки, щоденниками вбивць та терористів зачитуєшся. Недивно, що тобі так євреї дошкуляють, видно праці Гітлера та Геббельса кріпко в голові засіли.
52.Махно овець
«когда Москва и Киев осуществляют здесь совместную кампанию по утилизации ВСУ и ополчения, единственным выходом для всех было бы объединение ополчения с ВСУ и движение на Киев.»

Ви подивіться на оце, Київ і Москва нібито в змові знищують людей, але двигатись потрібно лише на Київ! Отака вона кремлівська пропаганда, десь пряма, а десь з хитринкою, але результат - бажання знищити Україну.
53. Гість33 / 22 червня 2016, 22:53
59.Афоня
«Отака вона кремлівська пропаганда, десь пряма, а десь з хитринкою, але результат - бажання знищити Україну.»

Результат на ліцо, або на твою дурну морду.
54. Афоня / 22 червня 2016, 23:42
60.Гість33
«Результат н»

Хоч як міняй ніки, а тебе по твоїх пришелепкувато-фашистьких коментаря взнати, раз плюнути.
55. махновець / 23 червня 2016, 09:42
[[ЦИТАТА|61|Афоня|фашистьких коментаря взнати, раз плюнути]
Правда .Пособників путінців до народного трибуналу
56. Гість / 23 червня 2016, 13:32
62.махновець
«Пособників путінців до народного трибуналу»

Прізвища можна?
57. Гістья / 23 червня 2016, 14:41
63.Гість
«Прізвища можна?»

Можна. Якщо припустити, що Путін ворог українскього народу, то перші його посібники Порошенко, Гройсман, Парубій, козак Гаврилюк і далі по списку. З кобеляцьких - махновці, петлюрівці і їм подібні. Їхні прізвища питайте в адміна.
58. Про / 23 червня 2016, 19:30
Коментар видалено за порушення пункту 2.8 Правил користування сайтом
59. читач / 23 червня 2016, 22:48
отак як на фото колись у бендерівському питомнику зустрічали з хлібом фашистів
60. Степан31 / 24 червня 2016, 00:02
То вам похужало,ото ви і бісетесь,ідіть тепер смокчіть у Сірка кляті сіпаратісти
61. Гість33 / 24 червня 2016, 08:19
67.Степан31
«ідіть тепер смокчіть у Сірка кляті сіпаратісти»

Стьопа, бережи Сірка. Сєпарам він і нах не нужен а свідомі можуть затягати.
62. коментарий / 24 червня 2016, 09:19
По состоянию на 8:00 за Киевом, за выход Британии из ЕС проголосовали 16 835 512 избирателей, тогда как за то, чтобы остаться в составе ЕС проголосовали 15 692 093 избиратели.
Эффект домино начался...
63. гостинець / 24 червня 2016, 09:29
69.коментарий
«По состоянию на 8:00 за Киевом, за выход Британии из ЕС проголосовали 16 835 512 избирателей, тогда как за то, чтобы остаться в составе ЕС проголосовали 15 692 093 избиратели.»

Степан,як в око вліпив:
67.Степан31
«То вам похужало,ото ви і бісетесь,ідіть тепер смокчіть у Сірка кляті сіпаратісти»
64. махновець / 24 червня 2016, 10:11
69.коментарий
«о состоянию на 8:00 за Киевом, за выход Британии из ЕС проголосовали 16 835 512 избирателей, тогда как за то, чтобы остаться в составе ЕС проголосовали 15 692 093 избиратели.
Эффект домино начался.»

Так це при тому, що Європейський союз навіть і близько не є таким як був тоталітарний монстр Совєтський Союз,де своіх громадян русифікували ,знищували в концтаборах то за украінський чи литовський чи інш, крім російського, націоналізм, украінських селян морили голодом , витрачали мільярди на утримання Політбюро КПСС і ЦК , на просування соціалізму то в Африці чи Кубі і так далі..... одним словом СССР імперія зла.
Так що не треба злорадствувати передчасно бо як би там не буде Англія не перестане бути частиною цивилізованого світу , куди упевнено прямує наша Батьківщина
65. компетентний / 24 червня 2016, 10:16
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
66. Гість33 / 24 червня 2016, 12:51
71.махновець
«Англія не перестане бути частиною цивилізованого світу , куди упевнено прямує наша Батьківщина»

Так ви вже в Англію прямуєте? Ну, ну!
67. Гість33 / 24 червня 2016, 12:54
69.коментарий
«Эффект домино начался...»

Начался! Колись давно був пророчий анекдот в якому один вуйко питає іншого: "І нащо ми Петро оту гуму палили"
68. Гість / 24 червня 2016, 14:51
Дональд Трамп о референдуме в Британии: Это фантастика, они вернули себе страну.
69. читач / 24 червня 2016, 19:19
71.махновець
«Англія не перестане бути частиною цивилізованого світу , куди упевнено прямує наша Батьківщина»


та вже далі нікуди прямувати, чим блище гейропа тим все краще і краще стає.
72.компетентний
«одним словом СССР імперія зла.»

пиши поки пишеться
70. гостинець / 24 червня 2016, 20:22
71.махновець
« як би там не буде Англія не перестане бути частиною цивилізованого світу , »

Звичайно не перестане,чого ж вони і с.їбалися з того грьобаного Євросоюзу.Бо якби ще пару років побули членом ЄС,то чурки,які заполонили Європу заставили ходити в паранжі і обрізати цюцюрки і цивілізація їм хіба що снилася.
71. Гай Фокс / 24 червня 2016, 20:28
77.гостинець
«чого ж вони і с.їбалися з того грьобаного Євросоюзу.»
Та ти що?! Коли???
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації