Треба віддати належне письменникам Іллі Ільфу і Євгену Петрову за роман «Золоте теля». Крім того, що ця книга є геніальним творінням, вони стали «батьками» безсмертного гасла «Автомобіль — це не розкіш, а засіб пересування». І це дійсно так. У наш час більшість людей не можуть обійтися без транспортного засобу. Автомобіль поєднує в собі швидкість, практичність, комфорт. І чим дорожчий транспортний засіб, тим надійніше й безпечніше водій себе в ньому почуває. Здавалося б, що може бути краще? Та є одне але.
Кожен автомобіліст знає, що для того, аби транспортний засіб доїхав із одного місця в інше, його необхідно заправити паливно-мастильними матеріалами. І ось на цьому моменті й варто зупинитись.
У далекі «совкові» часи водії отримували заробітну плату не за кілометраж чи відпрацьовані дні, а за використані паливні матеріали. Тому траплялося так, що водії, аби заробити більше коштів, просто виливали з баку паливо прямо на землю. Сьогодні ці розповіді можна вважати байками. І в наші дні власники транспортних засобів з іронією жартують, що країна таки вступила в Європу, якщо за один літр бензину доводиться плати суму, майже еквівалентну одному долару. Звичайно, що переважна більшість водіїв не в змозі купувати паливні матеріали за такими розцінками, тому всі ці люди переобладнують свої автомобілі на газ. Тобто, установлюють газобалонне обладнання. Щоб переконатися у доцільності його використання, достатньо провести елементарні обрахунки. Для цього звернемось до спеціалістів компанії «На газу», яка більше 5 років працює на ринку України та займається продажем, установкою та сервісним обслуговуванням газобалонного обладнання.
Фахівці компанії говорять, що водії, які заправляють свої автомобілі пропаном чи бутаном, проїжджаючи в день 50 кілометрів, економлять за рік 20 тисяч гривень. Тобто, газ обходиться дешевше бензину у 2 рази. Що дозволяє автовласникам економити на паливі до 50 відсотків.
Та є ще один важливий нюанс, про який розповіли спеціалісти «На газу». Вони пояснили, що найважливішою складовою газобалонного обладнання є газові форсунки, які відповідають за випуск рідини в колектор. Детально познайомитись із їх модифікаціями можна на сайті http://na-gazu.com.ua/gazovye-forsunki/. Фахівці «На газу» наголошують, що витрата палива і робота двигуна напряму залежить від якості форсунок. Тому вони рекомендують установлювати перевірені пристрої для розпилювання рідини. Повагу у спеціалістів завоювала продукція італійських компаній. Зокрема, Matrix, яка вважається лідером серед виробників ГБО для автомобілів. Ці італійські форсунки поєднують у собі найкращі якості: тривалий термін та високу швидкість роботи.
Отож, якщо ви хочете, щоб автомобіль при будь-яких обставинах був засобом пересування і не «з’їдав» половину, а то й увесь ваш сімейний бюджет, встановлюйте якісне газобалонне обладнання.
Ні цвяха, ні жезла вам на дорозі!