Вхід | Реєстрація

Земельна епопея: продовження

Земельна епопея: продовження

Через три дні після погодження депутатами земельної документації для міської школи № 2 голова міськради видав розпорядження про зупинення рішення, знайшовши в процедурі помилки.

У статті «Шкільну документацію погоджували рік», яка була надрукована в попередньому номері, розповідалось про те, що Кобеляцька ЗОШ №2 не може завершити оформлення земельної ділянки, на якій розміщений навчальний заклад. Усі необхідні для цього документи керівництво школи виготовило ще в лютому минулого року. Залишалась лише формальна процедура: депутати міської ради мали затвердити папери. Та з незрозумілих причин міський голова Олександр Копелець відкладав розгляд цього питання. Тричі з листами до міської ради зверталась директор школи Світлана Ніколенко та один раз начальник відділу освіти Наталія Коваль. У одних випадках міський голова пропонував почекати до утворення об’єднаної громади або відписував, що в поданих документах знайдені неточності. Які конкретно, він не вказував. У інших відповіді не надходили взагалі. Аж доки це питання на останній сесії не підняла депутат Таміла Шевченко. Хоча Копелець був категорично проти, але міські обранці проголосували за включення питання до порядку денного. І в результаті 14 із них проголосували за погодження проекту землеустрою.

Та невдовзі стало відомо, що на цьому земельне питання не закрили.

 

Не «погодити», а «затвердити»

У понеділок 20 лютого відбулось спільне засідання постійних комісій. Ініціатором зібрання був Олександр Копелець. На засідання, крім депутатів, прийшли Наталія Коваль та Світлана Ніколенко.
Міський голова пояснив, що на розгляд депутатів виноситься три питання. Перше стосувалось доповнень до регламенту роботи міської ради. Наступне — приєднання до земельного фонду міста ділянки комерційного призначення площею 0,6 гектара по вулиці Полтавській, 33.

Далі Олександр Копелець пояснив, що на розгляд ХІІ сесії міської ради виносилось питання про погодження документації на земельну ділянку, що знаходиться під будівлями міської школи №2.

— Своїм розпорядженням від 17 лютого я зупинив рішення депутатів. По-перше, хоча це рішення вони підтримали, але немає юридично оформленого звернення про внесення його в порядок денний, — говорить Копелець. — По-друге, керівник навчального закладу не подавала проект із землеустрою. Тому я не маю права підписати рішення сесії.

Далі виступила Світлана Ніколенко, яка розповіла, що 12 лютого минулого року звернулась до міського голови з проханням погодити документацію із землеустрою. До звернення додався оригінал проекту. У відповіді міський голова вказав, що постійна комісія відмовила в погодженні до моменту об’єднання громади. 14 листопада Ніколенко звернулась повторно. Цього разу питання розглядалось виконкомом. І знову документацію не погодили, у зв’язку з відсутністю документів. Зі слів директора школа, вона зателефонувала до заступника міського голови і землевпорядника. Їй пояснили, що необхідно знову надати проект землеустрою. 14 лютого Ніколенко звернулась до депутата Шевченко з проханням підняти це питання на сесії.

Наступним аргументом міського голови було те, що депутати не погоджують, а затверджують документацію. Тобто, звернення написане неправильно. Копелець запропонував винести це питання на наступну сесію.

Світлана Ніколенко пояснила, що звернення їй допомагали складати землевпорядники міської ради. Наталія Коваль додала, що питання оформлення земельних ділянок стоїть на рівні держави. Протягом 2016 року документи виготовили і затвердили 12 шкіл району.

Після цього виступив Анатолій Кучеренко:

— Відповідно до статей 122 і 123 Земельного кодексу, органи місцевого самоврядування роблять усі процедури, що стосуються земельних питань. Ці процедури складаються з пунктів: отримання дозволу на розробку проекту, розробка і погодження, затвердження. Отож, у зверненні повинно звучати «затвердження». Земельні питання розглядають постійні комісії, а виконком не має права вирішувати, вносити чи ні такі питання. Це виключно депутатська діяльність. Виконком може надавати лише пропозиції. А школа в об’єднану громаду не потрапить, якщо в неї не буде документів на будівлі і землю.

Василь Мирошниченко наголосив, що це технічна помилка і депутати не порушували закону.

— Якщо громади після об’єднання втратять школи, то нехай це буде на вашій совісті, — сказав Копелець. — На наступній сесії я також проголосую за це рішення.

Директор школи погодилась знову подати всі документи і почекати до чергової сесії міської ради.

 

Школу не приватизують

14 лютого відразу по закінченні ХІІ сесії один із членів виконкому почав говорити, що тепер «другу» школу приватизують.

Про це на комісії нагадала Таміла Шевченко. Вона зачитала закон України «Про приватизацію державного майна»:

— Приватизації не підлягають об’єкти, що мають загальнодержавне значення, а також казенні підприємства. Сюди відносяться об’єкти освіти, що фінансуються з державного бюджету. Щоб ви зрозуміли, рішення сесії не дає підстав фізичній особі приватизувати цю земельну ділянку.

Тому учні й батьки школи можуть бути спокійними: навчальний заклад залишиться державним.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації