Вхід | Реєстрація

У Миргороді за збут наркотиків затримано депутата міської ради

У Миргороді за збут наркотиків затримано депутата міської ради

На торгівлі наркотиками попався депутат фракції ВО «Свобода» Миргородської міськради.

У понеділок, 21 серпня 2017 року, працівники Миргородської місцевої прокуратури спільно з поліцейськими місцевого відділу поліції та Головного управління Національної поліції в Полтавській області викрили у збуті наркотичних засобів та психотропних речовин одного з депутатів Миргородської міської ради.

Встановлено, що зазначений громадянин за попередньою змовою з іншою особою систематично реалізовував жителям Миргорода наркотичний засіб канабіс та психотропну речовину амфетамін, отримуючи при цьому від 100 до 250 гривень (в залежності від виду та кількості проданого).

Після чергового факту збуту амфетаміну правоохоронці затримали підозрюваного у порядку ст. 208 КПК України.

У вівторок, 22 серпня, прокурор Полтавської області повідомив депутату про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 307 КК України (незаконний збут наркотичних засобів і психотропних речовин, вчинений повторно за попередньою змовою групою осіб).

За інформацією ІВ«Полтавщина», затриманим є Микола Чугуєв, депутат Миргородської міськради, фракція ВО «Свобода».


Автор: Прес-служба прокуратури Полтавської області


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Миргород | Кримінал


1. Beri Mor / 23 серпня 2017, 18:10
ВО "Свобода",що тут скажеш."Бандера прийде,порядок наведе"-таке гавкати можна тільки під "гідропоном".
2. Pravdorub / 23 серпня 2017, 21:34
1.Beri Mor
«ВО "Свобода",що тут скажеш."Бандера прийде,порядок наведе"-таке гавкати можна тільки під "гідропоном".»

Beri Mor - ти довбень, інакше й не скажеш... Треба ж так, відкинути людський фактор і блювонути якусь гидоту, обовязково її політизувавши. А якби цей депутат був був з опоблоку чи взагалі безпартійний? ти б звичайно промовчав, засунувши свого язика в дупу.
Як же бісять такі люди...
П.С. я не виправдовую "Свободу", вони мені не імпонують.
3. Чудо Юдо / 23 серпня 2017, 22:20
Миргород взагалі якийсь кримінальний центр.... Цього з наркотою упіймали, другого «свободівця» не так давно побили, що він через пару тижнів у лікарні помер.

1.Beri Mor
«ВО "Свобода",що тут скажеш.»

І, до слова, одного з миргородських депутів від БПП шукають уже більше року за те, що він збив насмерть людину і втік. Десь переховується.
Так що це не у «Свободі» справа, це якась особлива аура над Миргородом...
4. Адекватник / 23 серпня 2017, 22:40
3.Чудо Юдо
« це якась особлива аура над Миргородом...»

Ну а як же, москальський слєд. Мир-город, Шар-город, Китай-город, Виш-город, Уж-город і т.д. Клятий Путін, повинно ж бути не "город", а "місто". Де ті декомунізатори чи демосковізатори дивляться?
5. Pravdorub / 23 серпня 2017, 23:25
4.Адекватник
«Ну а як же, москальський слєд. Мир-город, Шар-город, Китай-город, Виш-город, Уж-город і т.д. Клятий Путін, повинно ж бути не "город", а "місто". Де ті декомунізатори чи демосковізатори дивляться?»

Ото ляп його, як у воду перднув...
Город це прадавнє слово, котре більше відносилося до укріплених поселень. Від слова городитися, відгороджуватися.
Також вживалося слово і місто, містечко... до менш укріплених або взагалі неукріплених поселень.
І, доречі, в процесі становлення і розвитку будь-якої мови є цікава особливість втрачати певні слова із вжитку.
6. Чудо Юдо / 23 серпня 2017, 23:37
4.Адекватник
«Ну а як же, москальський слєд»

Ляп ото, аби не мовчки.

Староукраїнське го?род зараз вживається тільки у розмовному мовленні або як архаїзм у художніх творах. За походженням це слово пов’язане з прасл. *gordъ («огороджене місце», «огорожа») і вважається спорідненим з лит. gardas («сад»), лат. hortus («сад»), прагерм. *gardaz («огорожа», «двір», «сад») і гот. gards («двір»).
)Wikipedia)

Ну невже не цікаво вести розмову на тему новини, краще все зводити до якогось політичного срачу?

Змінено 23.08.2017, 23:37
7. Адекватник / 24 серпня 2017, 08:30
5.Pravdorub
«Город це прадавнє слово»

Ага! Так «город», чи може «град»? Царь-град и т.д. І ти хочеш сказати, що воно українське?
5.Pravdorub
«І, доречі, в процесі становлення і розвитку будь-якої мови є цікава особливість втрачати певні слова із вжитку.»

Умні речі інколи речеш. Значить мова міняється з часом. Скажу по секрету, що ваше «святе письмо» стверджує, що на землі колись була одна мова. От тільки навіщо було із-за мови ламати країну? Чи може ти будеш заперечувати той очевидний факт, що наприклад у «Свободи» (коль тут про їхнього депутата, то щоб не сказали що не по темі) нічого крім мови, вишиванок і ненависті до Росії за душою нема. Заберіть з їх програми і словесних виступів тему мови і русофобії і «Свобода» «вмре» на другий день.
8. Pravdorub / 24 серпня 2017, 09:36
7.Адекватник
« І ти хочеш сказати, що воно українське?»

5.Pravdorub
« це прадавнє слово»

Ви ще начніть ляпати, що русскій язік - це прямий нащадок старословянської...
7.Адекватник
«ваше «святе письмо»»

до мене не потрібно його приписувати
7.Адекватник
«От тільки навіщо було із-за мови ламати країну?»

тут я не погоджуся, не потрібно було й пропихати нарівні з державною й російську і не було б конфлікту (тільки не треба говорить, що великий відсоток населення України говорить російською і ви чудово, я сподіваюся, знаєте як це зросійщення населення відбувалося)
7.Адекватник
«Чи може ти будеш заперечувати той очевидний факт, що наприклад у «Свободи» (коль тут про їхнього депутата, то щоб не сказали що не по темі) нічого крім мови, вишиванок і ненависті до Росії за душою нема»

не заперечую їхній фанатизм... є більш нагальні проблеми, які дійсно потрібно вирішувати
9. Адекватник / 24 серпня 2017, 13:10
8.Pravdorub
«
Ви ще начніть ляпати, що русскій язік - це прямий нащадок старословянської... »

Таки да, і це будь-яка більш-менш освічена дитина знає. "Русски язык унаследован древними славянами от его более древних носителей в уже готовом виде; либо после того, как язык сложился, произошла психологическая катастрофа в результате которой носители языка стали глупее, нежели их язык". Не бачити цього можуть, хай прощає Селена, тільки лошари. Простий приклад. Слово РА-дуга повністью відображає суть явища.(Дуга Сонця чи від Сонця і одночасно Бога РА) Українці ж, як найбільші в світі жидолюби й антисеміти одночасно (два в одному внаслідок шизи) переробили його на РАЙ-дуга спотворивши значення слова і перевівши його смисл у свою одвічну мрію - у видуманий жидами і їхнім писанням рай.
10. Адекватник / 24 серпня 2017, 13:22
8.Pravdorub
«тут я не погоджуся, не потрібно було й пропихати нарівні з державною й російську »

Так звана державна мова для більшості населення була примусом. Звідсіль і конфлікт. В незалежності від того, чи було зрозійщення чи не було, російською мовою користувалася більшість населення України і для більшості вона була рідною мовою впитаною з молоком матері, особливо на півдні і сході. Виходить, що не пропихали не російську мову, як ви помилково вважаєте, а українську. Якби пропихали українську, то ніякого конфлікту б не було, бо протестували б лише упороті свідомі та свобдівці.
8.Pravdorub
«я сподіваюся, знаєте як це зросійщення населення відбувалося)»

А ніяк воно не відбувалося. Хто хотів, користувався українською і у районі усі школи були українські. Це факт і нічим ви його не заперечити. Хоча особливо упроті умудряються й це заперечувати. Просто свідомо-холуська ментальність яка «сидить» в українцях з моменту їх хрещення змушувала їх поїхавши у Польтаву говорити росйською.
11. Адекватник / 24 серпня 2017, 13:36
8.Pravdorub
«є більш нагальні проблеми, які дійсно потрібно вирішувати»

Це єдине, з чим згоджуюсь на всі СТО. Попутно добавлю, що звуження мовного діапазону разом з тим звужує і розумові здібності людини і її світогляд, що ми і спостерігаємо зараз на прикладі свідомих. Вже не говорю про те, що це обмежує людині доступ до гігантського пласта світової культури. В СССР, якщо треба було приколотися над не надто розвинутою дитиною їх закидали те, що вона прочитала за своє життя лише Муму. І це людину не втратившу гідності ображало і спонукало до навчання. Зараз же гідні свідомі діти взагалі не знають що таке Муму. Можете провсти експеримент і побачите. І не треба казати що людей русифікували ще за царя а особливо при совєтах. Більшість людей тоді не вміли ні читати ні писати і лише при совєтах стали грамотними. А при царю намагаючись навчити українців грамоті Кулішу поставили задачу розробити спрощений варіант алфавіту і граматику названий в народі кулішовками. Ото і була насильницька, тільки не русифікація а українізація. Коли Куліш зрозумів жидівську суть того лохотрону він розкаювавася, та було пізно. Можете погугили або запитати не безграмотних і чесних істориків чи мовників і вони вам про це розажуть, звісно, якщо у районі такі є. Зарз відбуваєть насильницька не русифікація і навіть не українізація а якась галицифікація з перспективою заміни алфавіту на латиницю. Ото й буде останнім обрізанням усього минулого нашого народу.
12. Selena2017 / 24 серпня 2017, 14:05
[[ЦИТАТА|9|Адекватник|найбільші в світі жидолюби й антисеміти одночасно (два в одному внаслідок шизи) ]

Безнадійний. Допоможе тільки гамівна сорочка.
13. Pravdorub / 24 серпня 2017, 15:01
12.Selena2017
«Безнадійний. Допоможе тільки гамівна сорочка.»

плюсую
Ваш світогляд побудований на висновках ютубо-блогерських розповідях пісятєлєй-псевдоісториків, котрі навіть не стикалися з терміном археологія та не мають вчених ступенів...
Якщо так, то чому для Катерини 2 спеціально робили переклади староруських текстів, одним з яких було Слово о полку Ігоревім, "патаму што в нєм било многа слов южнорускіх і польскіх (як вона стверджувала), нєпонятнихи россійскому чітатєлю"... Добре на вас Сирисири відігрався, насрав у мізки конкретно...
14. адекватник / 24 серпня 2017, 15:42
12.Selena2017
«
Безнадійний.»

Та це ви безнадійні. Вчіть історію. Перше витікає із реального складу влади на Україні, а друге - із того, що робили українці з євреями при Б.Хмельницькому, а свідомі галичани ще й за часів Гітлера "прославилися".
15. адекватник / 24 серпня 2017, 15:51
13.Pravdorub
«Ваш світогляд побудований на висновках ютубо-блогерських розповідях пісятєлєй-псевдоісториків, котрі навіть не стикалися з терміном археологія»

Ну чого б це я свій світогляд будував на підставі якихось там блогерів. Я розбирався серйозно. А щодо археології, так ви таки правий, тільки навиворіт, по-єврейськи, ви таки з нею й не стикалися. Отут на ЕХО була інфа про те, що в районі Бутенок знайшли каменюку, якій більше 5 тис. років і на ній символіка бога Вішну. Співробітник Полтавського креєзнавчого музею на відео говорить, що той камінь єпохи славяно-аріїв. Вам у школі говорили про таких? Хоч би того співробітника не вигнали як нещодавно вигнали директора Інституту археології ще до кінця не знищенної АН України академіка Толочко. Послухайте що він розповідав і почитайте шо пише. Ясно, що для свідомих він не авторитет, бо до Вятровича йому як до Києва рачки. У Вятровича ж ого-го які вчені ступені є.
16. адекватник / 24 серпня 2017, 16:05
13.Pravdorub
«Якщо так, то чому для Катерини 2 спеціально робили переклади староруських текстів»

Так таки ж староРУСЬКИХ. Хоч фільтуйте базар, а то самі себе спростовуєте. Хоча це зараз звичне явище.
13.Pravdorub
« Слово о полку Ігоревім, "патаму што в нєм било многа слов южнорускіх і польскіх (як вона стверджувала), нєпонятнихи россійскому чітатєлю".»

Свідомая логіка на ліцо. По-перше, Катерені було однаково на якій мові читати, бо вона не знала толком ніякої. По-друге, усі ті мови пішли від одної, про що я вже писав вище. Вони і зараз настільки споріднені що хороший учень 5 класу швидко засвоює усі разом, якщо йому їх викладати. Тобто, ви самі доводите те, що і польську, і українську, і російську мови можна розглядати, як діалекти старославянскої. Сюди можна добавити і Білоруську. Різниця лише в тім, що російська мова розвивалася і нею користувалися вчені і багато чого написали. Тобто, саме російьска мова історично стала основною хранительницею знань. Якщо знайдете мені хоть одного видатного вченого з галіції з мене 100гр. (Тобто грам, а не грн.)

Змінено 24.08.2017, 18:58
17. Pravdorub / 24 серпня 2017, 16:44
16.адекватник
«Так таки ж староРУСЬКИХ. Хоч фільтуйте базар, а то самі себе спростовуєте. Хоча це зараз звичне явище.»

не плутайте розмовної старословянської (староруської) із церковно-словянською...
16.адекватник
«Тобто, саме російьска мова історично стала основною хранительницею знань.»

??? WTF
18. Адекватник / 24 серпня 2017, 18:44
17.Pravdorub
«??? WTF»

Ну а що не зрощуміло? Історично літописи писались, припустимо, староруською і церковнословянською. Але то поодинокі раритети. Справжня писемність почалася з розвитком друкарської справи. І от, з якогось моменту, а це приблизно із 18-19 століть, ми маємо книжки. Розквіт припадає на 19 століття. Саме з початку 19 століття ми маємо великий масив книжок різного характеру. На той період і пізніше припадає і розвиток наук і явний науково-технічний прогрес. Так от, всі книжки, які стосуються історії, літератури і різних наук видавались на російській мові. І лише окремі малозначущі у світовому розумінні книжки видавались на інших мовах, в тому числі і на українській. Я мову веду не про Європу і США, а про територію російської імперії. Тому, очевидно, що найбільший пласт інформації був надрукований на російській мові. Обмеживши себе в доступі до нього отримаємо обмежену людину типу наших свідомих. Зараз це очевидно проявилося в нашій дійсності. З одного боку, при владі професійні шахраї, а з іншого - неуки. Неуки не читали нічого крім Тараса, заради моди, та й то частково, бо половина його творів написана російською, ще вони читали може Котляревського, Коцюбинського і, може, листали Франка, який писав дуже корявою мовою і написане ним напідйомне для свідомих мізків. До речі, сам Франко вважав себе русином. Етнограф і лінгвіст Платон Лукашевич писав"«Язык наш славняский есть язык первобытного мира, древности НЕЗАПАМЯТНОЙ». Ломоносов писав: "«Сам народ словенский и язык простираются в глубокую древность». Обидва забуті і "затерті". Так що не треба спрощувати. Глобальне призначення України - нищення Росії з послідуючим знищенням самих українців. Але це непізнаваємо для свідомих мізків. І коротке відео для роздумів, тим хто вміє думати. Вірити чи ні Левашову - питання спірне, а решта інфи вірна. Посилання на www.youtube.com

Змінено 24.08.2017, 19:01
19. Selena2017 / 24 серпня 2017, 18:54
18.Адекватник
«Глобальне призначення України - нищення Росії з послідуючим знищенням самих українців»


Це якась словесна діарея....
20. Адекватник / 24 серпня 2017, 19:36
19.Selena2017
«Це якась словесна діарея....»

Для вас може й діарея, бо ваш «Windows» не розпізнає даний формат, говорячи компютерними аналогіями. Просвіщайтесь. Ссилки вам давали.
21. Beri Mor / 24 серпня 2017, 20:07
2.Pravdorub
«Beri Mor - ти довбень, інакше й не скажеш... »

2.Pravdorub
«засунувши свого язика в дупу.»

Ти,пєтушара,навчись з людьми розмовляти,або я тебе навчу.Скажи де,і ми зустрінемося.
22. Pravdorub / 24 серпня 2017, 23:53
21.Beri Mor
«навчись з людьми розмовляти»

о, подвійні стандартики... висловлюєте свою так звану думку, всіляко поливаючи людей багнюкою. хоча морального права вам ніхто не давав. Тому й приходиться вдаватися до ваших мір))) От якби сказав дурень (що практично через комент вживаєте ви наряду з лошарами і т.д.), а не довбень (що по суті зачить те ж саме, що й дурень), ви б і не помітили.
21.Beri Mor
«або я тебе навчу.»

навчіться самі відразу... згадайте коли я спустив першу образу в свою сторону... саме від вас, шановний
23. don / 25 серпня 2017, 00:26
Ставлю три гривні на беріморіка
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації