Вхід | Реєстрація

У Кобеляках відбудуться стратегічні командно-штабні навчання

У Кобеляках відбудуться стратегічні командно-штабні навчання

У період з 15 по 17 вересня в Кобеляцькому районі проходитимуть масштабні навчання з територіальної оборони.

Зі слів військового комісара Сергія Ніколаєнка, такі навчання вперше відбудуться в нашому районі. Усього в Полтавській області заплановано п’ять масштабних зборів. Навчання вже відбулись у Карлівці, Диканці і Котельві. Цими вихідними збори проведуть для кременчужан.

Загін територіальної оборони, який розміститься поблизу села Ганжівка, налічуватиме 278 чоловік.

Детальніше про подію читайте в наступному номері від 7.09.2017 року.


Автор: Олександр ДІДЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Beri Mor / 4 вересня 2017, 13:53
Як малі діти,їй-богу.Ганжівська лінія Маннергейма.Все,після цих навчань Путін капітулює.

Змінено 04.09.2017, 13:54
2. rybolov / 4 вересня 2017, 16:50
А тим часом у російському Ліпецьку діє українське підпілля.Діабет і карієс наша підступна зброя для окупантів Посилання на www.facebook.com
3. Адекватник / 4 вересня 2017, 17:12
2.rybolov
«А тим часом у російському Ліпецьку»

То москальська провокація. Він свою хфабрику продав. Український виборець найрозумний виборець у всьому світі. Я вже не говорю про українську свідому патріотичну упороту еліту народу україни. СУГС. Посилання на scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
4. Седой / 4 вересня 2017, 20:25
Диденко слово «стратегiчнi» понимает?
5. Ltava / 4 вересня 2017, 20:46
1.Beri Mor
«Як малі діти,їй-богу.Ганжівська лінія Маннергейма.Все,після цих навчань Путін капітулює»
не я у вас президент ! Ви б як у швейцарії усі проходили б навчання кожен рік !

Змінено 05.09.2017, 06:46
6. Адекватник / 5 вересня 2017, 08:52
4.Седой
«Диденко слово «стратегiчнi» понимает?»

Не судите строго. Все живущие на Украине поражены вирусом великоукр. Если украинцы выкопали Черное море, то ясно, что они самые великие и все, что к ним относиться есть стратегическим, от них зависящим, ими определяющим. Логика тут проста. Украина - пуп земли, от которого все зависит и которому все должны; украинцы - высшая раса. И, что главное, раса самых умных. Кобеляки - средина пупа. Центр пупа - Ганживка. Так между прочим и давно считалось.
7. Седой / 5 вересня 2017, 12:30
спасибо, я же не знал :)))
8. Selena2017 / 5 вересня 2017, 17:10
1.Beri Mor
«Як малі діти,їй-богу.Ганжівська лінія Маннергейма.Все,після цих навчань Путін капітулює»


Як жарт -дуже вдало і смішно Та дійсність змушує подумати про інше. Хто в нинішній ситуації може гарантувати, що в наших краях одного прекрасного дня не загалайкає орда одурілих , озброєних козломордих ( так іноді називають оту злу личину, що прилізла на Донбас та в Крим)? А помічниками їм та прапороносцями будуть ті з наших місцевих, хто сповідує ідеї "русского мира" та пхає ті помиї всім межи очі сьогодні силою-силенною посилань ( плодовитий ними як капустянка своїм потомством). Що робити тоді?Хенде хох?
9. Чудо Юдо / 5 вересня 2017, 17:23
6.Адекватник
«Если украинцы выкопали Черное море, »

Діду, а може хоч на це ссилку даси?
Просто цікаво звідки ти цю чергову бредятіну викопав. Знову я когось антиукраїнського сайту?:)
10. Адекватник / 5 вересня 2017, 17:34
8.Selena2017
« Хто в нинішній ситуації може гарантувати, що в наших краях одного прекрасного дня не загалайкає орда одурілих , озброєних козломордих ( так іноді називають оту злу личину, що прилізла на Донбас та в Крим)?»

Цікава постановка питання. "Озброєні козломорді" тут точно не «загалайкають» хоча б тому, що навіщо їм табуни безмозглих аборигенів. Та й на Донбасі їх ніхто ще не бачив. А от, що стосується донецьких пацанів, то таки да, може таке статися. І от тоді цікаво буде подивитися, як свідомі і усі ті, хто скидався на убой українців що мають іншу точку зору на те що відбувається будуть виправдовуватися. Як вони поянюватимуть якомусь новоспеченому, наприклад, голові РДА у якого вбили дитину чи матір, що то вбили не дитину і не матір а Путіна або "козломордого".
8.Selena2017
«А помічниками їм та прапороносцями будуть ті з наших місцевих, хто сповідує ідеї "русского мира"»

А в помічники до них першими займуть чергу, такі як паршевлюк і йому подібні інші свідомі. І найголовнішим тоді буде питання, як не дати таким горе-петріотам знову пролізти у владу. Бо вони дійсно, як капустянка чи якісь таргани.
11. Selena2017 / 6 вересня 2017, 17:07
9.Чудо Юдо
«9. Чудо Юдо / вчора, 17:2»


Коли впав літак з військовим ансамблем, що летів співати в Сирію, на Цензорі трапився коментар буквально такого змісту: " ну що за хрень пішла - засоряти наше море, вони його копали ?! " І гріх, і сміх... Може, це звідти?
12. Maksym / 7 вересня 2017, 07:50
Ні, я цю фігню почув ще після першого Майдану, як тільки підключився до інтернет. Стерджувалося, що в українських підручниках з істроії вже роки пропагуються давні укри, які створили практично все. Чорне море, Кавказські гори, давньогрецьку демократію, написали Біблію та Бхагаватгіту. Звідти і така ненавість жидобандерівців до Москви, а не банальне "от`єб1тєсь!".
Найбільший прикол, що учні, на той час, навчалися за радянськими підручниками, дещо піретушованими правда, але не настільки. А до 2002-го то й в загалі - на "Історії Української РСР". Принаймні в нашому селищі. Так сталося, що діти в моїй родині безперервно ходили до однієї школи з 1985 до 2015-го, завжди було цікаво, що там понадруковано новенького, то я за ці підручники можу свідчити в суді.
13. Selena2017 / 7 вересня 2017, 08:03
Справді, шкільним підручникам, на жаль, довіряти не можна, особливо табачниківського часу. Але ж ,слава Богу, тепер достатньо інформації, яку можна обирати самостійно і ставитися до неї критично: довіряти чи відкидати.
14. Pravdorub / 7 вересня 2017, 09:17
9.Чудо Юдо
«Діду, а може хоч на це ссилку даси?
Просто цікаво звідки ти цю чергову бредятіну викопав. Знову я когось антиукраїнського сайту?:)»

Це був на росТБ такий фейковий репортаж, а «наші» всерозумні адекватники затрамбували собі, що ніби-то це українці свого визнання так добиваються.
11.Selena2017
«Коли впав літак з військовим ансамблем, що летів співати в Сирію, на Цензорі трапився коментар буквально такого змісту: " ну що за хрень пішла - засоряти наше море, вони його копали ?! " І гріх, і сміх... Може, це звідти?»

Звідти. Тільки ж знов дивіться глибше. Цей саркастичний вислів про «засоряти» якраз з’явився після того фейку.
10.Адекватник
«Та й на Донбасі їх ніхто ще не бачив.»

Ну да... ну да... це ви не бачите далі своєї совковості і приналежності до расєї.
5.Ltava
«не я у вас президент ! Ви б як у швейцарії усі проходили б навчання кожен рік ! »

підтримую на всі 100%
6.Адекватник
«Не судите строго. Все живущие на Украине поражены вирусом великоукр. Если украинцы выкопали Черное море, то ясно, что они самые великие и все, что к ним относиться есть стратегическим, от них зависящим, ими определяющим. Логика тут проста. Украина - пуп земли, от которого все зависит и которому все должны; украинцы - высшая раса.»

Це не вірус, який вразив українців. Це ваша хвора уява.
15. Чудо Юдо / 7 вересня 2017, 11:45
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
14.Pravdorub
«
Це був на росТБ такий фейковий репортаж, а «наші» всерозумні адекватники затрамбували собі, що ніби-то це українці свого визнання так добиваються.»

Я це знаю :)
Тільки от про це не знає дід, який тут всіх дурнями називає, а себе величає Адекватником, думаючи що тільки він знає Істину.
От і хочу, щоб він хоч разок подумав яке лайно він сприймає за правду і хоча б разок знайшов джерело, тобто з чиєї, вибачте вже за вислів, сраки те лайно в його голову подається.

11.Selena2017
«Коли впав літак з військовим ансамблем, що летів співати в Сирію, на Цензорі трапився коментар буквально такого змісту: " ну що за хрень пішла - засоряти наше море, вони його копали ?! " І гріх, і сміх... Може, це звідти?»

Це не ті російській вояки, що перетнули повітряний кордон Туреччини, а ті, недовго думаючи, шмякнули той літак? І скільки росіяни не кричали потім, що у Туреччині нові фашисти і там також страшна Хунта править, туркам було пофіг, бо вони не Україна, у них одна з найбільших армій у світі, там не повидєлуєшся :)
16. Selena2017 / 7 вересня 2017, 14:58
15.Чудо Юдо
«5. Чудо Юдо / сьогодні, 11:45»


Ні, не ті. Це летіли артисти військового ансамблю ім. Александрова (знаменитий ще з довоєнних часів) - співаки і танцюристи, багато навсідалося генералітету і всі з незрозумілих причин відразу після підняття в повітря чи то після дозаправки, чи то прийняття якогось таємничого вантажу внаслідок вибуху літака булькнули в море біля Сочі. Було багато коментарів, на які росіяни ображалися. З одно боку, по-людськи - трагедія, з іншого - за все треба платити. Гріх - це камінь, кинутий в Небо, а Воно вже вирішує, кому платити.Небо й не витримало ганьби над сирійцями та воздало, щоб одурманеним розвиднилося.
17. Selena2017 / 7 вересня 2017, 15:07
14.Pravdorub
«4. Pravdorub / сьогодні, 09:17»


На моє щастя - не дивлюся не лише російського телебачення, а й ніякого, не витримую ні мила, ні викрутасів брехні та ін. А цей дотепний жарт дуже сподобався, він від істинного українця, духом незламного при будь-якій лихій годині. Вдало поборов той фейк.
18. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:13
9.Чудо Юдо
«Діду, а може хоч на це ссилку даси?
Просто цікаво звідки ти цю чергову бредятіну викопав. Знову я когось антиукраїнського сайту?:)»

Хоч і писав колись Марк Твен "«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..», але не в порядку спору, а виключно для просвіти інших читачів відповім. Бредятіна" та має не російське, як багато кому хочеться, а українське походженя. Це вже потім підхватило ту бредятіну росТВ. Взагалі то ми вже років 15 живемо в суцільній постійно зростаючій бредятині. Її не потрібно навіть шукати, навпаки, від неї треба відгороджуватися, утікати, інакше можна лишитися розуму, що з багатьма і відбулося. Вона оточує нас повсюди, навіть в ЕХО. Тепер про Чорне море. Так, широкого розголосу цей міф набув завдяки росТВ, але пішов він не звідти. Пішов він, як цитата, із неіснуючої книжки неіснуючого автора Квасіва. "Действительно фамилия Эдмунд Квасив была озвучена в "UA-Україна Афігенна", но не в 2006 году, а в 2008 году. Это было на канале ICTV владелец Виктор Пинчук. Если кто помнит 2008 - это развал оранжевой коалиции, рейтинг Ющенко около нуля. Идет активная украинизация населения. В передаче "UA-Україна Афігенна" выдали жесткий троллинг про великих укров. Чтобы показать весь тот бред укладывающийся в фразу "по над усэ". Когда в 2014 году пошла новая волна дебилизации населения, Эдмунд Квасив вспомнили в России, т.к. цитировать его на Украине стало небезопасно для здоровья." А тролить було що. Далі побачимо, що того Квасіва вже давно перещеголяли реальні свідомі автори. Ну чого вартий наприклал Бебик. Куди там Квасіву. Бебик у відео реальний, не голографічний, не фейковий, не фотошопний, не агент Путина, бо зарплату отримує в Україні гривнями і, думаю, шекелями, і говорить щирою укромовою. Посилання на www.youtube.com
19. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:22
Є реальна книжка Миколи Галичанець "УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ", в кого є лишні гривні можна замовити, в кого немає, можна почитати в інтернеті. Посилання на s9.uploads.ru
На стор. 21 написано "Початком історії української нації вважається поява зв’язної мови і назв у людності Східної Європи пізнього палеоліту. Ж иття нашої нації налічує 40 тисячоліть. Таке походж ення (етногенез) української нації"
Є реальний словник "Плачинда С., Словарь древнеукраинской мифологии – К. Украинский писатель, 1993". В ньому можна прочитати "Украинская мифология - наидревнейшая в мире. Она стала основой всех индоевропейских мифологий точно так же, как древний украинский язык - санскрит - стал праматерью всех индоевропейских языков", ""АРИИ (ории) - древнейшее название украинцев. Первые пахари мира. Приручили коня, изобрели колесо и плуг. Первыми в мире окультивировали рожь, пшеницу, просо. Свои знания о земледелии и народных ремеслах принесли в Китай, Индию, Месопотамию, Палестину, Египет, Северную Италию, на Балканы, в Западную Европу, Скандинавию. Племена ориев стали основой всех индоевропейских народов".
20. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:24
Цей Плачинда, царство йому небесне, помер він,але був настільки реальний, що навіть нагороджений президентом. " У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про відзначення державними нагородами України


За вагомий особистий внесок у розвиток конституційних засад
української державності, багаторічну сумлінну працю, високий
професіоналізм та з нагоди Дня Конституції України
п о с т а н о в л я ю:

Нагородити орденом "За заслуги" III ступеня

ПЛАЧИНДУ - письменника, м. Київ
Сергія Петровича
Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 26 червня 2008 року
N 584/2008
21. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:29
Ще декілька цитаток для забави адекватним і для оргазму свідомим. "Украинский язык - один из древнейших языков мира... Есть все основания полагать, что уже в начале нашего летосчисления он был межплеменным языком" ("Украинский язык для начинающих". Киев, 1992).
"Таким образом, у нас есть основания считать, что Овидий писал стихи на древнем украинском языке" (Э. Гнаткевич "От Геродота до Фотия". Вечерний Киев, 26.01.93). "В основе санскрита лежит какой-то загадочный язык "сансар", занесенный на нашу планету с Венеры. Не об украинском ли языке идет речь? " (А. Братко-Кутынский "Феномен Украины". Вечерний Киев, 27.06.95).
22. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:30
15.Чудо Юдо
«
От і хочу, щоб він хоч разок подумав яке лайно він сприймає за правду »

І ти тепер подумай, якщо маєш чим.
23. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:32
14.Pravdorub
«Це не вірус, який вразив українців. Це ваша хвора уява.»

І ви шановний читайте вищенаписане і арнументовано доведіть що хвора уява саме в мене а не в чуд юд.
24. Адекватник / 7 вересня 2017, 16:44
12.Maksym
« Стерджувалося, що в українських підручниках з істроії вже роки пропагуються давні укри, які створили практично все. Чорне море, Кавказські гори, давньогрецьку демократію, написали Біблію та Бхагаватгіту»

Дивись Бебеха і там про все це є, немає лише про Чорне море. І нема лише тому, що всерйоз подумати про викопування моря мабуть не здатні навіть повністю і навіки хворі мізки свідомих укрів.
25. Selena2017 / 7 вересня 2017, 16:56
Рятуйсь, хто може, втопитися можна в словесах і ненависті до всього сущого!...
26. Адекватник / 7 вересня 2017, 18:26
25.Selena2017
« втопитися можна в словесах і ненависті до всього сущого!...»

Не до всього сущого, а до бреду і колективної шизофренії
27. Адекватник / 7 вересня 2017, 18:41
14.Pravdorub
«Ну да... ну да... це ви не бачите далі своєї совковості і приналежності до расєї.»

Правдоруб, це, треба так розуміти, той хто рубає правду "на корню", щоб не лишилось її й на показ? І скільки за це вороги українського недолугого народу шекелів платять? «ихтамнет» - це не я придумав, це знає "весь світ", - як ви любите говорити. Це очевидно будь-якій не хворій на голову людині. Ну, так, для прикладу, свіжа інфа із укрсайту найпатріотичнішої галіційської фракціі Самопоміч. Посилання на samopomich.ua
28. Адекватник / 7 вересня 2017, 18:45
Для тих, хто ще не остаточно захворів на голову пропоную маленьку екскурсію по заяві фракції Самопоміч яку бортонула наша ВРУ. "Парламент впродовж двох років саботує прийняття закону, що покладає відповідальність на Росію за окупацію частини території України, а Президент саботує свій конституційний обов’язок прийняти рішення про застосування Збройних Сил України у разі збройної агресії проти України (пункт 19 ст. 106), що ставить кожного солдата, який нас захищав під загрозу кримінального переслідування..". "Вчора комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки та оборони відхилив проект Закону 6400 «Про тимчасово окуповану Російською Федерацією територію України»." "Це рішення прийняте на тлі активного обговорення пропозиції Путіна ввести на Донбас «миротворчу місію». "Рішення про застосування миротворчих місій приймає Рада Безпеки ООН, яка відмовляється визнати участь Росії у війні в Україні"
29. Адекватник / 7 вересня 2017, 18:58
В кого мізки ще не висохли чи не прокисли давайте, включайте і аналізуйте заяву. Із тексту бачимо очевидне, хто не сліпий. Йдемо по порядку. 1. Парламент не покладає відповідальність на Росію. 2."Президент саботує свій коституційний обовязок про застосування Збройних Сил", тобто воювати не хоче, бо знає, що "ихтамнет", йому війна потрібна для хаосу. . 3. Комітет ВРУ з питань нацбезпеки відхилив.... 4. Рада Безпеки ООН відмовляється визнати участь Росії у війні. Ще раз. Парламент не визнає окупацію, президент не визнає, комітет ВРУ з нацбезпеки не визнає, ООН не визнає, а Путін, ще тільки пропонує ввести війська, тільки миротворчі. І лише одні наші безмозглі свідомі упороті лошари рвуться в бій, бо вони точно знают "ихтамєсть", бо про це їм сказав Бенін ящик. А Бенін ящик знає все, навіть те, чого не знає президет, ВРУ, і навіть сама ООН. Та по барабану їм та ООН, ЯЩИК превише всєго. СУГС. Що з недолугими великоукрами буде, "і до ворожки не ходи", написано в самій заяві самої свідомішої фракції з родіни самих Бандери і Шухевича: "...що ставить кожного солдата, який нас захищав під загрозу кримінального переслідування..". Тут ключове слово "НАС". Ви дятли хоч поняли, що ви їх захищали?

Змінено 07.09.2017, 19:06
30. Maksym / 8 вересня 2017, 08:40
29.Адекватник
«Ви дятли хоч поняли, що ви їх захищали?»

Навіть маленькі діти вже усе пойняли, а до вас ніяк не дійде. Шо мені Бенін ящик, як я на власні очі бачив російських «казаків» у Харкові, напередодні війни. Як я особисто чув, як Моторола шмаляє з калаша по місцевій Просвіті. Знаю безпосередніх свідків встановлення російського прапору над обкомом у березні 2014-го, хоча зараз ті люди від усього відхрещуються.
І це не тому, що я такий унікальний, нас таких мільйони. Це і є основна відмінність між українцями і росіянами в усіх цих інтернет-баталіях - ми знаємо про події з власного життя, а не з якихось істочніків.
31. Чудо Юдо / 8 вересня 2017, 09:33
Одним словом, Адекватних як завжди навалив купу сміття, але по суті на моє питання звідки він взяв, що Чорне море викопали українці так і не відповів. Не заморочився шукати джерело.
Зате привів мені як приклад комедійне шоу "Україна Афігенна". Як джерело про Великих укрів.
Адекватних, ти серйозно??? Комедійне шоу??? Це і є джерело твої доводів???

Далі Адекватник навалив цілу купу мені невідомих книжок з якимись там ідеями, якихось там людей... А в кінці ще й кинув якусь програмку про "велікіє тайни", які клепає для розваг народу чи не кожен канал, лиш би ті вечорами залипали і думали, що дізнаються про щось дивовижне.
Адекватнику, може ти ще й шоу «Ексрасенси» дивишся?

Знаєш в чому між нами різниця? В тому що я цей весь бред не дивлюся, не читаю і не вірю.
А ти його дивишся, читаєш, віриш, хаваєш.

Тьху, правильно Марк Твен писав.
32. Адекватник / 8 вересня 2017, 12:34
30.Maksym
«Шо мені Бенін ящик, як я на власні очі бачив російських «казаків» у Харкові, напередодні війни. Як я особисто чув, як Моторола шмаляє з калаша по місцевій Просвіті. Знаю безпосередніх свідків встановлення російського прапору над обкомом у березні 2014-го, хоча зараз ті люди від усього відхрещуються.»

Ти таки триста разів чудний. Не уподобляйся Селені. Ну бачив ти у Харкові козаків, ну й що з цього? Я їх і в Полтаві бачив і у Кобеляках вони тусують видаючи себе за українських козаків, тільки з них такі козаки, "як з мого х... мірошник", - як любив говорити мій дід. Яке вони мають відношення до російської армії? А Моторола якн до неї має відношення? Ну, припустимо, що вони росіяни, ну так і що? Може вони такі як і ви майдануті, може вирішили що в такий спосіб будуть захищати своїх донецьких родичів. Може тупо рішили грошей заробити. А до чого тут прапор? Ну, піднімали прапор, що з цього? Хіба хтось це заперечує? І на майдані прпори ЕС чіпляли. Путін тут при чім? В Москві якісь пришелпуваті український прапор чіпляли, так що, із цього треба робити висновок, що Українські війська в Москві є? Ти ж будь нормальним. Логіку включай. А ще, я вже тут писав, про те що є інфа, про це мер Славянська Штепа казала, що провокації влаштовували люди найняті турчиновим і кроликом, аби замутити громадянську війну, яка їм була потрібна для дерибана України. А ще, люди, які пішли воювати, могли бути і найняті за гроші. Ким? То вже інше питання. Наша ж влада також наймає, навіть потрудилась закон спеціальний прийняти. Це ж аут. Путін такого закону ше не приймав.Посилання на zakon3.rada.gov.ua
33. Адекватник / 8 вересня 2017, 12:44
30.Maksym
«І це не тому, що я такий унікальний, нас таких мільйони. Це і є основна відмінність між українцями і росіянами в усіх цих інтернет-баталіях - ми знаємо про події з власного життя, а не з якихось істочніків.»

Ти вважаєш, що те, що ти раз побачив у Харкові і є життя? А є й інше життя. На Донбасі мільйони думають не так, як ти. Та про це ти модеш дізнатися навіть з беніного ящика. І що, тепер їх треба вистріляти? В тебе ж є інтеренет, тупо заходь у соцмережах на сторіку до кожного із Донбасу і запитуй, якої вони думки про те що відбувається і отримаєш колекцію відповідей. А потім нам тут розкажеш про результат. Ясно, що і на Донбасі були свої пришелепуваті свідомі, але більшість із них потікало. А ще, ти можеш і зїздити в Донецьк, може у тебе там є знайомі. Тільки раджу держати язик за зубами, бо від шахтарів і навіть від пересічних тебе не врятує і їхня міліція, і навіть уявлювані тобою російські війська.
34. Адекватник / 8 вересня 2017, 12:49
31.Чудо Юдо
« сміття, але по суті на моє питання звідки він взяв, що Чорне море викопали українці так і не відповів. Не заморочився шукати джерело.
Зате привів мені як приклад комедійне шоу "Україна Афігенна". Як джерело про Великих укрів.
Адекватних, ти серйозно??? Комедійне шоу??? Це і є джерело твої доводів???»

Ти логіку включай, якщо хочеш щось зрозуміти. А якщо тобі більше ніде поприкалуватися, то я тебе развлєкать не буду. Я тобі ясно написав звідкіль пішла плітка про море. Так, вона пішла із комедійного шоу. Що тобі не зрозуміло? Чи ти хочеш щоб я тобі навів джерело в якому вказано, що великі укри таки викопали море. Немає такого джерела. І море твої укри не копали. Щодо їнших байок, не гірших від байки про море, так я тобі дав ссилки на укр книжки і відео. Вважаю, що байки про українських фараонів нічим не абсурдніші він байки про море.
35. Адекватник / 8 вересня 2017, 12:57
31.Чудо Юдо
«Далі Адекватник навалив цілу купу мені невідомих книжок»

Для тебе багато чого ще невідомо, так то ж не моя вина. "Учись студент", може порозумнішаєш.
31.Чудо Юдо
«. А в кінці ще й кинув якусь програмку про "велікіє тайни", які клепає для розваг народу чи не кожен канал,»

Не кожен канал, а український канал. І там є виступ українського прохвесора Бебека. Ти бачиш різницю між просто каналом і думкою великоукрівського прохвесора який між іншим отримує зарплатню із товїх податків і тобі ж віша лапшу на укрканалі за твої бабки.
31.Чудо Юдо
«В тому що я цей весь бред не дивлюся, не читаю і не вірю.»

Понятно, що ти віриш виключно у бред, який сам у своїй голові вибудував. Якщо ти не віриш у існування професора Бебика, якщо ти не віриш у існування письменника Плачинди, якщо ти не віриш у указ президента Ющенка про його нагородження, то тобі вже нічим і не допоможеш. Тут таки Марк Твен дійсно правий.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації