Вхід | Реєстрація

У новосанжарки вкрали «Айфон» за 16 тисяч гривень

У новосанжарки вкрали «Айфон» за 16 тисяч гривень

Минулого тижня до Новосанжарського відділення поліції надійшли 117 заяв та повідомлень. За 11‑ма з них порушили кримінальні справи.

28‑го серпня у 49‑річної новосанжарки у парку Перемоги вкрали мобільний телефон «Айфон» вартістю 16 тисяч гривень. Того ж дня у домогосподарстві 35‑річного новосанжарця через витягнуте вікно злодій украв перфоратор, болгарку та мотокосу. Господарю спричинили збитків у 9 тисяч гривень. 30‑го серпня в іншому господарстві Нових Санжар після зламу замка з сараю вкрали мотокосу, чим спричинили збиток у 1600 гривень. Із гаража іншого домогосподарства у Нових Санжарах крадії вивели два велосипеди вартістю 6 тисяч гривень.

30‑го серпня жительці Судівки на номер мобільного зателефонував невідомий, який представився працівником «Ощадбанку». Попрохав повідомити особисті дані банківської картки нібито для захисту рахунку. Після цього зняв із картки 316 гривень.

У Малій Перещепині крадій вибив вхідні двері дачного будинку, украв 700 гривнь, сковорідку та алюмінієву каструлю.

1‑го вересня у мешканця села Пологи-Низ із подвір’я викрали чотири пластикових вікна. Того ж дня у Зачепилівці злодії витягнули із автомобіля магнітолу «Піонер» та акумулятор, а в Старих Санжарах викрали з земельної ділянки 18 металевих стовпчиків. Злочин скоїли два раніше судимих жителі Нових Санжар.

3‑го вересня у мешканця Руденківки викрали мобільний телефон «Нокіа» та 3200 гривень готівки.
За тиждень поліцейські зафіксували один угон. У селі Шедієве з сараю вивели скутер «Вайпер» червоного кольору. Реєстраційних документів на транспортний засіб 29‑річна власниця не має.

Також за тиждень до поліції надійшло одне повідомлення про шахрайство. Із Руденківської сільської ради надійшла інформація про надання неправдивих даних мешканцями одного із домогосподарств, внаслідок чого надмірно нарахована субсидія склала 17 800 грвиень.


Автор: Володимир ПАРШЕВЛЮК, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Кримінал


1. ukr2017 / 7 вересня 2017, 20:19
Почитаєш, якесь Чикаго.Кожний тиждень з таким прогресом ворують, аж курява здіймається.Так а що журналіст цей не спитає,що за минулий тиждень людям з викраденого повернули.Чи тільки сумну статистику читати нам і насолоджуватись. як вони проїдають охерені зарплати і катаються по Санжарах на крутій машині. А директор дільничий пузо з боку чеше.Я вже починаю скучати за ментами
2. Selena2017 / 8 вересня 2017, 08:17
Здається, в поліції своя прес служба на окладах, та хвалитися, видно, нічим. А може, ми недооцінюємо їх невидиму роботу? Ще ж на вулицях серед білого дня не сваволять, слава Богу. Хоча й до цього недалеко. А в журналіста своя мета - рядки та нікому на мозолі не наступати. Таке селя ві.
3. ЛУНА / 11 вересня 2017, 12:41
Как то так сложилось,что полицейский больше всего критикуют бывшие милиционеры,врачей-врачи на пенсии,журналистов-работники пера "прошедших лет",ну а власть конечно "попередники".Предположу,что укр 2017 имел отношение к "силовым"органам или к органам власти в далеком прошлом,а может и не в далеком.А вот селена2017 ,тут сложнее,человек не так прост,но все же -госслужащий или журналист в отставке.Не обессудьте если ошиблась,обидеть никого не имела намерений.
в статье очень интересный последний абзац.Судя по размеру сусидии ,это начисление в отапливаемый период.Если выявили на перед,то молодцы,а если всплыл подлог из прошлого,то как же сельсовет справочку давал для субсидий?Есть вопросы!А вообще то субсидия,это позорняк.Коммуналка должна быть доступна.Надо зарплату платить людям нормальную,вот и не будет нужды врать.
4. Адекватник / 11 вересня 2017, 13:16
3.ЛУНА
«Как то так сложилось,что полицейский больше всего критикуют бывшие милиционеры,врачей-врачи на пенсии,журналистов-работники пера "прошедших лет",ну а власть конечно "попередники"»

"Элементарно Ватсон", просто, каждый специалист отчетливо видит глубину деградации своей отрасли и степень непрофессионализма и невежества пришедших свидомых кадров. "Кадры решают все". Если бы свидомые патриоты не ограничивали себя чтением только украинской литературы, если они ее еще читают, а хоть иногда читали и "вражескую" литературу, то знали бы слова из басни Крылова. "Беда, коль пироги начнет печи сапожник,

А сапоги тачать пирожник,

И дело не пойдет на лад.

Да и примечено стократ,

Что кто за ремесло чужое браться любит.

Тот завсегда других упрямей и вздорней:

Он лучше дело все погубит,

И рад скорей

Посмешищем стать света,

Чем у честных и знающих людей

Спросить иль выслушать совета.

Змінено 11.09.2017, 13:23
5. Адекватник / 11 вересня 2017, 13:18
3.ЛУНА
«А вообще то субсидия,это позорняк.Коммуналка должна быть доступна.Надо зарплату платить людям нормальную,вот и не будет нужды врать.»

Это вполне предсказуемые достижения революции гидности.
6. земеля / 11 вересня 2017, 14:44
3.ЛУНА
«Не обессудьте если ошиблась,обидеть никого не имела намерений.»

Луна, понравились Ваши суждения.С чем то можна соглашаться,с чем то нет.Меня очень волнует агрессивность коллег по перу.А если в стране не дай бог бед беда? Что опять на белых и красных? Одно дело отстаивать свою точку зрения, причем аргументированно, другое дело считать что прав только ты и никто другой.Да еще и грубо обращаться с собеседником.И лично я сомневаюсь что под ником Селена действительно женщина. Ибо женщине по самой природе заложена доброта а не агрессмя. Женщина это в первую очередь мать и воспитатель.
7. земеля / 11 вересня 2017, 14:51
Дополнительно: если посмотреть статистику сегодняшнего дня то на руководящих постах в районном и сельском звене Полтавщины очень большой процент женщин. Хорошо это или плохо? Но радует то что на сайте перестали материться, кроме отдельных лиц. Ведь сайт читают и дети. Админу с такими надо поступать жестко.
8. ЛУНА / 11 вересня 2017, 16:19
Вставити цитату
Дополнительно: если посмотреть статистику сегодняшнего дня то на руководящих постах в районном и сельском звене Полтавщины очень большой процент женщин. Хорошо это или плохо?
Учитывая: Ибо женщине по самой природе заложена доброта а не агрессмя. Женщина это в первую очередь мать и воспитатель.-хорошо!
9. Адекватник / 11 вересня 2017, 16:23
8.ЛУНА
«Женщина это в первую очередь мать и воспитатель.-хорошо!»

Вот именно!!! А дальше см. выше из басни Крылова.
10. Selena2017 / 11 вересня 2017, 17:44
6.земеля
«А если в стране не дай бог бед беда? Что опять на белых и красных? »


Мікроклімат на цих сторінках якраз і наштовхує на думку: саме так і буде. Це помітно. Бо наповнюються вони чужим ворожим духом, якого ніякими виховними аргументами ( не лише моїми) змінити неможливо. Звідси і агресивні висловлювання, але й вони не впливають. Якщо не подобається моя категоричність, беріть справи в свої чоловічі руки, дійте, змінюйте життя на краще, а то одні звинувачення від великих, ніякого конструктиву. Один лемент, а раціонального: що робити всім сьогодні, щоб було краще - ні чути, ні видно.
Готова змінити свою риторику, якщо опоненти не будуть вважати всіх собі неугодних лошарами, дурними, шизофреніками (гидко й повторювати). Помітивши такі зміни, вибачусь і шануватиму їх думку навіть протилежну своїй. Тоді й аргументи знайдуться, якщо їх не будуть освистувати. А поки що -- почекаю .
11. Адекватник / 11 вересня 2017, 20:16
10.Selena2017
«Мікроклімат на цих сторінках якраз і наштовхує на думку: саме так і буде.»

А далі включаємо логіку і діходимо логічного висновку, що в країні таки розкол суспільства на адекватних і неадекватних. На реалістів і мрійників. На прагматиків і фантазерів. На бажачих вивчати російську мову і літературу і обмежиних, забороняючих все і вся і т.д. І якщо тут запалити іскру і дати зброю, то може бути те що й на Донбасі, тобто громадянська війна, а не ворожа агресія, як комусь хочеться це назвати. І першими підуть вбивати не реалісти, а упороті мрійники, сердиті на весь світ саме тому, що той світ не такий, як вони вималювали у своїй хворій уяві. Так було завжди. Для розуміння цього треба вивчити історію революцій. Злість свідомих не має меж, вони зараз залягли, затаїлись і не знають що робити, бо навіть самі упоротіші з них починають розуміти, що своїм майданом вони нічого не досягли. Вже навіть упоротий Парасюк сказав: "І це все після Небесної сотні, яка поклала душу і тіло заради ваших нових офшорів". Значить в столиці починає щось діходити але не до всіх, а в провінції й досі вважають, що небесна сотня поклала життя за якусь гідність. Щоб це зрозуміти, не треба ніяких особливих знанть, треба вийти з під гіпнозу. І тоді не потрібно буде на когось ображатись. Тоді відкриються очі. Але це важко зробити, бо потрібно викинути із голови вбиті туди іллюзорні картини халявного європеського раю.
12. ukr2017 / 11 вересня 2017, 21:11
3.ЛУНА
«Как то так сложилось,что полицейский больше всего критикуют бывшие милиционеры,врачей-врачи на пенсии,журналистов-работники пера "прошедших лет",ну а власть конечно "попередники".»

Судя с количества и тех потерпевших,которых обокрали,то среди них нет не тех,не других.Не думаю,что они тают от любви к органам.Наверное надо радоваться,что в Новых Санжарах завелась группа Робин гудов,которая очищает барыг закрома грабивших народ столько лет,правда они не возвращают это людям.Эти барыги,даже в полицию не сообщают,знают результат наперед
13. Адекватник / 11 вересня 2017, 21:21
10.Selena2017
«Якщо не подобається моя категоричність, беріть справи в свої чоловічі руки, дійте, змінюйте життя на краще, а то одні звинувачення від великих, ніякого конструктиву. Один лемент, а раціонального: що робити всім сьогодні, щоб було краще - ні чути, ні видно.»

Селено! Вже пізно щось робити. Ми самі скочили в прірву і будемо тепер падати аж доки не сягнемо дна і, або повбиваємось, або очухаємось і почнемо розбиратися, що ж таки з нами відбулося. Без розуміння того що відбулося щось робити - марна справа. І почати повинен кожен із себе. Для того щоб щось робити для порятунку, треба зрозуміти що відбулося. Іншого виходу немає. Зрозуміти що відбулося ніхто не хоче. Тому "маємо те, що маємо".
14. Selena2017 / 12 вересня 2017, 07:23
Та чого вже такий фаталізм?! Не пізно, вдихніть глибоко, зосередьтесь, і рішення прийде. Доки людина жива, її не покине надія. От такий тон розмови мені подобається.

Дочка Л.Толстого Олександра згадувала про ставлення батька до революції. Зацитую : " Он писал "Правительству, революционерам и народу" : -- Для того, чтобы положение людей стало лучше, надо чтобы люди стали лучше. Это такой же труизм, как то, что для того, чтобы нагрелся сосуд воды, надо, чтобы все капли его нагрелись. Для того же, чтобы люди становились лучше, надо, чтобы они все больше и больше обращали внимание на себя, на свою внутреннюю жизнь. "
Про це писав Іван Бунін у своєму творі " Освобождение Толстого".
Поки що важко сподіватися на таку активність серед нашого люду, але ж прояви спротиву були і будуть, тільки їх не треба відкидати та очорнювати.

Змінено 12.09.2017, 08:00
15. Адекватник / 12 вересня 2017, 08:32
14.Selena2017
«Та чого вже такий фаталізм?!»

Не фаталізм а звичайнісінький реалізм.
14.Selena2017
«Не пізно, вдихніть глибоко, зосередьтесь, і рішення прийде.»

Ви часом не будистка? Нічого до вас не прийде, як не зосереджуйтесь. Для того щоб Менделеєву прийшла його Таблиця він роками вивчав хімію і шукав істину.
14.Selena2017
« Доки людина жива, її не покине надія»

Від того, що українці видохнуть з якоюсь ілюзорною надією нікому легше не стане, крім тих, хто вклав їм у голови ілюзорну надію з ціллю їх винищення і заволодіння землею.
14.Selena2017
«От такий тон розмови мені подобається.»

Коли Україна втрачає по півмільйона в рік і люди не бажають занти, що з ними роблять і куди їх гонят, і, навпаки, доводять, що ми розвиваємось і революція принесла нам щастя і гідність, витримувати такий тон розмови не так просто.
16. земеля / 12 вересня 2017, 08:37
Приятно, что по крайней мере несколько человек сайта, в том числе и я, хоть немножко но по Л.Толстому стали лучше. Хотя бы в своих суждениях.
17. Beri Mor / 12 вересня 2017, 08:45
16.земеля
«Приятно, что по крайней мере несколько человек сайта, в том числе и я, хоть немножко но по Л.Толстому стали лучше.»

Як можна стати кращим по Л.Толстому,він же кацап???
18. Selena2017 / 12 вересня 2017, 09:34
15.Адекватник
«5. Адекватник / сьогодні, 08:32»


Не буддистка, хоч до постулатів цієї релігії не зайве і прислухатися,буде корисно.
Не від сьогодні, а вже давно бачу реалістично, в якій прірві ми опинилися . І не хтось туди нас штовхнув, а власною байдужістю і бездіяльністю, лінощами мислі і відповідальності, хуторянством туди шелеснули. А тепер всі чекають, що хтось або підсадить, або з гелікоптера драбину спустить. Щоб власних зусиль не витрачати. Скажете - не так?
А тон можна витримати, коли поставити перед собою завдання доносити до людей свої погляди (бажано виважені та правильні) спокійно і доброзичливо. Вже початок є, дякую.
19. Selena2017 / 12 вересня 2017, 09:43
17.Beri Mor
«Як можна стати кращим по Л.Толстому,він же кацап??»

Почитай і кацапа, обов"язково помудрішаєш, подобрішаєш. Тільки уважно.
20. Адекватник / 12 вересня 2017, 11:33
18.Selena2017
«
Не буддистка, хоч до постулатів цієї релігії не зайве і прислухатися,буде корисно.»

Наприклад до такого "Не доверяйте тому, что вы слышали; не доверяйте традициям, так как их передавали из поколения в поколение; не доверяйте ничему, если это является слухом или мнением большинства; не доверяйте, если это является лишь записью высказывания какого-то старого мудреца; не доверяйте догадкам; не доверяйте тому, что вы считаете правдой, к чему вы привыкли; не доверяйте одному голому авторитету ваших учителей и старейшин. После наблюдения и анализа, когда он согласуется с рассудком и способствует благу и пользе одного и каждого, тогда принимайте это и живите согласно ему." От тільки у нас проблема з спостереженням і особливо з аналізом, не говорю вже про розсудок якого ми позбавлені. Тому білшість не бачить навіть того, що побачили ви - прірви.
21. Адекватник / 12 вересня 2017, 11:42
18.Selena2017
« І не хтось туди нас штовхнув, а власною байдужістю і бездіяльністю, лінощами мислі і відповідальності, хуторянством туди шелеснули»

Та ні, нас туди штовхнули. Інша справа, що якби нам був притаманний розсудок, аналіз, знання, то нас би туди не штовхнули. От Стівену Кінгу приписують такі слова "Молодые видят то, на что им указывают" І це так. Їм указали не гейропу і вони пішли. І це тому, що вони більше нічого не хотіли знати, вони нічого крім Муму не читали навіть европейців про Європу. От відомий німецький філософ Шопенгауер писав: "«Прежде чем браться за выполнение какого-либо намерения, надо несколько раз хорошенько его обдумать и даже после того, как все нами уже подробно рассмотрено, следует принять в расчет несовершенство людского познания, из-за коего всегда возможно наступление обстоятельств, исследовать и предвидеть которых мы не смогли, - обстоятельств, способных опрокинуть все наши расчеты. Путеводной звездой нашей деятельности должны быть не образы и фантазии, а ясно усвоенные понятия. Обычно бывает обратное. При ближайшем исследовании мы убеждаемся, что в конце концов решающий голос во всех наших делах принадлежит не понятиям, не рассуждению, а именно воображению, облекающему в красивый образ то, что желало бы нам навязать». А ще один не меньш відомий європейський філософ Ніцше писав: "…. Самый обыкновенный род лжи тот, когда обманывают самих себя: обман других есть относительно уже исключительный случай" Так що по великому рахунку ви праві відностно того, що нас у прірву ніхто не штовхав, тільки треба сказати це по-іншому "ми обамнули самі себе".
22. Адекватник / 12 вересня 2017, 11:58
18.Selena2017
«А тепер всі чекають, що хтось або підсадить, або з гелікоптера драбину спустить. Щоб власних зусиль не витрачати. Скажете - не так?»

Скажу що так. Але для того щоб щось робити потрібно знати де ми находимося, що х нами відбулося і чогму воно відбулося. Іншими словами "той, хто не вивчає свою історію, змушений пережити її ще раз". Це я пишу про короткострокову історії наших майданів. Вже два ми пережили, думаю, що побачимо і третій. Тільки легше від цього нікому не стане. Буде тільки гірше. От зараз вималовується дещо схоже на третій майдан. І лошари, хоч, як вам і не подобається це слово, на нього поведуться. Чому пишу лошари? А як ще назвати? "Сколько б грабли не учили, но седце верит в чудеса". Але чудес не буває. Зараз представники тієї ж самої шайки будуть в-чергове розводити великих укрів і, судячи із розомов персічних, таки розведуть. РS: Один свідомий патріота переконував мене, що Сталін єврей. Начитавшись істархових і ставши майже антисемітом, він мені доводив, що Джуга - швілі це син єврея, що приставка «швілі» була виключно у грузинських євреїв. Він навіть ніяк не міг второпати, що прізвище, це всього лиш якби бейджик і воно не має ніякого відношення до національності. Так і лишився при своїй думці. І от позиціонуючи себе свідомим патріотом і антисемітом він зараз запав на Мішика. Він у ньому побачив спасителя України. Запитую: а як же щодо прізвища Саака-швілі? Думаєте щось логічне відповів. Обізвав мене агентом Путіна. Так це по-вашому не шизофренія?
23. Ltava / 12 вересня 2017, 13:19
22.Адекватник
« "Сколько б грабли не учили, но седце верит в чудеса".»

Наступивши на граблі черговий раз ми радіемо що їх не вкрали :))
24. Ltava / 12 вересня 2017, 13:27
20.Адекватник
«тільки у нас проблема з спостереженням і особливо з аналізом, не говорю вже про розсудок якого ми позбавлені»

Мені подобається самокритичність. Хоча шкода за розбиті мрії . Не чіпайте людей , дайте їм помріяти про прекрасне майбутнє. А взагалі шановний друже здається Ви отримуєте задоволення ловлячи людей на помилках і пророкуючи невеселе майбутнє.
25. don / 12 вересня 2017, 14:13
3.ЛУНА
«Предположу,что укр 2017 имел отношение к "силовым"органам или к органам власти в далеком прошлом,а может и не в далеком.»

ну да, спочатку був начальником міліції, а потім заступником голови райради, мав свій бізнес - приторговував бадяжним коньячком, ну а потім, як завжди у таких випадках, дали ногой під сраку, тепер народний контролер, мусорки фотографує, бур"яни, ряску по озерах

Змінено 12.09.2017, 14:14
26. Selena2017 / 12 вересня 2017, 14:43
22.Адекватник
«22. Адекватник / сьогодні, 11:58»


Те, що вимальовується зараз, не знаю як кого, а мене не просто лякає, а й - не знаю як і сказати. Ця клоунада з боку державних мужів і претендента вже не витримує ніякої критики. Всі як з глузду з"їхали, на весь світ сором. Це моє сприйняття, може, воно й помилкове.В цьому кавардаку вже нічого не розбереш, кожен сам собі пан і вершитель.

Не хочеться згадувати того вождя жорстокого, але така деталь: він, здається, мігрел? А то ще таке плем"ячко... Просто в того свідомого патріота така позиція, так клепки зійшлися, можна йому пробачити та й годі.
Як на мою думку, попередні Майдани не можна звинувачувати ні в появі, ні в наслідках, бо його енергією , самопожертвою скористалися спритники. Це вже вина соціуму, який сприйняв це байдуже, а сьогодні скімлить. Те, що насувається, не матиме благородної мети, тим більше, якщо там замішана жінка з косою.Жах!

Змінено 12.09.2017, 15:07
27. Адекватник / 12 вересня 2017, 15:24
24.Ltava
«здається Ви отримуєте задоволення ловлячи людей на помилках і пророкуючи невеселе майбутнє.»

Та ні, яке тут вже задоволення. То я в такий спосіб намагаюся достукатися до розуму опонента. Все таки не хочеться вірити в те, що ми генетично ущербні. Все таки сподіваюсь що народу просто пороблено і його розум чи мозок "заснув", "вимкнувся". Ну, не лікар я, а лікарі мовчать. Щодо пророкуванння, так не пророкую я а прогнозую. Та тут і прогнозувати не потрібно, все й так видно.
28. Адекватник / 12 вересня 2017, 15:47
26.Selena2017
«. Всі як з глузду з"їхали, на весь світ сором. Це моє сприйняття, може, воно й помилкове»

От тут ваше сприйняття не помилкове.
26.Selena2017
«Не хочеться згадувати того вождя жорстокого,»

Менгрелом був Берія. А вождь був начебто осетин. Хоча у перебудову свідомі патріоти запускали у ЗМІ плітки про те, що він син Пржевальского. І ніякий він не жорстокий. Більше читайте, наприклад, спогади очевидців того часу, його листування, дивіться хроніку і зрозумієте, що таким його зробили. А далі самі себе запитайте: навіщо і кому це вигідно? Отак потрошку і розберетеся. І не забувайте, що з жорстокими й треба бути жорстоким, а лукавим треба платити по лукавсту їх, що власне він і робив і це справедливо. Навчання в семінарії не пройшло даром. Здається, що він зрозумів глибинну суть Біблійного проекту і діяв всупереч йому за що і поплатився. Посилання на www.youtube.com
29. Адекватник / 12 вересня 2017, 15:56
26.Selena2017
« в того свідомого патріота така позиція, так клепки зійшлися, можна йому пробачити та й годі»

Якби ж то він був один такий, чи хоч десять, їх таких тисячі.
26.Selena2017
«Як на мою думку, попередні Майдани не можна звинувачувати ні в появі, ні в наслідках, бо його енергією , самопожертвою скористалися спритники.»

Так я не майдани звинувачую а "майданників". Мені здається що моя неписьменна бабця була розумнішою від користувачів інтернету. Можна раз лохонутися, але не два, а тепер вже не виключено що й скоро три. Скільки ж підставлятися, щоб нами користалися, та ще й називати це якоюсь гідністю.
26.Selena2017
«Це вже вина соціуму, який сприйняв це байдуже, а сьогодні скімлить»

Так, вина. Але половина того соціуму була за майдан. Найкращий стан соціуму для керування ним, це коли 50 на 50. Типа половина за білих, половина - за красних. Таку картинку ми маємо на сьогодні і це дійсно страшно.
26.Selena2017
«Жах! »

Так, жах Бачте, можна і дійти консенсусу хоч в чомусь.
30. Адекватник / 12 вересня 2017, 16:19
14.Selena2017
«але ж прояви спротиву були і будуть, тільки їх не треба відкидати та очорнювати. »

Не плутайте прояви спротиву з встряванням в чужий наперід розроблений сценарій. Памятаю, коли в Ввірменії був т.званий тарифний майдан я намагався їх застрегти від повторення нашого сценарію. Всі до однго вірмени з якими спідкувався у соцмережах відповідали, що вони все прекрасно розуміють і що американський сценарій у них не пройде. У них, мовляв, лише одна вимога - знизити тарифи і прибрати міністра. Крім того вони мені пояснювали, що вірмени ніколи не будуть йти на антиросійські кроки. Так воно все і відбулось. У нас же в-чергове відбудеться так як треба сценаристам. От і думайте, може таки нарід у нас такий, може таки й Толстой правий. Власне, не треба бути Толстим, щоб зрозуміти, що суспільство складаеється із "людишек"-кирпичиків, які кирпичики, такий і будинок. А далі подумайте, які будуть люди через 5-10 років з такою як зараз освітою і пропагандою. Подивіться старі сталінські фільми і попри все задайте запитання самі собі і надайте честну відповідь: чому навчали ті фильми, поганому чи хорошому, до чого вони закликали, до поганого, чи може до хорошого, хай навіть міфічного? А потім подивіться фільми сучасні. Що людина може винести для себе подивившись сучасний серіал? Фільмів зраз наче вже й не знімають.
31. Selena2017 / 12 вересня 2017, 20:13
30.Адекватник
«0. Адекватник / сьогодні, 16:19»

При всій повазі до сьогоднішньої спокійної розмови, мушу сказати, що на тему вождя нам обом дискутувати не варто, щоб не летіли іскри. Залишмося краще кожен при своїй думці, так буде краще хоч би тому, що це вже минуле, а його змінити не вдасться так само як і повернути.
На старих фільмах я виростала, а переглядаючи їх по можливості не так давно, роблю зовсім інші висновки, з якими можете і не погодитися. Сучасні серіали, хочете вірте, хочете - ні, давно не дивлюся, мене мило не влаштовує, а те вартісне, що все-таки кимось всупереч байдужості держави знімається, мені не випадає побачити та якось оцінювати. Я ж бо схильна до буддизму, хочу мати більш-менш вивірену думку...Та і не хочу, щоб кіношна жорстокість та показна розкіш мене отруювали, краще від цього подалі.
Вірменський майдан пригадую , це було круто насамперед тому, що вирішувати проблему взялися винятково чоловіки (як там здавна заведено), була чітка мета і організація.

Змінено 12.09.2017, 20:17
32. Ltava / 12 вересня 2017, 20:56
27.Адекватник
« а лікарі мовчать»

Лікарі лікують !
27.Адекватник
« Все таки сподіваюсь що народу просто пороблено і його розум чи мозок "заснув", "вимкнувся»

Дивно чути про "пороблено , " сон мозку " і т.д. .Ви дійсно вірити в людину розумну. Ви мене розчаровуєте , ні один новонародженний не знає украінської , російської чи китайської. Ми всі результат культурного оточення.Ви що хотіли пісьля 300 років православної церкви ? Розквіту , прогресу , демократії ?
33. ЛУНА / 12 вересня 2017, 21:11
9.Адекватник
«Вот именно!!! А дальше см. выше из басни Крылова.»

Это очень поучительная басня....для всех.
10.Selena2017
«Готова змінити свою риторику, якщо опоненти не будуть вважати всіх собі неугодних лошарами, дурними, шизофреніками (гидко й повторювати). Помітивши такі зміни, вибачусь і шануватиму їх думку навіть протилежну своїй. Тоді й аргументи знайдуться, якщо їх не будуть освистувати. А поки що -- почекаю »

Очень приятно.Присоединяюсь к такой позиции.Давайте не ждать ,а уважительно относиться друг к другу уже сейчас.Если мои более ранние комментарии были несколько не скромными,прошу прощения,это без злого умысла.
12.ukr2017
«в Новых Санжарах завелась группа Робин гудов»

Ну да...сковородки,кастрюли,столбики,серьезная добыча "героев шервудского леса"
25.don
«ну да, спочатку був начальником міліції, а потім заступником голови райради, мав свій бізнес - приторговував бадяжним коньячком, ну а потім, як завжди у таких випадках, дали ногой під сраку, тепер народний контролер, мусорки фотографує, бур"яни, ряску по озерах»

Не долго музыка играла.Это я про уважительное отношение.
23.Ltava
«
Наступивши на граблі черговий раз ми радіемо що їх не вкрали :))»

Это надо запомнить,ведь правда же.
34. Selena2017 / 12 вересня 2017, 22:12
33.ЛУНА
«Не долго музыка играла.Это я про уважительное отношение»


В цьому випадку очікувати безнадійно.
35. адекватник / 12 вересня 2017, 22:30
31.Selena2017
«Залишмося краще кожен при своїй думці, так буде краще хоч би тому, що це вже минуле, а його змінити не вдасться так само як і повернути.»

Справа ж не в тім, щоб змінити минуле. Справа в тім, що майбутнє «виростає» з минулого. Думаєте навіщо зараз переписують істрію? Від історичного міфу залежить побудова майбутнього. Та й просто цікаво б було знати правду. Ну, вам, виходить, не цікаво.
36. адекватник / 12 вересня 2017, 22:56
32.Ltava
«
Лікарі лікують !»

Лікують, а може гроші заробляють. Але колись робили ставку на профілактичну медицину.
32.Ltava
«.Ви дійсно вірити в людину розумну. Ви мене розчаровуєте , ні один новонародженний не знає украінської , російської чи китайської. Ми всі результат культурного оточення»

А я хіба щось заперечую? Це я про культуру. Так, людина результат культури. Але генетично їй таки закладено розум. Який він буде, то вже інше питання. Чи ви вважаєте що ні, що людина не відрізняється від тварини? І взагалі-то, пишучи про "пороблено", я мав на увазі сучасний майданутий етап. Не залежно від культурного середовища, яке, як ви кажете, панує тут 300 років, було внесено щось нове, яке й спонукало нарід до неадекватних рішень. Ви чи не єдина тут, хто написав правду про церкву. Дуже вже фундаментальні питання ви зачепили. Це цікаво. Ви мабуть помиляєтесь всерйоз пишучи про розквіт, прогресс, демократію. Читав таку точку зору про демократію: "«Я не устаю повторять: суть демократии не во власти большинства, а в защите сверхправ евреев от большинства» (Э. Бронфман, иудейский предприниматель и филантроп, основатель Distillers Corporation Limited, президент Всемирного еврейского конгресса с 1981 года). А щодо розквіту й прогрессу... так здається, крім технічного прогрессу, віками йде лише занепад і регрес. Ну, маю на увазі культуру.
37. адекватник / 12 вересня 2017, 23:02
31.Selena2017
«На старих фільмах я виростала, а переглядаючи їх по можливості не так давно, роблю зовсім інші висновки, з якими можете і не погодитися»

По-перше, я писав про фільми зняті при Сталіну. Сумніваюся, що ви на них виросли. Ви може їх і не бачили. По-друге, які б ви висновки не робили, я запитував про інше, про те, чому вони навчали і до чого закликали? І в додаток цитата. " «Дело в том, что ложь об Иосифе Сталине и СССР того периода создавалась с целю подрыва авторитета лидера страны, чтобы людей отталкивала любая попытка осмыслить природу явлений, призошедших в период его жизни, а также его роль в этих событиях. Эта ложь направлена не против Иосифа Сталина. Ложью о нем пытаются лишить русских ( а вместе с ними и те народы, которые вместе с русским строили первое в мире общество, свободное от паразитов) способности противостоять как внешним, так и внутренним угрозам. Ложь об Иосифе Сталине – это созданный недочеловеками вирус, разрушающий защитный механизм народа, ответственный за распознавание опасности. Наконец, ложь о нем – это попытка ныненшних элит оправдать разграбление того добра, которое было сохранено и приумножено советским народом. Я бы хотел подчеркнуть, что ложь об Иосифе Сталине – это не оскорбление нас, родственников. Это – унижение народа, сумевшего организоваться на гигантские по своим масштабам дела». (правнук Сталина Яков Джугашвили) От у цьому й собака зарита.
38. Beri Mor / 13 вересня 2017, 10:46
19.Selena2017
«Почитай і кацапа, обов"язково помудрішаєш, подобрішаєш. Тільки уважно.»

І радий би,та патріотизм не дозволяє.
39. Ltava / 13 вересня 2017, 13:20
36.адекватник
« віками йде лише занепад і регрес»

Теорія "Золотого віку " мені відома хоча я не зовсім погоджуюсь про "вчорашній рай і сьогоднішній занепад " . По такій логіці мій дідусь був розумніший і жив краще за мого батька , батько розумніший за мене а я за свою дитину. Деградація і вимирання ? Як у тому анекдоті про мишей.
40. Ltava / 13 вересня 2017, 13:26
37.адекватник
« Я бы хотел подчеркнуть, что ложь об Иосифе Сталине – это не оскорбление нас, родственников. Это – унижение народа, сумевшего организоваться на гигантские по своим масштабам дела». (правнук Сталина Яков Джугашвили) От у цьому й собака зарита.»

Я не відношу себе до родичів Сталіна , ти більше не вважаю що він і народ це одне і теж , та і гіганські справи робилися за рахунок людських ресурсів без пощади до них ( людей ).Потрібно спокійно і тверезо розуміти що великі справи того часу робилися без огляду на права людини і т.д.
41. Selena2017 / 13 вересня 2017, 14:01
38.Beri Mor
«І радий би,та патріотизм не дозволяє.»


Якийсь патріотизм особливий... А Шевченко ж радив : і чужому научайтесь.
42. Адекватник / 13 вересня 2017, 14:07
39.Ltava
«По такій логіці мій дідусь був розумніший і жив краще за мого батька , батько розумніший за мене а я за свою дитину»

Ну точно так. І дивно, що ви цього й досі не побачили. Невже тільки тому, що ваші прадіди не вміли користуватися Айфоном ви вважаєте їх дурнішими? А щодо ваших дітей, так скоро побачите до чого приведе їх освітня реформа і компютерізація. Так, вони вмітимуть користуватися компом і телефоном, але вони скоро без GPS не зможуть дійти до дискотеки. Щодо їжі, також питання спірне. Звідкіль вам відомо, як люди раніше харчувалися? Навіть нічого не читаючи можу стверджувати, що люди раніше харчувался краще, були здоровішими. Не обовязково ж брати за взірець 33-й рік, як зазвичай принято, коли свідомі говорять про радянське минуле. З 50-х років і до 90х ніхто з голоду в СССР не помирав. Я не переживав 33-го, хоча скоро можу в ньому опинитися. Про якість продуктів можна й не говорити, вони на порядок гірші. Мову ж веду не про обгортки а про якість, бо свідомі часто плутають ці поняття. Ви тупо почитайте Гоголя. Там немає нічого про голод. Все якісь гулянки, колядки, вареники і пампушки. Він це видумав? А з іншого боку, Шевченко приблизно у той же самий час писав "останню свитину знімають з дитини". Чесно кажучи, ще не розібрався, хто ж з них брехав.
43. Адекватник / 13 вересня 2017, 14:30
40.Ltava
«Я не відношу себе до родичів Сталіна , ти більше не вважаю що він і народ це одне і теж , та і гіганські справи робилися за рахунок людських ресурсів без пощади до них ( людей )»

Так і я не відношу себе до його родичів. А хіба то погано, коли є свідчення живих родичів і я їх привів? Дивно, аде ви мабуть не бачити різниці між родичами Сталіна і родичами наприклад Гайдара. Був у Росії такий премєр Єгор Гайдар, він родич відомого комісара і письменника Аркадія Гайдара (Голікова). "М. Н. Тухачевский подписал приказ о назначении Аркадия Голикова, которому в то время ещё не исполнилось и 18 лет, командиром 58-го отдельного полка по борьбе с бандитизмом." Вам нагадати, з якими «бандитами» йшла боротьба в Тамбовській губернії? У Аркадія був син від Рахіль Лазарівни і звали його Тімур, а у Тімура син Єгор. А у Єгора була доця Марія, яка покинула свою вітчизну і поїхала працювати помічником одеського губернатора Мішико. Так от Єгор умудрився внести свій посильний вклад у «розбудову» РФ. І уявіть собі, той самий народ, якому ви приписуєте розбудову СССР при Сталіну, взяв і роздерибанив країну, яку будували діди і прадіди. У нас, до речі, відбулося те саме. А із родичів Сталіна у владу ніхто напролом не ліз. А якби хтось потрапив, то робив би на совість. І це очевидно, якщо розкрити очі на факти, а не на газетні публікації і на ящик.
44. Адекватник / 13 вересня 2017, 14:42
40.Ltava
«Потрібно спокійно і тверезо розуміти що великі справи того часу робилися без огляду на права людини і т.д.»

Ну це зичайнісінька заангажованість. Які у вас зараз є права? Та ніяких? Це ви думаєте, що тоді у людини не було ніяких прав. До речі, на цю тему сам Сталін писав таке "Мне трудно представить себе, какая может быть "личная свобода" у безработного, который ходит голодным и не находит применения своего труда.» Ну ладно, Сталіну вірити не будемо, то може повіримо відомій артистці Л.Зикіній, інтервю з якою було опуліковано вже в «демократичній» "вільній" газеті. "мы уже потеряли веру в Сталина, с именем которого, между прочим, шли в бой и победили в войне, то как же мы своим детям это объясним? И как можно, прожив столько лет, только теперь все вскрыть? Все наши горести и недостатки. Где эти люди, которые сейчас говорят, были раньше?
- Раньше все держалось на страхе…
- Да какой страх?! Я прожила шестьдесят лет, никакого страха у меня не было.
- Но ведь вокруг сажали людей…
- Мы тогда этого не знали, ни меня, ним мать, ни отца не посадили. Я никогда не боялась.
Единственное – тогда была дисциплина. Когда я в годы войны пришла на завод, то там за пять минут опоздания судили. Вот эта дисциплина у меня осталась до сегодняшнего дня. А сейчас дали возможность говорить. И ничего не стоит оклеветать человека, который всей душой болеет за наш народ. Тот же Горбачев – почему они его с грязью смешивают? Наверное, потому, что сами – грязные люди.
- Вы член КПСС?
- Нет." ("Совершенно секретно" №16/63 Спецвыпуск 12.2012)
45. Адекватник / 13 вересня 2017, 14:49
40.Ltava
«Ltava / сьогодні, 13:26»

Мене в нашій дискусії дивує те, що саме ви мені вірно написали "Ми всі результат культурного оточення". І ви не бачите того, що самі попали в тенета того оточення в широкому розумінні, яке навязує людям штампи і стереотипи. І вам також. Це, зокрема, щодо Сталіна. Ну от попався мені хороший комент, який приведу вам без змін і не видаючи за свій. "При Сталине население выросло на 30 млн. человек, при «демократии» - снизилось на 7-8 млн. чел. При Сталине была построена передовая наука, при нынешней власти - она влачит жалкое существование. При Сталине были построены тысячи современных предприятий. При нынешней власти они были погублены. При Сталине выросла средняя продолжительность жизни на несколько лет, при нынешней власти - снизилась. При Сталине в любом городке, деревне была больница, школа, клуб, кинотеатр. При нынешней власти - их закрывают и люди должны ездить в областные центры. При Сталине, грубо говоря - не было коррупции, сейчас же власти насквозь коррумпированы. При Сталине руководители несли ответственность за результаты своей деятельности, при нынешней власти - нет. Это и было причиной "чисток", а никак не борьба за власть и пр. чушь."
46. Адекватник / 13 вересня 2017, 14:53
Я вам приведу вірш написаний Сталіним у юні роки. Вірш між іншим пророчий. А ви чесно настільки це можливо скажіть, чи міг такий вірш написати тиран і чи міг такий вірш написати хтось із наших вождів і політиків. Ну наприклад, наш президент, чи Парасюк, чи козак Гаврилюк, чи будь хто ще.
Ходил он от дома к дому,
Стучась у чужих дверей,
Со старым дубовым пандури,
С нехитрою песней своей.

А в песне его, а в песне -
Как солнечный блеск чиста,
Звучала великая правда,
Возвышенная мечта.

Сердца, превращенные в камень,
Заставить биться сумел,
У многих будил он разум,
Дремавший в глубокой тьме.

Но вместо величья славы
Люди его земли
Отверженному отраву
В чаше преподнесли.

Сказали ему: “Проклятый,
Пей, осуши до дна...
И песня твоя чужда нам,
И правда твоя не нужна!”
47. don / 13 вересня 2017, 16:58
Адекватник, ти як той пісняр, ходиш по сайтах, блукаєш по коментарях, розказуєш правду про Сталіна, а тебе гоніт усі, обижають, підтирають твої коментарі, ніби вони нікому не нужні, але ти знаєш, що те що ти пишеш, то Велика Правда.
в тебе така дорога
48. Адекватник / 13 вересня 2017, 18:00
47.don
«Адекватник, ти як той пісняр, ходиш по сайтах, блукаєш по коментарях, розказуєш правду про Сталіна, а тебе гоніт усі, обижають»
Хожу, розказую.
У вашого брата навчився. У "теснимых и гонимых", як співав Высоцкий "ты из в дверь, они в окно". Вже всю країну захватили, блін. Ну якщо у вас получається, то дай, думаю, і я спробую. Може що вийде. Може до наріду хоч щось дійде. Треба ж якось країну рятувати. Посилання на perelaznews.blogspot.ru
49. Ltava / 13 вересня 2017, 22:37
45.Адекватник
«Мене в нашій дискусії дивує те, що саме ви мені вірно написали "Ми всі результат культурного оточення". І ви не бачите того, що самі попали в тенета того оточення в широкому розумінні, яке навязує людям штампи і стереотипи. І вам також. Це, зокрема, щодо Сталіна. Ну от попався мені хороший комент, який приведу вам без змін і не видаючи за свій. "При Сталине население выросло на 30 млн. человек, при «демократии» - снизилось на 7-8 млн. чел. При Сталине была построена передовая наука, при нынешней власти - она влачит жалкое существование. При Сталине были построены тысячи современных предприятий. При нынешней власти они были погублены. При Сталине выросла средняя продолжительность жизни на несколько лет, при нынешней власти - снизилась. При Сталине в любом городке, деревне была больница, школа, клуб, кинотеатр. При нынешней власти - их закрывают и люди должны ездить в областные центры. При Сталине, грубо говоря - не было коррупции, сейчас же власти насквозь коррумпированы. При Сталине руководители несли ответственность за результаты своей деятельности, при нынешней власти - нет. Это и было причиной "чисток", а никак не борьба за власть и пр. чушь."»

ДЖЕРЕЛО !!!!!!!!!!!!!!! ДЖЕРЕЛО цих цифр , рік , документ , свідок ?
Ну для чого міфи теражувати ? Я теж можу - " При сталіну не було інтернету ! При Сталіну не було біциліну ! При сталіну не було Гугулу ! Я не видумав ?
50. Ltava / 13 вересня 2017, 22:39
44.Адекватник
«Сталина, с именем которого, между прочим, шли в бой и победили в войне»

Джерело ! Хто йшов ? Мій дід не йшов , точно знаю , а він закінчив війну в ЯпоніЇ . Ваш в бій за сталіна йшов ? Правда ?
51. Адекватник / 14 вересня 2017, 08:55
49.Ltava
«ДЖЕРЕЛО !!!!!!!!!!!!!!! ДЖЕРЕЛО цих цифр , рік , документ , свідок ?
Ну для чого міфи теражувати ? Я теж можу - " При сталіну не було інтернету ! При Сталіну не було біциліну ! При сталіну не було Гугулу ! Я не видумав ?»

Ну які міфи? Не уподобляйтесь донам, петлюрівцям, чудам юдам т.п. Так, при Сталіну не було Інтернету. Але його не було і при Рузвельту і при царю Соломону. А зачатки інтернету були покладені ще недекомунізованним укарїнським радянським академіком Глушковим в Інституті кібернетики АН УРСР. Світова жидомасонська мафія перенесла цей проект за океан так як на той час СРСР вже був приговорений до знищення разом з народами його населяючими, про що казав в свій час і Сталін. Вибачте, відійшов від теми. Так от, по суті вашого зауваження. Я ж написав, що то комент на який натрапив у соцмережах. Ото таке ДЖЕРЕЛО. Вас воно не задовольняє, і правильно. Перевірте. Спеціально заради вас довелось і мені покопатися. От вам статистика народонаселення. Посилання на cyclowiki.org Як бачити, якщо грубо відняти від населення 53-го, населення 26-го то отримаємо 188,0 млн - 147,0 млн = 41 млн. А автор приводить лише 30 млн. Ну ясно що в 39 добавилось населення Західної України (на нашу голову) але загалом приблизно така цифірь буде. І зверніть увагу, що кожен рік (крім війни) був приріст населення не завжаючи на відсутність сексу. Зараз сексу хоч відбавляй а кількість населення падає. Ну а от вам інфа щодо побудованного при Сталіну. Посилання на matveychev-oleg.livejournal.com

Змінено 14.09.2017, 18:00
52. Адекватник / 14 вересня 2017, 09:04
50.Ltava
«Джерело ! Хто йшов ? Мій дід не йшов , точно знаю , а він закінчив війну в ЯпоніЇ . Ваш в бій за сталіна йшов ? Правда ?»

Правда, йшов. Вам важко в це повірити? Ну це наслідок "культури". Ви ж в курсі. Вже не памятаю де (можливо у Ахматової) читав про те, що в блокадному Леніграді бувші віруючі повикидали ікони і у відчаї молились на портрет Сталіна. Шукати джерело вам не буду, хочте вірте хочте ні. Але факт, що Ахматова яка мала всі підстави ненавидіти Сталіна бо мала репресованих членів родичів (чловіка і сина) але писала у віршах "И дважды Сталиным спасенный Ленинград..." Чому "дважды", поки що й сам не розібрався. Якщо знаєте, підкажіть. А отут про Е-дакларція Сталіна. Може то також брехня? http://новости.ru-an.info/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B8%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%84%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%8D%D1%82%D0%BE-%D1%88%D0%BE%D0%BA-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B9-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/
53. Ltava / 14 вересня 2017, 11:37
51.Адекватник
«. І зверніть увагу, що кожен рік (крім війни) був приріст »

Приріст населення не означає підвищення культури , скоріше навпаки . Сьогодні у циган теж дітей багато,тож відсутність презервативів і заборона абортів впливала на ріст населення. Що ж до декларації сталіна історія відома, якщо вся 200 міліонна держава твоя власність нема потреби щось записувати на своє ім"я. До слова за Ленінград , пошукайте інформацію про доставку ананасів для керівництва міста під час блокади , просто за для власної інформованності. А за посилання на джерела дякую .
54. Адекватник / 14 вересня 2017, 13:04
53.Ltava
«Приріст населення не означає підвищення культури , скоріше навпаки »

Значить у нас за роки так званої незалежності, коли населення скоротилося вже мабуть до 40 мільйонів, відбувся приріст культури?
53.Ltava
«відсутність презервативів і заборона абортів впливала на ріст населення.»

А це ще один доказ так званої культури. І перше і друге є не культурою а неприродною дикістю. Так з вашою допомогою ми поступово і дійдемо таки до виновку про деградацію людства, з чим ви спочатку були не згодні.
53.Ltava
«Що ж до декларації сталіна історія відома, якщо вся 200 міліонна держава твоя власність нема потреби щось записувати на своє ім"я»

З кожним слідуючим вашим реченням у мене все більше розчарування. Ци типовий свідомий штамп "вся держава - власність Сталіна". Круто! Але якщо й так, то він передав ту власність навіть не своїм дітям а правнукам поганим представниками яких є і ми з вами. Де тепер та власність???!!!
53.Ltava
«про доставку ананасів для керівництва міста під час блокади , просто за для власної інформованності»

Став шукати виключно ради вас, бо просто так нормальна людина такого й шукати не повинна. Типова бредятіна, говоряча за те, що людина яка в таке вірить не читала взагалі нічого і немає відчуття того періоду життя, вона мислить сучасними категоріями моральності, вірніше відсутністю будь якої моральності. Почитайте хоча б альтернативну точку зору, яку вам пропоную і коменти «за» і "проти". Про ананси і особиво чомусь про банани дуже мріяли наші свідомі ще в 80-роки. Банани, а не ананаси, для них були апофеозом щастя. Чому? Я й досі не зрозумів. Може ви поясните. Як на мене, то я їх як не їв так і зараз не їм. Думаю і Жданову ті банани були до одного місця. Як і ананаси. Ну, відомо ж, у кого що "болить", той про те і мріє. Свідомі - про банани, а ще про ЄС. Посилання на wiki.istmat.info

Змінено 14.09.2017, 13:10
55. Адекватник / 14 вересня 2017, 13:18
53.Ltava
«Що ж до декларації сталіна історія відома»

Оскільки щось вам доводити логікою - справа, здається, марна, то пораджу, як ви кажете "для власної інформованності" подивитися відео, яке розкриває прийоми маніпуляці. Може в такий спосіб "лід тронеться". Посилання на wiki.istmat.info
56. Адекватник / 14 вересня 2017, 18:08
53.Ltava
«Приріст населення не означає підвищення культури , скоріше навпаки .»

Взагалі то ми про підвищення культури не говорили. Сталін робив все що міг, щоб ту культуру підвищити. Але толку з того мало. Старше покоління вимерло, а нове вже буде позбавлене навіть можливості вивичати світові досягнення культури. Нове покоління вибрали Снікерс. СУГС. Отут повчальний приклад культури поведінки українців у омріяній ними Європі. Посилання на bbcccnn.com.ua
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації