Голова Кобеляцької райдержадміністрації Таміла Шевченко розповіла про виконані об’єми дорожніх робіт, що проводились на території району.
Як пояснила голова РДА, цього року оплата за поточний ремонт доріг відбувалася на умовах співфінансування місцевих і обласного бюджетів.
— Ремонт автошляхів проводився відповідно до обласної Програми розвитку дорожнього господарства, — говорить Таміла Шевченко. — Тобто, 50 відсотків коштів виділили органи місцевого самоврядування і 50 надходили з обласного бюджету. На жаль, не все встигли зробити із запланованого об’єму. На це вплинуло кілька факторів. По-перше, кошти на виконання робіт приходять із запізненням і погодні умови не дозволяють їх вчасно освоїти. По-друге, комплексну експертизу проектно-кошторисної документації на капремонт доріг видає експертна організація, що має на це дозвіл. До недавнього часу в області лише дві організації видавали такі експертизи. Ми намагались прискорити підготовку цих документів, та капремонт просяниківської і билицької автодоріг переноситься на наступний рік. Сподіваємось, що ці роботи у 2018‑му проводитимуться в першу чергу.
Зі слів Таміли Шевченко, найбільшим проривом у цьому році є початок будівництва об’їзної дороги Р-52, яка отримала статус Н-31. Роль працівників райдержадміністрації у підготовчих роботах досить значна, оскільки саме вони домовлялись про продаж із власниками земельних ділянок і будівель, де проходитиме нова дорога.
Також голова РДА наголосила, що протяжність доріг у Кобеляцькому районі велика, усього 550 кілометрів, тому в першу чергу ремонтувались найбільш проблемні автошляхи. Однією з таких доріг є Кобеляки — Канави — Нехвороща. Капітально відремонтувати її не вдалось, але автодорога стала проїзною. Протягом 2017 року працівники райавтодору провели поточний ремонт дороги в межах Кобеляцького району. На ці заходи витрачено 300 тисяч районних коштів, 100 тисяч обласних і 100 тисяч з бюджету Сухинівської сільради. 500 тисяч надала Служба автомобільних доріг.
На умовах співфінансування з обласного і місцевих бюджетів були відремонтовані автодороги на території таких сільських рад: Дмитрівка — Кобелячок — Кишеньки (Комендантівська сільрада), використано 199800 гривень; Кобеляки — Золотарівка (у межах Золотарівської сільради) — 100000 гривень; Кобеляки — Нехвороща — Машівка (Сухинівська сільрада) — 199900 гривень; Лісне (Сухинівська сільрада) — 99900 гривень; Василівка — Бринзи — Сінне (Василівська сільрада) — 199800 гривень; Шевченки — Дашківка — Рибалки (Дашківська сільрада) — 100000 гривень; Олександрія — Дабинівка — Порубаї (Комендантівська сільрада) — 199900 гривень; Канави — 100000 гривень; Лівобережна Сокілка — Світлогірське — Вільховатка (Вільховатська сільрада) — 100000 гривень; Куст-Кущі — Іванівка — Бродщина (Чорбівська сільрада) — 100000 гривень; Криничне (Комендантівська сільрада) — 100000 гривень; Бутенки — Колодяжне — 199000 гривень; Дмитрівка — Кобелячок — Кишеньки (Світлогірська сільрада) — 199800 гривень; Вітрова Балка — Зелене (Бутенківська сільрада) — 199000 гривень; Бутенки — Вишневе — 199000 гривень; Трояни — Марківка — Дрижина Гребля (Дрижиногреблянська сільська рада) — 100000 гривень; Самарщина (Бродщинська сільрада) — 199800 гривень; Дмитрівка — Кобелячок — Кишеньки (Озерянська сільрада) — 199000 гривень; Кустолові Кущі — Іванівка — Бродщина (Іванівська сільрада) — 99960 гривень; Нехвороща — Лівобережна Сокілка — Світлогірське (Канавська сільська рада) — 199800 гривень; Кусткущі — Іванівка — Бродщина (Чорбівська сільська рада) — 199800 гривень; Бутенки — 199800 гривень, Бережнівка — 60000 гривень; Василівка — Дніпродзержинськ (під’їзд до Придніпрянського) — 199000 гривень; Кобеляки — Просяниківка (Лебединська сільрада) — 100000 гривень, Лебедине — Сухе — 100000 гривень; Поводи — Лучки — 142440 гривень.