У всякому разі влада заявляє про наміри втілити в життя кілька амбітних проектів з ремонту автодоріг на території всього Кобеляцького району.
На рівні держави прийняте рішення про передачу місцевих доріг на утримання областями, районами та громадами. Але перед цим уряд задекларував про готовність виділити досить серйозні кошти, щоб привести місцеві автошляхи у «божий» вигляд.
Кобеляцький район має найбільш розгалужену сітку місцевих доріг у всій Полтавській області. Саме тому на наш район обіцяють лише у 2018 році «скинути» 40 мільйонів гривень. За ці кошти повинні відремонтувати дороги, більша частина яких перебуває у, м’яко кажучи, не надто хорошому стані.
Про ці наміри влади редакції розповіла голова Кобеляцької райдержадміністрації Таміла Шевченко. Одночасно посадовець визнала, що окремі проекти, які були заплановані в минулому році, не вдалося втілити в реальність. Зокрема, мова йшла про закінчення ремонту ділянки дороги Кобеляки — Просяниківка, від повороту на село Лебедине до так званої Гарбузівської гори. За словами Таміли Шевченко, на заваді стала завантаженість роботою організацій, що здійснюють експертну оцінку. Таких установ в області лише дві. Але голова РДА висловила впевненість, що у 2018‑му цей проект закінчать. І розпочнуть багато інших.
У планах — «бетонка»
Ще наприкінці 2017 року Олександр Мохов, керівник районної філії «Кобеляцький райавтодор», поділився цікавою і багатообіцяючою інформацією. За його словами, будівництво ділянки дороги державного значення Решетилівка — Дніпро на території Кобеляцького району планують розпочати вже у 2018‑му. Дорога має бути бетонною, з чотирма смугами для руху автотранспорту. Уже навіть визначені місця, на яких змонтують заводи для виготовлення спеціальної суміші. Одне з таких підприємств буде розташоване на околиці села Бутенки, друге — у районі Царичанки.
«Бетонка» має пройти через територію всього Кобеляцького району і обминути Кобеляки. Вона стане однією з перших в Україні доріг, зроблених саме з цементу і бетону. Якщо цей досвід виявиться успішним, то в державі й надалі «стелитимуть» цементно-бетонні дороги. Адже сировини для цього в Україні достатньо, на відміну від асфальту, який виготовляють із нафтопродуктів.