У рамках реалізації державного інвестиційного проекту з розвитку автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки- Решетилівка продовжується будівництво шляхопроводу через залізницю в селі Бутенки Кобеляцького району. Підрядники працюють цілодобово. Одночасно спорудужються 4 опори об’єкту.
Автомобільна дорога Дніпро-Царичанка-Кобеляки- Решетилівка з’єднує по найкоротшій відстані Дніпро з Полтавою та Києвом, а також районні центри Решетилівку, Кобеляки, Царичанку, Петриківку.
— У зв’язку з тим, що за останні роки значно змінився автопарк вантажних автомобілів для міжнародного сполучення та легковиків індивідуального користування, інтенсивність руху цією дорогою постійно збільшується. Відтак і виникла необхідність розширення проїзної частини, будівництва обходів п’яти населених пунктів та спорудження дворівневої розв’язки і шляхопроводу через залізницю в Кобеляцькому районі, — розповідає начальник Служби автомобільних доріг Володимир Трояновський.
На шляхопроводі споруджується одразу чотири опори. Роботи виконує компанія «Маст-Буд». Уже забетоновано всі колони. Для будівництва кожної витратили 5 м3 бетону. Усього збудовано 12 колон (по 6 на кожній опорі). Висота колони — 8,150 метра.
Разом з цим підрядник бетонує підпірну стінку зі сторони Дніпра. Зі сторони Решетилівки продовжується в’язання арматурного каркасу для влаштування ростверкового фундаменту.
Днями був змонтований перший ригель, а ще три – вже на будівельному майданчику. Ригель призначений для з’єднання вертикальних елементів споруди, а також для опори перекриття та плит. Всього буде встановлено 8 ригелів. Вага кожного — 53 тонни.
— Наразі проводяться перемовини з Укрзалізницею щодо надання технологічних вікон у русі поїздів для встановлення всіх балок над переїздом. Зробити це плануємо наприкінці лютого. Дякуємо цій структурі за сприяння у будівництві шляхопроводу, — зазначає Володимир Трояновський.
Об’єкт будується за кошти державного бюджету. Згідно графіків, споруду планується закінчити до кінця 2018 року.