Вчора перший заступник голови Полтавської ОДА Андрій Пісоцький зустрівся із комерційним директором авіакомпанії YanAir Тарасом Стригуненком та виконавчим директором туроператора Join Up! Дмитром Сероуховим. Сторони обговорили першочергові задачі для запуску першого міжнародного пасажирського рейсу з Полтави вже у травні.
Керівники остаточно визначалися із найголовнішими моментами. Йдеться про розміщення зон прильоту та відльоту для міжнародних рейсів, а також розміщення зони обслуговування пасажирів внутрішніх перельотів. Тому в попередній план із службовими приміщеннями доведеться внести деякі корективи – але вони для більшої зручності людей.
Як собі уявити оновлений аеровокзал? Якщо ми стоїмо до його центрального входу обличчям – то з правої сторони у фойє під панно з Полтавської битвою буде зона відльоту. Після проходження митного та прикордонного контролю пасажири матимуть два варіанти очікування посадки. Так, на першому поверсі організують залу із кріслами. Сходи, що сьогодні ведуть на другий поверх з цього боку аеровокзалу, розділять посередині перегородкою. Для того, аби пасажири міжнародних рейсів після проходження державного кордону не перетиналися із персоналом аеропорту. А піднятися цими сходами вони зможуть до колишнього ресторану, який останній раз приймав гостей у радянські часи. Сьогодні це кілька великих приміщень. За планом там будуть кафе із кухнею при ньому та ігрова зона для дітей.
Ліве крило аеровокзалу призначене для прильоту пасажирів. Так було і в радянські часи, так буде і зараз. Єдиний момент – частину першого поверху біля сходів доведеться перекрити, аби люди перед виходом із вокзалу пройшли прикордонний та митний контроль.
Центральна частина споруди на першому поверсі відводиться для потреб пасажирів внутрішніх рейсів – там будуть встановлені зручні крісла, там же можна буде купити їжу, воду і дрібнички у дорогу.
Усі три зони очікування матимуть свої окремі туалети.
За словами гостей полтавського аеропорту, роботи попереду багато. Зараз він – як аеропорт міжнародного класу – тільки на початковому етапі розвитку.
Комерційний директор авіакомпанії YanAir Тарас Стригуненко підкреслив: його візит до Полтави був плідний, конструктивний, технічного характеру:
— Ми поділилися своєю думкою з приводу поточної ситуації в аеропорту. Всі доробки ми погодили із керівництвом. Якщо недоліки будуть усунені, то тоді, сподіваюся, з 2 травня ми з компанією Join Up! стартуємо з аеропорту Полтави.
До речі, злітно-посадкова смугу відремонтують для прийняття середньомагістральних літаків типу Boeing 737 та Airbus A319 або А320.
— Уже за кілька днів остаточний проект реконструкції аеровокзалу буде погоджений, гроші на реалізацію всіх його пунктів у нас є. Наступний етап – безпосередні ремонти у перепланованих приміщеннях аеровокзалу, закупівля пожежної, асенізаторської техніки, техніки для підвозу води. А з настанням тепла займемося злітною смугою. Хоча часу в нас обмаль – амбітну задачу запуску першого пасажирського рейсу Полтава – Анталія у травні вже втілюємо у життя, — зазначає Андрій Пісоцький.
Виконавчий директор туроператора Join Up! Дмитро Сероухов повідомив, що роботи попереду багато, але в нього є привід для оптимізму:
— У першу чергу задовольняє позитивне налаштування обласної влади, прагнення колег відродити авіаційне сполучення Полтавщини зі світом, і ми будемо всіляко цьому сприяти. Така проактивна позиція радує і вселяє впевненість, що все буде закінчене в строк.
Гості переконані, що КП «Аеропорт-Полтава» — найдинамічніший аеропорт в Україні: ще ніхто із менеджерів інших летовищ держави не ставив перед собою таких амбітних задач, як керівництво Полтавщини.