Вхід | Реєстрація

Як вам 90 гривень плати за гектар ріллі?

Як вам 90 гривень плати за гектар ріллі?

Усі, хто серйозно і з дотриманням вимог законодавства займаються сільським господарством, прочитавши заголовок, можуть навіть не повірити в достовірність наведеної цифри. Адже розмір орендної плати за орну землю є набагато більшим.

Але в реальному житті буває й таке. Буває, що знані в окрузі, і нібито шановані, люди із посадами та депутатськими мандатами нахабно і безсоромно використовують надані їм повноваження та набуті, часто корупційні, зв’язки для того, щоб отримувати надприбутки. Будь-який аграрій скаже, що при орендній платі в 90 гривень за гектар ріллі можна використовувати саме термін «надприбутки».

Оприлюднити цю інформацію мене змусила незрозуміла реакція органів влади на ситуацію, про яку вони прекрасно знають. Так, якщо згадувати Маркса, то стає зрозуміло, що нинішні українські бізнесмени заради надприбутку готові піти на порушення законодавства. Але для того, щоб бізнесмени остаточно «не пустилися берега» існують органи влади, установлені державою. У нашому випадку — сільська рада, райдержадміністрація, поліція, прокуратура. Саме вони мають бути зацікавлені в тому, аби на території України, частиною якої є і Новосанжарський район, діяли закони, платилися податки, наповнювалися державний та інші бюджети. Але, судячи із історії, про яку ви дізнаєтесь, дочитавши статтю, ні керівництво Попівської сільскої ради, ні голова Новосанжарської райдержадміністрації Сергій Бульбаха із його підлеглими не зацікавлені ні в торжестві верховенства права, ні в наповненні бюджету.

Чому зроблений такий радикальний висновок? Та тому, що і сільська рада, і райдержадміністрація давно поінформовані про події, описані в публікації. Саме бездіяльність органів влади (із РДА вже більше місяця не спроможуться навіть відповідь на звернення написати) і примусила мене звернутися до ЗМІ. Нехай це буде черговим відкритим зверненням до голови райдержадміністрації. Адже на звичайне (не публічне) звернення він у встановлені законом терміни відповіді не надав.

Рішенням сьомої сесії шостого скликання Попівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області від 11 серпня 2011 року було зроблено висновки щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою на відведення земельної ділянки (орієнтовною площею 1,1 гектара) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з подальшою передачею в оренду громадянці Новохатній Любові Миколаївні. Земельна ділянка — під господарськими дворами.

Громадянину Васюті Михайлу Васильовичу теж був даний дозвіл на розробку проекту землеустрою. Земельна ділянка (площею 0,99 гектара) теж під господарськими дворами.

Після розроблення відповідних проектів рішенням тринадцятої сесії шостого скликання від 1 червня 2012 року вказані проекти було затверджено та зобов’язано громадян укласти відповідні договори оренди з обов’язковим виготовленням технічної документації та встановлення права власності чи права користування на господарські будівлі.

Однак, на сьогодні договори оренди земельних ділянок так і не були укладені та зареєстровані згідно вимог діючого законодавства України, чим завдаються значні збитки сільському бюджету, оскільки орієнтовна сума за користування земельною ділянкою під господарським двором земель комунальної форми власності на території Попівської сільської ради складає близько 17 000 гривень у рік.

Таким чином, за період користування з 2011 року і по цей час, сума збитків, завданих бюджету, складає 204 000 гривень за дві земельні ділянки.

Безсумнівним доказом користування земельними ділянками є наявність на них господарських будівель та встановлена форма власності, яка відображена Новохатньою та Васютою у поданих деклараціях про доходи та зобов’язання як депутата Попівської сільської ради (Новохатня Л. М.) та депутата Новосанжарської районної ради (Васюта М. В.).

Окрім того, на земельній ділянці, якою користується Михайло Васюта, проводяться незаконні будівельні роботи, без укладеного з Попівською сільською радою обов’язкового договору про дольову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Однак, посадовими особами Попівської сільської ради абсолютно свідомо не вжито жодних заходів, які б свідчили про намір укласти відповідні договори оренди. Тобто люди, які, у силу своїх службових повноважень, мають опікуватися наповненням сільського бюджету, чомусь цього не роблять. Певно 200 тисяч гривень для керівництва Попівської сільської ради є дріб’язком.

Окремо хочу звернути увагу на те, що Михайлом Васютою у 2012 було продовжено дію договору, укладеного у 2007 році з Новосанжарською адміністрацією, на користування сіножатями на території Попівської сільської ради (терміном на 10 років, загальним розміром 9 гектарів) із визначеною орендною платою у 90 гривень за 1 гектар. Фактично, площа земельної ділянки є значно більшою (близько 12 га) та використовується як рілля, що являється грубим порушенням діючого законодавства. У зв’язку з цим, враховуючи, що середній розмір орендної плати за використання рільних земель складає близько 3500 гривень за 1 гектар, втрати сільського бюджету, починаючи з 2012 року склали орієнтовно 190 000.

Враховуючи те, що отримувачами коштів, а отже, зацікавленими особами в наповненні сільського бюджету, є посадові особи місцевого самоврядування Попівської сільської ради, 5 лютого 2018 року я звернулася за відповідними роз’ясненнями до виконавчого комітету Попівської сільської ради.

Однак, відповідальними працівниками органу місцевого самоврядування, мені було надано відповідь від 9 лютого 2018 року за №02–30/39, з якої вбачається: оскільки всі земельні ділянки знаходяться за межами населених пунктів сільської ради, то щодо будь-яких питань стосовно використання земельних ділянок, укладення договорів, їх реєстрації, розміру орендної плати, контролю за використанням та охороною земельних ділянок мені необхідно звернутися до ГУ Держгеокадастру в Полтавській області.

У зв’язку з цим у своєму зверненні до голови Новосанжарської РДА Сергія Бульбахи я прохала організувати та провести перевірку дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок державної та комунальної форми власності під господарськими дворами, зобов’язати землекористувачів укласти договори оренди вказаних ділянок та сплатити орендну плату за весь період користування на рахунок Попівської сільської ради. У випадку виявлення порушень діючого земельного законодавства України провести розрахунок розміру збитків з подальшим вирішенням питання щодо їх сплати до сільського бюджету Попівської сільської ради.

Провести перевірку дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок державної форми власності (сінокоси), які використовуються як рілля громадянином Михайлом Васютою (кадастровий номер земельної ділянки 5323484800:00:001:1008, власник – Новосанжарська районна державна адміністрація, відповідно до рішення органу виконавчої влади Новосанжарської РДА Полтавської області від 03.06.2008 року № 264).

При необхідності, передати результати вжитих заходів до прокуратури та правоохоронних органів з метою притягнення винних осіб до відповідальності.

Ще раз підкреслюю, що всі матеріали, які підтверджують названі факти, давно є у розпорядженні як Попівської сільради, так і Новосанжарської РДА. Уже давно могли приїхати, при потребі, переміряти і перевірити цільове використання угідь.

Адже, коли справа стосується не сільських чи районних депутатів, а простого вчителя-пенсіонера, до того ж із уже розробленими Проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок, зареєстрованими, як того вимагає земельне законодавство, але не надто лояльного до сільських та районних чиновників, знаходяться будь-які важелі впливу, щоб ту землю відібрати та віддати «своїм» людям.

Але про це, як-то кажуть, «далі буде». А поки що — чи то посадовців не цікавить наповнення бюджету, чи місцевим депутатам можна все. А українці, між тим, чубляться, обговорюючи статки і безсоромне хизування ними депутатів Верховної Ради. Ви на своїх місцевих обранців подивіться, вони ж нічим не кращі.


Автор: Ольга Волоська


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Фінанси


1. Vlada82 / 20 березня 2018, 12:55
Смілива стаття і схоже правдива. Коли я не помиляюсь, то Ольга волоська живе у Нових Санжарах. Тоді у мене до неї запитання: чи будете друкувати цю статтю у "Світлиці"? Бо Попівська сільрада знаходиться на території Новосанжарського району, читачів якого обслуговує ця газета. І Михай
2. Vlada82 / 20 березня 2018, 12:56
Вибачаюсь, продовжу свою думку. І Михайло Васюта як депутат обирався від цього району, тож більше його виборців прочитає цю статтю у «Світлиці» чим в "ЕХО". Думаю ця комунальна газета повинна оприлюднити такі факти. Авторка напевне погодиться зі мною.
3. Ольга Волоська / 20 березня 2018, 16:48
2.Vlada82
«тож більше його виборців прочитає цю статтю у «Світлиці» чим в "ЕХО". »

Наші люди «Ехо» читають так само, як і "Світлицю". Запропоную. Подивимось. Сьогодні зателефонували із РДА. Готова відповідь на поставлені питання. А я їх направила до РДА місяць тому.Так що - далі буде.....
4. Vlada82 / 20 березня 2018, 17:18
«ЕХО» читають не всі, хто виписує "Світлицю", особливо люди похилого віку, я це мала на увазі. І взагалі навіщо ігнорувати комунальну газету, коли йдеться про таку актуальну тему? В іншому я з вами згодна. Побачимо шо буде далі...
5. Ольга Волоська / 20 березня 2018, 18:45
4.Vlada82
« навіщо ігнорувати комунальну газету, коли йдеться про таку актуальну тему? »

Чесно - якось не особливо розраховую на те, що цей матеріал попаде на сторінки "Світлиці".... Але спробую.
4.Vlada82
« виписує "Світлицю", особливо люди похилого віку, я це мала на увазі. »

Люди похилого віку більше заклопотані тим, щоб їм виплатили належну їм орендну плату. Цей матеріал розрахований на людей середнього віку. І на реакцію з боку органів влади. .... і має свій підтекст. Який буде оприлюднений дещо згодом. От якось так.
6. Vlada82 / 20 березня 2018, 19:13
Все правильно, підтримую вас у цій справі й бажаю успіху. Бо нинішня влада вже так заїлася, шо януковичівські корупціонери біля неї й рядом не стояли. Вона прийшла на крові Майдану, але тепер нахабно дозволяє собі те, проти чого майданівці боролися. І думає шо все їй минеться.
7. Ольга Волоська / 20 березня 2018, 20:39
6.Vlada82
« Вона прийшла на крові Майдану,»

Прямо мої думки. І не тільки майдану. Кров ллється щодня...
6.Vlada82
« тепер нахабно дозволяє собі те, проти чого майданівці боролися. І думає шо все їй минеться.»

Щойно дізналася, що в одній із сільських рад Новосанжарського району пройшов аукціон. І землю взяли орендарі, згодившись платити .... 12 000 га за 1га в рік. Як вам?!

Змінено 20.03.2018, 20:40
8. 1juriy / 20 березня 2018, 21:06
(оскільки орієнтовна сума за користування земельною ділянкою під господарським двором земель комунальної форми власності на території Попівської сільської ради складає близько 17 000 гривень у рік).А що це за господарські двори?Якщо майно колишніх ксп,то це землі колективної власності.Розпорядником даної землі сільська рада не є. І звідки взялась сума 17000грн?
9. Ольга Волоська / 20 березня 2018, 21:21
8.1juriy
«.А що це за господарські двори?»

До 1 січня 2013 року ці землі перебували в розпорядженні сільських рад. Тоді ж розроблялися Проекти землеустрою (погоджені всіма без виключення службами). Тоді ж проводилася державна реєстрація цих земельних ділянок. Читайте уважно статтю - на земельній ділянці розташовані господарські будівлі. На які встановлене право власності. Далі - Земельний кодекс. Щодо права на користування земельними ділянками, на яких розташовані такі об"єкти. Щодо ціни. У 2012 році проведена грошова оцінка земель населених пунктів сільської ради. От згідно неї і робився розрахунок. Станом на 2013 рік. На даний час сума може бути більшою.

Змінено 20.03.2018, 21:22
10. 1juriy / 20 березня 2018, 21:28
Що це за господарські двори?
11. 1juriy / 20 березня 2018, 21:40
Оцінка землі має поновлятись через кожні 5 років.На сьогодня оцінку зроблено? Ген план села є (межі села з координатами)? Якщо все це є, прикинути плату за користування можна за посиланням Посилання на www.appu.org.ua іншому разі то все від лукавого.
12. 1juriy / 20 березня 2018, 21:46
Якщо виробничі двори колишніх ксп.,не так все однозначно.
13. Гнатович / 20 березня 2018, 22:31
1.Инициировать разбирательства может лишь лицо, чьи права были нарушены - в даном случае это Попивська с/р Н-Санжарская р/держадминистрация
2.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду хоча і буде порушенням земельного законодавства, однак не може розглядатися як самовільне зайняття. Відповідно, такі дії не можна кваліфікувати за ст. 197-1 Кримінального кодексу та 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

3. Для того, чтобы поднялся кипеш на селе, рекомендую перевести недополученные за аренду суммы в человеко_гривны, т.е. сколько гривен недополучил в карман лично каждый житель с этого гешефта.
14. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 09:08
12.1juriy
«,не так все однозначно.»

Абсолютно однозначно. Викуплені майнові паї ще в 2004 році. У 2011 рішенням суду визнано право власності. Як Земельний, так і господарський кодекс передбачає, що до нового власника переходить право користування чи власності на землю під цими будівлями. В даному випадку по 0,06 га на кожну особу. Оскільки у нових власників реалізоване право власності на землю для обслуговування господарських будівель і споруд (власні оселі) - залишається тільки оренда....
15. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 09:11
13.Гнатович
« Для того, чтобы поднялся кипеш на селе,»

Не прихильник я ні майданів, ні кіпешів. В перерахунку виходить близько 2000 на кожного жителя. Але!!!! А на який..... ми всю оту армію чиновників годуємо?! Як сільських, так і районних!!!!
13.Гнатович
«.Використання землі державної та комунальної власності без укладеного договору оренди землі, але після прийняття рішення органу влади про надання землі в оренду»

Є рішення про затвердження Проектів і про зобов"язання укласти договір. Рішення про надання не було.
16. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 09:19
11.1juriy
«Оцінка землі має поновлятись через кожні 5 років.На сьогодня оцінку зроблено?»

Є такий чудовий вислів: "На час виникнення правовідносин. А правовідносини виникли 01.06.2012 року.
11.1juriy
«.В іншому разі то все від лукавого.»

від лукавого, користуватись безкоштовно землею. Майже безкоштовно. І не провести Дня села в селі, яке мільйонером людину зробило. Побудувати в цьому ж селі сушарку, і не укласти відповідного договору з сільською радою. Від лукавого розказувати людям про те, що вони ще й винні тобі за прогорнуту взимку двічі дорогу. Воістинну "Винні, як земля колгоспові".....

Змінено 21.03.2018, 09:20
17. Свідок / 21 березня 2018, 13:45
я не хочу торкатись земельних відносин у селі Попове але хотів би і свої п`ять копійок приткнути.При всіх (ключове можливих) недоліках Васюти він допомагає багатьом людям,а для мене головне дітям зокрема школі Великого Кобелячка,всі авральні ремонти водобашень в наших селах робить Васюта,поїздки дітей до Львова,Києва,Полтави -Васюта.Ви знаєте, Ольго Миколаївнна,що жоден із куркуляк Попового не допоміг діткам ні чим крім особисто сімя Волоських і Васюта. Ні разу я не чув щоб Михайло сказав це діти не моїх вайщиків -як це каже довбаний добробут і дукла які з наших сіл реально роблять пустелі дорогам кінець молодь покинула села хто бачить село Бечево Попівської с=р це 45рік відпочиває будуть діти вертатись у село можна буде з ким воювати за оті руїни Попівських ферм (0,99) а так як колись говорив голова РДА це словесний понос
18. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 14:08
17.Свідок
« жоден із куркуляк Попового не допоміг діткам ні чим крім особисто сімя Волоських і Васюта. »

А заслуг Михайла Васюти ніхто і не принижує. І підняті питання більше стосуються побудови відношення місцевої влади (районної і сільської) якраз до нас, і до Васюти. Зокрема, рівності і змагальності стосовно отримання земельних ділянок. Судячи з усього, ви добре знаєте і нас, і Васюту, і сім"ю нашу. Тож відомо, що у нас двоє дорослих синів. Які ніколи не повернуться в село Попове, хоча хотіли б. Не повернуться тому, що їхні батьки, колись думали, на щастя, виявилось.... не знаю, мають вищі освіти і працювали в школі. А, отже, землі як колгоспники не отримали. Вирішили взяти її під фермерське господарство. 12 га. Ось уже 5 років б"ємося, щоб укласти договір оренди. Зразу з РДА. (до 2013 року), тепер з геокадастром. Три суди на нашу користь з вимогою затвердити Проекти та укласти договори. Але ..... віз і нині там. Натомість: перевірки, перевірки, перевірки. ТИСК. Шалений: віддайте землю!!! Недостойні працювати на ній. Ноги ростуть знаєте звідки: КОМУСЬ дуже не хочеться конкуренції. Комусь такому, у кого є гроші, зв"язки і можливості. Хто це: додумуйте самі. А поряд з цим: ситуація, описана в статті. І ...... тиша. Все добре. Все правильно. Ніхто нікому нічого не винен. От і винесла я цю ситуацію на СУД ЛЮДСЬКИЙ. Судіть нас, ЛЮДИ..... Ви нам скажіть, має право вчитель-пенсіонер, який років з 26 діток учив на тракторі їздить та землю обробляти, у якого в дипломі, окрім основної спеціальності, написано: механізаця сільського господарств, обробляти землю, працювати на ній і просто нормально жити. В селі, де народився і виріс. Де поховані його прадіди, баби і мати (діди на війні загинули, батько живий, Слава Богу). Бо сільська рада в особі особисто сільського голови (БЕЗ ДЕПУТАТІВ), чітко сказала: не гідний...... Отакі пироги.....

Змінено 21.03.2018, 14:09
19. Свідок / 21 березня 2018, 14:39
із виділенням землі повна катастрофа були часи ви їх памятаєте будучи сільським головою ви громада Попового пропонували візьміть 7га на другій фермі обробляйте щоб амброзія не росла сільська громада пропонувала три роки лише платити податок за землю.Часи змінились на землі можна заробляти. Гроші і якесь київське мурло (якого вибрала бабка за гречку) із баблом- бере землю не питаючись місцевої громади а ми звами потім гриземо горлянки один одному бо київських ми недостанемо і зуби на них у нас молочні Васюта він такий як ми звами бо ні мені ні вам разом не підсилу купити комбайна за 5000000 а молотити ціпами ми не зможем.Згідний що місцева влада більше повина допомагати місцевим-живеш на землі користуйся не живещ будь добрий ключі на стіл і на вихід і не булоб гризні що це вчитель який поклав своє здоровья виховуючи якогось лобуряку іноді і часто давши дорогу в життя сьогодні має вірніше нічого не може мати ми опять ділимо пайовики не пайовики
20. Свідок / 21 березня 2018, 14:43
бо сидить якась бабка гризе сухарь від депутата читає ехо і думає який же кровосіся той Васюта а насправді він просто проснувся на годину раніш чим ми з вами його і тапки -0,99га
21. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 14:52
20.Свідок
«бо сидить якась бабка гризе сухарь від депутата »

А скажіть мені, свідок, до кого конкретно з «куркуляк» звертались, і хто конкретно відмовив. Бо сидить хтось, пише дифирамби Васюті. А в того вже манія величі, що то він бабусю сухарем поблагословив, а не вона його мільйонером зробила.... Та сама бабця. яка колгосп підняла. І отой-таки господарсьбкий двір потом і кров"ю та недоспаними ночами полила....
22. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 15:00
19.Свідок
«із виділенням землі повна катастрофа були часи ви їх памятаєте будучи сільським головою ви громада Попового пропонували візьміть 7га на другій фермі обробляйте щоб амброзія не росла»

Було..... Пам"ять ще на місці. І 120 -гектарне поле (перше), яке три роки пусткою було, коров пасли, пам"ятаю. І сільську раду, в якій я перший сільський голова, з нуля піднімали. Утворили у 2000 році. Із сарая сільраду зробили, ремонти зробили, газ провели... Я все пам"ятаю. І Михайла Васюту, який на «Москвичі» драненькому приїхав, теж пам"ятаю. А от тепер - немає нам місця в нашому ж селі.... І аж ніяк не «куркуляки» нас давлять... Ми йдемо першими ластівками.... Завтра теж саме чекає дрібних товаровиробників. Їх давитимуть васюти.... А вже потвм самих васют давитимуть іще більші олігархи. І так буде або до останнього селянина-українця, або до того часу, поки ми навчимось бачити одне в одному не конкурента і не ворога, а дійсно людину, яка вчасно допоможе і підставить плече... От тоді ми будемо силою, до якої будуть прислухатись, яку будуть поважати і побоюватись. І це буде правильно!!!!
23. Свідок / 21 березня 2018, 15:14
бабка кровью кажете-це вірно тільки не ця яка сидить і радіє читаючи ехо та бабка в 30-х сімю ледве спасала і не завжди спасла це ця розтягла по кирпичику ті стіни бо їй нужні були гроші сьогодні і зараз (часто ті гроші і донині в чулках гніють) не потягла лише стін шлакованих вона не будувала і пофіг їй було що ламають а тепер мудрі люди давай мутити воду як в анекдоті про сліпого сина якому весь час казалось що його дурять все плакав то ж родичі вирішили наварити раз вареників поставили перед ним-він руками полапав кучу та й каже а скільки ви сволочі собі насипали так і тут точнісінькодо а конкретно з «куркуляк» звертались до всіх «мудрих» Попівців відгукнулась лише Волоська О.М.
24. Ольга Волоська / 21 березня 2018, 15:22
23.Свідок
«звертались до всіх «мудрих» Попівців відгукнулась лише Волоська О.М.»

Треба буде, й ще даватимемо.... Аби було з чого.... Ми не забираємо чийогось. Ми взяли ту землю, яка нікому не була потрібна. Вже на той час і оті сім гектарів оброблені стояли. Тільки отут стояла амброзія трьохметрова, вручну її прибирали сім"єю та сусіди допомагали, Толя Олійник та Ніна Козенко... Дай Бог здоров"я їм. Я розумію: життя несправделиве. Але все ж таки....

Змінено 21.03.2018, 15:23
25. Свідок / 21 березня 2018, 19:50
напревеликий жаль прийдуть не васюти а добробути і заплативши (повадирям на місцях типу ми за правду за народ) передавлять всіх потроху. Хто возить люд на акції до Києва типу народ проти продажу землі? добробути іже сніми.читайте єхо минулих років там іноді наводились цифри які платились повадирям які завели ксп до світлого зараз, а насправді їх у ярмо завели.Прийдіть у контору холдингу вам скажуть це не ми а те що ми вам обіцяли вчора або не так ви собі намріяли,абоми ж повинні заробити копійку нас попросили пообіцяти та й крайнього шановна ви ненайдете і дивляться на вас як наякусь попрошайку. а васюти ось в Козубах Попові свій "Васюта"є в Марківці є свій і у Шамраївці.Астарта -це злостна богиня сексу от тепер вона і жарить по повній а там де вона ви шановна бачили хороші дороги садочки для дітей???-ні лише розруха та байки.Зберіться гуртом виженіть Васюту можливо і життя наладиться -питання у кого.Ми чуємо європа європа а чомусь насобиравши бабла лікуватись приїжають до наших лікарів в Нові санжари Кобеляки Полтаву бо зуби лікувати дешевше тут і інші частини тіла також.Я думаю прокур повинен відреагувати на ваше звернення і дати оцінку,але справа в тому що оренда в нашій окрузі довно не 90гр за гектар і якщо прибігши до Васюти він прогорне дорогу не взявши нічого то агрохолдинг зі своїми джіпіесами видере з вас три шкури.Простий приклад-від Козубів до Попови 17км т150 проготаючи дорогу витрачає до 25літрів ДТ це десь 600гр хто платив громада -ключове слово «мабуть» минулого року померла людина в бечеві то поки Васютині тактори не прогорнули дорогу покійний декілька діб лижав у сосіда(до речі він пайовик чи одноосібник пвдкажіть будб-ласка бо не знаю а брехати б не хотілось)
26. Beri Mor / 21 березня 2018, 21:05
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
25.Свідок
«.Астарта -це злостна богиня сексу от тепер вона і жарить по повній »

Жарить тих,хто дає жарити себе.В нас же народ за копійку вдавиться.От заїжджі аферюги цим і користуються.Пообіцяють пару тисяч в якості бонусу за аренду на 10 років-біжать підписувати,аж спотикаються.Їх же потім на х.й посилають,з усіма їхніми проблемами.Без лоха і жизнь плоха.Я ще згоден коли якась немічна бабуся поїхавша мозгами підписує,а от коли здорові мужики,які пропрацювали механізаторами не один десяток років волочать ноги на оту «добробутівську» панщину,де їх принижують,як якихось чмирів(повірте,це не перебільшення),в мене немає слів.І я вже думаю,що вона,та земля їм і не потрібна,правильно що й видурять її в них.Народилося рабом,рабом і помре.Землі потрібен хазяїн,а не соплєжуй.
27. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:07
26.Beri Mor
«Жарить тих,хто дає жарити себе.»

Оце і відповідь. Мені і придумувати не треба.
28. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:13
25.Свідок
« минулого року померла людина в бечеві то поки Васютині тактори не прогорнули дорогу покійний декілька діб лижав у сосіда(до речі він пайовик чи одноосібник пвдкажіть будб-ласка бо не знаю а брехати б не хотілось)»

У Бечеві немає не Васютиних пайовиків. Але декілька діб - брехня. Прогорнули майже зразу. Проблема була інша - була заметіль страшенна. І кладовище заметене було, крім дороги. А кладовище там малесеньке. Це, мабуть, як Олег Мостовий помер. У нього землі 5 га забрали тоді. Якою він з десяток років користувався. Попробуйте вгадати, ким та земля зараз обробляється..... Ходив чоловік, ходив....... То кома не там у Проекті стоїть, то крапка. То лицем він не вийшов. Цікаво подробиці - знайдіть його брата на базарі. Він розкаже. Дорого ота прочищена дорога селянам обходиться... Ой, як дорого. Хоча вашя дописи проводять червоною лінією мою думку - ми НЕДРУЖНІ. Через те нас і б"ють.

Змінено 22.03.2018, 07:24
29. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:23
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
26.Beri Mor
« коли здорові мужики,які пропрацювали механізаторами не один десяток років волочать ноги на оту «добробутівську» панщину,де їх принижують,як якихось чмирів(повірте,це не перебільшення),в мене немає слів»

У мене дві вищі освіти. Працювала 11 років сільським головою. Два з половиною скликання. Перше неповне, бо сільська рада нова була в 2000-му році. Умію писати позовні заяви. Ми П"ЯТЬ РОКІВ не можемо затвердити Проект землеустрою. Суди на нашу сторону стали. Три рази. Але..... гроші роблять дива. Великі гроші великі дива. Отим дядькам просто НЕ ДАДУТЬ працювати. Особливо, якщо, нахиливши голови, самі їх у ярмо пхатимуть. І мовчатимуть, поки в те ярмо запихають сусіда.... Оце десь так.
Щодо "як чмирів" - істинна правда. Аж коробить, коли для хлопців, які землю обробляють і мільйони людині заробляють, немає іншого слова, як "дебіли". Або, після останніх попівських виборів, тих виборців, що проголосували за невгодного кандидата, прилюдно назвали, вибачте, "пі....сами".... Бо панові це не сподобалось.

Змінено 22.03.2018, 07:25
30. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:38
25.Свідок
«Простий приклад-від Козубів до Попови 17км т150 проготаючи дорогу витрачає до 25літрів ДТ це десь 600гр»

Давайте згадаємо не такі давні, і не настільки добрі часи - десь 1988-1993 роки. Попове. Колгосп. Бодак Микола Іванович - голова колгоспу. Потім -Саковський Юрій Борисович. 500 жителів села. 200 працюючих. Ферма. Робота. Зарплата. Комора. Силосні ями. Посіяні поля. До десятка збудованих нових будинків. Щодня прогорнута дорога (вночі Саша Гордецький горнув, бо о 5 ранку автобус приїде і доярки на ферму йтимуть). На зароблену гривню отримували зерно (та ж орендна плата). В цей же час село газифіковане на 98 відсотків. І водогін збудований. Три артсвердловини. Тобто: на даний час у мене в Попове новий будинок 1991 року побудови з усіма комунікаціями, що має міський житель (тепло і вода, гаряча і холодна). Хто має бажання, той і туалет облаштував у будинку.
Школу годували і свою маленьку, і Великого Кобелячка більшу.
А зараз є пан. Він один. І йому мало. І треба кланятись, щоб дорогу прогорнув.
Він же депутат районної ради. Звичайно!!!! Не проголосуй за нього - ти оте слово (погане), і город тобі чи й виорють.
Він же член виконавчого комітету. Так от питання: чого йому навколо себе отаких маленьких землевласників не об"єднати. Ви думаєте, не скинулись би на солярку для отого трактора, що дорогу горне?! Дуже погано ви попівських куркулів знаєте!!! Ми в цьому році насос тричі купували. І на кран самі скидалися. СЕЛОМ!!!! Бо у Васюти ГРОШЕЙ НЕ БУЛО!!!! Спитайте в голови села. Або голови коооперативу по воді Сіренко Людмили. В минулому році ми на воду давали. Крім того, що люди скидались. Гірка правда полягає в тому, що більшість хоче «халявних» грошей, тобто коштів отриманих "на пай". А тій меншості, яка не хоче пана над собою, не дають працювати, щоб приклад не показували, як можна жити нормально, при цьому нікому за свою копійку не кланяючись. Далі буде ще важче.... Але нічого. Ми ще поборемось.

Змінено 22.03.2018, 07:42
31. Свідок / 22 березня 2018, 07:43
дуже б хотфлося почути думку Попівців і не лише Толі Олійника та Ніни Козенко вони такі ж катигоричні.А по поводу двох освіт в радянські часи була поговорка "це ж яким потрібно бути «мудрим» щоб одному інституті не змогли навчити"...
29.Ольга Волоська
«Вст»
У мене дві вищі освіти.
32. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:47
25.Свідок
«Зберіться гуртом виженіть Васюту можливо і життя наладиться -питання у кого.»

Оце нічний кошмар Михайла Васюти. І він з усієї сили працює ліктями, щоб виштовхати звідси Волошка Олега, Волоського Валерія, Біланенка Віталія і т.д. т.д. І ГЛИБОКО ПОМИЛЯЄТЬСЯ!!!!! Бо, коли нас тут не буде, він буде найслабкішою ланкою. Важче переломити віник, аніж одну гілочку? Пам"ятаєте таку притчу про батька і трьох синів?! Біда йому буде, якщо нас за спиною в нього не буде. У важку хвилину. Він найбільший і найсильніший. І він не агрохолдинг. Йому треба нас біля себе тримати. Бо ми йому точно не конкуренти..... От так я думаю... Хоча може він запланував інший розвиток подій: зібрати докупи ВСЕ.... І продати. Тій же "Астарті". Чи такого розвитку подій ніхто не прораховува?!

Змінено 22.03.2018, 07:57
33. Свідок / 22 березня 2018, 07:48
у нас був уже один ПРОФФЕСОР до цих пір гикається
34. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:52
33.Свідок
«у нас був уже один ПРОФФЕСОР до цих пір гикається»

Уже немає. Уже тепер життя все кращим і кращим стає. Хіба не помітно?
35. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 07:55
31.Свідок
« "це ж яким потрібно бути «мудрим» щоб одному інституті не змогли навчити"...»

Перша освіта - вчителька української мови і літератури. Не пощастило. Немає в Поповому школи. От і довелось освоювати ще одну професію - державного службовця. Закінчила академію державного управління. Бо хотіла не «бути» сільським головою, а «працювати» сільським головою.
А треба буде - і агрономію вивчу... І питать вашого дозволу точно не буду.
36. Свідок / 22 березня 2018, 08:03
ремонти зробили, газ провели... маленька неправда породжує недовіру- газ провели при головуванні БОДАКА Миколи Івановича десь 1994 році точніше скіжуть попівці ви тоді щановна мабуть іще з однією вищою оспітою працювали в школі вчилкою.Через те що газ появився в попові Бодака запросили очолити КСП Великокобелячківське чи можливо ви маєте на увазі газ по власній хаті- уточніть
37. Свідок / 22 березня 2018, 08:06
22.Ольга Волоська
«, ремонти зробили, газ провели...»
38. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 08:08
36.Свідок
« газ провели при головуванні»

Газ провели в будинок сільської ради..... І ремонт там же зробили. Ви не цікавий опонент. Шукайте серйознішу зачіпку.

Змінено 22.03.2018, 08:20
39. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 08:09
31.Свідок
«дуже б хотфлося почути думку Попівців і не лише Толі Олійника та Ніни Козенко вони такі ж катигоричні»

А питать будете «куркулів» чи "кріпаків"????

Змінено 22.03.2018, 08:10
40. Свідок / 22 березня 2018, 08:48
якщо ви вважаєте що існує дві думки одна ваша інша (російскою) глупое розмовляти не цікаво але якщо не переходити на особисте питання потрібне я цілком згоден що треба щоби більші господарства допомагали одноосібникам(холдинги)цього зробити не зможуть тому що ім на нас начхати.Ви лукавити і про загнаних в куток Волошка та інших часом це не той Волошко який орендує землі в іших сусідніх сільких громадах зокрема він відмовився (добровільно) від 28га у Пасічному і сільська громада роздала по 1,76га житетям Супротивнобалківської ср чи може ви знаєте більше на нього наїхали і землю відібрали тоді переймайте досвід як відбираються землі робіть рейдерську атаку на Васюту і господарюйте хоча язиком махати не мішки ворочати
41. Свідок / 22 березня 2018, 09:06
Підкажу як прив"язати Васюту до землі Волошка на Пасічному щоб читач який не знає ситуації і вірив лише «правді» кажіть що батько Васюти родом із Супротивної Балки а дідова хата якби стояла знахолилась за 4,5км від земель орендованих Волошком іце буде абсолютна правда
42. himera01 / 22 березня 2018, 09:06
читаю і сміюся, сміюся і читаю. Шановна Ольга Миколаївно, Вам крила спину не натирають?Ні? Гарно паплюжите Васюту, місцеву раду, районну, але чомусь не показуєте зворотню сторону медалі. Чого ж Ви не розказуєте, що будучі сільським головою Ви надали своєму чоловікові землю , на яку сільська рада не мала права, бо земля колективної власності,чого ж пишете в статті неправду про затверджені згідно законодавства документи, які і на даний час не затверджені і не погоджені, чого ж не пишете про те, що Ваш чоловік користується землею з 2011 року, отримує прибутки, але орендну плату платить навіть не по 90грн., а набагато менше, чого ж не пишете що сільська рада подала до суду про відшкодування Вашим чоловіком збитків за користування земельною ділянкою і рішення прийняте на користь сільської ради? Розкажіть людям правду. Чи Ваша «правда» відрізняється від дійсності, як небо і земля? Бо дуже похоже на те, що Ви Бревна в своємо Оці не бачите.
43. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:18
41.Свідок
«Підкажу як прив"язати Васюту до землі Волошка на Пасічному »

А при чому тут Пасічне? Я кажу про оренду землі в Поповому. 51 га.
44. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:19
42.himera01
«читаю і сміюся, сміюся і читаю. »

Шановна Тамара Олексіївна. Якраз до цього я і підводжу цю розмову. Очевидно, ви не все прочитали. Читайте ще раз. І уважніше.
45. Свідок / 22 березня 2018, 09:19
Підбивши підсумки всього цього випливає одне-забрати якомога більше земель якщо в самої не вийде господарювати то продати цю землю якомусь холдингу.А бабка запитаєте ви? Яка кров"ю поливала -сидить читає цю статю і сухарик жує та думає якеж хренове життя (все пропало).Ніхто не каже що Васюта їсть картоплю в мундирах і ходить у лаптях далеко ні .Розберіться самі а потом білизну вивішуйте на всенародний огляд
46. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:22
42.himera01
«сільська рада подала до суду про відшкодування Вашим чоловіком збитків за користування земельною ділянкою і рішення прийняте на користь сільської ради?»

А тепер питання: а на Васюту сільська рада подала в суд? А на Новохатню? Закон писаний не для всіх однаковий? Чи холопам цього робити не можна?! Адже вас сюди і посадили для того, щоб прибрати всіх і залишити одного-єдиного пана. Так?!
47. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:30
45.Свідок
«Ніхто не каже що Васюта їсть картоплю в мундирах і ходить у лаптях далеко ні »

А я на його статки і не зазіхаю. 12 га, на які до того ж згідно законодавства ми право маємо проти тисяч гектарів, які обробляє Пан Васюта, і дай йому Бог їх далі обробляти, - ні в яке порівняння. І ваша позиція мені подобається.
В основному. Тим більше, не хамська. Так що - дякую за розмову! На все добре.

Змінено 22.03.2018, 09:31
48. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:34
42.himera01
«будучі сільським головою Ви надали своєму чоловікові землю , на яку сільська рада не мала права, бо земля колективної власності,»

Земля надана розпорядженням голови РДА. І вам про це прекрасно відомо. І земля державної, а не колективної власності. І не я надавала, а сесія сільської ради висновки про надання давала. Оформлені рішенням сесії сільської ради. І Проекти розроблені. І погоджені, і земельні ділянки зареєстровані. І договори ми укладем. І продажний санжарський суд переможемо!!!!!
ОТ НЕУКИ!!!!!
49. himera01 / 22 березня 2018, 09:46
Шановна Ольга Миколаївна, да, перекласти свої гріхи на сільську раду дуже просто, адже "бумага все стерпит", але ж Ваш підпис стоїть під рішенням, і кадастровий номер земельній ділянці можно присвоїти, для тих хто не стикався, розказую -розробляється проект, присвоюється кадастровий номер, а потім, тільки потім!. затверджується проект. І розказувати про те що проекти погоджені не треба, весь район, а також область знає, що ви неодноразово подавали скаргу на Держгеокадастр,щодо затвердження проекту і на даний час проект не затверджений !!!!!!
Да, і звуть мене не Тамара Олексіївна, і я не сільський голова Попівської сільської ради. Просто знаючи Вас і знаючи як Ви вмієте перекручувати інформацію - не зміг змовчати.
50. himera01 / 22 березня 2018, 09:46
Щодо «неуків» - декому і дві освіти не допомагають
51. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 09:56
50.himera01
«Щодо «неуків» - декому і дві освіти не допомагають»

Само собою. У боротьбі війни розуму проти грошей - ...... самі розумієте. Колись давно мені Михайло Васильович сам сказав: в країні, де все вирішують гроші (точніше, де все продається), ти хочеш правди добитись??? ХОЧУ!!!!

Змінено 22.03.2018, 09:57
52. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:00
49.himera01
«неодноразово подавали скаргу на Держгеокадастр,щодо затвердження проекту і на даний час проект не затверджений !!!!!!»

На даний час справа знаходиться у Верховному суді України. І вам це відомо. Знаходиться з 30 березня 2017 року. Дитина за цей час народжується. А рішення суду чогось не народилося. Чого б то?!
53. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:05
49.himera01
«не зміг змовчати.»

А як позиція сільської ради щодо не сплати податків названими в статті громадянами? Чи тут ви змовчати можете?

Змінено 22.03.2018, 10:05
54. himera01 / 22 березня 2018, 10:07
Знаєте, Ольга Миколаївна, голодний пролетаріат в 17 теж правди добивався, а точніше - до корита рвався. А Вас від корита, яке той самий Васюта наповнював,і не тільки він, відсторонили, так Ви тепер правди добиваєтеся. Ну-ну.....
55. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:11
49.himera01
« але ж Ваш підпис стоїть під рішенням, »

Точно так же мій підпис стоїть і під іншими рішеннями сесій сільської ради, головою якої я була протягом 11 років. Названих рішень сесій сільської ради, про які йдеться в статті це стосується так само. Не бачу проблеми.... Чи Волоський В.М. винен вже самим фактом, що я ношу його прізвище і ми одружені ось майже 30 років. Так йому що, ходити по землі не можна було, бо його дружина - сільський голова? Зараз уже Тамара Олексіївна підписує рішення про надання землі своєму синові і багаточисельній рідні свого чоловіка!!! І це не заборонено Законом. Дурниці не пишіть!!!!

Змінено 22.03.2018, 10:19
56. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:13
54.himera01
« голодний пролетаріат в 17 теж правди добивався, а точніше - до корита рвався.»

ОТАК???? нічого собі заявочки!!!!! Відновлюєте історичну справедливість, кажете?
57. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:17
54.himera01
«Ви тепер правди добиваєтеся.»

Ну, тепер почалося з 15 жовтня 2012 року. Якраз тоді я була біля "корита", як ви кажете. І була біля нього аж до 15 листопада 2015 року. Тобто три роки боротьби за розроблений Проект землеустрою пройшли якраз тоді, коли я була сільським головою. Читачі "Ехо", я думаю, можуть пам"ятати, скільки бруду тоді вилилось на мою голову. Тепер будуть знати, і за віщо..... "Ты виноват уж тем, что хочеться мне кушать..."
58. himera01 / 22 березня 2018, 10:18
Ну, щодо позиції сільської ради щодо несплати податків, мені нічого не відомо, але я впевнений що Ви, Ольга Миколаївна, не за несплачені податки Васютою чи Новохатньою переживаєте, а хочете відвести погляд громадськості від того, що Ваш чоловік зовсім не сплачує за користування землею.
59. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:22
58.himera01
«Ваш чоловік зовсім не сплачує за користування землею.»

А оце пряма брехня. Почитайте рішення суду. Там якраз факт сплати орендної плати визнаний доказом ніби-то незаконного користування землею. Справа № 542/1446/16-ц. Кому цікаво - знайдіть у Єдиному державному реэстрі судових рішень. Зверніть увагу: суд ішов півтора року!!!!!! Не могли придратись.....
А тепер маленьке питання: а звідки така обізнаність щодо мене особисто чи мого чоловіка?! І абсолютне незнання інших проблем Попівської сільської ради? Не забріхуйтесь.....

Змінено 22.03.2018, 10:23
60. Свідок / 22 березня 2018, 10:23
Не відкрию таємницю що держгеокадастр це ракова пухлина на тілі Українського села причому стадія четверта-ненаситна .

2. На селі повинна бути конкуренція і маленкі господарства і великі (але не холдинги) і вони повинні бути в рівних правах (кажуть агрохолдинги платять податки та бред сумашедшого бо нічого вони не платять якщо подивитись всі їхні податки їм же і повертаються у вигляді дотацій та ще й з доплатою із нашого карману)
3.не секрет, Ольго Миколаївна, оті куркулики за яких ви образились зачасту їх допомога зводиться до того щоб дати гроші, скажімо,на день села а потом з"їсти шалика на суму більшу ніж дав-вони добра громадам не несуть.
Хоча створенням малих господарств до 100га держава в значній мірі вирішила зайнятість населення при чому малі господарства своїми силами (бо їм не дають кредитів)ставали і стають на ноги.Але ж де взяти людей які думають жити в Україні.
61. himera01 / 22 березня 2018, 10:29
Щодо обізнаності про Вас або Вашого чоловіка, Ольга Миколаївна, ми люди сільські, а про обізнаність на селі Ви і самі знаєте. А Ваша справа у всіх на слуху і на виду. і знов виникає питання - крила не натирають?
62. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:30
60.Свідок
«держгеокадастр це ракова пухлина на тілі Українського села причому стадія четверта-ненаситна .»

Воно-то так, але.... За оці роки боротьби я зробила для себе певні висновки:
1. Ніхто не вийшов із геокадастру і не пішов копати лопатою землю. Є замовник і є виконавець. Замовник замовляє, виконавець (геокадастр) виконує. І отримує за це свої гроші. Свої срібняки отримують і іуди. Ось вище химера - оце воно!!
60.Свідок
« оті куркулики за яких ви образились »

Я не образилась. Що є то є. Але ... при іншому до себе відношенні і вони були б іншими. Я пишу про суди. Уявляєте. скільки туди пішло? Сили, енергії, грошей. Це при тому, що ось два роки адвокатом своєї сім"ї є я. Сама складаю позовні, сама і в суди їжджу. На відміну від тієї ж сільської ради, яку адвокат, оплачений..... самі знаєте, ким, представляв. Договору про надання послуг із сільською радою не було... А просто так свої гроші хтось вкладати буде?! Як думаєте?

Змінено 22.03.2018, 10:32
63. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 10:34
61.himera01
«Ваша справа у всіх на слуху і на виду.»

Да-да да...... Не натирають. А бабусі так тільки те й роблять, що рішення сесій читають...... Ви оперуєте інформацією, відомою невеликому кругу людей. Поганий з вас конспіратор....
64. Свідок / 22 березня 2018, 10:50
62.Ольга Волоська
« ... при іншому до себе відношенні і вони були б іншими. »

скільки вовка не годуй
65. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 11:18
64.Свідок
«скільки вовка не годуй»

Так то воно так. А за цю статтю мені вже погрожували. Типу "ти ще не знаєш, з ким ти справу маєш"....

Змінено 22.03.2018, 11:19
66. Regirjanka / 22 березня 2018, 11:27
30.Ольга Волоська
«А зараз є пан. Він один. І йому мало. І треба кланятись, щоб дорогу прогорнув.»

Шо вас удивляє коли таке на каждому шагу. Каждому пану треба кланятись. Спитайте у нашого з Нехворощі директора будинку піонерів як важко тепер достукатися до Лебедина чи вообще у чисту криницю шоб якусь копійку випросити для дітей. Вона розкаже як довго пани думають дати чи не дати, бо наше село для них давно бригадне. Бо вибрали не того кого хотілося Лебедину. Правильно кажуть шо ми для таких давно кріпаки і бидло, і наші діти тоже. Вспомніть як вони заставляли нашу Катю Лебідь унижатися і вибачатися перед ними прилюдно, таке їм нравиця. Шо ваш Васюта і шо наш Лебедин у них гроші на умі та прибиля, ніхто просто так гроші не даритиме, я ніколи не вірила у благодійність і вам не совітую.
67. Свідок / 22 березня 2018, 11:38
глибоко терзають сумніви щоб за таку господарську,робочу ситуацію люди яких я знаю погрожували реальною розправою чи стоє воно того триста раз ні але з досвіду знаю що попівці дружні і набідьш на них схоже репетувати глотки кріпкі своїх вони захищають практика була
68. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 11:42
66.Regirjanka
«Правильно кажуть шо ми для таких давно кріпаки і бидло, і наші діти тоже.»

Ото й біда. А більша біда в тому, щи ми самі свою шию у те ярмо пхаємо. І других за собою тягнемо..... Що у вас, що у нас.....
66.Regirjanka
«шоб якусь копійку випросити для дітей. »

А на Великому Кобелячку таке саме.
69. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 11:45
67.Свідок
«своїх вони захищають практика була»

Шо да то да!!!!!
Погрози теж серйозно не сприймаю.І в очі не сказали. Передали через людей.
70. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 11:47
67.Свідок
«щоб за таку господарську,робочу ситуацію люди яких я знаю погрожували»

Я ще раз скажу: я не воюю з людиною. З будь-ким. Не тільки і тим більше не з Васютою. Ми в різних площинах. Я виборюю своє право і право свого чоловіка на отой невеликий клаптик землі.
71. Свідок / 22 березня 2018, 12:07
68.Ольга Волоська
«А на Великому Кобелячку таке саме.»

Ну це ж не правда хто не хто а школі Великий Кобелячок Васюта допомагає не треба кланятись можете звернутись до деректора завгоспа голови ради школи.І велике прохання якщо брехня розповідайте бабкам.Попівські куркудики ні копійки ніколи своїм навіть дітям не дали А Васюта повторюю для поганослухаючих холодильник мгновенно башня мгновенно.Нехворощани приїдьте в школу і розпитайте до Львова,Києва,полтави та щотам казати 8 березня жінок вчителів привітав І не тільки квітами звоніть питайте.А ви Ольго Миколаївно брешіть та міру знайте такій людині як ви і допомагати гріх бо після цих слів одні мати ви заслужуєте
72. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:17
71.Свідок
«школі Великий Кобелячок Васюта допомагає »

В минулому році не давав нічого.
Дня села не було у попівців. Не заслужили в пана. Хоча..... мені він теж не допомагав. Ми все з "куркулями" організовували. Так що хваліть та не захвалюйте. Васюта допомагав, поки пам"ятав, звідки прийшов і де його коріння.
Люди, коли з штанів драних виростають, та пересідають в "мерседеси" - землі вже не бачать. Як і бабусів, що сухарі гризуть. В прямому значенні цього слова.

Змінено 22.03.2018, 12:20
73. Свідок / 22 березня 2018, 12:19
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
був випадок Волоська була головою поопове на день села попросила діток першачків із Великого Кобелячка запросили а день села в них пізно восени дітки маленькі на морозі намерзлися а ця принцеса яка тут триндить правельну з себе корчить винесла діткам жителям свого села подарунки а дітки з іншого села які мерзли хер. хоча зараз ці куркуляки гавельські і своїм драного канфетика не дають.Васюта коли дає школі ні жодного разу ні словом не сказав моїх пайщиків чи не моїх -всім А ви люди як слухати понос є телефони директора школи на великому Кобелячку завклуба і спитайте хто кому допомагає
74. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:23
73.Свідок
« і спитайте хто кому допомагає»

Аякже. Бюджет Попівської сільської ради на рік 400000 в минулому році. І стільки ж недоплаченої двома орендарями (близькими по духу) орендної плати. Читайте вище. В статті. Так хто кому "допомагає". З барського плеча. Як кажуть: моїм салом та по моїх же й губах....
75. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:25
73.Свідок
«.Васюта коли дає школі ні жодного разу ні словом не сказав моїх пайщиків чи не моїх -всім»

Слухайте. А про інших скажіть... Чи Васюта тільки про себе просив написати. Невже Великому більш ніхто не допомагає? А Царенко? А "Агросвіт"? А Воронько з "Добробуту"? Чи сонцеликий Васюта всіх собою закрив?????
76. Свідок / 22 березня 2018, 12:34
Коли в 2016році готувалась поздка школярів Великокобелячківської школи до Львова на підготовчому етапі Васюта сказав "Я даю вам 20000гр везіть дітей головне шоб вони (діти) були довольні коли набирали групу було два автобуси на вибір або на 20 чол за 20000гр або за 26000гр але 30чол. батьки дзвоним до Васюти така то ситуація на що МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ сказав замовляйте на 30 і я доплачую.Ви приїдьте розпитайте дітей їхніх батьків які їх діти були довольні і схоже стає традицією іздити кожного року на екскурсіі
77. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:37
76.Свідок
«Ви приїдьте розпитайте дітей їхніх батьків які їх діти були довольні і схоже стає традицією іздити кожного року на екскурсіі»

Це має якесь відношення до сплати-несплати податків? Чи у вас інше завдання? Там, в статті, до речі, два прізвища. Чи вам за інше не доплачують? Похваліть ще Новохатню Л.М. А я на цьому прощаюсь. Всіх благ.....
78. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:44
76.Свідок
«батьки дзвоним до Васюти така то ситуація на що МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ сказав замовляйте на 30 і я доплачую»

І ще маленьке питаннячко: а чи не планує часом Сонцеликий земельки трохи на Великому Кобелячку в оренду взяти?! Бо якщо так, то та поїздка - то інвестиційний проект. Дешево й сердито. Піар-акція.
79. Свідок / 22 березня 2018, 12:49
Добробут школі Великого Кобелячка не дав ні чого Прошу не путати Воронько із власних коштів допомагав добробут ні Є директор школи є голова батьківського комітету голова ради школи,Володимир Петрович Ященко Із особистих але наголосив внас є свої пайщики ми їх дітей помагатимем Костянтин Несторович Хабузов забезпечує всю школу овочами Олешко Вадим Волоські 500гр Завалії Таран Віктор Васюта Володимир Володимирович Дукла 26новорічних подарункі цього року тому що 23 це діти пайовиків япрошу вибачення що по пам"яті когось забув назвати з попови ходить десять діток то їхні власникинічого не дали і на Великому Кобелячку є борзі фермерші які коли звиртались за допомогою показували локтя де кров із вени беруть
80. Ольга Волоська / 22 березня 2018, 12:54
79.Свідок
« є голова батьківського комітету голова ради школи»

Чесно - не бачу причин з вами сваритись. Давайте досить. Однак нам тут поряд жити. А школі ми готові допомагати. Треба - дзвоніть. Мир?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації