З стрімким розвитком ІТ-технологій наше життя стає набагато простішим. При наявності Інтернету ми можемо відносно дешево спілкуватись з людьми, які знаходяться на інших континентах, за допомогою різного роду програмного забезпечення. Крім того, повідомляти їм ту чи іншу важливі інформацію, яка стосується бізнесу. До того ж, це не обов’язково робити самостійно. Такі послуги можна замовити з кваліфікованих фахівців. Особливою популярністю у інтернет-магазинів, служб доставки та інших компаній користується сервіс BSG. Його можна знайти в Інтернеті за адресою https://bsg.world/ru/products/sms-gateway/.
Та про все — по порядку.
SMS-шлюз замість секретаря
Більше п’ятнадцяти років тому один досить підприємливий чоловік на ім’я Анатолій вирішив заснувати у своє місті друковане видання, де всі бажаючі могли розмістити оголошення різноманітного характеру. Тривалий період він створював клієнтську базу, розширював своє видання на сусідні райони. У результаті чоловік зумів покрити одразу дві області. Звичайно, що кількість постійних рекламодавців у нього зростала.
Та він зіткнувся з однією проблемою. Підприємці не завжди пам’ятають про те, що термін передплати їхніх оголошень завершується. Тоді Анатолій розробив певну схему. Секретар, який приймав оголошення від рекламодавців, слідкував, у кого з них завершувався термін виходу, починав телефонувати до них і пропонував продовжити співпрацю. Іноді на це працівник витрачав увесь робочий день, що вносило незручності в роботу самого видання.
Дізнавшись про такі незручності, знайомий системний адміністратор порадив Анатолію звернутись у сервіс BSG і замовити для своїх клієнтів SMS-розсилку. Тобто, замовник вказує номери, на які потрібно надіслати інформацію, а сервіс відправляє SMS за дуже символічною ціною. Така ідея сподобалась Анатолію, а ще більше вона сподобалась секретарю.
Переваги сервісу BSG
Більше року видавець співпрацює з сервісом BSG і говорить, що відчуває від цієї співпраці лише переваги. По-перша, необхідне повідомлення надходить до клієнта за дуже короткий проміжок часу. По-друге, секретар більше уваги може приділити іншим завданням, що суттєво вплинуло на продуктивність його роботи. По-третє, повідомлення надсилаються як окремим клієнтам, так і всім, коли видання влаштовує різні акції. По-четверте, вартість повідомлення Анатолій включив у оголошення, та цього навіть не відчули клієнти.
Отож, з сервісом BSG усім стало працюватись значно краще і видавцю, і рекламодавцю. Саме за це й варто подякувати ІТ-технологіям.