Як виховати творчу особистість?
Справжньою родзинкою засідання стало проведення круглого столу , в ході якого педагоги розкривали поняття творчої особистості вчителя та учня. Обговорення пройшло активно й цікаво. Своїми думками поділилися вчителі Сніжко Г.М., Гилюн С.М., Литка І.В., Кошельнікова Л.А., Колісниченко Т.М., Гончаренко Н.С.
Виступи освітян сприяли розкриттю питання творчої особистості вчителя, розуміння його поглядів на сучасний навчальний процес та шляхи формування творчого учня. Особливо цінним є те, що у вирішенні серйозних питань педагоги не втратили почуття гумору.
Так, за педагогічне кредо вчителями було обрано рядки Тараса Шевченка : „Караюсь, мучусь, але не каюсь», В.Сухомлинського „Серце віддаю дітям», «Уміє вчити той, хто вчить цікаво» та інші.
Творчий учитель - „ ...той , який завжди зуміє із лимона зробити лимонад; поруч із яким розквітають талановиті учні; справедливий, креативний, ерудований, має нестандартне мислення... Йому властиве зацікавлене і дійове ставлення до самого творчого процесу , вміння своєчасно „підхопити» творчі паростки у вихованців».
Одностайними були думки щодо результативності роботи учнів на уроках : „...коли сам учень буде зацікавлений у навчанні», «навчально-матеріальна база школи відповідатиме рівню сучасного життя», „ коли будуть створені умови для розвитку творчої особистості».
Без педагогів з неординарним мисленням сучасна школа неможлива. Адже тільки такі вчителі здатні виховати творчу особистість, а не пересічного „середняка».
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном