На засіданні обговорили стан автошляху та окреслили плани із майбутнього ремонту. Також визначили джерела фінансування робіт.
На нараді зібрали представників Служби автомобільних доріг та Агентство місцевих доріг у Полтавській області, Управління інфраструктури Полтавської ОДА. Присутні також голова Чорнухинської РДА Олег Ковган та депутат Полтавської облради Василь Стасовський. Зустріч пройшла під головуванням першого заступника голови Полтавської ОДА Андрія Пісоцького.
Автошлях Т-17-14 має територіальне значення у Полтавській області. Проходить територією Лубенського та Чорнухинського районів через Лубни — Чорнухи. Загальна довжина — 34,7 км.
— Зараз автошлях переходить на баланс ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». І там є проблема із функціонуванням міжрайонного рейсу, який дає можливість перевозити пасажирів. Та й загалом, виникає питання користування цією дорогою місцевим населенням. Адже дорога в аварійному стані, — поділився начальник Управління інфраструктури Полтавської ОДА Сергій Марчишинець.
Спочатку зроблять доручення із виїзду на місце робочої групи, яка складе дефектні акти і визначить, який обсяг робіт попереду та яка їх вартість. Комісія дослідить дорогу, адже зараз є тільки застарілі дефектні акти. Далі потрібно знайти джерела фінансування, підрядників та безпосередньо розпочати роботи.
— Щоб вирішити цю проблему, потрібно виїхати комісії. Виконання ремонтних робіт минулого року оцінювали в 1 млн 500 тис. грн. Найголовніше — що депутати облради це питання готові фінансувати, райрада також йде назустріч. Лишилось активізувати сільради, які знаходяться по протяжності цієї дороги, агропідприємства та бізнес, що експлуатує дорогу,— прокоментував Сергій Марчишинець.
Також ще одне проблемне питання — ремонт дороги на дамбі, яка є частиною цього інфраструктурного об’єкту. Зараз там ускладнений переїзд для транспорту. Але основна задача — зробити належне дорожнє покриття і забезпечити нормальне транспортне сполучення по населених пунктах.
Між районами ходить шкільний автобус та рухається громадський транспорт, тому потрібно якнайшвидше розпочати роботи, адже незабаром — 1 вересня.
— Ми обговорили проблематику і знайшли рішення. Пропрацювали механізм фінансування, щоб далі визначити можливість проведення ремонтних робіт. Обговорили й участь сільрад, депутатів облради, відповідних агропідприємств та районної влади у фінансуванні, — розповів Андрій Пісоцький.
Один із варіантів вирішення проблеми — укладання соціальної угоди із компанією, яка використовує автошлях.