Вхід | Реєстрація

Інформація про роботу міського пасажирського транспорту у 2009 року

До складу транспортного комплексу м. Кременчука входять автомобільний, залізничний та електричний транспорт.
Важливу роль у життєдіяльності населення міста відіграє пасажирський транспорт.
Пасажирські перевезення в місті виконують комунальне підприємство Кременчуцьке тролейбусне управління", ВАТ «Кременчуцьке АТП 15307» та 12 приватних підприємств. На міських маршрутах у середньому на добу виконували перевезення :
· 25-27 тролейбусів
· 9 автобусів великої  місткості
· 18  автобусів середньої місткості
· 45 автобусів малої місткості
· більш ніж 270 автобусів особливо малої місткості

Міська маршрутна мережа м. Кременчука   сьогодні   складається   з
3 основних тролейбусних маршрутів та 32 автобусних маршрутів. Для розвантаження центральних магістралей міста, з'єднання густонаселених районів з великими промисловими підприємствами, установами, організаціями, торговими центрами, максимального задоволення потреб населення у перевезенні з різних районів міста до об'єктів охорони здоров'я, закладів культури, відпочинку, освіти та інших місць виникла потреба в створенні нової маршрутної мережі. З цією метою в м. Кременчуці Кременчуцьким державним університетом ім. Остроградського було проведено вивчення пасажиро потоків на всіх міських маршрутах. На 60 відсотків зазначена робота профінансована, але для отримання результатів та висновків щодо кількості, класу автобусів та пропозицій по маршрутній мережі необхідно провести повне фінансування, для цього потрібно 40 тис. грн., яких на даний час в бюджеті міста немає.
Фінансове забезпечення транспортного комплексу здійснюється переважно з трьох основних джерел - міського бюджету, власних доходів транспортних підприємств та субвенції за виконання пільгових перевезень. Протягом останніх  років з метою забезпечення фінансової стабільності підприємств транспорту міською радою  постійно надавалась допомога в придбанні тролейбусів та дотація КП „Кременчуцьке тролейбусне управління” з міського бюджету. Так у 2009 році фінансова підтримка  склала підприємству склала 2150 тис.грн.
Нажаль, фінансова криза не дала можливості у 2009 році продовжити оновлення парку тролейбусі у відповідності до затвердженої Програми розвитку міського електротранспорту  м. Кременчука на 2007 – 2015 роки.             
Перевезення пільгових категорій громадян в місті Кременчуці,  з отриманням субвенції, виконують: комунальне підприємство „ Кременчуцьке тролейбусне управління”, ВАТ  „Кременчуцьке АТП 15307”, ТОВ „ МІС”, у 2009 році на маршруті № 3А відновились пільгові перевезення громадян, які виконую приватне підприємство "Союз – авто – експрес".
Важливу роль у  виконанні договірних умов відіграє постійне здійснення контролю за роботою пасажирських перевізників на міських маршрутах, своєчасне виявлення порушень та їх профілактика. З цією метою рішенням виконкому міської ради у місті створена спеціальна робоча група по контролю за дотриманням транспортного законодавства до якої входять представники відділу транспорту міськвиконкому, ДАІ, захисту прав споживача, санепідемстанції, податкової інспекції та підприємств – перевізників. Комісія щомісячно здійснює контроль за роботою перевізників на міських автобусних маршрутах,  що дало можливість поліпшити виконання своїх обов'язків перевізниками.
Основним завданням  залишається створення умов, які забезпечать в першу чергу стабільну роботу і розвиток комфортабельних автобусів міського типу великої та середньої місткості. Тільки  зазначений вид транспорту може вирішити проблему перевезень пасажирів в місті Кременчуці.
На даному етапі вкрай необхідне створення загальнодержавної програми розвитку пасажирського автомобільного транспорту, яка б передбачала розвиток виробничих баз підприємств, виробництво вітчизняних сучасних автобусів та передбачення державної допомоги в їх придбанні на пільгових умовах.

1. Транспорт
У 2009 році проведена друга черга електрифікації залізничного вузла Кременчук (введено в дію електролінії силою 27,5 кіловат) для відправлення поїздів з приймально-відправного парку «Чередники», що дало можливість  покращити екологічний стан міста за рахунок використання електричної енергії замість дизельного пального тепловозами.
У 2009 році КП «Кременчуцьке тролейбусне управління» через відсутність коштів проведено реконструкцію лише 0,5 км тролейбусних ліній із запланованих 2,0 км. Виконано 17 середніх ремонтів тролейбусів на суму 624,8 тис.грн. за власний рахунок. У зв’язку з тим, що Державним бюджетом на 2009 рік не були передбачені кошти  оновлення рухомого складу не проводилось.
У 2009 році КП «Кременчуцьке тролейбусне управління» перевезено 10532,2 пасажири пільгових категорій.

Перспективи на 2010 рік:
Програмою розвитку тролейбусного господарства передбачено:
- оновлення рухомого складу у кількості 4 одиниць на суму 5,2 млн. грн.;
- заміна та реконструкція 2,1 км контактної мережі ;
- відновлення технічного ресурсу та модернізація наявного парку тролейбусів у кількості 5 одиниць на суму 600,0 тис. грн.;
Усі заплановані заходи можливо виконати при умові  належного фінансування з  Державного та місцевого бюджетів.

2. Енергетика
У березні місяці 2009 року підприємством КП «Теплоенерго» остаточно закінчено  комплексна реконструкція  котельні кварталу 176, під час якої виконано:
- перекладку квартальних інженерних мереж та підводів до будинків загальною протяжністю 264,0 п/м з влаштуванням побудинкових засобів обліку енергоносіїв (холодного-, гарячого водопостачання, теплопостачання).
- замінено котли ТВГ-8, ТВГ-4 на котли Vitomax фірми Viessmann , що дає змогу значною мірою економити енергоносії (споживання газу) та покращити тепло забезпечення даного мікрорайону;
- встановлено конденсаторні установки 0,4 кВт, закінчено роботи по монтажу нових сучасних водонагрівачів типу ТТАІ з високим коефіцієнтом тепловіддачі, що дасть можливість зменшити витрати теплової енергії на підігрів води.
За звітний 2009 рік підприємство «Теплоенерго» продовжувало впроваджувати енергозберігаючі заходи.
Зокрема виконано:
- Частотне регулювання електроприладів на котельні кварталу 142  та на центральних теплових пунктів кварталів  94,74;
-  Заміна двох котлів НІІСТУ-5 на сучасні високоефективні котли SUPERAK -520 на котельні Управління зрошувальних систем по вулиці Целіноградській,3Б;
- Встановлення установки хімічної очистки води ВПУ-25 на котельні Управління зрошувальних сиcnем;
- Завершено реконструкцію магістральних теплових мереж від ТК 2/1 до ТК 2/2 з прокладкою попередньо ізольованих труб в кварталі 74 с. Раківка;
Вся ця проведена робота була спрямована на покращення якості комунальних послуг і, безперечно, на зменшення споживання енергоносіїв,  а, отже, на зменшення витрат коштів  на них.

Перспективи  на 2010 рік.
Міським управлінням капітального будівництва розроблені проекти реконструкції котельні кварталу 17 та будівництво теплових мереж між кварталами 17 - 620 з подальшим підключенням об’єктів кварталу 620 до котельні кварталу 17. Під час реконструкції котельні кварталу 17 заплановано встановленням в котельні трьох котлів Vitomax. Планом передбачено заміну котлів НІІСТУ-5 в котельнях «Пожеж депо», СШ№21 на сучасні. Ті котли, які встановлені в цих котельнях зараз (НІІСТУ-5)  морально застаріли і мають коефіцієнт корисної дії 85-87% , що призводить до перевитрат палива.

У 2010 році КП «Теплоенерго» заплановано провести наступні роботи:
- заміна ділянки магістральних мереж від ТК 1/1 до ТК 1/3;
- заміна 3-х котлів КВГ-6,5 на котельні кварталу 17 на котли  Vitomax фірми Viessmann;
- реконструкція теплових мереж кварталу 17. Будівництво ділянки теплових мереж між кварталами 17 та 620;
- заміна теплових мереж від ТК 1/1 до ТК 2/1 в мікрорайоні №6;
- монтаж обладнання для частотного регулювання електроприладів на центральних теплових пунктах кварталів 248, 244, 4, 176;
- заміна насосного обладнання на котельнях та центральних теплових пунктах.

Цілі та завдання на 2010рік
1.Оновлення основних виробничих фондів:
- рухомого складу автобусів та тролейбусів
- контактної мережі електротранспорту
2. наладка та ремонт тягових підстанцій та електрообладнання
КП "Кременчуцьке тролейбусне управління"
3.Забезпечення безпечної роботи пасажирського транспорту,  підвищення рівня транспортного обслуговування.
4. Створення рівних умов доступу на ринок перевезень перевізників різних форм власності і господарювання.
5. Забезпечення максимально можливої екологічної експлуатації транспортних засобів та охорону навколишнього середовища шляхом оновлення та модернізації рухомого складу, використання альтернативних екологічно безпечних видів палива.

Автор: Ю.Л.Войтенко, www.kremen.mvk.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації