Вхід | Реєстрація

Надзвичайне явище на розв’язці доріг Н-31 та М-22

Надзвичайне явище на розв’язці доріг Н-31 та М-22

30 серпня 2018 року користувач фейсбук сторінки з іменем Ігор Лукашенко проїжаючи повз будівельний майданчик авторозв’язки на автодорозі Н-31 зафіксував невластивих розмірів для наших країв суховій який виглядав досить вражаюче.


Автор: «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
3 вересня 2018, 10:05 | Кобеляки | Цікаве


1. Slavko / 3 вересня 2018, 16:57
Дякуйте Вові Лугандону за знищені дерева ! Вони ж вам не потрібні, правда ?? З такими суховіями - без голів ходитимуть, але хтось ходитиме, ніяк не ми... Ми ж ні при чому. Нічого не можемо вдіяти... Це не народ, а дно ! Ганьба !
2. Selena2017 / 4 вересня 2018, 20:36
1.Slavko
«1. Slavko / вчора, 16:57»


Переконливо і про природне явище, і про інше.
3. orakul / 5 вересня 2018, 09:41
1.Slavko
«Дякуйте Вові Лугандону за знищені дерева ! »

То сталінська спадщина. Вона повинна бути знащина згідно закону про декомунізацію. СУГС! І це ще не вечір, ще не всі посадки знищені. Посилання на scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net
4. Slavko / 5 вересня 2018, 15:49
3.orakul
«То сталінська спадщина. Вона повинна бути знащина згідно закону про декомунізацію»

Шановний пане,
причому тут ваш істеричний понос від українського націоналізму до спиляних посадок ?!! Ще раз кажу, вилазь із кущів, бо ти там щось явно плутаєш ! "Хто всравсь?" називається, коли жиди вишиванки поодягали і прикинулись націоналістами. Хто ж тоді їх обирав? Невже націоналісти? Доречі ж, справді, на сході воюють у нас одні націоналісти (захищаючись, і то, коли їм дозволять). А совки якраз і ні, їх прекрасно влаштовує і «перемир"я» - гинуть же "фашисти"...
Якщо знаєш націоналістів при кориті, так назви їх, бо я, наприклад, не знаю і не розумію істеричного поносу на дивані від перейменування вулиць, названих в честь душогубів... і коли пиляють «комуністичні» посадки.
5. Vlada82 / 5 вересня 2018, 20:27
3.orakul
«То сталінська спадщина. Вона повинна бути знащина згідно закону про декомунізацію.»

Може комусь буде прикро і не до вподоби, але Оrakul має рацію, я розумію шо він хотів сказати. 20 жовтня 1948 року за ініціативи Й.Сталіна вийшла Постанова Ради Міністрів СРСР «Про план полезахисних лісонасаджень, впровадження травопільних сівозмін, будівництва озер і ставків для забезпечення високих стійких врожаїв у степових та лісостепових районах Європейської час тини СРСР». Цей документ, названий у пресі «Сталінським планом перетворення природи», зобов’язував усі колгоспи й радгоспи України саджати лісосмуги для запобігання суховіїв та ерозії ґрунтів влітку та для затримки снігу на полях взимку. Тепер ці лісосмуги успішно вирубують. І не просто для забавки, як ви знаєте, а шоб якось вижити після впровадження європейських цін на газ. З одного боку пам’ятники валимо, з іншого - лісосмуги. Декомунізуємось на всі 100%.
6. Slavko / 5 вересня 2018, 21:54
5.Vlada82
«20 жовтня 1948 року за ініціативи Й.Сталіна вийшла Постанова»

З усією повагою, але маячня ! Це яким боком та постанова відноситься до законодавства України ?? І кого й що вона зобов"язує насаджувати чи ще що-небудь робити чи не робити ??! Є Кримінальний кодекс України, розіл 8-й - злочини проти довкілля, ст.246 Незаконна порубка дерев та Постанова пленуму Верховного суду, яка роз"яснює, що до незаконної порубки слід відносити живі сироростучі дерева, саджанці і т.п. А заодно, назвіть закон, який відміняє статтю 246-ту ККУ і дозволяє пускати живі дерева під дерибан ?? І не розказуйте тут дурниць про виживання взимку простих громадян, бо зелене пиляють лише хапуги й висушують його швидко і торгують ним наліво і направо, і з мєнтами чудово домовляються! Подайте їм заяву - самі переконаєтесь. Кобеляцький Лугандон, наприклад, ще й дошки на
Європу постачає із крадених зелених "дров"! І на гроби атовцям постачав... Хіба він проти пам"ятників ??
Якісь ви хворі тут усі, усі гріхи приписуєте націоналістам, які завжди стоять у перших рядах боротьби за націю за державу, за довкілля і за вас гнилих та ледачих! Це замість допомоги якої-небудь !
Пробачте, але ви ніколи не "декомунізуєтесь". Ті ваші кляті пам"ятники не народ ставив, а влада окупантів ! Народ був, звісно, проти, але програли... Ви, мабуть, могли про це чути, скільки мільйонів душ "програло", але не вірите? Цікаво, ким ваші предки були в ті часи ?? І затямте, що пам"ятник - він на цвинтарі, а то були - ідоли катів, що принесли сюди війну, куди жорстокішу й масштабнішу від нинішньої! Кому ви поклоняєтесь?! Ми на кістках живем!
А те, що навколо,- вас воно не хвилює: "моя хата зкраю", нехай хтось бореться, а я краще побазікаю, покритикую...
7. Vlada82 / 6 вересня 2018, 10:36
Дякую вам, Slavko, що не залишили без уваги мій коментар. З такою ж повагою до вас хочу зазначити, що ваша розлога й емоційна (я б навіть сказала – нестримана) відповідь багато що каже про ваш світогляд (тут десь є богиня Місяця, тобто Селена, у неї всі як на долоні, то будьте обережні). Тепер по суті. «Сталінський закон перетворення природи» - це не маячня, а реальний історичний документ, який у повоєнну пору мав реальну юридичну силу, незалежно від того, як тепер сприймають «диктатора всіх часів і народів». Це по-перше. По-друге, ви називаєте мені низку сучасних українських законів про захист довкілля і, наче глузуючи, просите назвати закон, який їх відміняє (правильніше буде сказати «скасовує»). Так от, це ЗАКОН ВИЖИВАННЯ. Бо ви наче живете десь у мегаполісі на останньому поверсі хмарочоса і звідти вам не видно, що лісосмуги пиляються (та вже чимало їх випиляно), не дивлячись на жодні заборони. І ніхто не вибирає лише сухостій (отут виключно ваша маячня!), пиляють кленки й акації живцем, під приводом прорідження лісосмуг, які тепер, бачте, заважають фермерам. Ці лісосмуги, я знаю точно, ніде на обліку не стоять. Лісгоспам їх не передали і між колгоспниками не розпаювали, тобто зараз вони нічиї. Ви про це не знали? То коли просите мене назвати якісь закони, то й самі наведіть хоч один конкретний приклад, коли і де на когось наклали штраф за чистку лісосмуг без дозволу? А заодно скажіть, що ви особисто зробили для цього, кого спіймали за руку і відвели до поліції?
До всього ви суперечите собі самому, стверджуючи про «дурниці про виживання взимку простих громадян». А кому потрібні були дрова тоді, як газ коштував 40 коп. за куб? Хто тоді чіпав лісосмуги? Хіба не виживання простих людей змушує купувати дрова, хоч вони й незаконного походження? Ні, ви точно злізли з хмарочоса!

Змінено 06.09.2018, 10:49
8. Vlada82 / 6 вересня 2018, 10:46
Далі. Побійтесь Бога, Slavko, і не переводьте все на політику, не кидайтесь на людей. Зрештою, не вам вирішувати, що мене ХВИЛЮЄ, а що ні. Мене справді хвилюють гарні, порядні, сильні, чесні чоловіки, а не дріб’язкові моськи, яких сьогодні, на жаль, більшість. А ось збереження довкілля мене таки ТУРБУЄ, бо живу тут і не збираюсь десь мігрувати. І нікому я не поклоняюсь – ні комуністам, про злочини яких знаю не менше вашого, ні сучасним націоналістам-горлопанам, які здатні бачити ворога там, де його ніколи не було, і читати чужі думки тільки через призму особистої ненависті до всього, що робилося тут до 1991 року. І це у вас називається «стояти за державу, за націю». А колись мої батьки «за державу» стояли біля станка і боялися гвинтика винести через прохідну, бо на сторожі був ЗАКОН. Але то були «неправильні» часи, тепер настали «правильні» – пиляй скільки зможеш (і не тільки ліс). Які закони у нас нині виконуються, скажіть? Лише ті, які вигідні олігархам – таким, про яких ото розказуєте, які «гроби атовцям постачають» із злочинно вирубаних дерев і мають від того куш. А щодо декомунізації, то багато хто, крім вас, зрозумів, що про неї я писала з іронією, тобто з прихованим гумором. Тож, реагуючи на ваші, "будівничого держави", недипломатичні випади типу «вас гнилих та ледачих», «я краще побазікаю» і т.п., то мушу нагадати вислів Петра Першого (не мій особистий, затямте!). А він колись сказав (це також підтверджено тогочасними документами): «В ком юмор вызывает зло, тому с умом не повезло». Так що це ще питаннячко, хто з нас більш «хворіший» тут серед усіх.
Ще раз – з повагою, без зайвої істерики.

Змінено 06.09.2018, 10:52
9. Slavko / 6 вересня 2018, 16:03
5.Vlada82
«Оrakul має рацію, я розумію шо він хотів сказати. 20 жовтня 1948 року за ініціативи Й.Сталіна вийшла Постанова»

5.Vlada82
«З одного боку пам’ятники валимо, з іншого - лісосмуги. Декомунізуємось»

У мене немає істерики, але іноді чиясь іронія за комунізмом справді дратує, я не приховую. Ваш коментар можна по-різному розуміти і виходить, я його не так зрозумів, як ви хотіли. А це тому, що в мене немає вашої іронії і на те маю свої серйозні причини. От, наприклад, ви пишете, який був хороший той закон чи постанова. Так, я згодний з вами! Але ж яка іронія чи гумор, коли з такими ж успіхами в семидесяті випилювали лісосмуги для розширення орних площ ! Тоді треба було і ту постанову назвати. Я б не казав, якби мені не розказувала моя мати, як тоді їла пилюку з поля, що несло вітрами! Як це назвати, коли ви кажете, що нині пиляння дерев - це декомунізація? І де він, той ваш гумор? Для моїх предків і родичів загалом як я його оцінюю загалом, той комунізм був виключно горем, злиднями і бідою, не дивлячись ні на які позитивні моменти! І я тепер живу без їхньої підтримки, бо майже нікого з них не застав живими.
Ви можете вважати мене хворим і далі не розуміти, але я веду постійну боротьбу з незаконними рубками та іншим злом, за що не раз платився (не кидаючись на людей, як ви кажете, а захищаючись від них...) і прекрасно знаю і те, що ви мені тут розказуєте про лісосмуги, і те, хто й куди їх пиляє. У основному - це не прості люди, що пиляють щось там для себе (про таких я нічого й не кажу), а бізнесмени, такі ж із вигляду гарні та порядні, як ви описуєте, вони не дріб"язкові, бо не дивляться на сухостій чи на закон... Оскільки ви мене тут у чомусь звинувачуєте, тоді скажіть, будь-ласка, що ви зробили, коли біля ваших Нових Санжар пиляли лісосмуги десь рік тому назад ? Отак і знайдемо справжніх винуватців у нинішніх невзгодах... Без істерики, але покищо і без поваги, повагу треба заслужити!
А про політику не я починав!
10. Vlada82 / 7 вересня 2018, 13:21
9.Slavko
«9. Slavko / вчора, 16:03»

Почнемо з того, Slavko, що навзаєм вашої поваги я і не прагну заслужити, не багато в тому честі. Це - ваше особисте виховання і ваше вміння вести дискусію. Не моя вина, що ви в радянському періоді бачите тільки негатив - горе, злидні і біду. Давайте "про наших баранів", тобто про лісосмуги. Якщо ваша ласка, нагадайте мені, шо то за постанова, відповідно до якої пиляли лісосмуги "для розширення орних площ" у сімдесяті роки? Зважте, що запитую без іронії, бо справді хочу знати. Я про таку досі не чула, зате знаю інше: за тих «лихих» часів лісосмуги були на балансі колгоспів і боронь боже щось спиляти безпідставно! Навіть якусь акацієву лату на загін для худоби. Тобто власник ніби колгосп, але сповна розпоряджатися деревами він не міг. Такий от був парадокс. Згодна, що дійшло до того, що багато лісосмуг розрослися і завширшки стали по 15 і більше метрів, їх треба звужувати й вивільняти від хащ родючі землі. От за це і взялися не тільки "з виду гарні та порядні" бізнесмени, а й прості фермери, чия земля біля таких лісосмуг і вони таким чином нібито "впорядковують територію". Випилюють, аж гай гуде. І що ви тут від мене, жінки, чекаєте? Що схоплю якогось фермера за руку і поб"ю в нього на голові бензопилку? Але які звинувачення можу пред"явити, коли ті лісосмуги фактично НІЧИЙНІ? Якщо ви цим питанням постійно займаєтесь, то напевне краще за мене це знаєте. А якщо ви ще й всесильний та поважний, то зініціюйте, щоб ті лісосмуги нарешті були під надійним захистом законів. А нема закону - нема й порушення. Тому жодний дільничий не відреагує, бо в нього нема підстав для реагування. Отож десь у Херсонській чи Миколаївській області вже маємо територію, схожу на пустелю. Не здивуюсь, коли такий вихор, як описаний у статті, у нас не останній. Гарного ждати не доводиться, ще будуть і суховії, й ерозія грунтів, які вже два десятиліття органічних добрив не бачили.
11. orakul / 7 вересня 2018, 15:26
10.Vlada82
«нагадайте мені, шо то за постанова, відповідно до якої пиляли лісосмуги "для розширення орних площ" у сімдесяті роки?»

Ну кого ви слухаєте. Не було ніякої постанови. Йому мати розказували, що несло пилюку з поля, а він ще добавив до розповіді побачене по 5 каналу і ТСН. Типу чув дзвін... Пилюку несло з Казахстану при освоєнні цілинних земель. Моргун цілу книжку про це написав, черз це і плоскорізи тут запроваджував. Є голий факт - посадки. І є янший факт - їх випилюють і їх скоро не буде.
12. orakul / 7 вересня 2018, 15:29
І що ви йому пояснюєте, коли він в неадекваті. Він зроду не читав жодної сурйозної книжки, тому і мислить категоріями впареними з ящика і бульварних газет. Він не розуміє що його батьки нардилися і виросли в СРСР. Відмовляючись від минулого, він відмовляється і від своїх батьків.
З цього приводу цікавий пост в соцмережах артиста родом з України Миколи Губенко. «Меня поставило на ноги государство, у которого в 45-м было 19 миллионов осиротевших детей! И оно напоило из, накормило их, дало образование, профессию, сделало меня качественным профессионалом. И что, что вы хотите, чтобы я плюнул на могилу своего отца и свей матери?»
А є ще спогади авіаконструктора Яковлева: "«Но слепому уподобляется тот,кто за тенью ошибок не видит света великих свершений великого народа." Хоча, бандерівці не належали до того великого народу, бо й самі себе до нього не причисляли, до великого народу і його звершень. Виходить, що вони були якимись збоченцями, виродками з комплексом неповноцінності і вічної злоби на весь світ. За ілюзії, які на збулися, так як були неральні, вони ладні мстити усім і усіх вбивати. І у цьому смислі вони дуже схожі із своїми сіоністськими побратимами. Ну це більше по психології. Може щось Луна доповнить.
13. Vlada82 / 7 вересня 2018, 15:54
11.orakul
«11. orakul / сьогодні, 15:26»

Ви все правильно розкладаєте по поличках, схвалюю. Сьогодні тільки те й роблять, шо плюють у минуле, на могили пращурів. От пише Slavko:"Ті ваші кляті пам"ятники не народ ставив, а влада окупантів ! Народ був, звісно, проти, але програли...". Хто сказав, шо був абсолютно проти? З яких документів це видно? Яким чином батьки Slavkа противилися встановленню пам"ятника хоча б Леніну? Чи сам Slavko влаштовував акції протесту? Просто гидко читати, які всі зараз грамотні й сміливі, мають власну думку і щодо комунізму, і щодо Леніна. А де вони були років 30-40 назад? Якщо вже були тоді на білому світі, то напевне мовчали в тряпочку разом з усіма, а тепер їм розвиднилося, вони раптом прозріли... І за це ще й повагу до себе вимагають. А чи хоч один з них бачив оригінали тодішніх документів про "злочини комуністів"? Ні! Про це вони порівняно недавно дізналися з газет і "телеящиків". Навіть не підозрюючи, що нас усіх зомбують, що зараз існує така ж ідеологія, як і колись, тільки пропагує зовсім інші цінності. Я не заперечую негативу, який справді тоді був, але люди мислячі не повинні сприймати інформацію у ЗМІ за чисту монету.
14. orakul / 7 вересня 2018, 16:44
13.Vlada82
«Сьогодні тільки те й роблять, шо плюють у минуле, на могили пращурів.»

Таки да. І роблять вони це на догоду сіоністам, проти яких вони мовби борються. А давно сказано «Хто не пам’ятає свого минулого, той приречений пережити його знову». От ми його і переживаємо і при цьому навіть не хочемо це зрозуміти. «Человека очень легко запутать фактами, но если он понимает тенденции то его уже не запутаешь ни чем», - говорив Ален Даллес. Колись мені розповідав один дід, як він воював а потім, у 46-му демобілізувався і почав працювати в селі учителем. Життя було важке. У 47-му був голод, а потім поступово з кожним роком ставало краще і краще. Так от "ставало краще" - це тенденції. А «голод» - це голий факт. Про тенденції нам не кажуть, а про факт молотять кожен день. Мисляча людина повинна хоча б сама себе запити, навіщо це роблять? А відповідь очевидна, щоб люди не бачили сучасних тенденцій і мовчки йшли на убій.
15. orakul / 7 вересня 2018, 16:45
«Через десять років Україна стане самою багатою державою Європи…, другою Францією» (Л.Кравчук, 1991 .)
Украина, выходя в 1991 году из состава СССР имела:
- Экономику, равную экономике ФРГ;
- 52 млн. образованного населения;
- Судостроение;
- Авиастроение;
- Ракетостроение;
- Приборостроение;
- Мощнейшую науку;
- Черноморское морское пароходство – самую большую на тот момент судоходную компанию мира;
- Рыболовецкий океанский флот под 200 вымпелов.
Из передачи (Ньюз Ван) Посилання на www.kp.ru
16. orakul / 7 вересня 2018, 16:48
Де все поділося? Оце тенденції. А факти вони підбирають самі найгірші. А отакі факти які я тут надам, можуть видалити. Посилання на burckina-new.livejournal.com
17. orakul / 7 вересня 2018, 16:52
13.Vlada82
«Я не заперечую негативу, який справді тоді був,»

Негатив є хавжди і у всьому. Нічого ідеального не буває. Ідеальне буває лише в уяві, в ілюзіях. І тоді виника у свідомих проблема яка відображена у східній мудрості: "Иллюзия мысли будет мешать уму". І це ще якщо у них той ум є.
18. Vlada82 / 7 вересня 2018, 17:37
17.orakul
«І це ще якщо у них той ум є.»

100%.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації