До редакції почали звертатися читачі із проханням прояснити ситуацію зі станом дорожнього покриття на автодорозі Полтава — Олександрія. Автолюбителів цікавить питання, чому до цього часу на ній немає спеціальної розмітки. Адже із настанням осені і зменшенням світлового дня все частіше водіям доводиться їздити в темну пору доби. А без розмітки у таких умовах будь-яка дорога стає небезпечною.
Окрім того, у Кобеляцькому районі почали поширюватися чутки про те, що фінансування робіт із будівництва автомобільної розв’язки між дорогами Полтава — Олександрія та Дніпро — Решетилівка буде припинене через брак коштів.
Ці запитання ми переадресували керівництву Служби автомобільних доріг у Полтавській області. Нам надали офіційну відповідь, яку редакція друкує без змін і правок.
«Розмітка на автомобільній дорозі державного значення М-22 Полтава — Олександрія: ремонтно-будівельний сезон на державних автомобільних дорогах Полтавської області ще триває. Роботи на автошляху М-22 продовжуються. По завершенню сезону буде нанесена тимчасова дорожня розмітка.
Розв’язка на перехресті автодоріг М-22 Полтава — Олександрія та Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка: будівництво розв’язки здійснюється в рамках державного інвестиційного проекту з розвитку автомобільної дороги Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка. Реалізація проекту розрахована на 3 роки. Фінансування надходить зі спеціального фонду державного бюджету».
Прямо скажемо, дуже чіткою і конкретною таку відповідь назвати важко. Нібито, розмітку обіцяють нанести по закінченню робіт на автошляху між Полтавою та Олександрією. Але коли закінчаться ці роботи, наразі невідомо. А за давньою і, здається, безсмертною українською традицією, кращою порою для проведення дорожніх робіт є зима.
А розв’язку, судячи із відповіді, можуть будувати ще три роки.