Протягом листопада-грудня поточного року у районному відділенні Укрпошти, а той просто на вулиці чи під час телефонних розмов жителі Царичанки запитували про перебіг майбутньої передплатної кампанії саме у їх районі. Увесь цей час видавець газети вів перемовини із обласними дирекціями Укрпошти та типографіями у пошуках компромісів щодо вартості послуг. Не буду описувати всі перипетії цього процесу. Компромісів досягти так і не вдалося.
У принципі, це не вина обласних чи районних адміністрацій. Причина — у київських керівниках та міністерствах, які досить далеко сидять від людських проблем на місцях. У результаті редакція була поставлена перед вибором: або різко піднімати ціну на передплату виключно для царичан, або працювати у збиток, або відмовитися від передплати у Царичанському районі взагалі, залишивши лише роздріб.
Ми вибрали останній варіант. Роздрібні продажі залишаються. Договір із Укрпоштою на передплату і доставку не продовжили. Що можна зробити людям, які бажають читати газету «ЕХО», але не мають змоги купляти її у магазинах Царичанки та Китайгорода?
У них залишається варіант із електронною передплатою. Передплативши електронну версію «ЕХО», людина залишає за собою можливість читати газету.
Як завжди, у цьому варіанті є свої плюси і мінуси. Розпочнемо із мінусів. Людям, які звикли читати виключно паперову газету, на перших порах дуже важкувато призвичаїтись до того, що ознайомлюватися із новинами вони будуть, дивлячись у екран комп’ютера, ноутбука чи смартфона. Та, на нашу думку, це не є великою проблемою.
Тепер плюси. Вони суттєвіші. Перше. Інтернет-версія газети є значно дешевшою у порівнянні з паперовою. Причина проста і зрозуміла: зникають витрати на друк і доставку. Тобто, якщо у роздріб царичани купляють примірник «ЕХО» за 10 гривень, то за інтернет-версію платитимуть 5.
Плюс другий. При наявності Інтернету читач отримуватиме газету точно у четвер вранці, незалежно від графіку роботи пошти чи магазину, у якому здійснюється роздрібний продаж, погодних умов та інших факторів, що впливають на процес доставки.
Плюс третій. Електронну версію можна передплатити у будь-який момент, не виходячи з дому чи офісу, і на будь-який період (від року до тижня).
Підкреслюю, що електронний варіант «ЕХО» за своїм змістом, у тому числі і наявністю реклами, абсолютно нічим не відрізняється від паперового.
Так що, вибір є, він — за вами. Як це зробити? На сайті «ЕХО» є посилання «Підписатися» (виділене зеленим кольором), далі — детальна інструкція. Якщо виникають труднощі, можна повідомити про них за номером (097)903-92-67.
П. С. Якщо зовсім чесно, то з такою, як зараз, роботою Укрпошти я б, на місці читачів, уже давно відмовився від її послуг. Адже навіть у Кобеляках газету людям часто приносять не у четвер, а в п’ятницю, а то й суботу.