Вхід | Реєстрація

А СБУ попереджало

А СБУ попереджало

Досить претензійна назва вибрана для цієї статті, щоб привернути увагу більшої читацької аудиторії. А потім спробувати маніпулювати свідомістю читачів. Із тим, щоб донести до їх свідомості, що нею, свідомістю, щодня маніпулюють.

Для початку пропоную одразу прийняти той факт, що нашою із вами свідомістю постійно маніпулюють, тобто, впливають на неї. Як правило — із корисливою метою. По великому рахунку, і цей текст можна, і, напевне, потрібно, сприймати, як маніпулювання. Адже ви читаєте букви і слова, вони викликають якісь думки та враження. І це змінює вашу свідомість у тій чи іншій мірі. Але важливою є передусім мета того чи іншого тексту. Автор цього тексту не має на меті отримати якусь особисту вигоду. Мета інша: примусити читача задуматися. Чи повірите ви в щирість задуму — ваша справа.

Отже, почнемо із того, чому виник задум написати саме таку статтю. Першим чинником стала публікація під назвою «Сугестивні технології маніпулятивного впливу». Її авторами є група науковців. А у світ вона вийшла в 2011 році під редакцією, на той момент, ректора Національної Академії Служби безпеки України Євгена Скулиша. По суті, це є навчальним посібником для журналістів, психологів, кримінологів і працівників спецслужб України. Зараз цю роботу можна спокійно перечитати в мережі Інтернет. У посібнику йде мова про те, як ті чи інші групи людей впливають на інших, нав’язуючи їм свою волю. У тому числі, і через ЗМІ, передусім — через телебачення, мережу Інтернет, блогерів, ЛОМів (лідери громадської думки).

Ну, почав читати посібник — та й по тому. У принципі, це не стало основним поштовхом для написання вже власної статті. Адже ні для автора, ні для частини читачів давно не є секретом, що свідомістю українців досить безцеремонно маніпулюють, більше того, навіть програмують її. А можливості маленької провінційної газета надто обмежені, щоб якось вплинути на загальну ситуацію. Адже було б по меншій мірі наївним вважати, що один текст може протистояти величезній і надпотужній машині маніпулювання свідомістю, у якій задіяні телебачення, Інтернет, висококваліфіковані і високооплачувані фахівці.

Та потім трапилося два епізоди, які стали остаточним поштовхом для написання статті. У обох випадках автору довелося розмовляти з освіченими, психічно абсолютно адекватними людьми. І бачити, як їх свідомість уже запрограмована.

Епізод перший. Розмова із двома молодими людьми з приводу здорового харчування. Головна їх теза — ми знаємо про здорове харчування, але не можемо його собі дозволити, тому що це дуже дорого. Люди говорили щось про авокадо, грейпфрути, маракуйю та іншу трясцю. І таких людей, які вважають, що не можуть собі фінансово дозволити їсти нормальну «здорову» їжу, дуже багато. Напевне, більшість українців так і думає. Адже, якщо вірити офіційній статистиці, то в нашій державі постійно зменшується обсяг споживання рідних українських яблук. І, навпаки, зростає споживання цитрусових, які в нашому кліматі не ростуть. Довелося годину витратити, щоб спробувати довести людям, що яблука, каші із круп, чорний хліб — це зовсім недорого. А більшість отієї фігні, яку вони купляють у магазинах — це шкода. Якщо не для здоров’я, то для гаманця точно.

Епізод другий. Розмова із медиком. Людина в білому халаті першою її розпочала.

— Оце в мене сьогодні настрій гарний.

— А чому гарний, що приємного відбулося?

— Та у Венесуелі проти їхнього президента Мадуро народ піднявся.

— ???

Коротенька німа пауза. Потім таки запитую:

— А Вам яке діло до того Мадуро і до Венесуели з її народом?

— Так це ж Путіну погано. А те, що йому погано, — нам добре.

— ???

Я особисто не знаю, чому президенту Росії Путіну стало гірше через заворушення у Венесуелі. А головне — не розумію, яка з цього користь для звичайного українського медика. А чітко розумію, що свідомість людини вже змінена. Людина не думає про ті проблеми, що виникли із реформуванням медичної галузі, у якій працює, про дорогий газ та низьку зарплату. У неї Мадуро в голові. Хоча, по великому рахунку, ні ситуація із цим президентом, ні з Путіним, ні з усім венесуельським народом на якість життя медика в Кобеляках абсолютно не впливає.

Передбачаю, що в цьому місці у частини публіки в голові одразу з’являться думки, на зразок «Що ти мелеш, як це не впливає», «Ми знаємо, що венесуельська нафта, вийшовши на ринок, зменшить ціни», «Так що ж це нам, не знати нічого?», «Хто володіє інформацією — той володіє світом» і так далі, і тому подібне.

Я ж пропоную задуматися над тим, чи дійсно ви володієте потрібною для вас інформацією. Чи, можливо, вам свідомо її вкладають у очі, вуха, а з цим — і у свідомість. І як же це мільярди людей протягом десятків тисяч років виживали, не отримуючи щоденно інформації про ціну бареля нафти, ситуацію у Венесуелі, переваги авокадо перед яблуком? До чого йдеться. А до того, що отримана вами інформація зовсім не обов’язково є дійсно корисною і, як правило, свідомо вкладеною у вашу свідомість власниками телеканалів, газет, блогерами та іншими маніпуляторами.

Не так давно, кілька місяців тому, читаючи перші новини про Томос, автор підсміювався над ними, спілкуючись із друзями. Мовляв, не працюватиме така досить примітивна інформаційна акція. Ага, не працюватиме. Помилився автор, працює ще й як. Політтехнологи краще розуміються на людській психіці. І черговий крок до того, щоб діючий Президент виграв вибори, виявився цілком вдалим.

Узагалі, зараз українці, самі того не усвідомлюючи, є об’єктами, точніше, жертвами щоденної інформаційної війни. Причому, що особливо небезпечно, вона, та війна, відбувається практично на всіх рівнях, навіть на нашому глибоко провінційному. Йде інформаційна війна на рівні держав між Україною та Росією, точніше, між людьми, які у владі. Йде війна політична, передвиборча. Ба, навіть у Кобеляках ми стали свідками інформаційного протистояння. Уже й листівки по місту почали розкидати.

Саме тому інформація про цю війну, її методи і, по можливості, способи протистояння може бути корисною. А для того, щоб частина критично налаштованих до автора і до «ЕХО» земляків не говорили знову про вигадки провінційного розумника чи дурника, ми й спробуємо скористатися відомостями, взятими із посібника для СБУ. Таки ж, нібито це серйозна організація, яка, до речі, на думку одного з активних коментаторів редакційного сайту, ще й курує наше видання. Знову ж таки, задумуєшся, наскільки цікавою штукою є наш мозок. У чоловіка немає жодного доказу, жодного факту співпраці «ЕХО» із СБУ, але він у цьому майже впевнений.

Що ж, далі буде. Продовження читайте в наступному номері «ЕХО».


Автор: Ігор Філоненко


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство


1. Borch / 5 лютого 2019, 18:35
Для активного противодействия манипуляциям, нужно в первую очередь знать разновидности, и методы этих манипуляций. Но и этого не достаточно так как новые методы появляются все чаще. Те разновидности что описаны это только ингредиенты с которых опытный социал маркетолог может сделать салат, от которого голова пойдет кругом в целого народа. Теоретически можно заставить поменять веру. Правда для таких свершений, нужны некоторые условия. Это что бы вы понимали мощь инструмента. Основа - стадная природа человека. Технология работает на массы но не работает на индивидуума. Людей можно разделить на 4 группы. 1 имеющие четкое мнение (3%), 2 имеющие мнение (7%), 3 не имеющие мнение (40%), 4 им все равно (50%). 3 а потом 4 группа что бы не казаться не такими как все берет мнения 2 группы и выдает за свое. Хватает одной популярной блогерше показать как глотать банан и челендж запущен. И уже сотни повторяют. 2 группа старается быть в тренде, потому обманув их тем что тренд, например Вася, они начнут вылизывать Васю с ног до головы, потянув за собой 3 и 4 группы. Кстати для этого делают черный пиар. Фанаты не поверят, но 2 группа задумается. А первая группа вообще не участвует в этом цирке. Разве только в качестве зрителей.
Это работало 7000 год назад и будет работать еще столько. Если только человечество не исчезнет раньше. Один совет конечно дам, любую полученную информацию, воспринимайте вначале как ложь. А потом если получится, докажете что это правда. Это хороший трюк, опробуете поймете.
2. orakul / 6 лютого 2019, 10:22
1.Borch
«Для активного противодействия манипуляциям,»

Просто не треба в них вляпуватися. Достатньо усвідомити, що усі ЗМІ призанчені виключно для маніпуляції.
1.Borch
« Теоретически можно заставить поменять веру.»

"Вера - это нежелание знать истину", - писал Ницше. Соплеменник бога всех патриотов Карл Маркс писал еще проще "религия - опиум..". А если кому-то невтерпежь без веры, так надо вернуться к вере наших предков, так как именно с того момента как ее подменили и началась глобальная манипуляция. Даже в СССР не смогли внятно разъяснить народу всю суть христианства. А сейчас, когда христианство читают в школах и все молча радуются, надежды на исправление мозгов просто нет. "Чтобы найти путь из инферно, нужна прежде всего Мера а не Вера», - писал Иван Ефремов в своем научно-фантастическом романе "Час Быка". Там же он пишет обращаясь и к наши безмозглым патриотам - борцам с коррупцией, борцам за Томос и Донбасс и вообще борцам "за все против всех адекватных": "«У вас и ваших сообщников нет знаний, не разработана программа и не исследована ситуация. Вы не знаете, с чего начать, к чему стремиться, кроме иерархических перестановок в высшем классе…»
3. orakul / 6 лютого 2019, 10:33
1.Borch
«любую полученную информацию, воспринимайте вначале как ложь. А потом если получится, докажете что это правда. Это хороший трюк, опробуете поймете.»

Все это не ново и старо как мир, но никто этого не желает воспринимать. Даже более менее адкватные люди не желают вникать, а о кастрюлеголовых нечего и говорить. Немецкий Философ Артур Шопенгауер писал: «Путеводной звездой нашей деятельности должны быть не образы и фантазии, а ясно усвоенные понятия. Обычно бывает обратное. При ближайшем исследовании мы убеждаемся, что в конце концов решающий голос во всех наших делах принадлежит не понятиям, не рассуждению, а именно воображению, облекающему в красивый образ то, что желало бы нам навязать». Надо информация воспринимать не просто как ложь, а и как ложь зеркальную. Те, кто владеет СМИ и правительствами могут одновременно жить и мыслить в реальной реальности и в реальности перевернутой наоборот. Люди же понять этого не желают. Когда-то доказывал одному свидомому фраеру-побратыму, что на его шевроне написано не «Киборг» а "Гробик", но до него так ничего и не дошло. Может он уже и гробик. Судьбы его не знаю.
4. orakul / 6 лютого 2019, 10:49
" Йде інформаційна війна на рівні держав між Україною та Росією, точніше, між людьми, які у владі" Та немає ніякої війни між людьми які у владі. Між ними є договорняк. Що російськими, що українськими СМІ володіють одні і ті самі. А СМІ - це ж зброя війни. Я не знаю "ху із містер Путін", але він не володіє СМІ. Як десь тут мене Аліст запитував: "Якби в твоєму любимому СРСР ти в 1943 цитував німецьких Геббельсів, то щоб з тобою було?" Так от і я запитую: Що б було, якби якийсь Трюхан чи Ковтун поїхали до Гебельса у Берлін і там би не вилазили із теле чи радіо шоу? І чи таке взаглі б могло бути при Сталіну? Йде навмисне стравлюваня народів з ціллю скорочення їх чисельності. От і вся наука. Про це Сталін попереджав: "Народы же, населяющие Советский Союз, в своем большинстве будут физически истреблены, оставшаяся же часть превратится в бессловесных и жалких рабов завоевателей.» А взагалі стаття хороша, от чи дадуть її тут обговорювати?

"Знову ж таки, задумуєшся, наскільки цікавою штукою є наш мозок. У чоловіка немає жодного доказу, жодного факту співпраці «ЕХО» із СБУ, але він у цьому майже впевнений."
Таки хитра штука той мозок, бо вважати що така організація залиша докази, факти а мо і видає довідки..... "Без образ".
5. orakul / 6 лютого 2019, 13:14
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
6. Filon / 6 лютого 2019, 20:45
4.orakul
«Таки хитра штука той мозок, бо вважати що така організація залиша докази, факти а мо і видає довідки..... "Без образ"»

Цитатою на цитату. Любовю за любов.
Кроме того, всегда следует обращать внимание на род занятий конспирологов, предполагающих контроль над человечеством. Как правило, это люди, не способные управиться даже с командой из трех человек. Любопытное объяснение этому феномену приводилось в статье одного американского журнала (анонимус за давностью уже не помнит деталей). Ученые, которые исследовали связь между естественным отбором, моделями поведения индивидов и строением их мозга, предполагают, что естественный отбор в первобытных условиях стимулирует развитие подозрительности такого типа (это все регулируется на уровне нейромедиаторов и в особенно запущенных случаях проявляется как клиническая паранойя). А хуле, если ты априори всех окружающих подозреваешь в чем-то нехорошем, то это в принципе способствует выживанию индивида и его потомков. В современном обществе этот механизм уже не столь актуален, от него получают профит те, кто умеет сбалансировать его на уровне здорового скептицизма в виде так называемых критического мышления и аналитических способностей. Ну а те, чей уровень развития не позволяет задавить в себе наследие предков могут и дальше радовать окружающих своими высерами про всемирный заговор.

И тем не менее все выше описанное не означает, что на протяжении всей истории человечества в пейсах жиды не продают мясо некрещенных православных русских младенцев инопланетянам с Сириуса при молчаливом согласии госдепа США.
7. Filon / 6 лютого 2019, 22:50
4.orakul
« Я не знаю "ху із містер Путін", але він не володіє СМІ.»

Оце навіть трішки розсмішило. Таваріщі Льонін, Сталін, Брьожнєв та іже існімі теж де-юре ЗМІ не володіли. Взагалі, якщо трішки передивитися коментарі Оракула, то робиш висновок, що всі навколо "в дєлє", окрім Путіна І Копельця. Два таких билінних рицаря, які користуютья точно такими ж методами маніпуляції, як і всі, хто при владі. Але при цьому "ні каплі в рот, ні сантиметра..." Ну та конспіролохія всеобясняє.До речі, слово конспіролохія більш точно, як на мене, пояснює феномен явища.
8. orakul / 7 лютого 2019, 11:26
7.Filon
«Оце навіть трішки розсмішило. Таваріщі Льонін, Сталін, Брьожнєв та іже існімі теж де-юре ЗМІ не володіли.»

Товариш Сталін і товариш Брежнєв ЗМІ «володіли» де-факто. ТоваріщЪ Путін - не володіє. Принаймні до такої міри до якої володіли вони. Але, якщо уважно вивчати історію, то можна побачити що навіть в часи товаріща Сталіна в ЗМІ періодично зявлялися вороги народу і потім їх приходилось «переконувати», що працювати на розвал країни, то не є добро для держави і народу. Власне, ті вороги є завжди, вони - як віруси в організмі. І як тільки система дає збій, ослаблює свій «імунітет», так відразу віруси активізуються і починають свою руйнівну діяльність.
7.Filon
«передивитися коментарі Оракула, то робиш висновок, що всі навколо "в дєлє", окрім Путіна І Копельця.»

А з цього приводу я вже пояснював тут сто разів. І Путін і Копелець - кращі від свої попєрєдніков, чого на жаль не скажеш про тих, кого привели до влади майдауни. Мені здається, що це починають розуміти навіть упороті товаріщчі.
9. orakul / 7 лютого 2019, 11:59
7.Filon
«До речі, слово конспіролохія більш точно, як на мене, пояснює феномен явища.»

До речі, я ніде тут не вживав слово конспірологія. Це слово придумали ті, кому вигідно скрити елементарні наукові принципи управління, якими вони віками користуються і яких ніхто не хоче бачити (навіть просвітльонні буддисти). А якщо по суті статті, так маніпулятивні технології викорстовувались теж віками. Наймасштабніша і найдревніша маніпулятивна технологія - релігія. Яка тут конспірологія, коли все на поверхні, але його не бачать. Це не конспірологія - це сліпота і даунізм насєлєнія. І цю сліпоту не поборола навіть радянська атеїстична школа. Така сила очевидної для не сліпого маніпуляції. А той сбушник у своїй книзі не пояснює головного: з якою ціллью проводиться маніпуляція свідомістю українців? Наївний народ думає, що з цілю покращення його життя. Відомий художник і громадський діяч Микола Реріх у своїх щоденниках приводить слова англійського музиканта Томаса (А мо ТОМОСА?) Бігама сказані ним після відвідин Голівуда: «Голивуд – мировое бедствие, сравнительно с ним Гитлер, Гиммлер и Муссолини только пошлые, преходящие инциденты…». А далі Реріх пише: "Еще некая война неизбежна, война знания против невежества". Україна - зразок тотального невежества і воно поглиблюється. В школі перестали вивчати російську мову, а це означає, що діти скоро не зможуть прочитати навіть оцих цитат. Вони будуть тупо «пливти» у створеній для них «каструлі» "У темний вир трагедій морових", - як писав Борис Олійник. До речі, Олійник Герой України, але про нього не прийнято говорити і згадувати його творчість, особливо написане ним після першого майдану. Інший Герой України і народний депутат Савченко томиться у казематах тіпа європейської найдемократичнішої країни світу як терорист. І народ в це вірить, бо в ЗМІ йому постійно розказують про тоталітаризм СРСР. На фоні СРСР "вільна Україна" виглядає найдемократичнішою, хоча де-факто вона на багато тоталітарніша.
10. Чудо Юдо / 7 лютого 2019, 14:37
9.orakul
«В школі перестали вивчати російську мову, а це означає, що діти скоро не зможуть прочитати навіть оцих цитат.»

Чому ж не зможуть? У школах перестають учити російську, зате більш поглибено вчать англійську. І діти зможуть цитати Томаса читати в орігіналі, без перекладачів :)
Ото біда, російську менше знатимуть.
11. Borch / 7 лютого 2019, 14:52
9.orakul
«Це слово придумали ті, кому вигідно скрити елементарні наукові принципи управління, якими вони віками користуються і яких ніхто не хоче бачити (навіть просвітльонні буддисти). А якщо по суті статті, так маніпулятивні технології викорстовувались теж віками.»

Никто ничего не скрывает. Все, лежит в доступном месте, бери читай, вникай, и пользуйся. Вы выбрали путь взять прочитать и не воспользоватся. И почему то думаете что те кто пользуются, враги мирового масштаба. Кто виноват в том что большинство людей этого не знают? Сами люди и виноваты. Еще раз повторюсь, информация доступна, нет желания ее освоить.
12. orakul / 7 лютого 2019, 16:05
10.Чудо Юдо
«, зате більш поглибено вчать англійську.»

Це щоб швидко і правильно команди хазяїв виконувати? Чи може ти скажещ, що для того щоб Шекспіра читати? Так вони його й на російській ніколи не читали. А якщо брати свідомих, так ті взагалі більше Муму нічого в житті не читали.
10.Чудо Юдо
«Ото біда, російську менше знатимуть.»

Це не просто біда, це національна катастрофа. Але кому я це пишу...
13. orakul / 7 лютого 2019, 16:19
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
14. orakul / 7 лютого 2019, 16:32
11.Borch
« Вы выбрали путь взять прочитать и не воспользоватся. И почему то думаете что те кто пользуются, враги мирового масштаба.»

Я пользуюсь, для себя, так сказать, так как мое положение не позволяет мне как-то влиять на происходящее, кроме как писать тут коменты. А вот насчет врагов мирового масштаба, так таки да, они пользуются. Как пользуются для благ страны украинцы я в упор не вижу. Буду рад подсказке. Может я чего-то не вижу.
11.Borch
«Кто виноват в том что большинство людей этого не знают? Сами люди и виноваты.»

Ну таки да. Но людям забили мозги. Когда-то мне был не совсем непонятен применяемый в СССР термин "промывка мозгов". Теперь понятен. Но в то время я не мог поверить, что можно более менее образованным людям так "промыть мозги". К сожалению, это оказалось возможным и Украина - яркий тому пример.
15. Filon / 7 лютого 2019, 19:16
9.orakul
«і яких ніхто не хоче бачити (навіть просвітльонні буддисти)»

Просвітлені буддисти, говорю не про себе, тому що мені до цього стану сансарить і сансарить, коментарів в «ЕХО» не пишуть. Як на будь-який інший ресурс. Тому, що істинні знання буквами не передаються. Це якщо говорити про істинні знання в розрізі вчення Будди. А ті,що не зовсім просвітлені, але на шляху відносяться до першої категорії людей згіднг визначення користувача Борщ.
1.Borch
«А первая группа вообще не участвует в этом цирке. Разве только в качестве зрителей.»
16. orakul / 7 лютого 2019, 19:16
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
17. orakul / 7 лютого 2019, 19:22
15.Filon
«Тому, що істинні знання буквами не передаються»

Коварне запитання: А що таке істина, і що таке істинні знання? (Думаю, що істинні знання, це знання про істину)
18. Borch / 8 лютого 2019, 00:42
14.orakul
«Как пользуются для благ страны украинцы я в упор не вижу. Буду рад подсказке. Может я чего-то не вижу.»

Человек по настоящему осознавший эту технологию, априори, больше не является гражданином какой то страны. Так как гражданство это один из результатов манипуляций. Он может иметь гражданство по бумагах, но в голове ему глубоко параллельно, это все не более чем манипуляция. Гражданство равно вере, странно что человек вникнувший в теорию управления, этого не понял.
14.orakul
«Но в то время я не мог поверить, что можно более менее образованным людям так "промыть мозги". К сожалению, это оказалось возможным и Украина - яркий тому пример.»

Любая манипуляция имеет доступность. То есть можно ли ее провести или нет. Вы, в корне не правы, в том что кто то может направить развитие народа против его воли. Тут наши взгляды кардинально расходятся. Те, кто используют манипуляции, ничем не управляют. Они пользуются тем что доступно, то чем можно воспользоватся. С виду, может показаться что управляет манипулятор, но по сути он пользуется возможностями. Не будет возможностей, не будет манипуляторов. Слова Мавроди, лох не мамонт, лох не вымрет, прекрасно это описывают. Не будет лохов, не будет МММ.
Я хотел бы что бы Вы меня правильно поняли. Вы, как я говорил, в других темах, неадекват. Потому что занимаетесь бесполезным занятием. Хотите научить обезьян быть людьми, пожалуйста. Но даже, если это, и получится, то Вы, ничего от этого не получите. Это точно. Поэтому это занятие бесполезное со старта. Если Вы такой проникший и изученный, то, почему этого не понимаете? Что вы получите когда выиграете?
Нечем заняться?
6.Filon
«всегда следует обращать внимание на род занятий конспирологов, предполагающих контроль над человечеством. »
Обращу внимания на эти слова. Вырванные с контекста. Вы уверенны что понимаете о том, как управляют людьми? Если человек знает как манипулируют людьми, то и сам может это делать. Вы пользуетесь своими знаниями?
19. Borch / 8 лютого 2019, 01:41
18.Borch
«Обращу внимания на эти слова. Вырванные с контекста. Вы уверенны что понимаете о том, как управляют людьми? Если человек знает как манипулируют людьми, то и сам может это делать. Вы пользуетесь своими знаниями?»

Процитирую сам себя, потому что не хватило букв.Это продолжения предыдущего поста.

Нет не знаете, вам статус не позволяет. Думаете статус все решает? Очень легко все на статус перевести. Я не президент, потому у меня не получается.
А Вы хоть представляете какой уровень манипуляций, на ближайшее окружение, должен использовать президент, для того что бы держатся на своем месте? Или Вы думаете это как место на работе, вот мое место и я тут 5 лет на работе? Любой правитель, будет это использовать. Хороший, или плохой. Если он этого не будет использовать, он не будет правителем.
Ваш любимый Сталин, использовал другой метод манипуляций, страх. И только страх, позволил ему держатся при власти, до смерти. Уважать, такого правителя, это как минимум, желать такого правителя. При которому манипуляции, будут сводится к запугиванию всех и вся. И головы будут лететь без разбору. Честно говоря, чего он добился? Куда шли туда и пришли. Нынешняя ситуация это неизбежность, которую он своим правлением и создал. Все его свершения, канули прахом, потому что был он дураком. Последствия поступков, есть результат. Вот результат, того что он сделал, вот мы сейчас результаты его деятельности и получили. Запуганных, без инициативных, видящих врагов во всех и везде людей. То что сейчас происходит, это результат правления Сталина.
Эволюция сознания происходит не по указке, она происходит после осознания несостоятельности. Не стоит думать, что осознание это придет само, и то что это точно произойдет. Вполне вероятно, что это не произойдет, и Украинский народ канет в веках. Как затерялась в веках Половцы, Печенеги, и другие.
20. orakul / 8 лютого 2019, 09:29
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
21. orakul / 8 лютого 2019, 09:43
18.Borch
«Любая манипуляция имеет доступность. То есть можно ли ее провести или нет. Вы, в корне не правы, в том что кто то может направить развитие народа против его воли. Тут наши взгляды кардинально расходятся»

Наши взгляды во многом расходятся, но с вами можно общаться на логическом уровне и не исключено, что по многим вопросам мы сможем достичь взаимопонимания а по многим вопросам, возможно, сможем понять свои ошибки. Таких людей тут на сайте почти нет. А появление таких людей наводит на размышления... А не пригодится ли это для доказательства некоторых вещей Филону? Но это отступление от темы.
18.Borch
«Те, кто используют манипуляции, ничем не управляют. Они пользуются тем что доступно, то чем можно воспользоватся.»

Ну это же не логично. Те, кто использует манипуляции манипулируют (т.е. в моем понимании управляют) манипулируемыми. Чет-т вы запутались. А используют они таки да, то что доступно и то, чем можно воспользоваться, иначе и быть не может.
18.Borch
«С виду, может показаться что управляет манипулятор, но по сути он пользуется возможностями. Не будет возможностей, не будет манипуляторов»

И снова о том же. Ясно, что если не будет овец, то не будет и пастуха. Но правильно писать: "манипулятор манипулирует (управляет) пользуясь возможностями."
22. orakul / 8 лютого 2019, 09:56
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
23. orakul / 8 лютого 2019, 10:14
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
24. orakul / 8 лютого 2019, 10:22
19.Borch
«Вполне вероятно, что это не произойдет, и Украинский народ канет в веках. Как затерялась в веках Половцы, Печенеги, и другие.»

Вполне вероятно, потому я и пишу тут, и потому приводил слова Олийныка
"І якось ми,
стужившись по домівці,
Повернемось,
і нам розкаже гід,
Що тут колись
жили, пак, українці...
– А є хоч слід?
– Та от... схолов і слід."
25. Admin / 8 лютого 2019, 10:36
Користувач orakul заблокований на 7 діб за систематичний спам, засмічення коментарів об’ємними текстами скопійованих з інших ресурсів.
Редакція вітає вільне спілкування користувачів, висловлення власних думок, але якщо такі думки висловлені власноруч, а не регулярно копіюються із інших, часто сумнівних, джерел. Особливо якщо коментатор регулярно відводить спілкування від теми матеріалу, під яким проводиться обговорення, у інше русло, яке абсолютно не стосується суті обговорення
26. Filon / 8 лютого 2019, 11:23
18.Borch
«всегда следует обращать внимание на род занятий конспирологов, предполагающих контроль над человечеством. »»

Шановний Борщ. Це - не мої слова, а цитата із Луркмор. Я особис то не вважаю себе фахівцем із нейролінгвістичного програмування та іншої трясці. Так, на рівні дилетанта, який цікавиться темою. Тому не сильно й користуюся цими знаннями. Та й взагалі не ставлю собі за мету оволодіти ними досконало. Адже хочу закінчити життя десь у кущах лохини, медитуючи. У ВАс може виникнути логічне запитання "А навіщо ж ти тоді піднімаєш тему маніпуляцій свідомістю?" Правильне запитання.Спробую дати на нього відповідь у продовжені статті.
А взагалі мені дуже подобається хід Ваших думок і рівень подачі.
27. Beri Mor / 8 лютого 2019, 12:51
26.Filon
« хочу закінчити життя десь у кущах лохини,»

Ще пару років правління цієї влади,більшість українців так і закінчать своє життя,більшість,на жаль,навіть не медитуючи.
28. Borch / 8 лютого 2019, 16:12
26.Filon
«А навіщо ж ти тоді піднімаєш тему маніпуляцій свідомістю?»

Тема маніпуляцій є досить актуальною, особливо в період перед виборами. В даний момент найкращий час для навчання, для тих хто цікавиться темою. Тема складна, я думаю що результату ці статті не принесуть. Можливо декілька людей задумаються, можливо хтось почне вивчати. Але результат залежить від правильного світогляду. А правильний світогляд тяжко виробити поверх існуючого. І взагалі що в цьому світі правильно а що не правильно, філософське питання. Відповіді на яке не існує. Також тема явно не для всіх. Я уже писав, що більшість людей (90%) двигає не бажання розібратись в істині, а бажання не виділятись і бути як всі. Згадаємо попередні вибори. А саме, маніпуляцію з рейтингом. Ще до того як вибори почалися, нинішньому, уже нарисували рейтинг. Більшість і купилася, якщо всі то і я з ними. А те що це був один і творців партії регіонів, ніхто питанням не задався. Про цей трюк можна довго писати, його використовую дуже часто. Не тільки на виборах. Одне можу сказати цікаве, на цих виборах, він працювати не буде. Так як ворогуючі сторони, виводять його в розряд неактивних. Шляхом частого змінювання результатів. І почалося це ще 3 роки тому. З зашкварних рейтингів Рабиновича. Тому на цих виборах нас чекають нові-старі трюки. Про які я можливо напишу, якщо знайду час. Забіжу наперед, весь смак нас чекає в період 2 тура. Але ще до першого голосування, один із кандидатів, підготував надпотужний арсенал маніпуляцій. Воно і не дивно, дехто почав готуватися до виборів ще 3 роки тому. Часу було в вдосталь. Наостанок, хочу відігнати не вірну думку. Маніпулювати кандидати повинні. Тому що, життя таке, так все складено. Хороший ти чи поганий, для того щоб виграти, потрібно бути сильним. В кого будуть переконливіші аргументи той і виграє.
29. Borch / 8 лютого 2019, 16:30
26.Filon
«Правильне запитання.Спробую дати на нього відповідь у продовжені статті.»

В загалі я вважаю що тему маніпуляцій потрібно розкривати з основ. Як маніпулюють діти батьками, як дівчата хлопцями, як потім жінки чоловіками. Жінки в мистецтві маніпуляцій, явні лідери. Як маніпулює тобою оточення, друзі, знайомі, і тд. Так, можливо будуть не свідомі маніпуляції. Але коли я видав те що розумію навіщо знайомий робить деякі кроки, і що хоче добитись, і що це явні маніпуляції, він не заперечував, і сказав що це працює на більшість, томі він цим і користується. Не потрібно думати що маніпуляції це щось далеке. Заходити з далека, це як дати прочитати твір, людині яка не знає алфавіту.
30. Borch / 8 лютого 2019, 16:37
21.orakul
«Наши взгляды во многом расходятся, но с вами можно общаться на логическом уровне и не исключено, что по многим вопросам мы сможем достичь взаимопонимания а по многим вопросам, возможно, сможем понять свои ошибки. Таких людей тут на сайте почти нет. А появление таких людей наводит на размышления... А не пригодится ли это для доказательства некоторых вещей Филону? Но это отступление от темы.
»

Хоть вы еще не скоро ответите. Хотел бы несколько конкретизировать свою мысль. Возьмем например женскую манипуляцию, "ты же мужик". По вашей логике. Женщины специально воспитывают мальчиков мужиками, для того что бы пользоваться такой манипуляцией. По моей, они пользуются этим, потому что можно воспользоватся.
31. Beri Mor / 8 лютого 2019, 17:13
30.Borch
«Хоть вы еще не скоро ответите. Хотел бы несколько конкретизировать свою мысль. »

Оракул №2 з"явився.Гаплик адмінові."Боливар не выдержит двоих":)
32. Borch / 8 лютого 2019, 17:29
31.Beri Mor
«Оракул №2 з"явився.Гаплик адмінові."Боливар не выдержит двоих":)»

Нема нічого неможливого для людини. :)
33. земеля / 9 лютого 2019, 20:15
Выскажу свое мнение относительно семисуточного «ареста» Оракула. Начну издали.
Во многих районах есть подобные сайты ( Полтава, Миргород, Кременуг) которые я изредка гляжу. Но ни один из них не стоял с Эхо и рядом. По змисту, актуальности, разнобокости и т.д. Конечно в этом заслуга Админа и его команды, в частности Филона. Но без Оракула сайт будет не тот, число постов резко уменьшится. Лично я с ним в чем то соглашаюсь а в чем-то нет. И это нормально.
Но я не думаю, что Славко, Чудо и другие, в том числе и я, сможем так разогреть читателей. Но может быть кроме Селены, если она не будет так оскорблять соперников и будет обьективной. Ибо каждый имеет право на свое мнение, кроме постов с матерными словами.
Думаю что решение Админа оспаривать нет смысла, если в этом не кроется предвыборная политика.
С нетерпением ждем возвращения Оракула. Тебе пламенный привет(еврейско-сталинский и всех твоих кумиров). Держись. Набирайся сил. И без обид.
34. Чудо Юдо / 10 лютого 2019, 00:53
28.Borch
«Ще до того як вибори почалися, нинішньому, уже нарисували рейтинг. Більшість і купилася, якщо всі то і я з ними.»

Так це не ново. У нас що не вибори - так пачки рейтингів.
Нещодавно мав розмову з моєю бабусею, дай їй Бог здоров’я. Зачепилися щодо виборів. Вона розповіла, що по телевізору казали, що якась там а-ля Ванга пророкувала, як в Україні стане головою жінка і тоді заживемо! Пояснив бабусі, що я й сам надіну якусь дурну шаманську шапку, викличу на поміч древніх духів і навангую на камери, що замовник написав. Лиш би заплатили нормально.
Бабуся подумала, погодилася. Потім каже, що мовляв, якась там Організація найпрозоріших рейтингів провела мега-опитування, згідно якого у лідерах Юля, Петя, Зеленський (у такому порядку). І тут прийшлося пояснювати, що будь-який кандидат за бабки може створити таку «організацію» і таке "опитування", згідно якого буде лідером той, хто треба. Водночас поцікавився чи не на каналі «1+1» вона це все побачила. :)
Вся печаль українців у тому, що вони політично неграмотні і грамотними бути не хочуть. Вони хочуть вірити у те що незаплямований Зеленський стане президентом і все поверне у кращу сторону, а не в те, що він буде робити все, що пан Коломойський скаже. А всі хочуть вірити у те, що Петя навчить всіх "жити по-новому", а не хвилюватиметься про свій бізнес у першу чергу... І навіть коли розповідаєш їм ту "грамоту": хто за ким стоїть, хто кому гроші дає і як ці гроші потім відроблятимуться, все рівно нехотя слухають. Бо тоді якось все тверезо, приземлено вихоходить... а у Месію вірити ж таки цікавіше, приємніше.
35. Чудо Юдо / 10 лютого 2019, 00:56
30.Borch
«По моей, они пользуются этим, потому что можно воспользоватся. »

Гадаю так історично склалося. Ще давно на більшості планети мужики були головніші. Бо могли взяти все силою. Жінок відпихали на другий план, але якщо їм не хотілося жити у багні, вони навчалися мужиком маніпулювати. Це, видно, не так складно, як самим чоловікам здається :)
Нині часи змінилися, у нас уже гендерна рівність... Але ж методика маніпуляції мужиком все ще діє, то чому не користуватися?:)
36. Filon / 10 лютого 2019, 19:27
33.земеля
«если в этом не кроется предвыборная политика.»

Ні, не приховуються. Хоча я особисто проти банів. Оракул таки грішить тим, що все зводить до єврейського питання. Але рівень дискусії тут, нак сайті «ЕХО» таки вищий аніж хоча б на найбільш популярному в області ресурсі. Там окірм матюків нічого почитати.
П.С. За деякі коментарі і мене варто було б банити. Це якщо чітко дотримуватися букви закону.
37. Beri Mor / 10 лютого 2019, 19:35
36.Filon
«. За деякі коментарі і мене варто було б банити. Це якщо чітко дотримуватися букви закону.»

І тут подвійні стандарти :)
38. земеля / 10 лютого 2019, 19:57
36.Filon
«. Хоча я особисто проти банів»


Свободу Оракулу !! Даешь амнистию !!!
39. Beri Mor / 10 лютого 2019, 20:29
36.Filon
«Оракул таки грішить тим, що все зводить до єврейського питання. »

А куди дітися,якщо воно само зводиться.Просто Оракул з притаманним йому максималізмом та ентузіазмом (який мене вже давно вражає) хоче довести свою точку зору ВСІМ за допомогою логіки,наведення фактів,(а він,треба віддати йому належне,людина ерудована),але дивним чином не розуміє того,що певна кількість людей на сайті(небагато,але присутні) є одноклітинними,з алогічним мисленням,типу Селени,а є такі,що ніби й не дурні,але "упороті",які в нормальній дискусії завжди "пропетляють",викрутяться,на худий кінець в ситуації коли немає чим крити,то ляпнуть-"сам дурак",короче,по російськи-"скользкие".З такими можна тільки "стебаться",інакше винесуть мізки.Так що Оракул своєю "сізіфовою працею" створює собі тільки головний біль.
Але згоден з Земелею-без Оракула скучно.
40. Beri Mor / 10 лютого 2019, 20:32
39.Beri Mor
«Але згоден з Земелею»

Земеля,без обид.:)
41. Beri Mor / 10 лютого 2019, 20:59
38.земеля
«Свободу Оракулу !! Даешь амнистию !!!
»

Ага,по закону Савченко Оракул вже свій термін відбув :)

Змінено 10.02.2019, 21:00
42. Slavko / 10 лютого 2019, 23:37
Оракул – ватний троль
43. Beri Mor / 11 лютого 2019, 06:22
39.Beri Mor
« в ситуації коли немає чим крити,то ляпнуть-"сам дурак",»

42.Slavko
«Оракул – ватний троль
»

Что и требовалось доказать.
44. Selena2017 / 11 лютого 2019, 09:45
39.Beri Mor
«,з алогічним мисленням,типу Селени»


У сприйнятті Бері Мора, може, й так. І все-таки, при всій своїй "агресивності", я не бажаю йому, щоб його власна логіка не накрила його мокрим рядном, з-під якого довго й незручно вибиратися. Або й чимось відчутнішим. Якими ви очима на світ дивитеся ? Мужики, називається....
45. Borch / 11 лютого 2019, 13:43
35.Чудо Юдо
«Але ж методика маніпуляції мужиком все ще діє, то чому не користуватися?:)»

В тому вся суть. Якщо можна чимось користуватися, то знайдуться люди які будуть це робити. Якщо можливо маніпулювати, то це будуть робити. Притому не важливо, з якими цілями. З благими чи злими. Єдиний спосіб на піддаватися маніпуляціям навчитись самому ними користуватися. Більшість цього не буде робити. Тому ця тема буде працювати завжди.
46. Borch / 11 лютого 2019, 13:46
44.Selena2017
«Якими ви очима на світ дивитеся ? Мужики, називається....»

Ну у нас дві голови, у вас дві шиї. Нам друг друга не понять.
47. Selena2017 / 11 лютого 2019, 14:32
46.Borch
«Ну у нас дві голови,»


І обидві чомусь знайомим голосом глаголять...
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації