Із вибоїни – на ремонт
Найприбутковіший сезон для СТО
На кременчуцьких станціях техобслуговування готуються до авралу. Піка звернень очікують у березні-квітні, коли розтане сніг. «Шагреневий» льодовий наст на міських дорогах став складним випробуванням для техніки, яке безслідно не минуло. Стан ходової частини автомобіля безпосередньо залежить від якості доріг, – зазначають на станції ТОВ «Автохімкомплект-Кременчук». Наразі тут щодня обслуговують 15-20 автівок, у весняний сезон ця кількість зазвичай збільшується вдвічі. Нинішня ж зима додала клопоту водіям, а слюсарям СТО – роботи.
Більшість власників нових іномарок сьогодні обмежуються діагностикою – ремонтувати авто зараз, за жахливих розбитих доріг, все одно, що викинути гроші на вітер. У цілому ж, викласти кошти на весняний ремонт доведеться чи не кожному автолюбителю, хто ризикнув виїхати з гаража у період бездоріжжя.
Дешевше – не працювати
Якщо пересічні автомобілісти мали можливість вибору: їхати чи не їхати, то міські перевізники мусили працювати. Хоча сумлінність і добросовісність виявили не всі. Маршруток катастрофічно не вистачало, власники машин просто не виводили їх на дороги, щоб зберегти техніку і свої гроші. За словами одного з водіїв, який працює на маршруті «Центр – Раківка», його роботодавцю дешевше перечекати день-два, ніж потім ремонтувати мікроавтобус.
Скрипить, рипить, але їде
А от комунальний транспорт – тролейбуси, у найскладніші дні торували вибоїни та льодові нарости, на лінії працювали 22-27 машин, як і у звичайні дні. Для мешканців Молодіжного у період бездоріжжя тролейбуси були справжнім порятунком – краще повільніше їхати, ніж мерзнути на зупинках.
В яку суму виллються такі екстрім-маршрути, у КТУ не підраховували, однак необхідність ремонту зросла. Загалом, за словами начальника КТУ Олександра Вертюха, на заміну запчастин управління щороку витрачає близько 1 млн грн, хоча ця сума мала би бути у 2-3 рази більшою.
Через бідність тролейбусники змушені економити. Навіть навчилися стару списану техніку перетворювати на «білого лебедя». У березні, як повідомив Олександр Вертюх, на лінію вийде капітально відремонтований власними силами тролейбус, від коліс до тролеїв зібраний бригадою у складі 3-х умільців. Майстри управління відродили до роботи вже 5 тролейбусів. Така техніка прослужить ще років 10, а собівартість її створення – близько 100 тис. грн. Для порівняння: один новий тролейбус коштує від 1 млн грн. Востаннє нову машину КТУ отримувало у 2008 р.
На станції техобслуговування ТОВ «Автохімкомплект-Кременчук», що є офіційним партнером Українського автохолдингу з сервісного та гарантійного обслуговування автомобілів «Кia», «Hyundai», комп’ютерна діагностика коштує 144 грн, діагностика ходової частини на інструментальній лінії – 87 грн, розвал-сходження – 120 грн, проточка гальмівних дисків – 196 грн.
Думки вголос
— За три останні тижні 5 машин залишилися без передніх бамперів, ремонт однієї автівки – це близько 1000 грн. На кожному другому автомобілі треба міняти рульові наконечники, амортизаторів вистачає на 2 тижні, – скаржиться господар однієї з міських фірм таксі Сергій. – Загалом через ремонт парк машин зменшився на 30-40%. Дороги у Кременчуці страшні, не знаю, чого не вистачає нашим комунальникам? 18 лютого був у Полтаві, місто просто «вилизане», вичищене від снігу. А ми, виходить, люди третього сорту?
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном