Вхід | Реєстрація

Після об’єднання з Садовим Гриценко стає лідером у першому турі президентських виборів, - соціологія

Після об’єднання з Садовим Гриценко стає лідером у першому турі президентських виборів, - соціологія

1-го березня лідер «Самопомочі» Андрій Садовий знявся з президентських виборів на підтримку єдиного кандидата від демократичної опозиції – Анатолія Гриценка. За даними соціологічних досліджень, це об’єднання дає реальний шанс на перемогу Анатолія Гриценка на майбутніх президентських виборах. Також до демократичного табору на підтримку єдиного кандидата долучилася і політсила «Демократичний альянс». 4-го березня під час спільного ефіру у програмі «Свобода слова» на телеканалі ICTV представники демократичної опозиції розповіли, чому об’єдналися навколо Анатолія Гриценка без жодних кадрових гарантій і які зміни в країні будуть проводити першочергово.

 

Андрій Садовий, голова політичної партії «Об’єднання «Самопоміч»

«Для мене було важливо зробити крок, який сьогодні очікують всі громадяни нашої країни. Я проаналізував ситуацію, я зважив усі «за» і «проти». І я зробив можливо крок нетиповий, як для української політики, але важливий для мене, як для громадянина. Тому що я хочу, щоб моя рідна країна мала шанс. І саме зараз ми маємо цей шанс – обрати українського президента, антикорупційного президента. Щоб ми мали чисту совість. Щоб наші діти, наші онуки гордилися своєю країною. Тому що коли ви подивитеся показники економічного росту, який в нас в країні є, а це – 3,2% ВВП у рік, інфляція – 9,8%, і побачите прогнози Світового банку, то вони говорять, якщо ми такими темпами будемо рухатися, то ми Німеччину доженемо за 100 років, а Польщу за – 50.  Це за однієї умови: якщо вони зупиняться і будуть нас чекати. Але сьогодні молода людина може купити за 10 євро квиток і долетіти до Берліна за півтори години. То хто буде чекати? Або ми цей шанс сьогодні використаємо, або знов будуть втрачені 5 років. Тому я закликаю всіх тверезомислячих людей до об’єднання. Давайте ми дамо шанс своїй країні», - заявив Андрій Садовий під час виступу у прямому ефірі. Відповідаючи на запитання він зазначив, що після зняття своєї кандидатури поки не мав можливості зустрітися з Анатолієм Гриценком. Тож про кадрові гарантії навіть не згадували. І додав, що про формат співпраці повідомлять згодом під час спільної прес-конференції.

 

Мустафа Найєм, народний депутат України

«Те, що сталося на Майдані, те, що ми прожили три роки за влади Януковича, те що сталися розстріли і війна – це наслідок того, що політики у 2010-му році не об’єдналися. Якби демократичний табір об’єднався у 2010-му, не було б Януковича.  Хочу подякувати Андрію Садовому. Я ніколи не вірив, що так може бути. Тому що є великі амбіції, є структури, є люди і пан Садовий переступив через це, тому що було зрозуміло, що це перспектива для країни, і для всіх нас. Єдина причина, чому я сьогодні підтримую Анатолія Степановича Гриценка – тому що я дійсно вірю, що це альтернатива. Я їжджу по країні і дуже багато людей не вважають за потрібне прийти  проголосувати. Але навіщо ми робили Майдан? Чому там сотня людей, яка загинула,  вірила у зміни? А тисячі людей по всій країні вважають, що їхній голос нічого не вирішує?», - відзначив Мустафа Найєм.

 

 

Василь Гацько, співголова партії «Демократичний альянс»

«Перш за все я хотів би відзначити, що об’єднання саме по собі є інструментом і набагато важливіше зрозуміти, що за ним стоїть. Абсолютно очевидно, що зараз, маючи єдиного кандидата, демократичні сили будуть виборювати перемогу у другому турі виборів. Коли ми будемо говорити про об’єднання і єдиного кандидата, важливо розуміти, що було для нас мотивом  почати цю непросту історію. Ще  рік тому у березні ми на нашій політраді затвердили стратегію, у якій зазначили, що перемога на президентських виборах залежить винятково від того, чи ми здатні будемо об’єднати кілька демократичних неолігархічних політсил. Але для нас було найголовнішим те, що цей союз повинен мати кінцеву мету. Для нас очевидно, що за останні 20 років з України збудували міцну країну олігархів і бідних людей. Ми з вами сьогодні для об’єднання маємо поставити завдання – будувати країну заможних освічених і щасливих людей, країну середнього класу», - зауважив Василь Гацько.

 

Михайло Лев, Центр політико-правових реформ, ініціатива «Спільно»

«Я представляю ініціативу «Спільно», яка об’єднала більше сорока публічних авторитетних громадських діячів, середній бізнес, українців, які живуть за кордоном. У 2012 році нас об’єднало одне –  бажання на президентських виборах мати альтернативу. Нас об’єднало і розуміння, що 31-го березня, коли ми прийдемо на виборчі дільниці, ми знову будемо мати вибори без вибору. Тому вже у грудні 2018-го року ми звернулися до всіх демократичних сил з вимогою об’єднатися та висунути єдиного кандидата. Адже соціологічними дослідженнями, які ми замовляли у КМІСІ ще у грудні, було доведено, що при об’єднанні Андрія Садового та Анатолія Гриценка, а також інших кандидатів є синергія і шанси на перемогу збільшуються в рази. Більше того, минулого тижня були оприлюднені дані Центру «Соціальний моніторинг», які ще раз підтвердили, що Анатолій Гриценко, як єдиний кандидат, має всі шанси вийти у другий тур за підтримки Андрія Садового і перемогти. Він набирає 15,3%, а наступним за ним іде Володимир Зеленський з 13,7 %. Я впевнений, що це на 90% переможний формат. Чому лише 90%? Тому що чинна влада буде робити все, щоб не допустити будь-якого чесного кандидата через страх опинитися за ґратами. Тому будуть і маніпуляції, і фальсифікації, прямий і непрямий підкуп, який ми бачимо сьогодні. Монетизація субсидій та  індексація пенсій робиться за декілька тижнів до виборів. Це – смішно! Від нашої ініціативи «Спільно» ми підготували звернення до кандидатів, яких ми вважаємо демократичними – це і Дмитро Добродомов, й Ігор Смешко, і Олександр Шевченко. Вони не мають шансів перемогти у цій системі, але можуть забрати декілька відсотків у єдиного кандидата, розпорошуючи голоси. Тому звертаємося ще раз – прийміть державницьке рішення і підтримайте єдиного кандидата.  Також ми проводили переговори і зустрічалися з Святославом Вакарчуком. Зараз консолідація дуже важлива. Нам потрібна перемога, адже мова йде про майбутнє країни», - сказав Михайло Лев.

 

Анатолій Гриценко, кандидат на пост Президента України

«Це величезна відповідальність. Ми всі усвідомлюємо значимість моменту і важливість цього шансу. Я хочу подякувати Андрію Садовому і «Самопомочі», а також Василю Гацьку та «Демальянсу» за такий важливий державницький крок. Такого ще не було в історії України. Жодних розмов не було про посади і квоти. Натомість ми говорили про те, що є прірва, в яку веде команда мародерів країну. Страшно за солдата і страшно за країну, коли найближче оточення глави держави заробляє на крові. Це треба зупинити. Спільне розуміння шляхів, якими ми маємо йти, і поєднання команд, які можуть це зробити, – це вселяє надію і в нас самих, і в країну. Наші команди об’їхали Україні і в усіх куточках запитували – чому ви не об’єднаєтеся? Тому що був такий міф, що демократи домовитися не можуть. Ми домовилися. Був штучний міф, запущений Банковою, що я – недоговороспроможний. Так от, я їм скажу – коли по схемах і мародерству – не домовляться ніколи. А от коли по завданнях для країни – ми знайшли порозуміння. Я хотів би, щоб відповідальність, яку ми усвідомлюємо, дала людям надію.

Я отримав безліч повідомлень від людей з подякою за такий крок. І також прізвищ тих, кому варто потиснути руку, аби наша перемога була впевненішою. Називають Ігоря Смешка, Дмитра Добродомова, Романа Безсметрного, Віктора Кривенка з «Народного руху», Руслана Кошулинського зі «Свободи», інших людей, які твердо стоять на українських позиціях та недопущенні фальшувань. Я не можу називати нікого, поки ми не погодили результат, але з названими і з іншими людьми ми проводимо консультації. Саме з тими, для кого Україна, важливіша за власні амбіції. Цей час настав – громадськості єднатися, я дуже сподіваюся, що Святослав Вакарчук своє слово скаже. Він виступав за єднання і ми зробили цей важливий крок. Тепер треба ставати поряд і йти вперед», - заявив кандидат на пост Президента Анатолій Гриценко.


Автор: За матеріалами програми «Свобода слова» на телеканалі ICTV
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Політика


1. Borch / 7 березня 2019, 15:59
Кандидат для страдающих склерозом. Надеюсь, таких не сильно много наберется.
2. Малой / 7 березня 2019, 19:03
Кандидат у нас думаю один Зеленский вiн самий реальний
3. orakul / 7 березня 2019, 21:50
2.Малой
«Кандидат у нас думаю один Зеленский вiн самий реальний»

Який народ такий і кандидат
4. orakul / 7 березня 2019, 21:52
1.Borch
«Надеюсь, таких не сильно много наберется.»

Наберется еще как. Тут не склероз, тут шиза у народа.
5. Derilah / 7 березня 2019, 22:17
Для тих хто дума що актер це кiнець розвитку краiни то iсторiя нам показуе що це не так а навпаки це розвиток а в нашому випадку це дiйсно вихiд iз цiеi патовоi cитуацii Неможна писати заумнi коменти а мозги невключати невже авторiв ненавчило за 27 рокiв хоть трохи думати
6. земеля / 8 березня 2019, 08:22
Всех милых «эховских» девушек с 8 марта.Хотя бы сегодня будьте не политиками а настоящими хранительницами семейного очага. Любви и красоты вам.
7. orakul / 8 березня 2019, 09:10
5.Derilah
«Для тих хто дума що актер це кiнець розвитку краiни»

Кінцем розвитку був кондитер. Актеру лише підмести залишиться і лишиться одна земля. І настане саме цікаве. Кому ж вона дістанеться?
5.Derilah
« вихiд iз цiеi патовоi cитуацii Неможна писати заумнi коменти а мозги невключати »

По-перше, включати можна лише те, що є і включається. По-друге. В патову ситуацію нас не для того заганяли, щоб так просто можна було з неї вийти чи найти вихід. Заганяв нас у патову ситацію кагал, представником якого є і Зеленський. Так що з патової ситуації вони вас можуть вивести лише в одному випадку, якщо вас поведуть на скотобойню.
8. Derilah / 8 березня 2019, 09:39
7.orakul
«По-перше, включати можна лише те, що є і включається.»

Правильно шановний ви пишете,проблемка тiльки в тому що пишете а не думаете коли голосуете, я думаю що загнали нас в патову ситуацiю ми самi cебе тому що голосуючи на виборах за того чи iншого депутата або президента ми беремо i на себе вiдповiдальнiсть за те що вони роблять.Ще на послiдок в багатьох розвинутих краiнах президентами та прим’эрами якраз i э актери не так важливо якого жанру i люди в цих краiнах живуть не злиднями а людьми.
9. orakul / 8 березня 2019, 14:30
8.Derilah
«я думаю що загнали нас в патову ситуацiю ми самi cебе»

Та хто б спорив. Самі себе і загнали. Самі майдан зробили, самі нову владу обрали. А тепер самі чимось ще й невдоволені. Ща самі ось і Зеленського оберемо. Може воно й вірно, бо в дурдомі начальником повинен бути клоун.
8.Derilah
«в багатьох розвинутих краiнах президентами та прим’эрами якраз i э актери не так важливо якого жанру i люди в цих краiнах живуть не злиднями а людьми»

А це називається "в огороді бузина, а в Києві дядько". В тих країнах люди розумніші і тим країнам дозволили жити краще. Колись один дивак по ящику говорив, що в розвинутих країнах в церкві геїв вінчають і тому люди там живуть краще. І далі робив висновок, що як тільки ми дозволимо вінчатися геям, так відразу краще і заживемо. Подібне ви казали, коли майдан робили. Мовляв ось втупимо в ЕС і будемо відразу жити краще. Вступили, зажили?
10. Beri Mor / 8 березня 2019, 15:32
9.orakul
«В тих країнах люди розумніші »

На мою думку,це м"яко кажучи не так.
9.orakul
« тим країнам дозволили жити краще. »

Тут згоден на 100%.
11. Beri Mor / 8 березня 2019, 16:02
6.земеля
«Всех милых «эховских» девушек с 8 марта.»

Приєднуюсь!Земеля,але чому тільки "Ехівських"?Всіх Жінок зі Святом 8 Березня!
12. Mistsevyi / 8 березня 2019, 16:18
[[ЦИТАТА|9|orakul|Зеленського оберемо. Може воно й вірно, бо в дурдомі начальником повинен бути клоун.
Правда.
13. Beri Mor / 8 березня 2019, 17:34
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
12.Mistsevyi
«Зеленського оберемо. »

Та ні,ми Коломойського оберемо.Це,як раніше говорили:"Мы говорим Ленин,подразумеваем-партия,говорим партия-подразумеваем Ленин".Перефразувати можете самі.Чи може думаєте,що цей полужид Зеленський буде на Банкову їздити на велосипеді,та продажніх депутатів розстрілювати,як його персонаж, у його дебільному фільмі?Блажені,блядь...

Змінено 08.03.2019, 17:58
14. Borch / 8 березня 2019, 22:08
2.Малой
«Зеленский вiн самий реальний»

Среди сборища старых онанистов политиков не способных ни на что. Управляя страной почти 30 лет, они показали свою проф непригодность. Честно говоря, как можно в обще подымать вопрос о каких то кандидатов с прошлой шайки. Это бестолочи. Все кроме Зеленского это прошлое, которое уже достало. Коломойский говорите... Ну ну. Коломойский создал учреждения с нуля, которое работало идеально. Этот банк был примером как нужно делать бизнес, на него равнялись все банки, уровень сервиса, доступа к услугам был топовым. Не нравится что он еврей, это в обще чушь какая то. Что создали ваши Гриценко Тимошенко и прочее. Ничего. Они импотенты. Они только развалили. Нужно судить по делам а не по словам. Выбирая недоразвитых, вы выбираете судьбу страны быть недоразвитой.
15. orakul / 8 березня 2019, 22:19
10.Beri Mor
«На мою думку,це м"яко кажучи не так.»

Спорить не буду, бо не катався по гейропах. А із спілкування в соцмережах таки можна такий висновок зробити. Ну, виходить, перехвалив я. Так тоді, чого туди рвуться свідомі, якщо у них і своїх пришелепуватих вистачає? Може то вони там умніками виглядають? Чи свідомим ковбаси не хвата, тієї, за якою, як вони кричали, ностальгуют "совки"? О пля чудеса, кричали, кричали, а самі за ковбасою поїхали. Самі на ковбасу проміняли батьківщину. А може вони родіну на транссексуаілів проміняли. Нічого не вотропаю. Є в соцмережах у друзях люди із Німеччини, Італії, Голандії. Причому, не заробітчани, а ті що давно одружились із корінними мешканцями, а деякі є самі радянськми німцями, які виїхали туди ще в перебудову. І вони мені казали саме те, що ти пишеш. Казали, що народ там ще тупіший. Нас рятувала виключно радянська освіта, яка на порядок вище. Ну а тепер і освіти у нас нема.
13.Beri Mor
«Блажені,бля»

Хай голосують. Нема худа без добра. Хтось з цього приводу мудрий комент в соцмережі написав «А все-таки добре, що Зеленський є в списках кандидатів. Буде точна статистика, скільки в країні деб.ілів». Хоч картина буде ясна, а то ВОЗ може не точну статистику дає.
16. Slavko / 8 березня 2019, 23:11
15.orakul
«мудрий комент в соцмережі написав «А все-таки добре, що Зеленський є в списках кандидатів. Буде точна статистика, скільки в країні деб.ілів»»

Пишуть, що Ірина Фаріон. Не доведено, але про коефіцієнт – істинно.

Змінено 08.03.2019, 23:19
17. orakul / 9 березня 2019, 07:00
16.Slavko
«Пишуть, що Ірина Фаріон»

Ану, ти вже похмелився? Напиши внятніше. Бо не ясно, що ти вчора хотів сказати. Я ніде не згадував ні Фаріон ні слова коефіцієнт.
18. Beri Mor / 9 березня 2019, 07:20
17.orakul
«Ану, ти вже похмелився? Напиши внятніше. Бо не ясно, що ти вчора хотів сказати.»

Здесь не тот случай.Потому что в народе говорят:"Пьяный проспится,.....-никогда.
19. Slavko / 9 березня 2019, 19:17
17.orakul
«ти вже похмелився? »

Сам ти дурний. Куди внятніше? Новини почитай. Там пишуть, що нібито Ірина Фаріон писала, слава Богу, що є такий Зе, тепер буде видно коефіцієнт дибілів у нашій країні. Я таких її слів не знайшов, але згодний із цим та з твоїм попереднім коментарем. І не дивлячись на дизлайки, я такий не один. Отже... Слава Україні!
20. Slavko / 9 березня 2019, 19:21
18.Beri Mor
«
Здесь не тот случай.»

Пасись
21. orakul / 9 березня 2019, 19:53
19.Slavko
«Куди внятніше? »

Ти таки не похмелився? Ну якщо зараз написав нормально, так таки все зрозуміло. Написав би не "пишуть, що Ірина Фаріон", а "пишуть, що той комент написала Ірина Фаріон" так ніхто б тебе і не перепитував. А замість Слава Україні, так привіз би краще квітів до памятника Шевченку, бо владі ніколи, а ти ж все таки патріот.
22. Slavko / 9 березня 2019, 20:07
21.orakul
« замість Слава Україні, так привіз би краще квітів до памятника Шевченку, бо владі ніколи, а ти ж все таки патріот.»

Маєш тут рацію. Шевченко вибачить, а я виправлюсь ;)
23. Slavko / 9 березня 2019, 20:12
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
24. Slavko / 9 березня 2019, 20:24
Доречі, ті хто найбільше ставить в приклад інші «продвинуті» в націоналізмі держави, чомусь найбільше не хочуть націоналізму в Україні, і як таких можна називати ? А зараз деякі з них ще й дизлайків мені наставлять !
25. orakul / 9 березня 2019, 22:15
23.Slavko
«Про Гриценка заціни »

Та шо мені запроданців зацінювати. То ти заціняй. Що ти хотів почути від пасічниковго міністра. Вивчай табличку множення" і дасть бог навчишся розвязувати приклади. Оце ти сам знайшов вдалий приклад, але розвязати його не можеш. Бо вам же неможливо втокмачити в голову, що вас розводять, як колись розвели німців. І нах вам той тирнет. Все ж давно написано й по поличках розкладено. Читай не про мазеп і шухевичів, а читай серйозні книжки серйозних авторів. Почитай Дневник писателя Достоевского. Почитай Сталіна, він же до речі був наркомнацем. Ось тобі одна із цитат. Якщо хватить ума поняти про що мова, то вважай що тобі повезло, може й розберешся. «..нарушать принципы равенства национальностей и допускать какие - нибудь привилегии одной национальности – это значит обречь свою национальную политику на смерть» (Сталин ПСС. Т5.с.255) Допоможу. В цій цитаті все. Ви боретесь за якусь міфічну національну державу в багатонаціональній країні. А це нонсенс. І тут Гриценко правий. Але він не каже про привілеї одній нації. І чудно було на самому початку 90-х слухати ваш лепіт, в той час як ви навіть ліквідували графу національність. Ще раз. Фішка не в тому, щоб українцям робити якісь привілеї, а в тім, щоб не було превілеїв іншим націям. А у вас навіть богом обрізаний працює, не говорю вже про ВРУ, Кабмін і Президента. І ви ж знову збираєтесь обирати кого...? І обирете.
26. orakul / 9 березня 2019, 22:29
24.Slavko
«чомусь найбільше не хочуть націоналізму в Україні, і як таких можна називати ? А зараз деякі з них ще й дизлайків мені наставлять»

Поки що тільки один дизлайк поставили і то не я поставив. Так що ще не все втрачено. Ще трішки лікбезу, поки адмін не видалив. При пасічнику разом з виборчою агітацією носили ще й книжечки. Мені попалась книжечка "Честь України" якогось пришелепуватого Івана Белебехи із Харкова. Ця книжка є і в біліотеці. Так от цитую «…Во время второй мировой войны украинство было на строне немецких нацистов…. Украинство является самым оголтелым преспешником евреев в деле уничтожения русского народа….» (стр.126) Звісно, я цитату вирвав з контексту, але саме в такому вигляді вона відобража істину. Він приводив цитату із Оренбурзької газети «Русский вигляд» і приводи її як негатив. Але ви тепер перевершили того автора, ви колошматите свій народ і думаєте що воюєте з Путіним. Почитай з цього приводу щоденник Мозгового. Цитувати не буду, бо не чесно кажучи не варто ризикувати заради пришелепуватого народу.
27. земеля / 9 березня 2019, 22:30
25.orakul
«. В цій цитаті все.»


Мне аж жаль стало как ты разделал эту Славку под орех. Наверное всю ночь будет изучать труды Сталина. Бедняга.
28. orakul / 9 березня 2019, 22:43
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
29. Slavko / 10 березня 2019, 11:31
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
30. Тaras / 10 березня 2019, 11:54
Тут вже почали з’являтись послiдовники НСДАП.
31. orakul / 10 березня 2019, 14:35
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
32. земеля / 10 березня 2019, 14:50
Это бандеровец славко нахватал дизлайков як Мушка блох. Еще раз советую тщательно изучай труды Сталина. А то в жизни не сможешь сдать зачет Оракулу. Это тебе не кляузы писать на соседей или нипеля в шинах свинчивать. Без обид.
33. Slavko / 10 березня 2019, 21:28
32.земеля
« бандеровец славко нахватал дизлайков»

Дуже очікувано, знаючи, наше населення...
32.земеля
«кляузы писать на соседей или нипеля в шинах свинчивать»

Це ти мене маєш на увазі ?
34. Slavko / 10 березня 2019, 22:41
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
35. orakul / 11 березня 2019, 09:23
34.Slavko
«Шо запущене, то запущене... Почни з елементарного, несвідомий!

Почему московиты решили стать именно русскими?»

Добре що ти хоч показав, чим у вас шизу формують. Повчально почитати. Але елементарне треба тобі вчити а не мені. От наугад берусь стверджувати, що у тебе по алгебрі више трійки не було. Про щось складніше, типу матаналізу просто мовчу. Хоча мені попадались вчительки математики з вивихом, з порушеною логікою суджень. Нема часу, я тобі коротко а потім може допишу. Так от, ти б спочатку сказав, хто воні такі оті московити? Якщо це ті, кого ви зараз до влади привели, то в статті є рацональне зерно. Хоча, загалом, то є грамотний бред для формування шизи. От автор пише " Центр Русской Веры - Киев". Так все таки - центр Русской Веры чи ні? Ви рахуєте що Київ центр? Дамаю, що ви так рахуєте? Так тоді як ти поясниш те, що автор там же твердить що русских вообще нет. Та й ти ж таке скажеш. А тобі скажу, що ниякої русской вери нет. Та вера, яку ви називаєте русской чи украинской, чи православною, чи ще якось, насправді віра жидівська. Ось тобі ще краще відео для продовження розвитку шизфоренії. Унікальний талмудист обгрунтовує те, як ви оберете Зе ще в першому турі. Він тільки не каже про те, що з вами той Зе далі робитиме. А мені вже просто цікаво понаблюдать, коли вже вас по справжньому почнуть каструвати, а не панькатимуться знищуючи так гуманно і повільно як це робить Петя. А у Зе підстав для цього більше ніж у Бені. Бум ждать. Не довго лишилось. Правда ще можуть зірвати вибори. Посилання на www.youtube.com
36. orakul / 11 березня 2019, 09:27
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
37. Slavko / 11 березня 2019, 17:47
Пане адміністратор, це як по ваших правилах два і три, посилання на ютуб - не реклама, не видаляєте ?
38. Mistsevyi / 11 березня 2019, 19:31
30.Тaras
«Тут вже почали з’являтись послiдовники НСДАП»

Ні, це бувші УРП району
39. Borch / 12 березня 2019, 18:35
Пока Ющенко брал кредиты которые нам сегодня отдавать через цену на газ, министр обороны пан Гриценко продавал корабли и не только налево и направо. При нем началась тотальная распродажа военной техники, а теперь он хочет стать президентом, что бы распродать то что осталось.
40. Borch / 13 березня 2019, 00:20
Только полностью новая власть, сможет остановить крушения государства. Большинство кандидатов имеют одно лицо. Это лицо, прошлое, разруха которая окутала страну из за их действий. Они думают что получится дурить народ, так как они дурили 30 лет, оставаясь на своих местах, меняясь ролями. И сейчас они хотят поменять роли, оставив свой клан при власти. Пришла пора сменить элиту, на это есть множество причин. Прошлая, уже не может выполнять свои функции, неспособна. Они говорят, кандидат клоун... Кто то клоун на сцене, а кто то клоун в своих делах. Откройте глаза. Неужели вы не видите кто на самом деле клоун. Неужели вам не стыдно за свою страну, с которой никто не считается. И причина тут не в слабости Украины, а в неадекватности власти, которая сейчас, будучи на грани, и со всех сил пытается остаться, что бы далее позорить нашу страну. Пора сделать выбор, или вы за прошлое, или за будущее. Устраивает ли вас то кем мы стали за 30 лет правления этих профессионалов, или же пора сказать им стоп!!!
41. orakul / 13 березня 2019, 08:27
40.Borch
« Кто то клоун на сцене, а кто то клоун в своих делах. Откройте глаза. Неужели вы не видите кто на самом деле клоун. Неужели вам не стыдно за свою страну,»

Ту так и шо? Разве это повод для избрания клоуна-профессионала?
40.Borch
« И причина тут не в слабости Украины, а в неадекватности власти»

Неадекватность власти есть следствие неадекватности населения. Так что врагов надо искать в зеркале.
40.Borch
«Пора сделать выбор, или вы за прошлое, или за будущее.»

Чистейшей воды манипуляция.
Прошлое - это то, что прошло. Будущее - это то, что будет. И оно будет независимо от желания пипла. Вопрос в том, кто за какое будущее. Если в прошлом, например, курс доллара был 8 а сейчас 28, то желание пипла жить при курсе 8 не есть желанием идти в прошлое а есть желанием улучшить своей будущее. Точно так желание народа получить, например, бесплатную медицину и образование, не есть ностальгией за совком или за прошлым, не есть желанием возвращаться в прошлое, а есть желание жить лучше, сделать лучшим свое будущее. А те кастрюли, которые ратуют за ЕС, НАТО, ЛГБТ, томосы и фиг знает что еще, и выдают это за движение вперед, "в будущее", на самом деле тянут общество назад, в мрак средневековья. И кому, как не специалисту по технологиям манипуляции, как вы себя позиционировали тут ранее, это понимать.
42. Beri Mor / 13 березня 2019, 09:15
41.orakul
«Разве это повод для избрания клоуна-профессионала?»

Якби ж то професіонала.Жарти в нього тупі і "заяложені".Його виступи крім каналу «1+1» ніхто не транслює.Придворний блазень Коломойського,от і все.
43. orakul / 13 березня 2019, 12:44
42.Beri Mor
«Якби ж то професіонала.Жарти в нього тупі і "заяложені"»

Дык кращого у свідомих немає. Не підуть же вони до Путіна клоуна просити. Вони ж гідні. А в США тільки ті, що по амриканське балакають. Ніхто їх не пойме. Бо свідомі хоч і вдарились агліцьку мову вчити, але не виходить у них. Вони тепер ні російскої не знають, ні агліцької, і українську так перековеркали, що й Тарас Шевченко б їх не пойняв, що вони верзуть.
44. Borch / 13 березня 2019, 19:44
41.orakul
«А те кастрюли, которые ратуют за ЕС, НАТО, ЛГБТ, томосы и фиг знает что еще, и выдают это за движение вперед, "в будущее", на самом деле тянут общество назад, в мрак средневековья.»

Где вы увидели о НАТО ЕС ЛГБТ в моем посте, или это исходит из моего месседжа? Не путайте прошлое с долларом по 8, с прошлой командой управленцев. Которые и платного нормального не создали.
Я поддерживаю платную медицину, пользоваться ее намного дешевле получается чем бесплатной. Но вы можете и дальше мечтать о бесплатных врачах, и учителях, не понимая почему уровень образования и мед услуг падает. Опять же повторюсь, время поменялось, хорошие специалисты с сферы образования, в данной реальности могут заработать на много больше работая не в школе. Так что учите своих детей сами, или же платите денег. Еще можете отправить в школу, там элементарных вещей научат, возможно еще какой учитель альтруист попадется, но это уже большая редкость.
41.orakul
«на самом деле тянут общество назад, в мрак средневековья.»

Это же прекрасно. Общество хоть узнает свою истинную сущность. Как говорят для того чтобы бросить пить, нужно понять что ты алкоголик. Или вы считаете что у нас общество уровня пост индустриальной эпохи? Общество то так думает, но на самом деле, где то уровень феодализм не выше.
45. orakul / 14 березня 2019, 08:39
44.Borch
«Где вы увидели о НАТО ЕС ЛГБТ в моем посте»

Нигде не увидел.
44.Borch
«или это исходит из моего месседжа?»

Косвенно исходит, так вы применили выражение "полностью новая власть". А что такое новая власть? Естественно, что в современном понимании это власть ориентированная на ЕС и т.д. и т.п. Собственно, из-за неприятия молодняком старой власти не подписавшей соглашения о ЕС и начался новый виток майдана. Студентов классически развели. До сегодняшнего дня молодежь не поумнела и, как многие из студентов мне говорят, будет поголовно голосовать за Зеленского.
44.Borch
«Не путайте прошлое с долларом по 8, с прошлой командой управленцев.»

А где вы читали, что я путая или восхваляю старую команду управленцев? Но.... как учит Коран: "побеждай зло тем что лучше". А мы ни зло не побелили ни лучше не сделали. Не будете же вы утверждать что доллар по 28 лучше чем доллар по 8. Кстати, это тоже манипуляция, так как доллар он пока что и в Африке доллар. Это не доллар поднялся а упала гривна.
46. orakul / 14 березня 2019, 09:00
44.Borch
«Я поддерживаю платную медицину, пользоваться ее намного дешевле получается чем бесплатной. »

Ну это еще как сказать. Кому-то пользоваться дешевле, у кого бизнес и бабло в долларах, а кому пользоваться вообще не возможно. Многие наши остарбайтеры не лечатся за бугром а приезжают лечить болячку здесь, потому что таки да, тут получается дешевле. Пока дешевле. Вы же не говорите о том, что достигнув «высот» ЕС наши цены сравняются с европейскими, а то и, как показывает практика, их перещеголяют.
44.Borch
« Но вы можете и дальше мечтать о бесплатных врачах, и учителях, не понимая почему уровень образования и мед услуг падает»

Я уже давно ни о чем не мечтаю. Сейчас мечтают только кастрюлеголовые типа патриоты. Я вижу реальность и направление нашего движения и хочу в меру своих возможностей предостеречь толпу от погибели. Вот и все. Что же касается бесплатных учителей, врачей и т.д. так это еще одно кривое зеркало и манипуляция. Как любил поучать кобелячан бывший мэр Исып: "За все надо платить. Ничего бесплатного не бывает". Так этого никто не отрицает. Только сначала должны уплатить по счетам те кто разворовал страну. И в СССР не было бесплатных учителей и врачей. Они получали зарплату из бюджета наполняемого трудом народа. А медучреждения и ВУЗы также финансировались народом. Другого пути просто нет. Поэтому и сейчас часть финансирования идет из бюджета, т.е. из кармана народа, и плюс к этому народ обдирают еще и дополнительно, при обращении за услугой. Результат - снижение качества услуг и недоступность их для большинства населения. Богатые при этом страдают еще больше, так как их лошарят по крупному, но они этого еще не понимают. Ну есть же очевидные вещи. Платная медицина - это бизнес. Цель бизнеса - бабло. Крапка. Здоровье, точнее его отсутствие, возведено в ранг госполитики. Посилання на www.youtube.com
47. orakul / 14 березня 2019, 09:16
44.Borch
«хорошие специалисты с сферы образования, в данной реальности могут заработать на много больше работая не в школе. »

Ну так я же этого не отрицаю. Так и есть. И это говорит о том, что в данном обществе образование не цениться, не в моде, не в тренде или как там еще написать. Такое общество обречено. Все мои цитаты на эту тему из умных книг были удалены админом. Это вам к вопросу о том, на кого работают СМИ. Народ думает, что СМИ их просвещает, кстати за нормальное бабло с их кармана. Я не говорю, что СМИ должны быть бесплатны, но они стали для многих недоступны. Можете поинтересоваться, сколько периодики выписывали ваши родители в СССР и сколько сейчас. До что там родители.... У нас периодических изданий нету даже в библиотеке. Для этого тупо не дают бабла. Райрада не может найти какую то сотню тысяч а депутаты, когда к ним обращаются люди, тупо перекладываю решение на райраду. Будут ОТГ - будет еще хуже. Потому что уровень развития на переферии отставал от городского и раньше а теперь стал еще ниже, и вы сами подтверждаете что он будет падать еще и еще. Так что в ОТГ газет и журналов не будет. Если кто-то думает, что будет интернет так и это не так. Интернет со временем будет платным. Так что ОТГ из своего бюджета будет проплачивать доступ к тырнету посуточно. Мыряне поделятся на три "лагеря", ну как армия, мова, вира. А теперь будет три клуба по интересам - томос, порно, и "богатые тоже плачут". Усьо. Больше народу ничего не надо. Так что власть по своему права. Зачем тратить деньги на то, у чего нет будущего.
48. orakul / 14 березня 2019, 09:29
44.Borch
«Это же прекрасно. Общество хоть узнает свою истинную сущность. Как говорят для того чтобы бросить пить, нужно понять что ты алкоголик.»

Не факт что общество способно что-то узнать. Те кто желал знать, уже все узнали. Таких единицы. Не больше 1-2 чел. на тысячу человек. Да, так насчет пить... Чтобы понять это, надо выбрать момент когда человек трезв. А как выбрать такой момент для общества, когда оно постоянно находится в состоянии опьянения. Вы же не станете отбирать у них телевизоры. Цель творцов революции постоянно держать общество в пьяном состоянии. Так было всегда И это о таком случае писал Троцкий в своем дневнике: "Победа Сталина была предопределена. ... Сталин явился лишь полубессознательным выражением второй главы революции, ее похмелья». Тогда удалось вывести народ из запоя, но... тогда появился Сталин, и, что, наверное, важнее, тогда не было ТВ. Сейчас народ обречен так как общество уже потеряло молодежь. Все мыслящие люди уехали кто куда. Осталась одна биомасса. Это не я кого-то оскорбляю, это власть сама так говорит. А то щас Земеля обвинит меня в оскорблении умнейшего из народов планеты Земля.
49. orakul / 14 березня 2019, 12:05
44.Borch
«Общество то так думает, но на самом деле, где то уровень феодализм не выше.
»

Не возражаю, таки так и есть.
50. Rety / 16 березня 2019, 07:51
Володимир Зеленський - президент України!!!!!!!!!!!!!
51. orakul / 16 березня 2019, 09:04
50.Rety
«Володимир Зеленський - президент України!»

Ух ти! Почім опіум? Оголоси тарихви, тобто скільки платять за рекламу. Блін, гроші нужні, може я таке писатиму, все одно пришелепуваті виберуть. Увесь студентський молодняк зібрався голосувати.
52. Седой / 16 березня 2019, 10:59
пиши за Пороха, надежнее, если для грошей :)) Правда потом задница, но сейчас в Украине на это плюют.
53. Rety / 16 березня 2019, 11:38
Ооо... набігли пітушари
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації