Як відомо, із початком 2019 року споживачі електроенергії почали платити за неї новій організації під назвою «Полтаваенергозбут». А кошти за борги, які могли виникнути ще в 2018 році, потрібно було заплатити на рахунок «старої» організації «Полтаваобленерго». Звичайно, під час таких змін може виникнути ситуація, коли абонент переплутає і перешле гроші не на той рахунок, що потрібно. Редакція дізнавалася, чим це загрожує споживачеві.
Нагадаємо, що рахунки, на які потрібно перераховувати гроші для погашення заборгованості та в якості поточних платежів, були вказані в публікації «Не станьте боржником без боргів» («ЕХО» № 4) від 23 січня 2019 року). Аналогічне повідомлення було розміщене і на редакційному сайті.
Днями прес-служба «Полтаваобленерго» на своєму сайті та через ряд інтернет-ЗМІ повідомила, що споживачі, які помилково заплатили за спожиту в 2019 році електроенергію саме цій організації, а не «Полтаваенергозбуту», можуть не турбуватися. Кошти автоматично будуть перенаправлені на потрібний рахунок.
Працівники «ЕХО», щоб зайвий раз перевірити оприлюднену інформацію, навідалися і в кобеляцьку філію «Полтаваобленерго». Там підтвердили, що в людей, які перерахували «обленергівцям» зайві кошти, приводів для паніки немає.
Але є споживачі, які після першого січня помилково заплатили за минулорічні борги вже «Полтаваенергозбуту». От у них виникнуть проблеми, адже гроші автоматично перенаправлені не будуть. Таким людям будуть направлені повідомлення про наявність заборгованості, а потім через 10 робочих днів, як зазначено в Правилах роздрібного ринку електричної енергії (розділ VІІ, пункт 7.5. 2), їх відключать.
Для того, щоб перенаправити ці гроші, доведеться писати відповідну заяву на адресу «Полтаваенергозбуту». А доки триватимуть бюрократичні процедури та перераховуватимуться гроші, до абонента вже можуть приїхати електрики для того, щоб провести відключення. Тому боржникам радять у таких випадках заплатити двічі, продублювати, так би мовити, «неправильну» оплату.
Та якщо із споживачами, які помилково направили кошти за спожиту електроенергію не на той рахунок, усе більш-менш зрозуміло, то як буде розвиватися ситуація із отримувачами субсидій, ще не ясно. Адже ці люди мають отримати вже «живі» кошти і самостійно розрахуватися ними.
Про це ми повідомимо вже у наступному номері, количастина пенсіонерів отримають кошти, а фахівці управління соціального захисту населення зможуть дати практичні поради, у всякому разі, вони так пообіцяли.