Вхід | Реєстрація

Суд скасує штраф за стоянку в заборонених місцях

Суд скасує штраф за стоянку в заборонених місцях

Порушення правил стоянки тягне за собою 255 гривень штрафу. Якщо це порушення створює перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, то штраф становить 510 гривень.

Відповідно до Правил, стоянка — це припинення руху автомобіля   більш ніж на 5 хвилин, з причин, не пов’язаних з посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантажу.

Тому для застосування такого штрафу інспектор повинен довести саме факт стоянки тривалістю не менше 5 хвилин. Тобто, інспектор повинен зробити на службовий відеореєстратор безперервний відеозапис такої стоянки, тривалість якого не може бути меншою за 5 хвилин.

Проте на практиці поліцейські цих вимог не дотримуються та долучають до постанови або фото з місця події, або коротке відео, що не підтверджують тривалість припинення руху автомобіля більше 5 хвилин. Сама ж постанова не може бути доказом порушення правил стоянки.

Як наслідок, суд скасовує такий штраф через недоведення інспектором саме факту стоянки, як це передбачено Правилами дорожнього руху.

 

«Листи щастя» таки почнуть розсилати

Минуло чотири роки з початку дії закону, який увів в українське правове поле поняття автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, однак «листів щастя» за цією подією поки так і не послідувало. Новими перешкодами на шляху до впровадження поширеної у світі системи нагляду за дотриманням Правил виявилися «Укрпошта» і бюрократія.

У Кабінеті міністрів 26 лютого відбулося засідання координаційної ради з безпеки дорожнього руху. Присутні обговорили, що вже зроблено для запуску системи автоматичної фіксації порушень та що тільки належить зробити.

До «успіхів» учасники ради віднесли недавні зміни в бюджетний кодекс, за яким 50 % коштів від штрафів за порушення перед камерами автоматичної фіксації буде передаватися в загальний фонд держбюджету, 30 % — балансоутримувачам доріг (місцевій владі), 20 % — Міністерству внутрішніх справ і Нацполіції. Причому, гроші з останньої категорії будуть використовуватися для забезпечення роботи фіксації порушень Правил дорожнього руху та відправлення порушникам листів‑повідомлень.

Як розповів керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій, з невирішених питань залишилося узгодити порядок обміну інформацією з «Укрпоштою», яка буде доставляти «листи щастя». Крім цього, структурам Нацполіції необхідно отримати від Держспецзв’язку атестат експертизи комплексної системи захисту інформації.

За оцінкою МВС і Нацполіцїі, усього в Україні необхідно встановити 1776 камер: 1187 — у населених пунктах і 589 — на дорогах державного значення. Наявні зараз камери (їх кількість не називається) поліція протягом місяця використовувала для тестування системи, результатом якого стала фіксація 349 тисяч подій з ознаками правопорушень і 15,5 тисячі тестових постанов.

— Уже в березні в тестовому режимі почне функціонувати центр фото- і відеофіксації порушень. А вже після отримання атестата Держспецзв’язку і підписання наказу про обмін інформацією з національним оператором поштового зв’язку (Укрпошта) почнемо відправляти юридично значимі замовні листи про адміністративні правопорушення, — повідомив Владислав Криклій.

Квитанції про сплату штрафів, разом з копією протоколу про порушення Правил дорожнього руху, будуть направлятися поштою власникам ТЗ, із обов’язковим повідомленням про отримання листа адресатом або ким-небудь з його родичів, які проживають за тією ж адресою. Крім цього, у поліції обіцяли додати можливість інформування про штрафи за допомогою СМС та електронної пошти.

 

Платна дорога: ціна комфорту

В Україні незабаром з’явиться перша платна дорога. Водіям розповіли, скільки коштуватиме комфортний проїзд у покращених дорожніх умовах. Про це повідомив голова Укравтодору Славомір Новак.

Будівництво платної дороги зі Львова до Краковця у Польщі розпочнеться в 2020 році. При цьому, вартість проїзду буде не більше 7–10 євроцентів (близько 3 гривень за кілометр).

— Ми повинні брати за орієнтир європейські ціни. Але все ж в Україні буде трохи дешевше. Середня вартість будівництва автобану в Європі — 10 мільйонів євро за кілометр. В Україні, думаю, вийде не більше 5–6 мільйонів євро за кілометр. Тому ціна проїзду не буде більше 7–10 євроцентів за кілометр, — сказав він.

Будівництво першої платної дороги зі Львова до польського Краковця почнеться в 2020 році, хоча раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що перші платні дороги з’являться в Україні в 2017–2018 роках.


Автор: Ігор Бабаєв


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації