Вхід | Реєстрація

Пільговий проїзд діє в трьох сільрадах і Бутенківській громаді

Пільговий проїзд діє в трьох сільрадах і Бутенківській громаді

Таку інформацію повідомили в Управлінні соціального захисту населення.

20 лютого відбулося засідання постійних комісій Кобеляцької районної ради. На ньому керівник органу Володимир Кішінський заявив, що сільські ради перерахували кошти для оплати пільгового проїзду своїх громадян.

Нагадаємо, що в районі проживає близько 13 800 пільговиків. У минулому році пільгове перевезення автотранспортом надавав перевізник Олександр Хряпа за маршрутами: Кобеляки — Білики, Кобеляки — Жуки, Кобеляки — Чорбівка, Кобеляки — Бутенки, Кобеляки — Перегонівка, Кобеляки — Свічкареве, Кобеляки — Канави. З 1 лютого цього року договори з цим перевізником заключили Кунівська, Червоноквітівська і Чорбівська сільські ради. Тому пільговики, які проживають на їх територіях, можуть скористатись своїм правом на безкоштовний проїзд.

Процедура наступна: пільговик звертається в сільську раду, де він проживає і де виділяли кошти під програму пільгового перевезення, та отримує талони на проїзд. Їх можна взяти на один місяць. Пільговик здає талон водієві автобуса. У касі автовокзалу людині видають нульовий чек і вона повертається додому безкоштовно.

У 2018 році в Олександра Хряпи завершився термін договору на перевезення пасажирів у Свічкареве, Перегонівку, Бутенки і Канави. Після того, як перевізник перезаключить їх, право на пільговий проїзд зможуть отримати й інші жителі району. Адже частина сільрад також передбачали кошти під програми.

 

Бутенківських пільговиків возитимуть у вівторок і четвер

11 березня на спільному засіданні депутатських комісій Бутенківської сільської ради перед присутніми виступив заступник сільського голови Ігор Федь. Він пояснив, що в цьому році на території громади виникла проблемна ситуація щодо перевезення пільгових категорій населення. Зараз немає перевізника, який би обслуговував населені пункти громади та доставляв пільговиків у Кобеляки.

— Депутати Бутенківської сільської ради затвердили програму з відшкодування витрат на перевезення пільгових категорій населення, під яку виділили 120 000 гривень. Половина коштів передбачалась на відшкодування проїзду залізничним транспортом, половина — автомобільним, — говорить Ігор Федь. — Та освоїти їх у повному обсязі ми не можемо, оскільки кошти надходять в Управління соцзахисту населення, а вже його працівники укладають договір на відшкодування з перевізником, який обслуговує нашу громаду і виграв відповідний конкурс. Тому пропонуємо затвердити нову програму. Із вказаної суми ми забираємо 60 000 гривень і укладаємо договір на регулярні перевезення з Олександром Хряпою.

Автобус «Ікарус 250» на 46 посадкових місць возитиме пільговиків кожного вівторка та четверга, починаючи з 12 березня. Маршрут наступний: Вітрова Балка (6:30) — Дрижина Гребля (7:00) — Вишневе (7:15) — Бутенки (7:30) — Бережнівка (7:35) — Кобеляки (8:00). Із райцентру автобус виїжджатиме о 12:00. Перша зупинка — по вулиці Шевченка, біля кафе «Бістро», наступна — поряд із районною лікарнею. Зворотній напрямок: Кобеляки — Бережнівка — Бутенки — Вишневе — Дрижина Гребля — Вітрова Балка.
Для безкоштовного проїзду пільговикам необхідно звернутися в Бутенківську сільську раду й отримати талон. При собі слід мати документ, що підтверджує пільговий статус.

Заступник сільського голови пояснив, що це лише пробний маршрут і його змінюватимуть за пропозиціями жителів громади. Виділених коштів вистачить на 3,5 місяця. Можливо, що для інших категорій населення вартість проїзду визначатиме перевізник.

Із приводу запровадження власного автобусного перевезення, Ігор Федь додав, що «Укртрансбезпека» відмовила сільраді в отриманні ліцензії.

Нагадаємо, що в серпні минулого року у власність Бутенківської громади перейшов автобус «ПАЗ» 2004 року випуску. Тоді працівники виконкому приступили до вивчення питання щодо внесення змін у статут комунального підприємства «Бутенківське», аби затвердити регулярні та нерегулярні перевезення цим автобусом.

— Згідно з вимогами законодавства, «ПАЗ» мають обслуговувати механік із вищою освітою, слюсар, водій, який працюватиме на півтори ставки, і медик, котрий обстежуватиме шофера перед виїздом, — пояснив Федь. — Уявіть, скільки посад потрібно ввести в комунальне підприємство і що це коштуватиме бюджету. Тому шукаємо більш компромісний варіант.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
19 березня 2019, 09:14 | Козельщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації