Лише завдяки постійним зверненням громадського активіста, ями на проїжджій частині дороги, що поряд зі стаціонарним постом роти державної патрульної служби, таки залатали.
Про аварійний стан більшості доріг у нашій країні не з чуток знає кожен водій. Особливо це стосується автошляхів місцевого значення, де водієві доводиться віртуозно об’їжджати яму за ямою. Достатньо на мить відволікти увагу від дорожнього полотна, аби «зловити» чергову вибоїну. У більшості випадків «знайомство» з ямою закінчується ремонтом колеса або заміною гуми. І проводиться такий ремонт за кошти водія, адже власники транспортних засобів у основному не фіксують дорожньо-транспортну пригоду і не викликають на місце події поліцейських, а за власні кошти проводять ремонт.
На один із небезпечних відрізків автошляху Т-17–35, що з’єднує Кобеляки — Нехворощу — Машівку, указав громадський активіст Артур Ковач. Він виявив зруйновану дорогу поряд зі стаціонарним постом роти ДПС і викликав на місце кобеляцьких правоохоронців.
Розповідає активіст:
— 12 квітня минулого року працівники райвідділу прийняли моє звернення про аварійний відрізок дорожнього покриття на повороті в напрямку Сухинiвки. Через місяць мені надали вiдповiдь, де вказувалось, що поліцейські звернулися із запитом до Полтавської облдержадміністрації, у якому прохали надати інформацію, яке підприємство чи установа відповідають за належний стан автодороги Т-17–35. Коли правоохоронці з’ясують відповідну інформацію, то направлять припис із зазначеними недоліками і терміном на їх усунення. Про ці заходи мене обіцяли проінформувати додатково. Таку відповідь я отримав 10 травня.
Зі слів Артура Ковача, почекавши три тижні, 31 травня він направив запит у ОДА. У ньому чоловік прохав посадовців вказати, коли їм надходило звернення з Кобеляцього райвідділу поліції. Виявилось, що станом на 7 червня в облдержадміністрацію не надходив запит від правоохоронців.
— Обласні посадовці у відповіді все ж вказали, хто відповідає за належний стан автодороги Т-17–35, тож я знову викликав групу швидкого реагування, аби вони зафіксували порушення балансоутримувачем статті 140 Кодексу України про адміністративні правопорушення, — продовжує Ковач. — На жаль, дорогу не ремонтували. А водії продовжували об’їжджати ями. За цим щодня спокійно спостерігали чергові стаціонарного посту.
Як пояснив активіст, приблизно раз на місяць він викликав групу швидкого реагування на «сухинівський» поворот для повторного складання протоколу. Так тривало і в березні, і в квітні цього року.
На думку Артура Ковача, аварійну ділянку відремонтували лише тоді, коли він попередив працівників кременчуцької патрульної поліції, що звертатиметься з проханням звільнити окремих співробітників за невиконання службових обов’язків.
— Наприкінці квітня «Сухинівський» поворот «залатали» працівники Кобеляцького райавтодору, — пояснює чоловік. — Як з’ясувалось, саме ця організація відповідає за утримання доріг територіального значення в Кобеляцькому районі. Не впевнений, чи надовго вистачить такого ремонту.
Активіст наголосив, що й далі буде вказувати поліцейським на аварійно-небезпечні ділянки доріг. Зокрема, на автошляху, що сполучає Кобеляки і Кунівку.