Рейтинг якості управління корпоративною репутацією показує, наскільки компанії дбають про свою репутацію. Він формується за п’ятьма факторами: репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіактивність, інноваційний підхід та антикризова стійкість.
Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» діє з 2015 року. За словами його організаторів, це спосіб відмітити досягнення компаній (і вітчизняних, і українські підрозділи міжнародних корпорацій), які досягли значних результатів на ринку.
Також він — стимул для тих, хто лише починає усвідомлювати важливість репутаційних активів і засвоює методологію та інструментарій їхнього нарощування.
За даними сайту рейтингу, у різних сферах взяло участь 623 компанії. Їх оцінювало 110 членів журі.
Серед сфер компаній — FMCG, будівництво і девелопмент, телекомунікації, транспорт і логістика, паливо-енергетичний комплекс, фінанси, готельно-ресторанний комплекс, ІТ, агросектор, машинобудування, металургія, рітейл, фармацевтика.
Загальна кількість балів кожної компанії формувалася з суми п’яти показників:
- Репутаційна стабільність: наявність активної PR-служби, системність її роботи, основа для формування позитивної репутації, реакція цільових аудиторій на промоактивності;
- Іміджевий капітал корпоративно-соціальної відповідальності: системна робота з інформування громадськості про проекти КСВ, які реалізує компанія, їхня реальна користь для суспільства;
- Медіаактивість: відкритість до спілкування з представниками ЗМІ всіх типів, якість інформаційних повідомлень, які поширюються, впізнаваність спікерів компанії цільовими аудиторіями, позитивний ефект зусиль;
- Інноваційний підхід: авторитет PR-команди серед цільової аудиторій, власні нестандартні рішення, активність в new media, позитивна реакція цільових аудиторій на креатив, позитивний ефект від інновацій;
- Антикризова стійкість: наявність у компанії стратегії антикризового реагування, коректність інструментарію, який використовується, його успішне застосування і позитивна реакція цільових аудиторій, позитивний ефект прикладених зусиль.
З 1 лютого до 1 березня проходить формування довгого списку компаній-номінантів. Потім до 1 квітня — відбір підприємств до короткого списку. До 12 квітня журі проводить їхню оцінку, а 25 квітня — нагородження в рамках Міжнародного PR-Фестивалю.
Команда проекту — група співробітників Агентства PR-Service під керівництвом Олени Деревянко.
У категорії «Агросектор — агрохолдинги-виробники» серед 10 топових компанії щонайменше чотири — підприємства, які працюють на території Полтавської області. Це МХП, Кернел, «Астарта-Київ» та Індустріальна молочна компанія.
Директор департаменту по роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій агрохолдингу «Астарта-Київ» Світлана Мозгова розповідає, що для них репутація компанії — один з найголовніших активів:
— Кожен бізнес має думати про те, як його сприймають інші. І робити все для того, щоб це сприйняття було позитивним. Секрет простий: наполегливо працювати і змінювати середовище довкола себе. Чим більша компанія — тим більші мають бути ці зміни.