Вхід | Реєстрація

Чотири з топ-10 кращих за репутацією агрохолдингів України працюють у Полтавській області

Чотири з топ-10 кращих за репутацією агрохолдингів України працюють у Полтавській області

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією показує, наскільки компанії дбають про свою репутацію. Він формується за п’ятьма факторами: репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіактивність, інноваційний підхід та антикризова стійкість.

 

Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» діє з 2015 року. За словами його організаторів, це спосіб відмітити досягнення компаній (і вітчизняних, і українські підрозділи міжнародних корпорацій), які досягли значних результатів на ринку.

Також він — стимул для тих, хто лише починає усвідомлювати важливість репутаційних активів і засвоює методологію та інструментарій їхнього нарощування.

За даними сайту рейтингу, у різних сферах взяло участь 623 компанії. Їх оцінювало 110 членів журі.

Серед сфер компаній — FMCG, будівництво і девелопмент, телекомунікації, транспорт і логістика, паливо-енергетичний комплекс, фінанси, готельно-ресторанний комплекс, ІТ, агросектор, машинобудування, металургія, рітейл, фармацевтика.

Загальна кількість балів кожної компанії формувалася з суми п’яти показників:

  • Репутаційна стабільність: наявність активної PR-служби, системність її роботи, основа для формування позитивної репутації, реакція цільових аудиторій на промоактивності;
  • Іміджевий капітал корпоративно-соціальної відповідальності: системна робота з інформування громадськості про проекти КСВ, які реалізує компанія, їхня реальна користь для суспільства;
  • Медіаактивість: відкритість до спілкування з представниками ЗМІ всіх типів, якість інформаційних повідомлень, які поширюються, впізнаваність спікерів компанії цільовими аудиторіями, позитивний ефект зусиль;
  • Інноваційний підхід: авторитет PR-команди серед цільової аудиторій, власні нестандартні рішення, активність в new media, позитивна реакція цільових аудиторій на креатив, позитивний ефект від інновацій;
  • Антикризова стійкість: наявність у компанії стратегії антикризового реагування, коректність інструментарію, який використовується, його успішне застосування і позитивна реакція цільових аудиторій, позитивний ефект прикладених зусиль.

З 1 лютого до 1 березня проходить формування довгого списку компаній-номінантів. Потім до 1 квітня — відбір підприємств до короткого списку. До 12 квітня журі проводить їхню оцінку, а 25 квітня — нагородження в рамках Міжнародного PR-Фестивалю.

Команда проекту — група співробітників Агентства PR-Service під керівництвом Олени Деревянко.

У категорії «Агросектор — агрохолдинги-виробники» серед 10 топових компанії щонайменше чотири — підприємства, які працюють на території Полтавської області. Це МХП, Кернел, «Астарта-Київ» та Індустріальна молочна компанія.

Директор департаменту по роботі з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій агрохолдингу «Астарта-Київ» Світлана Мозгова розповідає, що для них репутація компанії — один з найголовніших активів:

— Кожен бізнес має думати про те, як його сприймають інші. І робити все для того, щоб це сприйняття було позитивним. Секрет простий: наполегливо працювати і змінювати середовище довкола себе. Чим більша компанія — тим більші мають бути ці зміни.


Автор: ГО «Полтавщина Аграрна»
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
14 травня 2019, 18:01 | Полтавщина | Суспільство
1. orakul / 16 травня 2019, 06:59
Про все і ні про що. Прийдеться Славка просити щоб допоміг і мені збагнути що автор хотів сказати.
Лише останні два речення проливають "світло".
" наполегливо працювати і змінювати середовище довкола себе. Чим більша компанія — тим більші мають бути ці зміни."
Це тіпа знищити сінокоси, лісополоси, потравити бджіл і інших тіпа комах тіпа пришелепуватих українців і розорати колишні хутори і села.
Ваще-то бджоли від українців дорожчі, цінніші, корисніші і, головне, розумніші. Це хвакт. Тож бджілок таки жалко.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації