Вхід | Реєстрація

Для кобелячан співатимуть «Пара нормальних»

Для кобелячан співатимуть «Пара нормальних»

Таку заяву зробив міський голова Олександр Копелець.

На позачерговому сесійному засіданні міські депутати затвердили організаційні заходи з проведення Дня міста. Цього року його відзначатимуть 22 червня.

Заходи з нагоди головного свята для містян розпочнуться о 9‑ій годині ранку. У всіх релігійних храмах пройдуть молитви та передзвін.

Далі свято продовжиться спортивними заходами. У Центральному парку о 10:00 відкриють спортивний майданчик зі штучним покриттям. Тут можна буде переглянути турніри на Кубок міста з баскетболу та футболу (серед дітей 2007 року народження), змагання з армрестлінгу, із шахів та шашок, показові виступи каратистів і представників «Федерації стріт воркаут Полтавщини». У парку Богдана Хмельницького проходитимуть змагання з волейболу та футболу серед ветеранів.

Відбудеться традиційний родинний велопробіг «Я люблю своє місто!».

Паралельно спортивним проходитимуть і розважальні заходи. На літній сцені відбудеться розважально-ігрова програма «Аліса в Країні Чудес та казкових героїв». Офіційно відкриють праву частину Центрального парку. Батькам, діти яких народилися в цьому році, вручать ювілейні медалі. Театр «Жако» представить зону героїв бейблейда та ляльок Лол.

Із 17‑ї години розпочнуться розваги для дорослих. У парку Перемоги пройде кулінарне свято «Сита хата», буде організована виставка-продаж робіт майстрів різних ремесел.

Концертно-розважальна програма стартує о 18:00. Глядачі переглянуть виступи народного аматорського колективу «Чебреці», місцевих співаків Яніни Товстоніжко та Олександра Круглого, Заслуженого артиста України Миколи Гармаша та музиканта Сергія Підкаури.

Родзинкою свята стане гурт «Пара нормальних».

Завершиться святкування вогняним шоу та фейєрверком.

Нагадаємо, що при формуванні річного бюджету депутати заклали на проведення Дня міста 100 000 гривень. На останньому засіданні вони збільшили фінансування на 30 000. Зі слів міського голови, рівно стільки коштує виступ учасників театру «Жако». Також Олександр Копелець заявив, що міськрада планує залучити спонсорські кошти. Зокрема, фінанси місцевих підприємців.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Культура та освіта


1. orakul / 19 червня 2019, 13:21
"заходи з проведення Дня міста. Цього року його відзначатимуть 22 червня..." Да ребьята... "все не так, все не так ребята...". Думав що опечатка, так таки ні. Думав що тільки Ісип може на могилах танці влаштовувати. Ну нехай Копелець забув, замотався, нехай, припустимо, йому Фельдман наказав. Але куди дивились чи чим думали пани депутати. Шановні, після такого мені вже не хочеться вас тут і забавляти. Вже дійсно б поїхав світ за очі із цієї країни пришелепуватих виродків. Алес! Хто ще не пойняв, то намікну "Киев бомбили нам объявили..." Де там Земеля, хай напада на мене. Хай захища цей пришелепуватий нарід. Виродки. Хай адмін видаля. Але хтось та встигне прочитати. Напишу прямо, бо не дійде до думаючих "сердечком", а ним думають і обрані вами пришелепуваті депутати, так по хфакту, і усі до одного, депутати.
22 червня для нашого народу, для наших батьків і дідів, які потім народили сучасних виродків, почалася найкровопролитніша із війн які коли небуть знала задокументована історія. Алес!
На завершення виступ гурту «Пара нормальних» саме те. Ну і феєрверк звичайно.
"О роде суєтний, проклятий.
Коли ти видохнеш?"
(Тарас Шевченко) Про кого це написав Тарас?
2. Borch / 19 червня 2019, 13:38
1.orakul
«22 червня»

В принципі це тільки дата, але згодний, якби керівництво мало хоча б найменшу повагу до історичних подій, то врахувало б її в своїх планах. Це, однозначно не підходяща дата для проведення дня міста. На рахунок іншого, тут все простіше, Копельцю сказали коли може виступити пара нормальних, і він назначив на цей день свято. Гастролі, графік, і таке інше. А йому дата 22 червня ні про що не говорить, так і вийшло, по тупому.
3. Borch / 19 червня 2019, 13:42
Саня поміняй фотку! Дорна там уже немає. Як ти міг цього не знати. Дівчата в ярості!!! =)))
4. Filon / 19 червня 2019, 18:40
2.Borch
« Копельцю сказали коли може виступити пара нормальних, і він назначив на цей день свято. Гастролі, графік, і таке інше. А»

Тут Борщ прямо прочитав мої думки. Впевнений на 99 відсотків, що все так і було. 22 червня ніхто окрім Кобеляк гулянок не влаштовує. Таки ж датат однозначно жахлива. Але ж...
Саничу пофіг. І він чітко усвідомлює, що більшості піплів теж абсолютно пофіг. А попереду вибори і потрібно набрати вістів перед ними.
Скажу так. Не памятаю точно чи говорив це Оракулу у безпосередній розмові чи тільки думав. У мене до нього риторичне запитання. От він інколи справедливо, інколи із великою долею перебільшення обвинувачує українців у кастрюлеголовості, у тому, що легко продаються, і вибирають у владу відвертих шулерів. При цьому, Оракуле, визнайте, це простежується, не зачіпає вибір кобелячан. Про Санича мова. І от запитання у тому, що як кастрюлеголові, які нездатні аналітично і логічно мислити якимось дивним чином прозріли і вибрали правильного хазяїна.
І от вам відповідь - дата свята. Та ніхто не прозрів і каструль із голів не зняв. І депутатів подібних собі вибрали - безхребетних і безмозглих, і міського голову. І можее повірити мені на слово - присягнуть і Гітлеру, якщо відповідним чином складеться політична конюктура.
Ви знаєте пишу оце абсолютно без емоцій. Звик. І сприймаю, як данність. Шкодую лише за тим, що вибачався перед частиною читачів за порівяння їх із глистами, яким потрібен хазяїн. Почитайте якийсь посібник із біології. Так, хазяїн потрібен виключно глистам.
Але життя продовжується. Всім щастя. Навіть тим, хто 222 червня прийде танцювати під парунормальних.
5. orakul / 19 червня 2019, 20:07
4.Filon
« І от запитання у тому, що як кастрюлеголові, які нездатні аналітично і логічно мислити якимось дивним чином прозріли і вибрали правильного хазяїна.»

Ну запитання не складне. Так вибрали, як уся Україна вибрала Зельца. Ісип уже всім осточортів і багатьом було по барабану за кого голосувати, аби лише змінити владу. І сам я цим керувався. А Санич був реальним претендентом, який міг перемогти. Усі інші, і це показали вибори, були лише для розпорошення голосів, підставні, технічні. Крім того Ісип умудрився перед самими виборами двох активних громадян послати куди подалі і вони активно допомогали Саничу. Якби була тоді харизматична кандидатура не із Ісипової шайки чи кАманди, то міг би бути інший розклад. До речі, у Ісипа є шанс влізти в РДА, можливо він над цим і працює. Було б цікаво.
6. orakul / 19 червня 2019, 20:42
4.Filon
«Навіть тим, хто 222 червня прийде танцювати під парунормальних»

В нормальному суспільстві ніхто святкувати б не прийшов. А у нас прийдуть. І це своєрідний тест на те, глисти українці чи не глисти. Ну піщов би хто на гулянку з феєрверками в день смерті чи поминок близкої людини? Не пішов би. А українці підуть. Тому що глисти. Хоча... у глистів мозку немає, а у українців тіпа є, тому - виродки. І це не я придумав. Ще Платон писав: ".... І від мого імені встанови там закон, щоб кожного, хто не зуміє мати в собі сором і почуття справедливості, вбивали як виродка суспільства». От їх фельдмани і вбивають... цілком заслужено. СУГС!
7. orakul / 19 червня 2019, 20:47
2.Borch
« тут все простіше, Копельцю сказали коли може виступити пара нормальних, і він назначив на цей день свято»

Та це на перший погляд простіше. А якщо вникнути, то може Копелця тупо підставили ті, хто зна більше. І ця пілстава буде на все життя і ввійде в історію і від неї не відмитися ніколи, бо це набагато гірше ніж ями на дорогах чи якась банальна корупція. Хоча, якщо ми, як пише Філон, глисти, то яка у глистів історія.
8. Filon / 19 червня 2019, 23:13
7.orakul
«Хоча, якщо ми, як пише Філон, глисти, то яка у глистів історія. »

Ну чому ж "Ми". Прмміром мені хазяїн не потрібен. Прекрасно й без цього обходжуся.
9. Borch / 20 червня 2019, 03:03
7.orakul
«А якщо вникнути, то може Копелця тупо підставили ті, хто зна більше.»

Все можливо в нашім житті. Але це, малоймовірно.
10. orakul / 20 червня 2019, 06:59
8.Filon
«Ну чому ж "Ми". Прмміром мені хазяїн не потрібен»

Ну будем рахувати що я безпідставно узагальнив. Вибачаюсь. Хоча, мені ця глистяча аналогія не подобається. Тут ще треба розібратись, хто кому хазяїн. Прийдеться покопатися. Наскільки мені відомо, глисти це паразити, які живуть за рахунок так званого хазяїна. Українці, вони ні за чий рахунок не живуть. Під образ глистів краще інші підходять.
11. Filon / 20 червня 2019, 11:00
10.orakul
« Українці, вони ні за чий рахунок не живуть»

Українці через одного чекають на якогось хазяїна. Думаю Ви не будете цього заперечувати. А я просто констатую які істоти на можуть жити без хазяїна.
12. Borch / 20 червня 2019, 14:49
11.Filon
«Українці через одного чекають на якогось хазяїна. Думаю Ви не будете цього заперечувати. А я просто констатую які істоти на можуть жити без хазяїна.»

Раді справедливості, хочу звернути увагу на те, що це не виключно Українська проблема. Це взагалі на всіх людей розповсюджуються. З іншої сторони, в Україні процент таких людей більший, але не тому що Українці "глисти", а тому-що ще не відійшли від радянського порядку.
13. orakul / 20 червня 2019, 21:20
11.Filon
«чекають на якогось хазяїна. Думаю Ви не будете цього заперечувати. А я просто констатую які істоти на можуть жити без хазяїна.
»

Та таки так. Але... ті істоти існують за рахунок того «хазяїна» і якийсь він дивний хазяїн - годує тих істот, щоб вони з нього і далі соки пили. З українцями якось трішки не так.
14. orakul / 20 червня 2019, 21:27
12.Borch
«а тому-що ще не відійшли від радянського порядку.»

Хто вср...сь невістка. Ось приклад, як в нормальних країнах проводять концерти на день початку війни. І це правильно. А у нас, як у паранормальних пришелепуватих будуть якісь паранормальні співати і феєрверки пускати. А глисти ми чи не глисти, то вже інше питання. Думаю, що ми таки виродки і Платон був правий. Посилання на www.youtube.com
15. orakul / 20 червня 2019, 23:06
Плять, а був би живий Живулько такого б вєсєлля не було.

"За що ми полягли
на браннім полі? –
Очниці черепів допитують зеніт.
У відповідь ковил поворухнувся кволо.
І знову – тиша, важча за граніт
Лягає, мов плита могильна,
на неславу
Не відданих землі ще з голодів і війн.
І сходяться сюди опівніч, мов на кін,
Всі тіні непохованих во гріх державі,
Що й досі не звелася із колін."

(Борис Олійник)
16. orakul / 20 червня 2019, 23:13
" Скипає пам’ять від ганьби і болю…
І серед ночі в сизім тумані,
З архангельською віщою трубою
Встає сурмач убитий на війні.

Скликає тужно на Велику Раду
З усіх фронтів – полеглих од меча.
І шерхне шепіт над полками:
“Зрада”, -
І рветься крик із горла сурмача:

“За що ж ми браття голови зложили?
Невже за те щоб ситі байстрюки
Пустили наші мощі і могили
Лабазникам нечистої руки?!”
(Борис Олійник)


Змінено 20.06.2019, 23:18
17. Beri Mor / 21 червня 2019, 07:44
8.Filon
« Прмміром мені хазяїн не потрібен. Прекрасно й без цього обходжуся.»

Та кожна людина так вважає.
18. Ltava / 21 червня 2019, 10:28
17.Beri Mor
«Та кожна людина так вважає.
»

Не можу погодитися, більшість із задоволенням погоджуються на статус рабів :((
19. Ltava / 21 червня 2019, 10:35
Друга світова війна почалася з реалізації секретного протоколу до пакту Молотова - Ріббентропа від 23 серпня 1939 р. Відомо, що в ході переговорів у Москві Ріббентроп повідомив Сталіна про намір Гітлера напасти на Польщу 1 вересня 1939 р.
Отже, Друга світова війна розпочалася 1 вересня 1939 р. нападом фашистської Німеччини на Польщу.
20. Ltava / 21 червня 2019, 10:36
Радянський Союз трохи "запізнився", і вже не нападав на Польщу, а «захищав» західних українців і білорусів. 17 вересня 1939 р. Червона армія перейшла радянсько-польський кордон, а 28 вересня 1939 р. було підписано радянсько-німецький договір про "дружбу й кордони", до якого теж додавалися секретні протоколи.
21. orakul / 21 червня 2019, 11:46
19.Ltava
«Друга світова війна почалася з реалізації секретного протоколу до пакту Молотова»

А до чого тут Друга світова?
22. Ltava / 21 червня 2019, 12:14
21.orakul
«А до чого тут Друга світова?»

Про 22 червня:))
23. orakul / 21 червня 2019, 13:29
22.Ltava
«Про 22 червня:))»

22 червня почалася Велика Вітчизняна війна
24. Ltava / 21 червня 2019, 13:44
Вели?ка Вітчизня?на війна? (рос. Великая Отечественная война, англ. Great Patriotic War) — термін, яким історіографія Радянського Союзу та низки країн СНД окреслюють німецько-радянський збройний конфлікт 1941–1945 років у рамках Другої світової війни. Був створений радянською пропагандою за зразком російської «Вітчизняної війни» з французами 1812 року.
25. Slavko / 21 червня 2019, 15:59
24.Ltava
«Вели?ка Вітчизня?на війна? (рос. Великая Отечественная война, англ. Great Patriotic War) — термін, яким історіографія Радянського Союзу та низки країн СНД окреслюють німецько-радянський збройний конфлікт 1941–1945 років у рамках Другої світової війни. Був створений радянською пропагандою за зразком російської»

Ідіотам цього не зрозуміти !
26. Slavko / 21 червня 2019, 16:01
14.orakul
«глисти ми чи не глисти, то вже інше питання. Думаю, що ми таки виродки»

...
27. orakul / 21 червня 2019, 16:31
25.Slavko
«Ідіотам цього не зрозуміти !»

Це ти про себе так?
28. orakul / 21 червня 2019, 16:49
24.Ltava
«термін, яким історіографія Радянського Союзу та низки країн СНД окреслюють німецько-радянський збройний конфлікт 1941–1945 років у рамках Другої світової війни. Був створений радянською пропагандою за зразком російської »

Цей термін був створений не пропагандою, а реальним нападом Гітлера на СРСР, тобто на нашу Вітчизну. Хоча, таки так, напад був у рамках Другої світової війни. Але для моїх батьків і дідів то був напад на їх Вітчизну. Ворог прийшов на їх землю і їм був по барабану термін "Друга світова війна", вони про неї може й не знали, як зараз Славко не зна про поки що неоголошену Третю світову війну, і колошматить разом із своїми побратимами народ Донбасу, переводячи стрілки на Путіна. Але при цьому, розвязану на Україні його хазяями і хазяями його побратимів громадянську війну він називає якимсь АТО чи тепер вже ООС. Термін "Великая Отечественная война" викарбуваний на медалі "За победу над Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг", якою було нагороджено мільйони громадян України в тому числі і мої батьки і діди. Тих, хто «воював» у схронах, як, думаю, славкові родичі, звісно, ніхто не нагороджував. От вони тепер щось і придумовують. Але не горять не лише рукописи а й медалі. Медаль можна знайти в тирнеті і майже в кожній сімї і подивитись. Дав би ссилку, так та медаль діє на адміна як не знаю що, і він коменти з нею видаляє.

Змінено 21.06.2019, 17:34
29. orakul / 21 червня 2019, 18:33
Тута ще варто особо тупим нагадати, що під час ВВВ було організовано чотири Українських фронти. Ясно, що хронти із схронів були ого-го, ху.лі їм ті Українські фронти, вони лупасили і Гітлера і Сталіна. А про той пакт Молотова-Ріббентропа вже тошно читати. Сталін ясно сказав «Не было бы Мюнхена не было бы и пакта Молотова-Риббентропа». Це ж наскільки треба отупіти, щоб не розуміти того, що Друга світова розв’язана не Сталіним і навіть не Гітлером, а світовими банкірами. Тими самими, у яких свідомі набрали кредитів під заставу рідної землі за яку помирали мої батьки і діди. Німецький економіст С.Гезель ще в 1918 році написав: “Несмотря на то, что народы дают священную клятву заклеймить войну на все времена, несмотря на призыв миллионов: “Нет войне!”, вопреки всем надеждам на лучшее будущее я должен сказать: если нынешняя денежная система сохранит процентное хозяйство, то я решусь утверждать уже сегодня, что не пройдет и 25 лет, и мы будем стоять перед лицом новой, еще более разрушительной войны. Я очень отчетливо вижу развитие событий». Черчілль прямо зізнавався: «Однако из этой войны мы вышли большими должниками США. Мы никогда не сможем иметь ту же силу на море, как США». (Берлинская (Потсдамская) конференция руководителей трех союзных держав – СССР, США и Великобритании. 17 июля – 2 августа 1945 г.. М.1980. с.132.) перевірте пани ізторики. Так що 2-гу світову дійсно виграли США. А тут популярно, навіть так що й глисти поймуть, про пакт. Посилання на varjag2007su.livejournal.com

Змінено 21.06.2019, 20:36
30. земеля / 21 червня 2019, 19:24
29.orakul
«економіст С.Гезель ще в 1918 році написав: “Несмотря на то, что народы дают священную клятву заклеймить войну на все времена, несмотря на призыв миллионов: “Нет войне!”,»


Это все понимают кроме богатых и дураков, в том числе и абсолютно бедных состоящих и не состоящих в различных партиях.
31. orakul / 21 червня 2019, 20:34
30.земеля
«Это все понимают кроме богатых и дураков»

Ну судя по коментам я бы такого не сказал. Так Славко шо, богатый..?
32. земеля / 21 червня 2019, 20:50
31.orakul
«Так Славко шо, богатый..?»


Читай внимательно, он относится к другой группе, к дуракам.
33. Ltava / 21 червня 2019, 22:09
Добре що не говорять про ХРИСТОВИЙ похід, татаро - монгольську навалу, захват Риму і інші події бо свткувати булоб ніколи
34. orakul / 21 червня 2019, 22:39
33.Ltava
« монгольську навалу, захват Риму і інші події бо свткувати булоб ніколи»

А ваші родичі теє у схронах сиділи? Якщо так, то тоді понятно. Вам свяят мало? "Хлеба и зрелищ", блін. І це ми промовчимо про те, що по версії свідомих в Україні й сьогодні йде війна з Росією. Цікаво, ви й на могилах своїх родичів танцюєте? Між іншим, ті артисти, які сгодились в такий спосіб заробляти на кістках людей, вони навіть не глисти, вони... Якщо вас особисто на все наплювати, якщо у вас нема нічого святого і нема памяті, то це про таких написав Борис Олійник:
"Та вже коли і пам’ять одібрало,
І дух, і вуха вам позакладало,–
Тоді у ніч відплати з небуття
Ми встанем грізно,
мертві, та не вбиті,
Аби хоч плюнути у твар невмиту
Вам, що мерцями стали за життя!"
Про невмитих Філон навіть в статті написав, так що претензії не до Олійника і не до мене.
Ось вам хроніка про наших батьків і дідів. Вони не думали, що їм буде така шана. Посилання на www.youtube.com
35. Beri Mor / 21 червня 2019, 22:55
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
33.Ltava
«Добре що не говорять про ХРИСТОВИЙ похід, татаро - монгольську навалу, захват Риму і інші події бо свткувати булоб ніколи»

Ти зовсім кончений?Ти що порівнюєш,дебіл?
36. Slavko / 22 червня 2019, 00:05
Цих ідіотів якщо і вистачає сил послухати або почитати, то стає моторошно захворіти їхньою шизофренією... Коротше вони до всирачки з піною в роті доводять, що українці (до яких вони не відносяться, але частково навчились розуміти їхню мову) - завжди самі себе знищують : то самі собі війну влаштовують, то самі вмирають від якихось ними ж вигаданих голодоморів, самі постійно обирають, потім убивають найкращих серед себе, самі побудували собі ЧАЕС, самі підірвали, самі написали дві протилежні історії, вивчили російську мову, щоб тепер весь час сваритися і не розуміти один одного ну і так далі до безкінечності...
Медицина і психологія тут безсилі, горбатого - могила виправить!..
37. Slavko / 22 червня 2019, 00:15
28.orakul
« було нагороджено мільйони громадян України в тому числі і мої батьки і діди. Тих, хто «воював» у схронах, як, думаю, славкові родичі, звісно, ніхто не нагороджував.»

Ну я ж тобі вже писав, нагадю ще раз. Один мій дід воював льотчиком і трагічно загинув у 43-му, а на честь мого іншого далекого родича - названо вулицю у Полтаві - Кагамлика, який помирав у оточенні німців останнім і кровавим пальцем написав : "Умираю, но не сдаюсь!" Тут питання виникає, чиї ж родичі воювали у схроні - мої, чи твої?... Якщо надумав срати, то оглядайся спочатку...

Змінено 22.06.2019, 08:18
38. orakul / 22 червня 2019, 08:11
Не буду вступати в полеміку із Славком дід якого ТРАГІЧНО загинув. Царство небесне діду і всім загиблим у війні - і трагічно, і героїчно. В цей день для нашого народу почалася найкровопролитніша із війн, яку коли небуть знала історія. На фронтах загинуло понад 8 млн чоловій із яких майже 1,5 млн. українців. На окупованих територіях знищено виробниками Баварського пива, яке так люблять пити поцреоти, понад 13 млн. із них понад 2 млн. таки були вивезені чи поїхали добровільно в Німеччину і там загиинули так і не попивши пивка. Цаство і їм небесне. Україна була перетворена в руїну і з цього приводу справжній український поет Володимир Сосюра нписав:
«Гвіздки твої пробили руки
По вітру коси золоті
У чорнім небі круки, круки
То ти, розп’ята на хресті».

Зусиллям наших бітьків і дідів радянський народ здобув перемогу, відбудував все зруйноване і побудував нове. Україна на початок її незалежності була третьою економікою Європи. За роки так званої незалежності стараннями наших поцреотів Україна знову таки стала руїною. СУГС! Сьогодні у кобеляцьких поцреотів день вєсєлля. Це апофеоз уродства. "Все не так ребята". Цей день в 1941 році починався не з весілля. Хто забув, і в кого, на відміну від глистів, є ще мізкм, тим нагадаю як було. "Рукописи не горят", хоч як їх і не палять свідомі виродки. Посилання на www.youtube.com
39. Slavko / 22 червня 2019, 08:25
38.orakul
« вступати в полеміку із Славком дід якого ТРАГІЧНО загинув. Царство небесне діду і всім загиблим у війні - і трагічно, і героїчно.»

Що це ти ? Маркс із Сталіним так не вчили...
40. земеля / 22 червня 2019, 08:47
37.Slavko
«Ну я ж тобі вже писав, нагадю ще раз. Один мій дід воював льотчиком і трагічно загинув у 43-му, а на честь мого іншого далекого родича - названо вулицю у Полтаві - Кагамлика, який помирав у оточенні німців останнім і кровавим пальцем написав : "Умираю, но не сдаюсь!"»


Если это правда, а тыс стал 100% бендеровцем, то тогда ты просто негодяй. Ты предал своих погибших дедов и их память.
41. Slavko / 22 червня 2019, 10:58
40.земеля
«
Если это правда, а тыс стал 100% бендеровцем, то тогда ты просто негодяй. Ты предал своих погибших дедов и их память.»

Ще розказую. Батьків того загиблого діда, коли він був хлопцем, пограбувала так звана радянська влада, повністю. У них забрали близько 15 корів, породистих коней, кінні гребки, молотарки і таке інше, а ще, свій приватний ліс, тобто усе! Дідова мати, звісно, навідріз відмовилась вступати в будь-який колгосп або радгосп, а вижити їй вдалося в тій державі на клаптику землі виключно на невеличку пенсію, яку їй платили як матері загиблого льотчика. Можеш теж вважати її бандерівкою, логіка буде та сама, точніше не логіка, а ідіотизм.
42. земеля / 22 червня 2019, 11:06
38.orakul
«Зусиллям наших бітьків і дідів радянський народ здобув перемогу, відбудував все зруйноване і побудував нове. Україна на початок її незалежності була третьою економікою Європи»


Дико слушать после этого ненормальных о том, что при совке было хуже. Да, не все хорошо было. Но третье место Украины в экономике Европы!!!!!!!!!! Все про...ли. А теперь кто мы? То то. Нищие. В 70-е до последнего села был проложен асфальт. Людей "насильно заставляли" ездить от профсоюза за три копейки на курорт и на море. Дети бесплатно учились в институтах и техникумах. В том числе и нынешние борцы за независимость - селены и славки. Даже бендеровец-руководитель Кук и тот когда увидел новую жизнь на Украине призвал выйти из схронов и сдаться. А про убийства и др. ЧП годами никто не слышал. Были времена когда те же поляки ездили к нам за продуктами.
43. земеля / 22 червня 2019, 11:19
41.Slavko
« Батьків того загиблого діда, коли він був хлопцем, пограбувала так звана радянська влада, повністю»


Да, никто не отрицает таких фактов. Но пограбовали твоего деда местные - не с России же приезжали, а такие как ты. Сам бендеровцем стал почему? Гены сыграли?
44. orakul / 22 червня 2019, 15:04
42.земеля
«времена когда те же поляки ездили к нам за продуктами.»

Было такое. И не только за продуктами. Скупали электротовары, стиральные машинки типа Малютки, сверла, различный инструмент а нам привозили презервативы, зажигалки и всякую копеечную хрень. Вот так и происходил грабеж остатков товаров уничтожаемой промышленности. С оборонных предприятий под видом неликвидов вывозилось вагонами ценнейшее сырье. Масштабы грабежа никто наверное еще не подсчитал. Зато теперь уже вывози не товары а целые заводы на металлолом. С этого и живем, да еще с кредитов. Но придет ведь время платить по счетам. И что интересно, что если бы пришла нормальная власть то все эти гниды, глисты и прочие яйценюки, йули и прочие рабиновичи начали бы дружно ее дискредитировать и народ бы им поверил.
45. orakul / 22 червня 2019, 16:47
41.Slavko
«Батьків того загиблого діда, коли він був хлопцем, пограбувала так звана радянська влада, повністю. У них забрали близько 15 корів, породистих коней, кінні гребки, молотарки і таке інше, а ще, свій приватний ліс,»

А ми тут гадаємо, чого це ти з лісниками воюєш. А вони твій ліс пиляют. Тепер зрозуміло, чого ти такий на всіх сердитий. Цікаво, а ліс де прадід взяв? Тіпа заробив? А не дивно, чого інші не могли собі ліс прикупити? Вони усі лацюгами були, чи тут щось інше? А головне в тім, що ти й досі не пойняв, що ви знову привели до влади тих самих революціонерів. Та воно й ти на революцонера схожий. І коли дадуть команду хфермерів "розкуркулювати", то ти будеш першим в районі активістом.
46. Slavko / 23 червня 2019, 07:18
45.orakul
«Тепер зрозуміло, чого ти такий на всіх сердитий. Цікаво, а ліс де прадід взяв? Тіпа заробив? А не дивно, чого інші не могли собі ліс прикупити? Вони усі лацюгами були, чи тут щось інше?»

Скажу тобі лише, що твоя «правильна» совєцька влада виплатила за нього трішечки грошенят - тобто, не вкрали ні в кого, імовірно, батьківський був. Тоді ще всі жили добре, лацюг переважно привезли пізніше, після голодомору, сталінськими ешелонами з Росії (оце і було справжнє "воссоєдінєніє двух брацкіх народовв").

45.orakul
«Та воно й ти на революцонера схожий. І коли дадуть команду хфермерів "розкуркулювати", то ти будеш першим в районі активістом»

Звісно, буду. Що то за фермери такі не пореєстровані, з колгоспною технікою і з чужими паями у розпорядженні ?
А якщо ти хочеш бути усім хороший - тебе першого повісять раптом чого, за мене не хвилюйся.
47. orakul / 23 червня 2019, 08:12
46.Slavko
«Скажу тобі лише, що твоя «правильна» совєцька влада»

Нє.... ну ти блін не плутай грішне з праведним. То була твоя влада, революційна, іудо-рабоче-крестьянская так сказать. Така як у вас зараз, такий собі сімбіоз кінчених олігофренів атошників типу парасюко-гаврилюків і юдейських комісарів-дєпутатів. Правильною її Сталін зробив році так десь в 39-му. Ну ти може ж таки чув від свідомих про сталінську конституцію. Демкоратичнішу від вашої, обрізаної.
46.Slavko
«Тоді ще всі жили добре, лацюг переважно привезли пізніше»

Нє, ну ти бач, що в тебе таки щось з головою. Так таки добре жили! А як же "вєлікоімперський гньот"? Я знаю що добре жили, мені бабуся розповідала. А розповідала таке: жили добре і тут тобі війна (1914), революція(1917), громадянська війна , голод... Очухались, десь в 38-му вже стали добре жити і тут тобі знову війна. А тепер я тобі без бабки продовжу.Після війни очухались, стали добре жити, але сказали що то застой і на тобі знову революція (91), нєзалежність. З горем вибралися, вже стали стабільно і нормально жити, почала працювати економіка, газ - 1 грн ну і т.п. І тут тобі знову революція і громадянська війна. І ти в революціонерах. І з твого ж зізнання ми вже знаєм що розкуркуювали твого прадіда саме такі як ти. Будем ждати хто тепер землю відбиратиме. Просто цікаво буде подивитись на новоспеченого уповноваженного ВЧКОГПУ. Може ти таки мене не повісиш я ж таки тебе тут просвіщаю.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації