«Агрофірма «Добробут», що входить до агропромислового холдингу «Астарта-Київ», придбала для Козельщинського селищного будинку культури спеціальне звукове обладнання мультикор за 30 тис. грн. Тепер концерти місцевих виконавців стануть гучнішими, звук — чистішим, а настрій артистів і глядачів — веселіший.
Мультикор — серце апаратури, річ надзвичайно важлива для тих, хто виступає на сцені. За словами звукорежисера та керівника ансамблю Владислава Покришки, нова апаратура дозволить значно скоротити процес підготовки до концерту, оскільки вокалісти клубу працюють у форматі живого звуку.
— Раніше під’єднувати на сцені мікрофони та музичні інструменти було надзвичайно проблематично. Доводилося тягти купу кабелів. А це дуже важко, довго, незручно. З кожним новим номером треба все переставляти місцями. Мультикор — це об’єднана під однією обшивкою група кабелів, яка з’єднує сцену та звукорежисера. Тепер замість тригодинної підготовки до концерту, налаштовую обладнання лише за півтори, — говорить Владислав Покришка.
За словами начальниці відділу культури та туризму Тетяни Власенко, «Агрофірма «Добробут» постійно підтримує творчість в Козельщинській об’єднаній територіальній громаді. Не обділений увагою жоден із десяти будинків культури в громаді.
— Для одного сільського клубу підприємство придбало чорно-білий принтер, для іншого — кольоровий. Крім того, ноутбук, проектор, радіосистему, — перелічує подарунки за минулий рік Тетяна Власенко.
Завдяки агрофірмі, нове сценічне взуття мають й вокалістки ансамблю «Співограй» Хорішківського будинку культури. Нещодавно співочий колектив відзначив свій 5-річний ювілей.
— Раніше дівчата виступали, хто в чому. А сцена ж починається на рівні очей. Перше, що впадає в око — взуття. Тепер усі красуні «Співограю» мають однаково гарні та якісні шкіряні чобітки. І взагалі, вся наша самодіяльність ні від кого не бачила такої уваги, як від «добробутівців», — резюмує очільниця відділу культури та туризму Козельщинської громади.
— Принцип, яким керується «Добробут» простий та зрозумілий — кожне нове придбання має приносити користь і сприяти розвитку території, — зауважує головний фахівець з корпоративного партнерства Наталія Левонтівцева. — Наше підприємство системно підходить до корпоративно-соціальної відповідальності. У нас різні напрями: медицина, освіта, культура, благоустрій. Кожного року плануємо видатки на наступний рік і включаємо в них проекти для розвитку громад. Ми зацікавлені, щоб території, на яких працює наше підприємство, розвивалися й процвітали.
У намірах підприємства — навчити працівників культури Козельщинської об’єднаної територіальної громади писати грантові проєкти. Щоб діячі мистецтва брали участь у конкурсах всеукраїнського рівня, вигравали й залучали кошти з різних джерел.
— Навчатимуть культпрацівників спеціально запрошені фахівці зі столиці, — поділилася планами Наталія Левонтівцева.