Споживачі, яким установили «розумні» лічильники електроенергії, можуть самостійно обирати тариф.
У минулому номері тижневика була надрукована стаття «Полтаваобленерго» встановить 700 «розумних» лічильників». У ній розповідалось, що в рамках реалізації спеціальної інвестиційної програми енергетики безкоштовно встановлюють у оселях кобелячан двозонні засоби обліку електроенергії із функцією передачі інформації. Лічильники замінять у основному в оселях кобелячан, які проживають у багатоквартирних будинках, що знаходяться в мікрорайоні Броварки, поряд із дитсадками «Світлячок» і «Золотий півник», а також у так званих «ресівських» будинках.
Після виходу статті в редакцію звернулись кілька мешканців міста. Їх цікавило, чи повинні вони писати заяву про двозонний облік і як обраховувати вартість спожитої електроенергії?
Кореспонденти тижневика звернулись за роз’ясненнями в центр обслуговування споживачів ТОВ “Полтаваенерго збут”, що знаходиться в Кобеляках по вулиці Раїси Кириченко, 41.
Енергетики пояснили такий алгоритм дій:
- Абонент, якому встановили «розумний» лічильник, має звернутись у підрозділ і написати заяву про підключення до двозонного обліку електроенергії. У іншому випадку споживач сплачуватиме за діючим загальним тарифом. При цьому його не зобов’язують переходити на двозонний тариф.
- «Розумний» лічильник має дві зони: денна — із 7:00 до 23:00, і нічна. Двозонний тариф складається з двох блоків. Перший — 100 кіловат. Їх розділяють таким чином: денний тариф — 90 копійок за кіловат та нічний — 45 копійок. За кіловати, спожиті понад 100, вдень платять 1,68 гривні, уночі — 0,84 гривні.
- Показники лічильника необхідно повідомляти 1‑го та 2-го числа за номерами: 0800-305-035, (053)510-910, (097)202-02-07, (093)170-25-33, (050)305-99-10; Кобеляцька філія — 3-13-87 та (050)305-99-10.
- Суму, яку необхідно оплатити за спожиту електроенергію, можна дізнатись після 7‑го чиста за номером 3–21–13 або за адресою: Кобеляки, вулиця Раїси Кириченко, 41.
- Після 8‑го числа енергетики передають інформацію про заборгованість у ПриватБанк, де абонент може дізнатись, яку суму він має оплатити.
- Оплата за спожиту електроенергію здійснюється до 10‑го числа.