Вхід | Реєстрація

Терміни подачі показників змінилися

Терміни подачі показників змінилися

Споживачі мають у розпорядженні п’ять днів для того, аби повідомити енергетикам про кількість спожитої електроенергії.

З 1 листопада акціонерне товариство «Полтаваобленерго» змінило терміни подачі показників. На своїй сторінці в соцмережі «Фейсбук» енергетики розмістили таку інформацію.

«Постановою НКРЕКП від 18.07.2019 року № 1525 внесені зміни до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».

Споживачам, що є побутовими, варто передавати покази електролічильника протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Ці покази вважаються даними на перше число календарного місяця.

У разі неотримання до початку четвертого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії за місяць визначається розрахунковим шляхом за середньодобовим споживанням.

Якщо за підсумками наступного місяця споживач надасть покази лічильника, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електроенергії за місяць здійснюється з урахуванням наданих показів. Тобто покази, передані на інше число, ніж вказано вище, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії за середньодобовим показником у період від дня, у який надані покази, до 1‑го числа та будуть враховані у наступному розрахунковому місяці».

Отож, споживачам необхідно передавати показники в останні два дні місяця та три перші дні наступного місяця. Для прикладу, про кількість спожитої електроенергії за листопад слід вказати 29, 30 листопада, 1,2 або 3 грудня. Інакше система порахує споживачеві середньодобове споживання, а його показник може суттєво відрізнятися.

Також представники товариства нагадали способи надання показів:

  • через сайт АТ «Полтаваобленерго» (рое.рl.ua), у меню «Передати покази», яке знаходиться в лівому боці екрану. Після введення номеру особового рахунку споживач зможе занести поточні покази електролічильника;
  • за телефонами кол-центру АТ «Полтаваобленерго»: (0800) 305–035 (безкоштовно), (0532) 510–910, (050) 305‑99‑10, (097) 202‑02‑07, (093) 170–25–33 (за тарифами операторів зв’язку). Для передачі показів у автоматичному режимі (через IVR-меню) після з`єднання натисніть «1»;
  • через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка» — https://www.poe.pl.ua/abon;
  • через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram — @PltOblEnergo_bot;
  • через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot.

Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації