Кількість замовлень українців із AliExpress за 10 місяців цього року зросла на 70%. Це вивело Україну на 2 місце за темпами зростання на маркетплейсі. За загальною вартістю проданих товарів на AliExpress у 2019 році Україна ввійшла у ТОП-10 країн світу.
Укрпошта за три квартали 2019 року вже доставила з Китаю понад 20 млн відправлень, і більшість з них – це товари з інтернет-магазинів. Їх замовляють українці віком 24-35 років, більше половини з яких здійснюють покупки товарів на AliExpress через смартфон. За даними платформи, найпопулярніші товарні категорії: «телефони та аксесуари», «електроніка», «автотовари». Про це повідомляє пресслужба Укрпошти.
Товари з AliExpress найбільшим попитом користуються серед жителів Київської, Дніпропетровської та Харківської областей. 56% замовлених українцями посилок із Китаю Укрпошта доставила саме в ці регіони.
«Стрімке зростання обсягів доставлених відправлень із Китаю ми пов’язуємо із запуском спеціально для AliExpress економ-сервісу доставки без відстеження Cainiao Super Economy для товарів вартістю до 2 дол. США і сервісу з частковим відстеженням AliExpress Saver shipping для товарів до 5 дол. США. Це дозволило продавцям на AliExpress знизити вартість товарів і пропонувати українському споживачу безкоштовну доставку. За даними Укрпошти, більше 30% китайських відправлень – це товари, вартістю до 2 дол. США», – сказав перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.
11 листопада в Китаї традиційно відбудеться найбільший розпродаж року – Всесвітній фестиваль шопінгу 11.11, який влаштовує AliExpress. Минулого року за 24 години на ньому було здійснено більше 1 млрд замовлень на загальну суму 30,8 млрд дол. США. За даними Укрпошти, за рахунок розпродажів у листопаді обсяг відправлень зростає на понад 70% до розміру середньомісячного обсягу відправлень.
Цього року з’являються нові пропозиції для покупців – можливість замовити зі знижками не лише китайські товари, але й вироби невеликих місцевих продавців з Італії, Іспанії, Туреччини та інших країн. Alibaba просуває розвиток малого та середнього бізнесу не тільки в Китаї, але й по всьому світу.