Кожен другий автобус у Полтаві виїжджає на маршрут несправним. Такі результати рейду полтавських правоохоронців і журналістів "Сьогодні".
У багатьох маршруток не відкривається аварійний вихід, погано прикручені колеса, салон – мокрий від дощу. Це – лише частина порушень, які виявили поліцейські.
О шостій годині ранку журналісти "Сьогодні" разом з правоохоронцями стали на чергування неподалік від воріт одного з найбільших у місті транспортних підприємств. Виїжджають перші автобуси. Їх зустрічає поліція і "Укртрансбезпека". Починають перевірку.
У першій же маршрутці – порушення. Медикаменти в аптечці – прострочені, аптечка – 2012 року.
Кожен другий автобус у Полтаві виїжджає на маршрут несправним. Такі результати рейду полтавських правоохоронців і журналістів "Сьогодні".
У багатьох маршруток не відкривається аварійний вихід, погано прикручені колеса, салон – мокрий від дощу. Це – лише частина порушень, які виявили поліцейські.
О шостій годині ранку журналісти "Сьогодні" разом з правоохоронцями стали на чергування неподалік від воріт одного з найбільших у місті транспортних підприємств. Виїжджають перші автобуси. Їх зустрічає поліція і "Укртрансбезпека". Починають перевірку.
У першій же маршрутці – порушення. Медикаменти в аптечці – прострочені, аптечка – 2012 року.
"А як часто вас перевіряють взагалі?, – цікавляться "Сьогодні" у водія. – Ось раз перевірили за два місяці", – відповідає шофер.
У наступному автобусі знаходять вже технічні несправності: відсутня гайка кріплення колеса. Відповідно – колесо ненадійно закріплене, в дорозі може бути все що завгодно, пояснюють перевіряючі.
Водій автобуса не вірить, що через одну гайку не може їхати, але на маршрут поліцейські його не випустили і провели "лікнеп".
"Відсутній болт, гайка кріплення. Згідно з цим на вас буде складено матеріал, видамо вам тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, – говорить поліцейський. – Почекай, почекай, ви що, у мене права вилучаєте? – здивувався водій. – Так", – відповідає поліцейський.
Ще один водій отримує штраф і мусить повернутися на базу та зробити ремонт. У нього не працює аварійний вихід.
Порушення виявляються практично в кожному автобусі. Перевіряючий показує в одній з маршруток мокрі сидіння. Тут дощова вода потрапляє в салон автомобіля, а значить – санітарний стан машини не відповідає нормі.
Обшивка сидінь – потріскана, на лобовому склі – тріщина в зоні роботи склоочисників. З цими порушеннями експлуатація транспортного засобу забороняється.
"Сьогодні" разом з поліцією йдуть на підприємство шукати механіка, який випустив несправні автобуси в рейси. На нього теж треба складати протокол, але перед групою закривають ворота.
На цьому підприємстві, за інформацією поліції, близько сотні автобусів. До восьмої ранку виїхали максимум 15. Решта – стоять у дворі, чекають.
Правоохоронці жартують: їдуть назустріч перевірці тільки ті, хто впевнений у своєму транспорті, наприклад, нова маршрутка. Перевіряючі оглядають її. У машини – нова гума, чистий салон, ніяких питань до транспорту немає.
При цьому кожен другий автобус виїхав на маршрут з порушеннями, повідомляють поліцейські. Деяких водіїв зупинили повторно.
"Навіть зараз, під час перевірки, виявили два таких порушення. На двох водіїв були складені протоколи. І у двох водіїв вилучили посвідчення водія, склали протоколи і будемо відправляти в суд", – повідомив інспектор безпеки дорожнього руху Нацполіції в Полтавській області Артем Прокопенко.
Такі перевірки, кажуть поліцейські, проводять до семи разів на місяць. І щоразу виявляються порушники. Однак ані загроза потрапити в аварію, ані штрафи водіїв, схоже, не зупиняють, і вони продовжують наражати пасажирів на небезпеку.
Раніше в центрі Запоріжжя маршрутний мікроавтобус збив молодого хлопця і через кілька секунд відправився далі за своїм маршрутом.
Також у центрі Києва, на перехресті вулиць Грушевського та Липської, сталася ДТП, в якій постраждала жінка, яка переходила з дитиною дорогу. Жінка встигла відштовхнути дитину, але сама потрапила під машину.
Також новини "Сьогодні" писали про масштабну ДТП на проспекті Перемоги в Києві, яку влаштували підлітки
"А як часто вас перевіряють взагалі?, – цікавляться "Сьогодні" у водія. – Ось раз перевірили за два місяці", – відповідає шофер.
У наступному автобусі знаходять вже технічні несправності: відсутня гайка кріплення колеса. Відповідно – колесо ненадійно закріплене, в дорозі може бути все що завгодно, пояснюють перевіряючі.
Водій автобуса не вірить, що через одну гайку не може їхати, але на маршрут поліцейські його не випустили і провели "лікнеп".
"Відсутній болт, гайка кріплення. Згідно з цим на вас буде складено матеріал, видамо вам тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, – говорить поліцейський. – Почекай, почекай, ви що, у мене права вилучаєте? – здивувався водій. – Так", – відповідає поліцейський.
Ще один водій отримує штраф і мусить повернутися на базу та зробити ремонт. У нього не працює аварійний вихід.
Порушення виявляються практично в кожному автобусі. Перевіряючий показує в одній з маршруток мокрі сидіння. Тут дощова вода потрапляє в салон автомобіля, а значить – санітарний стан машини не відповідає нормі.
Обшивка сидінь – потріскана, на лобовому склі – тріщина в зоні роботи склоочисників. З цими порушеннями експлуатація транспортного засобу забороняється.
"Сьогодні" разом з поліцією йдуть на підприємство шукати механіка, який випустив несправні автобуси в рейси. На нього теж треба складати протокол, але перед групою закривають ворота.
На цьому підприємстві, за інформацією поліції, близько сотні автобусів. До восьмої ранку виїхали максимум 15. Решта – стоять у дворі, чекають.
Правоохоронці жартують: їдуть назустріч перевірці тільки ті, хто впевнений у своєму транспорті, наприклад, нова маршрутка. Перевіряючі оглядають її. У машини – нова гума, чистий салон, ніяких питань до транспорту немає.
При цьому кожен другий автобус виїхав на маршрут з порушеннями, повідомляють поліцейські. Деяких водіїв зупинили повторно.
"Навіть зараз, під час перевірки, виявили два таких порушення. На двох водіїв були складені протоколи. І у двох водіїв вилучили посвідчення водія, склали протоколи і будемо відправляти в суд", – повідомив інспектор безпеки дорожнього руху Нацполіції в Полтавській області Артем Прокопенко.
Такі перевірки, кажуть поліцейські, проводять до семи разів на місяць. І щоразу виявляються порушники. Однак ані загроза потрапити в аварію, ані штрафи водіїв, схоже, не зупиняють, і вони продовжують наражати пасажирів на небезпеку.