Принаймні, таку інформацію надала представник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Юлія Іващенко.
Нагадаємо, що в серпні цього року на околиці Кобеляк розпочалося будівництво бетонної споруди, що стане частиною сучасної автодороги Н-31 Дніпро — Решетилівка. Дорога протяжністю 80 кілометрів будується за державні кошти. Вартість проекту зі штучними спорудами, розв’язками, мостами складає близько 12 мільярдів гривень. Міст у обхід Кобеляк зводиться на 111–113 кілометрі Н-31. Вартість будівництва цієї ділянки дороги становить 168 мільйонів гривень. Роботи виконує турецька компанія «Онур».
За повідомленням Служби автодоріг Полтавщини, ширина проїзної частини на мосту буде становити 15 метрів (у тому числі, по дві смуги в кожному напрямку по 3,75 метра). Довжина споруди — 145 метрів, висота — 14 метрів. На підходах до мосту передбачено встановлення опор стаціонарного електричного освітлення.
Днями представник Служби Юлія Іващенко розповіла одному з обласних інтернет-видань, що зараз на місці будівництва зводять берегові опори. Проводиться складування балок. Усього буде збудовано 6 прольотів мостового переходу. Уже змонтовано 72 балки по 24 метри.
Після того, як завершаться роботи на берегових опорах, підрядник перейде до монтажу балок, далі заливатиме бетонну монолітну плиту, а за тим уже зверху вкладе шар покриття, яким їздитимуть автомобілі. Останній етап — установлення бар’єрної огорожі, знаків, нанесення розмітки.
До березня 2020‑го Служба автодоріг планує завершити будівництво мосту через Ворсклу.
21 грудня Служба автодоріг у Полтавській області на своїй сторінці у Фейсбуці повідомила, що поблизу Попового Новосанжарського району триває будівництво надземного пішохідного переходу. Він споруджується в рамках реконструкції автодороги Н-31. Наразі підрядна організація проводить влаштування буронабивних паль. Роботи тривають по лівому проїзду. По правому буріння паль завершене. Після цього розпочнеться влаштування ростверкового фундаменту і подальше зведення переходу.