Вхід | Реєстрація

Без перевірки на діагностичному обладнанні техогляд не пройти

Без перевірки на діагностичному обладнанні техогляд не пройти

У червні 2011-го Верховна Рада відмінила обов'язковий технічний огляд для приватних автомобілів. Народні обранці вирішили, що у такий спосіб зможуть позбутися корупційної схеми, що була розповсюджена в ті часи. А заключалася вона в тому, що водії автотранспортних засобі проходили фіктивний техогляд. Вони відносили чітко фіксовану суму організації, що надавала такі послуги, і отримували довідку про те, що автомобіль пройшов огляд і може їздити просторами нашої країни. 

У минулому році в засобах масової інформації почали з’являтися повідомлення, що технічний огляд мають для приватників має повернутися. Анонсували, що відбудеться це у 2020-му. І право обстежувати транспортні засоби на технічну справність матимуть лише ті організації, де встановлене діагностичне обладнання для авто, що відповідає всім вимогам.

 

Чого чекати насправді

Наприкінці минулого року міністр інфраструктури Владислав Криклій підтвердив інформацію відносно того, що в уряді працюють над відновлення техогляду приватних ТЗ,  

Згідно з його коментарем, цього вимагає Угода про асоціацію з Європейським Союзом. Западні партнери вважають за необхідне, аби технічна справність ТЗ була на постійному контролі.

Хоча чимало видань спростували твердження міністра, зауважуючи, що в документах немає подібних вимог, точніше, про подібні речі не йдеться. І лише після того, як Україна стане членом Європейського Союзу, якщо це взагалі відбудеться, відповідна норма почне діяти.   

Та Владислав Криклій упевнений, що відновлення технічного огляду на часі. ГОловний аргумент міністра — стрімкий ріст на українських дорогах вживаних автомобілів із закордону.

 

Як діяти автовласникам у сільській місцевості

Реальність така, що купівельна спроможність українців не дозволяє пересісти на нові автомобілі. І невідомо скільки часу на дорогах можна буде зустріти "вазівську" "копійку" чи "Москвич". Звісно, що такі автомобілі майже не ремонтують на офіційних станціях техогляду, а в примітивних напівлегальних гаражах. Та в районних центрах і немає таких СТО. Не в кожному навіть присутні стенди розвалу сходження.

Тому навіть коли закон вступить у законну силу, гаражні слюсарі не закуплятимуть діагностичне обладнання для автомобілів та СТО, а водіям, які в них обслуговуються, доведеться по кілька разів проходити технічний контроль. Адже міністр наголосив, що вся процедура фіксуватиметься на відео і занести конверт з оплатою не вдасться.

Що ж буде на практиці — час покаже.


Автор: Євген ОЛЕКСАНДРОВ
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
26 лютого 2020, 17:01 | Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації