28 лютого на офіційному сайті Полтавської облдержадміністрації з’явився проект нової версії Перспективного плану формування територій громад області.
Як і було раніше анонсовано, на території Кобеляцького району мають утворити дві громади (Кобеляцька й Озерянська), у Новосанжарському — три (Новосанжарська, Драбинівська і Нехворощанська).
Згідно з документом, Кобеляцька громада складатиметься із 75 населених пунктів. На площі майже 1214 кілометрів квадратних проживатимуть 32 806 мешканців. Розрахунковий обсяг доходів, включаючи бюджет розвитку та базову дотацію, складе 149,5 мільйона гривень.
До складу громади входитимуть: Кобеляцька міська, Бродщинська, Золотарівська, Іванівська, Красненська, Кунівська, Лебединська, Підгорянська, Сухинівська, Жуківська, Червоноквітівська, Чорбівська, Бутенківська, Дрижиногреблянська, Марківська, Вільховатьська, Василівська, Дашківська, Орлицька, Придніпрянська сільські та Білицька селищна ради.
Озерянська громада утвориться після об’єднання Григоро-Бригадирівської, Комендантівської, Лучківської, Світлогірської, Шенгурівської та Озерянської сільських рад. Усього — 24 населені пункти. Площа — 573,6 квадратного кілометра. На території громади мешкатимуть 7439 осіб. Бюджет складатиме 31 мільйон гривень.
Новосанжарська громада суттєво збільшить свої розміри. Крім самого селища і Зачепилівської сільради, до неї приєднають Великокобелячківську, Кунцівську, Лелюхівську, Малокобелячківську, Попівську, Стовбинодолинську, Судівську, Супротивнобалківську, Руденківську, Великосолонцівську, Клюсівську, Малоперещепинську, Пологівську та Старосанжарську сільські ради. Загалом — 47 населених пунктів. У новоствореній громаді на площі майже 670 квадратних кілометрів проживатимуть 22 738 чоловік. Утримуватимуть Новосанжарську ОТГ за 101 мільйон гривень.
Спроможними уряд визнав створені раніше Нехворощанську і Драбинівську громади.
Нехворощанська громада включатиме в себе Лівенську, Маячківську, Соколово‑Балківську, Шедіївську і Нехворощанську сільські ради з Новосанжарського району та Канавську сільраду з Кобеляцького. Усього — 12 населених пунктів. На території ОТГ, що складає 323 квадратних кілометри, мешкатимуть 5681 особа. Бюджет — майже 52 мільйони.
Драбинівська громада не змінила своїх меж. 4265 чоловік і далі житимуть у громаді, що утворена внаслідок об’єднання Драбинівської, Галущиногреблянської, Богданівської, Крутобалківської, Кустолівської та Сухомаячківської сільських рад. Загалом — 16 населених пунктів. Громада займає площу 245,7 квадратного кілометра. Бюджет — 41,5 мільйона.
Отож, якщо об’єднання відбудеться за останньою версією перспективного плану, то Бутенківська, Руденківська і Малоперещепинська громади зникнуть, а Канави приєднають до Нехворощі.
Інформація
Новосанжарська громада
Населені пункти — 47
Приєднають Великокобелячківську, Кунцівську, Лелюхівську, Малокобелячківську, Попівську, Стовбинодолинську, Судівську, Супротивнобалківську, Руденківську, Великосолонцівську, Клюсівську, Малоперещепинську, Пологівську та Старосанжарську сільські ради
- Площа — 670 км2.
- Жителів — 22 738
- Бюджет — 101 млн грн
Кобеляцька громада
Населені пункти — 75
До складу громади входитимуть: Кобеляцька міська, Бродщинська, Золотарівська, Іванівська, Красненська, Кунівська, Лебединська, Підгорянська, Сухинівська, Жуківська, Червоноквітівська, Чорбівська, Бутенківська, Дрижиногреблянська, Марківська, Вільховатьська, Василівська, Дашківська, Орлицька, Придніпрянська сільські та Білицька селищна ради
- Площа — 1 214 км2
- Жителів — 32 806
- Бюджет — 149,5 млн грн
Озерянська громада
Населені пункти — 24
Утвориться після об’єднання Григоро-Бригадирівської, Комендантівської, Лучківської, Світлогірської, Шенгурівської та Озерянської сільських рад
- Площа — 573,6 км2
- Жителів — 7439
- Бюджет — 31 млн грн
Драбинівська громада
Населені пункти — 16
- Площа — 245,7 км2
- Жителів — 4 265
- Бюджет — 41,5 млн грн
Нехворощанська громада
Населені пункти — 12
Включатиме Лівенську, Маячківську, Соколово‑Балківську, Шедіївську і Нехворощанську та Канавську сільраду з Кобеляцького району
- Площа — 323 км2
- Жителів — 5 681
- Бюджет — 52 млн грн