Вхід | Реєстрація

Інфраструктура починається з каналізаційних люків на дорогах і тротуарах

Інфраструктура починається з каналізаційних люків на дорогах і тротуарах

Одним із головних завдань органів місцевого самоврядування являється утримання й розбудова інфраструктури, аби жителі населеного пункту почували себе комфортно та отримували якісні послуги.

Практика показує, що найскладніше кожній сільській чи міській раді обслуговувати автомобільні дороги і тротуари. Адже в Україні фактично немає населених пунктів, де б водії на жалілися на ями і канави в асфальті, а пішоходи — на відсутність прохідних тротуарів.

Та крім самого асфальтного покриття, небезпеку складають і каналізаційні люки на дорогах чи тротуарах, точніше, їх відсутність.

Справа в тому, що недобросовісні громадяни задля власної наживи банально викрадають металеві люки, а потім здають їх у пунктах прийому металобрухту. На жаль, працівники пунктів теж порушують закон, приймачу викрадені каналізаційні люки вони стають співучасниками злочину. Та лише в одиничних випадках правоохоронцям вдається знайти викрадача і довести вину того, хто заплатив за викрадений люк.

 

Від каналізаційних люків до дощоприймачів

Наше місто також неодноразово стикалося з цією проблемою. Встановити злодіїв не допомагали навіть камери відеоспостереження. Адже не можливо взяти під контроль кожну вулицю. Добре, що місцеве комунальне підприємство співпрацювало з харківським товариством "Спецавтоматика Україна". На офіційному сайті компанії, крім контрольно-вимірювальних приладів і автоматики, за посиланням https://ukrspecavtomat.com.ua/products-category/kanalizatsionnyie-lyuki-kupit-harkov/ можна замовити каналізаційні люки, що витримують навантаження від 12 до 25 тонн. Тобто, вони ідеально підходять для використання як на тротуарах, так і на проїжджій частині.

Та основний аргумент, чому комунальники купують вироби з чавуну саме в "Спецавтоматиці України", полягає в тому, що компанія пропонує завжди в наявності і каналізаційні люки різного класу навантаження, і дощоприймачі круглої та прямокутної форм.

У випадку з міською каналізацією на каналізаційних колодязях установлені дощоприймачі, аби дощові води через отвори в них потрапляли в підземний колодязь. За рахунок цього, міські автодороги та тротуари не перетворюються в річки під час зливи чи танення снігу.

Звичайно, що на чавунні люки доводиться витрачати чималі кошти з бюджету комунального підприємства. Але безпека водіїв і пішоходів для керівництва міста — на першому місці. Тим більше, що товариство "Спецавтоматика Україна" реалізує свою продукцію за найнижчими цінами в регіоні і доставляють її за короткий проміжок часу.

Завдяки співпраці поліції і міської ради, у місті зникли пункти металоприйому. Залишилося лише виявити самих "металістів". І тоді люки мінятимуть лише в тому випадку, коли вони вже не в змозі будуть виконувати свої функціональні обов’язки.


Автор: Євген Олександров
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації