Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215, Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому), у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, до прийняття окремого рішення уряду. Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси — без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Вантажні залізничні перевезення тривають.
Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17) Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288‑р припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину, спричиненого спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, або до ухвалення відповідних рішень уряду.
Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці за телефоном 0 800 503 111.