Їх роботи сподобалися більш ніж 1250 користувачам соціальної мережі Фейсбук.
Одним із найочікуваніших свят для підростаючого покоління являється День захисту дітей, що відзначається у перший день літа. Винуватці свята малюють на асфальті, беруть участь у різноманітних конкурсах, вікторинах, готують пісенні й танцювальні номери для концертної програми і, звичайно, отримують вітання, грамоти, призи й грошові нагороди від керівників районів і громад. Та цього року через карантин 1 червня масових заходів для дітей не відбувалося.
Щоб нагадати дітям про свято, працівники Новосанжарської селищної ради організували конкурс під назвою «Досить чекати — будемо малювати!». Його учасниками могли стати діти до 14 років, які проживають на території громади. Вони повинні були підготувати малюнок на вільну тему, зробити фото з ним і надіслати роботу за вказаною електронною адресою. Усі знімки організатори розмістили на офіційній сторінці селищної ради в соцмережі Фейсбук. Голосування за малюнки тривало добу — з 10‑ї години 31 травня по 10‑ту годину 1 червня. Переможців творчого конкурсу обирали користувачі соцмережі, які мали проголосувати за малюнок, що їм сподобався, натиснувши «лайк».
Малювати можна було олівцями, фломастерами, фарбами, виконувати роботи в авторській техніці тощо. Загалом на електронну адресу конкурсу надійшло тридцяти чотири роботи юних майстрів пензля.
1 червня організатори повідомили, що, за результатами голосування, переможцями конкурсу малюнків стали:
- 5‑річна Анастасія Царенко (вихованка Світлани Чорнобай). Її маки отримали аж цілих 456 «вподобайок»;
- 13‑річна Олеся Алексіна, яка навчається в Людмили Слабкої. Її малюнок «лайкнули» 406 разів;
- весняний пейзаж від 13‑річної художниці Віки Лехман оцінили 398 відвідувачів сторінки «Нові Санжари». Дівчина опановує образотворче мистецтво зі своїм наставником Юрієм Дебелим.
Працівники Новосанжарської селищної ради повідомили, що переможці та всі учасники конкурсу отримають призи й подарунки. І подякували всім дітям за проявлену активність, а дорослим — за підтримку.